http://nos.nl/wk2014/arti(...)d-treft-uruguay.htmlquote:Op de achtste dag van het wereldkampioenschap in Brazilië staat een mooi affiche in groep D op het programma. Uruguay en Engeland, de landen die de eerste groepswedstrijd allebei verloren, treffen elkaar om 21.00 uur Nederlandse tijd in São Paulo.
Uruguay ging zaterdag verrassend met 3-1 onderuit tegen Costa Rica, terwijl Engeland verloor van Italië (1-2). Het is voor beide landen dan ook van belang dat er nu wél gewonnen wordt, al is uitschakeling nog niet officieel bij een nederlaag.
Suarez weer terug
De Zuid-Amerikanen kunnen weer rekenen op Luis Suarez. De aanvaller van Liverpool bleef in de eerste wedstrijd nog op zijn zolderkamer, maar hij is nu helemaal hersteld van een knieoperatie en het TV kijken. Uruguay moet het wel stellen zonder aanvoerder Diego Lugano. Hij kampt met pijn in de linkerknie.
Bij Engeland staat Daniel Sturridge, de teamgenoot van Suarez bij Liverpool, in de spits. In de Premier League was dit duo gezamenlijk goed voor 450 doelpunten. Nu staan ze tegenover elkaar. De kans dat Roy Hodgson sterspeler Wayne Rooney buiten de basis houdt, lijkt klein. Deze discussie laaide op nadat de Britse media veel kritiek hadden op de aanvaller '2 keer de helft' van Manchester United.
Waar slaat dit op.quote:#Dit topic word mede mogelijk gemaakt door GGM, Cookie, Paxcon en de rest van onze posters.
twitter:Persie_Official twitterde op donderdag 19-06-2014 om 22:32:03Yesssss get in there!! @WayneRooney reageer retweet
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:32 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Persie_Official twitterde op donderdag 19-06-2014 om 22:32:03Yesssss get in there!! @WayneRooney reageer retweet
Als dat in eigen goal is neem ik een maand een Suarez UIquote:
Als dit zo blijft, inderdaad, ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:32 schreef hafcfan het volgende:
Costa Rica staat nog op doorgaan bij verlies morgen
Why not.. sympathiek volk.. nooit nare streken e.d.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:33 schreef Symphonic het volgende:
juichen voor Engeland...
snap dat niet helemaal....
Kun je nagaan als ze die andere twee loslaten.quote:
veel goals veel goalsquote:
Okéquote:
Donderstraal opquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Onderstrepen is iets anders dan markeren.
Bij deze stand is die kans wel groter.quote:
Dit dus. Die negro had al rood moeten hebben. Smerige overtreding en paar schwalbes.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:35 schreef franske19 het volgende:
Wel hilarisch. Engelsen maar zeuren over Suarez maar ze duiken in deze wedstrijd meer dan Suarez in een heel seizoen in Engeland.
Ja met 11 tegen 1 is dat niet zo lastig dan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:35 schreef franske19 het volgende:
Wel hilarisch. Engelsen maar zeuren over Suarez maar ze duiken in deze wedstrijd meer dan Suarez in een heel seizoen in Engeland.
Godin had ook niet meer op het veld mogen staan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit dus. Die negro had al rood moeten hebben. Smerige overtreding en paar schwalbes.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja met 11 tegen 1 is dat niet zo lastig dan.
Klopt, maar Engeland heeft over de hele wedstrijd bekeken niets te klagen over de arbitrage.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Godin had ook niet meer op het veld mogen staan.
Het klinkt zo interessant, hé? Niet zoals Messi natuurlijk, dat is véééél interessanter.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:34 schreef Mykonos het volgende:
"Velaso Carballo"
Het is gewoon Velasco, die tweede naam zeg je toch niet in het Spaans?
Grueter, kom op man
Oké. Bedankt voor je bijdrage.quote:
Voor jou ga ik door het vuur.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dankje Johannes, dit had het topic echt even nodig
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor jou ga ik door het vuur.
ik ookquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:36 schreef Belladonna80 het volgende:
Costa Rica en Italië door zou ik leuk vinden.
Hou je smoel gijquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naar 9lives.be, of doe wat vriendelijker tegen Hollanders.
En als ze dan ook nog Frankrijk uit het toernooi werken, als een mooie f*ck you naar de heer Platini.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:36 schreef Belladonna80 het volgende:
Costa Rica en Italië door zou ik leuk vinden.
Ik doe toch niet ambetant tegen jullie?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met 11 tegen 10 vanaf dat moment had het er heel wat anders uitgezien. Reden genoeg tot klagen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt, maar Engeland heeft over de hele wedstrijd bekeken niets te klagen over de arbitrage.
Allez mijne maateke capuchon_jongen was da voor ne straffe uitspraak allez gij hadde toch gene goesting om ruzie te maken voila zegquote:
Eindelijk wat hard spel en echte strijd ook.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:38 schreef BlueMage het volgende:
Dit is echt 't WK met wedstrijden vol met fouten, slechte dingen maar ook hele mooie acties en wereldgoals. Saai is het echter meestal niet.
Gelukkig is er maar één Nigeria-Iran geweest, inderdaad.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:38 schreef BlueMage het volgende:
Dit is echt 't WK met wedstrijden vol met fouten, slechte dingen maar ook hele mooie acties en wereldgoals. Saai is het echter meestal niet.
Zo denderend spelen ze niet, dus dat weet je niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met 11 tegen 10 vanaf dat moment had het er heel wat anders uitgezien. Reden genoeg tot klagen.
Leer Vlaams voor je het wil spreken/Schrijvenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allez mijne maateke capuchon_jongen was da voor ne straffe uitspraak allez gij hadde toch gene goesting om ruzie te maken voila zeg
Klopt, op een paar wedstrijden na vermaak ik me optimaal. Dat is wel anders geweest, sommige WK's hadden een paar toffe wedstrijden en de rest was meuk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:38 schreef BlueMage het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allez mijne maateke capuchon_jongen was da voor ne straffe uitspraak allez gij hadde toch gene goesting om ruzie te maken voila zeg
algerije-belgie was zowaar nog slechterquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gelukkig is er maar één Nigeria-Iran geweest, inderdaad.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Leer Vlaams voor je het wil spreken/Schrijven
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een gevecht dit.. are u watching Holland
Pleurt op voordat ik een tas koffie over kop leeggooi.quote:
Rusland - Zuid-Koreaquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gelukkig is er maar één Nigeria-Iran geweest, inderdaad.
Voila, ik doe dat voorwaar toch goe, gaat anders maar aan uwen nonkel of bompa vragen hoe je vlaams spreekt allezquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vlaamsquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben je op je nibbit-tje getrapt of zo?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:40 schreef franske19 het volgende:
Je ziet wel dat Suarez niet helemaal fit is hoor. Scherpte is er een beetje vanaf. Op zich wel begrijpelijk. Cavani valt alleen een beetje tegen vandaag.
dat is de 2de ;-)quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:40 schreef franske19 het volgende:
Je ziet wel dat Suarez niet helemaal fit is hoor. Scherpte is er een beetje vanaf. Op zich wel begrijpelijk. Cavani valt alleen een beetje tegen vandaag.
Gij zegt n'importe wa matekequote:Op donderdag 19 juni 2014 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pleurt op voordat ik een tas koffie over kop leeggooi.
Nee hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben je op je nibbit-tje getrapt of zo?
lolquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:35 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Heerlijk, ik gun die vieze Suarez niets. Naar menneke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |