Ik heb anders wel Masterchef USA ervoor gemistquote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:03 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik wilde het gisteren niet zeggen, omdat Chanty er vrede mee leek te hebben, maar wat "kost" een stippoging nou, als een vrouw graag natuurlijk wil bevallen?
Heb jij gestript?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:37 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik heb anders wel Masterchef USA ervoor gemist
ja, preciesquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:40 schreef Crumpette het volgende:
Is ook zo.. maar dat is het probleem met statistieken he, als het je vervolgens overkomt dat je pech hebt, dan maakt het niet meer uit. Dan kon je kans nog zo klein zijn, als je kindje ziek is, is het 100% voor jou. Daarom is de beslissing ook zo persoonlijk
Was jij vk 2?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:37 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ja.quote:
Dit. Wij wisten ook niet wat er met een slechte uitslag zouden doen. Maar dan zouden we in ieder geval voorbereid zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:38 schreef Heliotrope het volgende:
Wij hebben het wel gedaan, zonder te weten wat we met de uitslag zouden doen, gewoon omdat we niet wisten hoe dat zou voelen. Maar bewust om wel voorbereid te zijn.
Heeey daar ben je eindelijk, hoef k er niet zo cryptisch omheen te lullenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:37 schreef WupWup het volgende:
[..]
en dat dus, volledig +1quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:47 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ja.
Ik kan er met m'n pet niet bij wat deze gynaecoloog gezegd heeft. Dan heb je een gezonde zwangere met een gezonde baby die uiterst gemotiveerd is om zélf haar kind op de wereld te zetten en dan werk je daar gewoon nul komma niks aan mee. En in plaats daarvan wel zomaar een (redelijk arbitraire) datum prikken voor een primaire keizersnede. Mijn nekharen gingen net zo goed overeind staan, dus zodoende. Maar alle lof vooral voor Chanty dat zij haar mogelijkheden onderzoekt en kritisch blijft over wat haar op een presenteerblaadje wordt aangeboden! Ik hoop dat de bevalling voorspoedig verloopt, maar een spontaan begin heeft ze in elk geval in de pocket. En dat doet ook weer veel voor de gezondheid van beeb, dat die zelf zijn verjaardag heeft mogen kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |