Ik heb anders wel Masterchef USA ervoor gemistquote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:03 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik wilde het gisteren niet zeggen, omdat Chanty er vrede mee leek te hebben, maar wat "kost" een stippoging nou, als een vrouw graag natuurlijk wil bevallen?
Heb jij gestript?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:37 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik heb anders wel Masterchef USA ervoor gemist
ja, preciesquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:40 schreef Crumpette het volgende:
Is ook zo.. maar dat is het probleem met statistieken he, als het je vervolgens overkomt dat je pech hebt, dan maakt het niet meer uit. Dan kon je kans nog zo klein zijn, als je kindje ziek is, is het 100% voor jou. Daarom is de beslissing ook zo persoonlijk
Was jij vk 2?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:37 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ja.quote:
Dit. Wij wisten ook niet wat er met een slechte uitslag zouden doen. Maar dan zouden we in ieder geval voorbereid zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:38 schreef Heliotrope het volgende:
Wij hebben het wel gedaan, zonder te weten wat we met de uitslag zouden doen, gewoon omdat we niet wisten hoe dat zou voelen. Maar bewust om wel voorbereid te zijn.
Heeey daar ben je eindelijk, hoef k er niet zo cryptisch omheen te lullenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:37 schreef WupWup het volgende:
[..]
en dat dus, volledig +1quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:47 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ja.
Ik kan er met m'n pet niet bij wat deze gynaecoloog gezegd heeft. Dan heb je een gezonde zwangere met een gezonde baby die uiterst gemotiveerd is om zélf haar kind op de wereld te zetten en dan werk je daar gewoon nul komma niks aan mee. En in plaats daarvan wel zomaar een (redelijk arbitraire) datum prikken voor een primaire keizersnede. Mijn nekharen gingen net zo goed overeind staan, dus zodoende. Maar alle lof vooral voor Chanty dat zij haar mogelijkheden onderzoekt en kritisch blijft over wat haar op een presenteerblaadje wordt aangeboden! Ik hoop dat de bevalling voorspoedig verloopt, maar een spontaan begin heeft ze in elk geval in de pocket. En dat doet ook weer veel voor de gezondheid van beeb, dat die zelf zijn verjaardag heeft mogen kiezen.
+1 OMGquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:44 schreef Dyre het volgende:
Chanty![]()
Als zij bevallen is, sta ik in de top 10
Denk je eens in dat je dan ineens 1 staatquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:44 schreef Dyre het volgende:
Chanty![]()
the pressure!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:23 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Denk je eens in dat je dan ineens 1 staat
Dat went na een tijdje welquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:23 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Denk je eens in dat je dan ineens 1 staat
Denk dat ik jou niet meer ga overtreffen! Dat is me door de vk al uit mijn hoofd gepraat op basis van hoe het nu gaat.quote:
ik tel je echt pas op plaats 11 dan?....quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:44 schreef Dyre het volgende:
Chanty![]()
dan woon je bij mij om de hoek?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:07 schreef mignonne het volgende:
Nouja, niet zo ver uit de buurt als poppedein, en ik woon redelijk in de buurt van chanty, half uurtje rijden. Dus dat valt alles mee.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
Als ik t half goed onthouden heb wel jaredelijk vlakbij GotC iig
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
Als ik t half goed onthouden heb wel jaredelijk vlakbij GotC iig
Ik studeer volgend jaar pas af, is de hoopquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:09 schreef Crumpette het volgende:
[..]dat had ik wel willen weten voor ik me inschreef bij een vk! bij welke zit jij dan?
![]()
Overigens hier voor het eerst kuitkramp vannacht. was ik nog helemaal vergeten.
Kwak, is altijd heel teleurstellend als je je niet gezien voelt door vriendinnen... gebeurt mij ook regelmatig. Ik moet daarbij wel toegeven dat ik ook heel slecht ben in aangeven wat ik wil/nodig heb... daar wordt ik intussen steeds beter in en dat helpt. Maar zowiezo, bespreekbaar maken. Echte vriendschap ken dat goed hebben, wordt er een stuk leuker op.
Ik zit bij Ella,quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik studeer volgend jaar pas af, is de hoopAfgelopen maand in delft stage gelopen, volgend jaar ga ik weer naar het Westland. Komende zomer moet ik ook nog stage lopen maar ik weet nog niet waar ik heen mag. Zou zomaar Den Haag kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeetje, Wupwat een gaaf forum is dit toch!
En Kwak, dat is ook naar. Ik zie met dezelfde reden soms op tegen de zomervakantie en verlof. Ben enorm lang vrij, heerlijk! Maar.. alle vriendinnen werken gewoon, man werkt, en om nou wekelijks bij m'n moeder op de koffie te gaan.. Dus, meeten in de vakantie
?
ja, op zaterdagochtend om 9 uur, en als ik er aan denk is t meestal al geweestquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm kwak das heul niet leuk idd. En dan ook een paar van die halve vriendinnen waar je niks aan hebt ..![]()
Is er geen zwangerschapszwemmen oid in jouw buurt om toch op een ontspannen manier onder de mensen te blijven? Als je daar uberhaupt behoefte aan hebt natuurlijk.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak, je bent echt geen sukkeltje hoor! Ik denk dat meer mensen dat hebben dan je misschien zou denken. Ik denk ook altijd dat iedereen een drukker sociaal leven heeft dan ik, maar dat is helemaal niet zo.
En het "probleem" als jij altijd degene bent die initiatief neemt: mensen gaan er dan ook van uit dat jij het doet. Dat zij niets initiëren is geen kwade zin, maar een kwestie van gewenning (dat is althans mijn ervaring). Kop op, ik gooi er maar even een cliché in: probeer nog maar even te genieten van rust en stilte. Over vier maanden is het verleden tijd![]()
dan ben jij het slanke mokkelquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:52 schreef BlueEyes het volgende:
Gaan ze meeten als ik terugplooi heb...
};| of 'allang' bevallen... *sociaal ook echt geen ster is en al moeite heeft om mee te gaan schrijven bij de baby'tjesquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:52 schreef BlueEyes het volgende:
Gaan ze meeten als ik terugplooi heb...
nou, dan kom je toch lekker ook! ik ben altijd voor meets voor iedereen die wil...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:00 schreef Kursor het volgende:
[..]
};| of 'allang' bevallen... *sociaal ook echt geen ster is en al moeite heeft om mee te gaan schrijven bij de baby'tjes*
anders doen we een meet voor elk trimester, en apart voor de mensen met maternale adipositas.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
En wat kwakzor zegt trouwens. Waarom discrimineren op basis van gravida?
ik vind dat je nog best door kan pakken en de leeftijdsdiscriminatie er in mag gooienquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
anders doen we een meet voor elk trimester, en apart voor de mensen met maternale adipositas.
Gewoon doen hoor! Gezellig juist met meer babiesquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:00 schreef Kursor het volgende:
[..]
};| of 'allang' bevallen... *sociaal ook echt geen ster is en al moeite heeft om mee te gaan schrijven bij de baby'tjes*
Noord Limburg hierquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
Jullie wonen allemaal in het westen he?
gezinsinkomenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:11 schreef Crumpette het volgende:
doen we dan ook op basis van inkomen, dan ga ik meeten in mn eentje
Ja dan meet ik straks alleen als hoogbejaarde ipv hoogzwangerequote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind dat je nog best door kan pakken en de leeftijdsdiscriminatie er in mag gooien
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
gezinsinkomen
oh er ligt hier al uren een adiposepoes op de bank naast me te tukken, incl. snurk. mag die ook mee?
ik heb dr net wakker gekriebeld, op zoek naar dr neusjequote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:24 schreef BlueEyes het volgende:
Maar zo lekker in een bolletje liggen![]()
Ik moet dan altijd even aan ze snuffelen en kroelen...
kattenlevenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:20 schreef kwakz0r het volgende:
poesze is zó lief, en lui, en dik, en ontevreden want op dieet...
[ afbeelding ]
Ga 't proberenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:11 schreef Dot. het volgende:
[..]
Gewoon doen hoor! Gezellig juist met meer babies
Precies dit!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het is toch echt prachtig dat mensen van een forum andere mensen op datzelfde forum zo goed kunnen helpen
Mignonne en WupWup, jullie zijn echt
Hoop dat Chanty al aan het babyknuffelen is of in ieder geval bijna dan
dat ligt aan je lengtequote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:49 schreef rebel-angel het volgende:
Vanaf hoeveel kilo kom je in aanmerking voor de maternale adipositas meeting dan![]()
Iedereen die ik wel wil meeten zit in een andere klasse![]()
En heeeeel benieuwd naar chanty
Ik wil mijn tepels nog even intact houden tot de baby er isquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
Mooie dragers Kwak, vooral die tealkleurige!
Kun je de kat niet nemen als draagobject?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |