jij en je vriend toch?quote:
Eind volgende maand?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:37 schreef bondage het volgende:
Hey Ama. Wanneer gaan we samen naar de sjop?
Haha nee johquote:
Oh nee, ik denk dat hij ook wel 2 smaken wiltquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
jij en je vriend toch?
2 pizza's, iederen één helft van beide pizza's
Is goed. Appen er nog wel ff overquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eind volgende maand?Deze maand al teveel geld uitgegeven
[..]
Haha nee joh
dus in totaal 4 smaken?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee, ik denk dat hij ook wel 2 smaken wilt
ik zie het probleem niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:39 schreef KitKatChunky het volgende:
Dan haal je alles in huis om burrito's te maken, kom je er achter dat je geen knoflooksaus hebt
Sukkeltjequote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:39 schreef KitKatChunky het volgende:
Dan haal je alles in huis om burrito's te maken, kom je er achter dat je geen knoflooksaus hebt
Dat is wel baasquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bestellen bij domino´s pizza is baas want je kunt precies volgen wanneer hij de oven in gaat enz
Gaat redelijk. Begint te wennen dat ik alleen thuis zit, mag zo onderhand ook wel denk ik. Heb het vaak nog wel moeilijk in de weekenden, zit vaak alleen thuis en weet dan niets te verzinnen om te doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt goedAlles verder goed met je?
wut?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bestellen bij domino´s pizza is baas want je kunt precies volgen wanneer hij de oven in gaat enz
zit er een webcam bij?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
fappenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat redelijk. Begint te wennen dat ik alleen thuis zit, mag zo onderhand ook wel denk ik. Heb het vaak nog wel moeilijk in de weekenden, zit vaak alleen thuis en weet dan niets te verzinnen om te doen.
Hoe gaat het verder met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2014 15:43:01 ]
Leg gewoon een landmijn neer, met een beetje geluk krijg je pizza dan nog gratisquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Dus ik kan precies zien wanneer ze voor de deur staan zeg maar.. Wat wel handig is hier
Moet je m wel van de grond schrapenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Leg gewoon een landmijn neer, met een beetje geluk krijg je pizza dan nog gratis
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
fappenTja, als je dat te vaak doet gaat de lol er ook wel een beetje af natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank![]()
Alleen thuis zit? Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat redelijk. Begint te wennen dat ik alleen thuis zit, mag zo onderhand ook wel denk ik. Heb het vaak nog wel moeilijk in de weekenden, zit vaak alleen thuis en weet dan niets te verzinnen om te doen.
Sja, beetje bloedworst kan ook lekker zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moet je m wel van de grond schrapen
Heb een scheiding achter de rugquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alleen thuis zit? Wat is er gebeurd?
Of is dat prive?
Ah dat is klote, maar gelukkig kun je het steeds beter een plekje gevenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:42 schreef bondage het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Leg gewoon een landmijn neer, met een beetje geluk krijg je pizza dan nog gratis
Sterkte broederquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb een scheiding achter de rugIs wennen om ineens alleen thuis te zitten als je 6 jaar samen met iemand bent geweest.
Of voordeur (in dit geval achterdeur)quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moet je m wel van de grond schrapen
Oh dat is naarquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb een scheiding achter de rugIs wennen om ineens alleen thuis te zitten als je 6 jaar samen met iemand bent geweest.
ik kwam net met de baas tot de conclusie dat het toch echt niet zinvol was om morgen te gaan werkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik dacht net even dat het donderdag was vandaag. En toen besefte ik me dat het vrijdag is. Best feeling ever.
Gewoon met je mond open in de deuropening gaan staanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of voordeur (in dit geval achterdeur)
Komt ook wel weer goed, heeft alleen even tijd nodig.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah dat is klote, maar gelukkig kun je het steeds beter een plekje gevenJa hier gaat alles ook lekker, verkoudheid lijkt eindelijk een beetje weg te gaan
Niet zelf kunnen bakkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik krijg bonen, aardappels en een gehaktbal
want moeder is te lui om speklapjes te bakken!
Moest je eigenlijk werken?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kwam net met de baas tot de conclusie dat het toch echt niet zinvol was om morgen te gaan werken
Wil ik wel, maar heb ik geen tijd voorquote:
Ach het is maar een verkoudheid gelukkig, kreeg gisteren ook last van mijn keel maar dat is vandaag alweer een stuk minder *klopt af*quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Komt ook wel weer goed, heeft alleen even tijd nodig.
En mooi, ziek zijn is klote
Gister speklapjes opquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik krijg bonen, aardappels en een gehaktbal
want moeder is te lui om speklapjes te bakken!
Hoax, want wel fokken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wil ik wel, maar heb ik geen tijd voor![]()
Ook lekkerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice, ik ga krieltjes, sate snitschel en sperziebonen eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |