SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:
die bezorgen bij mij allebei nietquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:23 schreef Amarantha het volgende:
Fack dit, New York pizza heeft A) minder keus B) 4 euro duurder en dan heb ik een medium C) Domino's heb ik een large voor minder geld
Nu hopen dat bezorgkosten weinig zijn
Hier wel, althans er staan allemaal scooters voor het gebouw dus neem ik aan van welquote:
oke, hongerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:24 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso dat dit mijn pizza wordt:
[ afbeelding ]
Ik nog niet, ga pas over 3 uurtjes bestellenquote:
ik weet niet of ze met de scooter vanuit maastricht willen rijden naar dat gat waar ik woonquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier wel, althans er staan allemaal scooters voor het gebouw dus neem ik aan van wel
Beenham met honingmosterdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Ze hebben er ook pizza beenham met honingmosterd saus, kebab pizza enz. Dat maakt hun sowieso al beter dan de New York pizza
Ik bedoelde die chicken kebab, niet shoarmaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:24 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso dat dit mijn pizza wordt:
[ afbeelding ]
thuisbezorgd.nl is toch graties bij domino's?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Bezorgkosten zullen wel niet gruwelijk veel zijn toch? Hoeveel is zoiets meestal? Kan het niet vinden nml
boeit me echt geen reet. we hebben een pizzaturk en een italiaan, dus als ik pizza zou willen red ik me welquote:
ohquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
boeit me echt geen reet. we hebben een pizzaturk en een italiaan, dus als ik pizza zou willen red ik me wel
Welke boom ga je jezelf inrammen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zometeen weer een stukje solo toeren
Je hebt een auto?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zometeen weer een stukje solo toeren
Die boom waar jij voor staatquote:
Ik jat de auto van m'n moedertje evenquote:
Daar zie ik niet de helft om helft staan maar ik neem als het daar gratis is dat het via de domino's site zelf ook gratis is, anders is dat erg lamequote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
thuisbezorgd.nl is toch graties bij domino's?
gewoon 2 hele bestellenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar zie ik niet de helft om helft staan maar ik neem als het daar gratis is dat het via de domino's site zelf ook gratis is, anders is dat erg lame
Ik zie m ook niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar zie ik niet de helft om helft staan maar ik neem als het daar gratis is dat het via de domino's site zelf ook gratis is, anders is dat erg lame
quote:
Ach bestel wel gewoon via de domino's site, zal wel goed komenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zie m ook niet.
Vroeger volgensmij wel eens gedaan
wat over is, is de dag erna nog lekkerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ach bestel wel gewoon via de domino's site, zal wel goed komen
Ik hou echt niet van koude pizzaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat over is, is de dag erna nog lekker
Dan kan je toch delen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik bestel er ook wel 2 Gianni maar dat is omdat mijn vriend ook moet eten
dan warm je het opquote:
pff, de jeugd van tegenwoordigquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ama jeugd noemen, zij is de oma van deze SC
jij en je vriend toch?quote:
Eind volgende maand?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:37 schreef bondage het volgende:
Hey Ama. Wanneer gaan we samen naar de sjop?
Haha nee johquote:
Oh nee, ik denk dat hij ook wel 2 smaken wiltquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
jij en je vriend toch?
2 pizza's, iederen één helft van beide pizza's
Is goed. Appen er nog wel ff overquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eind volgende maand?Deze maand al teveel geld uitgegeven
[..]
Haha nee joh
dus in totaal 4 smaken?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee, ik denk dat hij ook wel 2 smaken wilt
ik zie het probleem niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:39 schreef KitKatChunky het volgende:
Dan haal je alles in huis om burrito's te maken, kom je er achter dat je geen knoflooksaus hebt
Sukkeltjequote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:39 schreef KitKatChunky het volgende:
Dan haal je alles in huis om burrito's te maken, kom je er achter dat je geen knoflooksaus hebt
Dat is wel baasquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bestellen bij domino´s pizza is baas want je kunt precies volgen wanneer hij de oven in gaat enz
Gaat redelijk. Begint te wennen dat ik alleen thuis zit, mag zo onderhand ook wel denk ik. Heb het vaak nog wel moeilijk in de weekenden, zit vaak alleen thuis en weet dan niets te verzinnen om te doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt goedAlles verder goed met je?
wut?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bestellen bij domino´s pizza is baas want je kunt precies volgen wanneer hij de oven in gaat enz
zit er een webcam bij?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
fappenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat redelijk. Begint te wennen dat ik alleen thuis zit, mag zo onderhand ook wel denk ik. Heb het vaak nog wel moeilijk in de weekenden, zit vaak alleen thuis en weet dan niets te verzinnen om te doen.
Hoe gaat het verder met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2014 15:43:01 ]
Leg gewoon een landmijn neer, met een beetje geluk krijg je pizza dan nog gratisquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Dus ik kan precies zien wanneer ze voor de deur staan zeg maar.. Wat wel handig is hier
Moet je m wel van de grond schrapenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Leg gewoon een landmijn neer, met een beetje geluk krijg je pizza dan nog gratis
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
fappenTja, als je dat te vaak doet gaat de lol er ook wel een beetje af natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank![]()
Alleen thuis zit? Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat redelijk. Begint te wennen dat ik alleen thuis zit, mag zo onderhand ook wel denk ik. Heb het vaak nog wel moeilijk in de weekenden, zit vaak alleen thuis en weet dan niets te verzinnen om te doen.
Sja, beetje bloedworst kan ook lekker zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moet je m wel van de grond schrapen
Heb een scheiding achter de rugquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alleen thuis zit? Wat is er gebeurd?
Of is dat prive?
Ah dat is klote, maar gelukkig kun je het steeds beter een plekje gevenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:42 schreef bondage het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Leg gewoon een landmijn neer, met een beetje geluk krijg je pizza dan nog gratis
Sterkte broederquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb een scheiding achter de rugIs wennen om ineens alleen thuis te zitten als je 6 jaar samen met iemand bent geweest.
Of voordeur (in dit geval achterdeur)quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moet je m wel van de grond schrapen
Oh dat is naarquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb een scheiding achter de rugIs wennen om ineens alleen thuis te zitten als je 6 jaar samen met iemand bent geweest.
ik kwam net met de baas tot de conclusie dat het toch echt niet zinvol was om morgen te gaan werkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik dacht net even dat het donderdag was vandaag. En toen besefte ik me dat het vrijdag is. Best feeling ever.
Gewoon met je mond open in de deuropening gaan staanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of voordeur (in dit geval achterdeur)
Komt ook wel weer goed, heeft alleen even tijd nodig.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah dat is klote, maar gelukkig kun je het steeds beter een plekje gevenJa hier gaat alles ook lekker, verkoudheid lijkt eindelijk een beetje weg te gaan
Niet zelf kunnen bakkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik krijg bonen, aardappels en een gehaktbal
want moeder is te lui om speklapjes te bakken!
Moest je eigenlijk werken?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kwam net met de baas tot de conclusie dat het toch echt niet zinvol was om morgen te gaan werken
Wil ik wel, maar heb ik geen tijd voorquote:
Ach het is maar een verkoudheid gelukkig, kreeg gisteren ook last van mijn keel maar dat is vandaag alweer een stuk minder *klopt af*quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Komt ook wel weer goed, heeft alleen even tijd nodig.
En mooi, ziek zijn is klote
Gister speklapjes opquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik krijg bonen, aardappels en een gehaktbal
want moeder is te lui om speklapjes te bakken!
Hoax, want wel fokken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wil ik wel, maar heb ik geen tijd voor![]()
Ook lekkerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice, ik ga krieltjes, sate snitschel en sperziebonen eten.
Hard of zachte spekzwoerdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gister speklapjes op![]()
Vanavond Pasta met zelfgemaakte saus
Rundergehaktquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nomnom. Altijd lekker. Wat gaat er in qua vlees?
Tomatensaus? Ik vind dat niet zo lekker meer maak bijna altijd met witte sausquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gister speklapjes op![]()
Vanavond Pasta met zelfgemaakte saus
nja, mn baas wil maandag persee iets af hebben en hij denkt dat dat heel veel werk is, maar het is in principe gewoon een vragenlijst invullen en die vragenlijst heeft hij nog niet eens binnen gekregenquote:
Ik ga weg over een half uurtjequote:
In Venetie gegetenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb al zolang zin in pasta carbonara
Ik heb de laatste tijd vooral last van hooikoorts, steeds niezen, jeukende ogen en kriebel in de strot. Nu het geregend heeft gaat het wel iets beter.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach het is maar een verkoudheid gelukkig, kreeg gisteren ook last van mijn keel maar dat is vandaag alweer een stuk minder *klopt af*
Lekkerste pasta imhoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:48 schreef Amarantha het volgende:
maak het danquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik lustte vroeger geen tomatensaus, nu ik zelf kook vind ik het heerlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Tomatensaus? Ik vind dat niet zo lekker meer maak bijna altijd met witte saus
Verzin jij altijd van die kutsmoesjes?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ga weg over een half uurtje
En ik heb geen lapjes in huis
Ik kreeg gisteren door de regen juist last van mn keelquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd vooral last van hooikoorts, steeds niezen, jeukende ogen en kriebel in de strot. Nu het geregend heeft gaat het wel iets beter.
Kaassaus? gewoon geraspte kaas over je pasta doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik lustte vroeger geen tomatensaus, nu ik zelf kook vind ik het heerlijkmijn moeder was niet echt een keukenprinses zegmaar
En ook wel te veel en te vaak kaassaus bij mn pasta gehad vroeger
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Verzin jij altijd van die kutsmoesjes?
ik herken het probleemquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik lustte vroeger geen tomatensaus, nu ik zelf kook vind ik het heerlijkmijn moeder was niet echt een keukenprinses zegmaar
En ook wel te veel en te vaak kaassaus bij mn pasta gehad vroeger
http://www.ah.nl/allerhan(...)-spaghetti-carbonaraquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:48 schreef Amarantha het volgende:
A la mac 'n cheese? No thanksquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kaassaus? gewoon geraspte kaas over je pasta doen.
Keiharde realiteitquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon de keiharde realiteit
zware leefquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso, eet het echt alleen veel te weinig
Ga je dat maken voor me?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)-spaghetti-carbonara
Dit recept
mac 'n cheese is wel echt typisch amerikaans. een grote klont koolhydraten naar binnen werkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
A la mac 'n cheese? No thanks
Parmezaanse kaas over je pasta
Ik wil een keer eigenlijk helemaal zelf die pasta slierten zeg maar maken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
A la mac 'n cheese? No thanks
Parmezaanse kaas over je pasta
Voor mij maak je dat wel tochquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren door de regen juist last van mn keel
Ik snap niet waarom mensen dat vrijwillig zouden etenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mac 'n cheese is wel echt typisch amerikaans. een grote klont koolhydraten naar binnen werken
Ik wil een keer pasta van courgette makenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wil een keer eigenlijk helemaal zelf die pasta slierten zeg maar maken.
Moeten wij een keer samen makenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:48 schreef Amarantha het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik maak altijd slagroom voor mijn dinnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gelukkig ben ik niet 1 van die mensen die vroeger spaghetti met rode saus en smac voorgeschoteld kreegquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen dat vrijwillig zouden eten
Ik maak altijd slagroom voor mijn dinnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ik maak altijd slagroom voor mijn dinnetjeSlagroom op haar tepeltjes doen en dan eraf likkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Slagroom op haar tepeltjes doen en dan eraf likken
De enige vriendin die jij ooit zal hebben is je auto.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zal het eens ter sprake brengen
Of een opblaaspop.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De enige vriendin die jij ooit zal hebben is je auto.
Verstoten van de eerste plek, fml.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Noh![]()
Ik ben veel te autistisch hiervoor.
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:57 schreef Ro-ald het volgende:
Koken vind ik zonder uit een pakje zeg maar.
she puts outquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Verstoten van de eerste plek, fml.
op zondag en maandag nietquote:
ik niet. bedoel ikquote:
Dat moest ik googelen.quote:
quote:It means she gives the goods up very easily. Doen't make a man wait and have respect enough for hersl\elf to get the respect from a man. THere are alot of possible explnations on that.
Ohquote:
maandag bij mn ouders, zondag meestal uit eten ofzoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohwat eet je dan op zondag en maandag?
Chic hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maandag bij mn ouders, zondag meestal uit eten ofzo
je bent zelf een chick hoorquote:
Das niet uit etenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent zelf een chick hoor
maar dat uit eten is niet altijd chique. kan ook friet of shoarma zijn
ligt maar net aan de dag
jawel, het is niet thuisquote:
Steam gamesquote:
quote:
Ah dat bericht zal ik even doorgevenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Steam gamesElke dag nieuwe aanbiedingen
21 dagen lang
tsjaquote:
Maar dit is rommel van meer dan 2 maandenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:40 schreef Amarantha het volgende:
Mweh mijn eigen kamer ruim ik ook al elke dag op
Foutquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De enige vriendin die jij ooit zal hebben is je auto.
Told yaaaaaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:38 schreef Amarantha het volgende:
Haha check dit dan mensen
[ afbeelding ]
Zit het even niet mee, schat?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zin om mezelf helemaal de tyfus in te zuipen vannacht
Juist wel want ik ben geslaagd voor m'n opleidingquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:24 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Zit het even niet mee, schat?
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Juist wel want ik ben geslaagd voor m'n opleiding
Slapenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:17 schreef Flippiee het volgende:
Gezien mijn whatsappgroepje mij niet uit de brand help:
film met Ryan Reynolds of met Gerard Butler kijken?
Owquote:
Omdat weekend en honduras-ecuadorquote:
Goede optie wel.quote:
Ecuador heeft net gescoordquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerste helft gezien, best aardig potje was dat. Geen idee hoe tweede helft er uit ziet
Honduras heeft 3x gescoord en 2 afgekeurdquote:
Die eerste keer afkeuren zag ikquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:26 schreef AF_ het volgende:
[..]
Honduras heeft 3x gescoord en 2 afgekeurd
Geen ideequote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die eerste keer afkeuren zag ikWas dat nou wel of geen hands?
bijnaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 05:17 schreef Snowbells het volgende:
Voelt alsof het 10 uur 's ochtends is ofzo
atlijd ryan natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:17 schreef Flippiee het volgende:
Scarlett Johansson.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:17 schreef Flippiee het volgende:
Flips en ik wonen nu samen na ons 3 jarig jubileumquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij heet Snow![]()
Vind je wel lief hoor
Heb je een verjaardag?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:36 schreef AdoraBelle het volgende:
Shit, ik moet hier eigenlijk helemaal niet zijn. Ik hoor een cake te bakken, want dat heb ik al te lang uitgesteld.
Echte liefdequote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Flips en ik wonen nu samen na ons 3 jarig jubileumwe delen de pc en onze accounts
Nee, gewoon zin in. Chocoladecake met stukjes gesmolten chocolade enzoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je een verjaardag?
Tevens: Cake![]()
Toch mis ik hier een stukje geestelijke verbondenheid, twee handen op één buik om de vraag te kunnen beantwoorden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Flips en ik wonen nu samen na ons 3 jarig jubileumwe delen de pc en onze accounts
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:38 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb zoveel zin in uienringen met chilisaus
Lijkt me ook wel tof maar dat gaat sowieso mislukken bij mij, probeer het eerst wel eens met een kant & klare bodemquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik wil ook nog steeds weer pizza's maken, maar dat moet ik dan plannen want het deeg maak ik dan een dag van tevoren. En plannen is nou niet bepaald mijn sterkste punt.
Ik zou bijna zeggen: we kunnen het samen doen. Maar dat is nog wat te eng voor jou denk ik aangezien je me amper kent.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel tof maar dat gaat sowieso mislukken bij mij, probeer het eerst wel eens met een kant & klare bodem
Smoothquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen: we kunnen het samen doen. Maar dat is nog wat te eng voor jou denk ik aangezien je me amper kent.
Als ik jou aardig had gevonden had ik het je ook wel voorgesteld hoor. Ik vind het gewoon leuk om mensen te leren kennen.quote:
Ga je ze dan ook weer stalken in DM? En smeken om ze te mogen doen?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als ik jou aardig had gevonden had ik het je ook wel voorgesteld hoor. Ik vind het gewoon leuk om mensen te leren kennen.
WAT?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga je ze dan ook weer stalken in DM? En smeken om ze te mogen doen?
Is dit een soort bourne identity? Was je een heel ander persoon?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
WAT?. Heb ik dat gedaan?
. Ik was echt fucking retarded toen...
Dit verzint ze joh. Heb hier nooit enig bewijs van gezienquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
WAT?. Heb ik dat gedaan?
. Ik was echt fucking retarded toen...
Ik ga niet zeggen dat ik het niet was, maar het is zo raar om me dat nu voor te stellen omdat ik nu heel anders ben.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is dit een soort bourne identity? Was je een heel ander persoon?
Ik heb genoeg screens van dms van verschillende mensen gezienquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit verzint ze joh. Heb hier nooit enig bewijs van gezien
Dat laatste lijkt me toch sowieso niet als je vrouw wilt worden? Of wordt je vrouw en dan lesbisch?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat ik het niet was, maar het is zo raar om me dat nu voor te stellen omdat ik nu heel anders ben.
Nouja, ik heb nu medicatie (cyproteronacetaat) die de opname van testosteron door mijn lichaam blokkeert. Dit heeft als resultaat dat mijn libido niet bestaat en ik ook niet een orgasme kan krijgen, en daar ook niet de behoefte aan heb.
Vrouwen met wie ik omga zie ik gewoon als vriendinnen en niet als neukobjecten ofzo.
Oh, maar moet je dit je hele leven slikken of wat?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat ik het niet was, maar het is zo raar om me dat nu voor te stellen omdat ik nu heel anders ben.
Nouja, ik heb nu medicatie (cyproteronacetaat) die de opname van testosteron door mijn lichaam blokkeert. Dit heeft als resultaat dat mijn libido niet bestaat en ik ook niet een orgasme kan krijgen, en daar ook niet de behoefte aan heb.
Vrouwen met wie ik omga zie ik gewoon als vriendinnen en niet als neukobjecten ofzo.
Ja dat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me toch sowieso niet als je vrouw wilt worden? Of wordt je vrouw en dan lesbisch?
Mja... ik geloof het wel van die DM's. Al denk ik wel dat dat meer voortkwam uit trollgedrag dan dat ik serieus was.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit verzint ze joh. Heb hier nooit enig bewijs van gezien
Ik ben lesbisch. Maar ik vind het nu niet zo'n probleem omdat ik toch geen behoeftes heb nu door die medicatie.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me toch sowieso niet als je vrouw wilt worden? Of wordt je vrouw en dan lesbisch?
Nee, alleen tot ik geopereerd ben en mijn lichaam geen testosteron meer kan aanmaken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh, maar moet je dit je hele leven slikken of wat?
Dus je wilt je piemel weghalen om vervolgens vrouwen te gaan neuken met een dildo?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben lesbisch. Maar ik vind het nu niet zo'n probleem omdat ik toch geen behoeftes heb nu door die medicatie.
[..]
Nee, alleen tot ik geopereerd ben en mijn lichaam geen testosteron meer kan aanmaken.
De hormonen (oestrogeen) zijn wel voor altijd.
Uhu, komt eigenlijk helemaal niet meer uit voor mijquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Geld is toch al uitgegeven kan alleen maar leuk worden
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus je wilt je piemel weghalen om vervolgens vrouwen te gaan neuken met een dildo?
hehehehehehequote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:36 schreef Mortaxx het volgende:
Dus je wilt je piemel weghalen om vervolgens vrouwen te gaan neuken met een dildo?
Daarom was dat bedrag eigenlijk alleen maar goed. Nu moeten mensen welquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Uhu, komt eigenlijk helemaal niet meer uit voor mij
Eventjes met tram. M;n fiets heeft het gisteren begeven. De snelbinder knapte en kwam tussen m'n ketting terecht. Zit muurvast nuquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom was dat bedrag eigenlijk alleen maar goed. Nu moeten mensen wel![]()
Ach... bedenk je maar dat wij tenminste geen uren hoeven te reizen.
Nee, ik laat dat ding weghalen omdat die er niet hoort. Er hoort een vagina te zitten bij mij. Dat wordt dus gecorrigeerd.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. 30/40 minuten fietsen of trein HS > tram.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eventjes met tram. M;n fiets heeft het gisteren begeven. De snelbinder knapte en kwam tussen m'n ketting terecht. Zit muurvast nu
okee johquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik laat dat ding weghalen omdat die er niet hoort. Er hoort een vagina te zitten bij mij. Dat wordt dus gecorrigeerd.
Mijn seksualiteit staat eigenlijk los daarvan. Maar ik val inderdaad op mensen van hetzelfde geslacht.
Twee vingers zijn trouwens al genoeg om een vrouw te kunnen laten genieten. Het hoeft niet per sé op de "normale" manier bij een lesbisch stel.
Misschien kom ik je tegen in de tramquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. 30/40 minuten fietsen of trein HS > tram.
Maar nog over de kop geslagen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |