quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
Als ik t half goed onthouden heb wel jaredelijk vlakbij GotC iig
Ik studeer volgend jaar pas af, is de hoopquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:09 schreef Crumpette het volgende:
[..]dat had ik wel willen weten voor ik me inschreef bij een vk! bij welke zit jij dan?
![]()
Overigens hier voor het eerst kuitkramp vannacht. was ik nog helemaal vergeten.
Kwak, is altijd heel teleurstellend als je je niet gezien voelt door vriendinnen... gebeurt mij ook regelmatig. Ik moet daarbij wel toegeven dat ik ook heel slecht ben in aangeven wat ik wil/nodig heb... daar wordt ik intussen steeds beter in en dat helpt. Maar zowiezo, bespreekbaar maken. Echte vriendschap ken dat goed hebben, wordt er een stuk leuker op.
Ik zit bij Ella,quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik studeer volgend jaar pas af, is de hoopAfgelopen maand in delft stage gelopen, volgend jaar ga ik weer naar het Westland. Komende zomer moet ik ook nog stage lopen maar ik weet nog niet waar ik heen mag. Zou zomaar Den Haag kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeetje, Wupwat een gaaf forum is dit toch!
En Kwak, dat is ook naar. Ik zie met dezelfde reden soms op tegen de zomervakantie en verlof. Ben enorm lang vrij, heerlijk! Maar.. alle vriendinnen werken gewoon, man werkt, en om nou wekelijks bij m'n moeder op de koffie te gaan.. Dus, meeten in de vakantie
?
ja, op zaterdagochtend om 9 uur, en als ik er aan denk is t meestal al geweestquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm kwak das heul niet leuk idd. En dan ook een paar van die halve vriendinnen waar je niks aan hebt ..![]()
Is er geen zwangerschapszwemmen oid in jouw buurt om toch op een ontspannen manier onder de mensen te blijven? Als je daar uberhaupt behoefte aan hebt natuurlijk.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak, je bent echt geen sukkeltje hoor! Ik denk dat meer mensen dat hebben dan je misschien zou denken. Ik denk ook altijd dat iedereen een drukker sociaal leven heeft dan ik, maar dat is helemaal niet zo.
En het "probleem" als jij altijd degene bent die initiatief neemt: mensen gaan er dan ook van uit dat jij het doet. Dat zij niets initiëren is geen kwade zin, maar een kwestie van gewenning (dat is althans mijn ervaring). Kop op, ik gooi er maar even een cliché in: probeer nog maar even te genieten van rust en stilte. Over vier maanden is het verleden tijd![]()
dan ben jij het slanke mokkelquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:52 schreef BlueEyes het volgende:
Gaan ze meeten als ik terugplooi heb...
};| of 'allang' bevallen... *sociaal ook echt geen ster is en al moeite heeft om mee te gaan schrijven bij de baby'tjesquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:52 schreef BlueEyes het volgende:
Gaan ze meeten als ik terugplooi heb...
nou, dan kom je toch lekker ook! ik ben altijd voor meets voor iedereen die wil...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:00 schreef Kursor het volgende:
[..]
};| of 'allang' bevallen... *sociaal ook echt geen ster is en al moeite heeft om mee te gaan schrijven bij de baby'tjes*
anders doen we een meet voor elk trimester, en apart voor de mensen met maternale adipositas.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
En wat kwakzor zegt trouwens. Waarom discrimineren op basis van gravida?
ik vind dat je nog best door kan pakken en de leeftijdsdiscriminatie er in mag gooienquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
anders doen we een meet voor elk trimester, en apart voor de mensen met maternale adipositas.
Gewoon doen hoor! Gezellig juist met meer babiesquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:00 schreef Kursor het volgende:
[..]
};| of 'allang' bevallen... *sociaal ook echt geen ster is en al moeite heeft om mee te gaan schrijven bij de baby'tjes*
Noord Limburg hierquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
Jullie wonen allemaal in het westen he?
gezinsinkomenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:11 schreef Crumpette het volgende:
doen we dan ook op basis van inkomen, dan ga ik meeten in mn eentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |