Dat scheelt wel weer jaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:44 schreef essnhills het volgende:
Gelukkig is de eerste aflevering toch altijd een beetje introductie van iedereen enzo
Jazeker leuk om te lezen de weblog😀quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:44 schreef essnhills het volgende:
Die weblog is superleuk om te lezen
Gelukkig is de eerste aflevering toch altijd een beetje introductie van iedereen enzo
Er zitten vast weer hints al in dát filmpje.. Zit 'm nu voor de 15e keer te kijken ofzoquote:
Mooi is datquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:04 schreef essnhills het volgende:
ik hoor net op de radio dat de eerste aflevering dit keer op nieuwjaarsdag is
Wel makkelijk onthouden.
Het nieuwe jaar begint met WIDM
Dit jaar (volgend jaar?) dus niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:58 schreef franklop het volgende:
Vrij vervelend eigenlijk want normaal ben ik savonds nog op pad
Dat lijkt me duidelijk jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dit jaar (volgend jaar?) dus niet.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:10 schreef Monopoly het volgende:
DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG DUURT LANG
Ultiem zou natuurlijk zijn als ze stiekem beide meedoen aan het programma en dit een afleidingsmanoeuvre is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://weblogs.nos.nl/presentatoren/2014/10/02/tanja/
Complottheorieën. It has begunquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:58 schreef Operc het volgende:
[..]
Ultiem zou natuurlijk zijn als ze stiekem beide meedoen aan het programma en dit een afleidingsmanoeuvre is.Maar dat zal wel niet.
Uiterlijk 1 januari om 20.30quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Wanneer wordt de tweede kandidaat bekend gemaakt
quote:Donderdag 16 oktober ben ik met een andere #widm-kandidaat bij t #Televizierring-gala. Wie? Onthulling… http://instagram.com/p/t7HAG9gpkF/
Dat klopt dat tweette Rik zag ik vanochtend.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:26 schreef essnhills het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee hoe je een tweet moet quoten, dus dan maar lekker zo![]()
Rik heeft dit getweet vannacht om 0:36:
Zulke informatie hoor je hier direct te delenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat klopt dat tweette Rik zag ik vanochtend.
Overmorgenquote:
Dan kan ik niet via mijn mobieltje of iPad 😀quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:39 schreef essnhills het volgende:
Zulke informatie hoor je hier direct te delen![]()
Smoesjes!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan kan ik niet via mijn mobieltje of iPad 😀
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |