Hard of zachte spekzwoerdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gister speklapjes op![]()
Vanavond Pasta met zelfgemaakte saus
Rundergehaktquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nomnom. Altijd lekker. Wat gaat er in qua vlees?
Tomatensaus? Ik vind dat niet zo lekker meer maak bijna altijd met witte sausquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gister speklapjes op![]()
Vanavond Pasta met zelfgemaakte saus
nja, mn baas wil maandag persee iets af hebben en hij denkt dat dat heel veel werk is, maar het is in principe gewoon een vragenlijst invullen en die vragenlijst heeft hij nog niet eens binnen gekregenquote:
Ik ga weg over een half uurtjequote:
In Venetie gegetenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb al zolang zin in pasta carbonara
Ik heb de laatste tijd vooral last van hooikoorts, steeds niezen, jeukende ogen en kriebel in de strot. Nu het geregend heeft gaat het wel iets beter.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach het is maar een verkoudheid gelukkig, kreeg gisteren ook last van mijn keel maar dat is vandaag alweer een stuk minder *klopt af*
Lekkerste pasta imhoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:48 schreef Amarantha het volgende:
maak het danquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik lustte vroeger geen tomatensaus, nu ik zelf kook vind ik het heerlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Tomatensaus? Ik vind dat niet zo lekker meer maak bijna altijd met witte saus
Verzin jij altijd van die kutsmoesjes?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ga weg over een half uurtje
En ik heb geen lapjes in huis
Ik kreeg gisteren door de regen juist last van mn keelquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd vooral last van hooikoorts, steeds niezen, jeukende ogen en kriebel in de strot. Nu het geregend heeft gaat het wel iets beter.
Kaassaus? gewoon geraspte kaas over je pasta doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik lustte vroeger geen tomatensaus, nu ik zelf kook vind ik het heerlijkmijn moeder was niet echt een keukenprinses zegmaar
En ook wel te veel en te vaak kaassaus bij mn pasta gehad vroeger
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Verzin jij altijd van die kutsmoesjes?
ik herken het probleemquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik lustte vroeger geen tomatensaus, nu ik zelf kook vind ik het heerlijkmijn moeder was niet echt een keukenprinses zegmaar
En ook wel te veel en te vaak kaassaus bij mn pasta gehad vroeger
http://www.ah.nl/allerhan(...)-spaghetti-carbonaraquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:48 schreef Amarantha het volgende:
A la mac 'n cheese? No thanksquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kaassaus? gewoon geraspte kaas over je pasta doen.
Keiharde realiteitquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon de keiharde realiteit
zware leefquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso, eet het echt alleen veel te weinig
Ga je dat maken voor me?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)-spaghetti-carbonara
Dit recept
mac 'n cheese is wel echt typisch amerikaans. een grote klont koolhydraten naar binnen werkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
A la mac 'n cheese? No thanks
Parmezaanse kaas over je pasta
Ik wil een keer eigenlijk helemaal zelf die pasta slierten zeg maar maken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
A la mac 'n cheese? No thanks
Parmezaanse kaas over je pasta
Voor mij maak je dat wel tochquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren door de regen juist last van mn keel
Ik snap niet waarom mensen dat vrijwillig zouden etenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mac 'n cheese is wel echt typisch amerikaans. een grote klont koolhydraten naar binnen werken
Ik wil een keer pasta van courgette makenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wil een keer eigenlijk helemaal zelf die pasta slierten zeg maar maken.
Moeten wij een keer samen makenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:48 schreef Amarantha het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik maak altijd slagroom voor mijn dinnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gelukkig ben ik niet 1 van die mensen die vroeger spaghetti met rode saus en smac voorgeschoteld kreegquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen dat vrijwillig zouden eten
Ik maak altijd slagroom voor mijn dinnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ik maak altijd slagroom voor mijn dinnetjeSlagroom op haar tepeltjes doen en dan eraf likkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Slagroom op haar tepeltjes doen en dan eraf likken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |