ik probeer er nog iets van te makenquote:
die van jou zijn inderdaad een stuk beterquote:
quote:
quote:
ja echt en Robben met z'n lekkere warme trui aan:Dquote:
ik ga stukquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:03 schreef iriswww het volgende:
[ afbeelding ]
Trotse ouders na eerste overwinning van zoontje
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:03 schreef iriswww het volgende:
[ afbeelding ]
Trotse ouders na eerste overwinning van zoontje
...They never had..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:03 schreef iriswww het volgende:
[ afbeelding ]
Trotse ouders na eerste overwinning van zoontje....
Maar niet duidelijk of iedereen hem ook begrepen heeft.twitter:GaryLineker twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 19:37:58Bloody typical. What have the Romans ever done for us? reageer retweet
twitter:dw_sports twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 02:17:22The Monty Python "what have the Romans ever done for us?" joke from @GaryLineker picked up on German TV. Not sure they caught the reference! reageer retweet
quote:
Op één of andere manier vind ik die echt hilarisch!quote:
is this real??quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:11 schreef Jane het volgende:
Geen plaatje, maar een tweet waar ik erg om moest lachen. Gary Lineker na het verlies van Italië gisteren (waardoor Engeland naar huis kan):Maar niet duidelijk of iedereen hem ook begrepen heeft.twitter:GaryLineker twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 19:37:58Bloody typical. What have the Romans ever done for us? reageer retweet
twitter:dw_sports twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 02:17:22The Monty Python "what have the Romans ever done for us?" joke from @GaryLineker picked up on German TV. Not sure they caught the reference! reageer retweet
Jawel hoorquote:
Laat díe nou net ontbreken vanavond!quote:Op maandag 23 juni 2014 12:02 schreef Holland1973 het volgende:
Word vanavond denk ik een pittige wedstrijd
[ afbeelding ]
Auw....quote:Op maandag 23 juni 2014 17:35 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
Ons Belgisch koningshuis heeft het weer gepresteerd.
http://sporza.be/cm/sporz(...)3_RD_mathilde_lukaku
Koningin Mathilde heeft vandaag de ploeg bezocht in Brazilië, en daarbij heeft ze Lukaku gefeliciteerd met zijn doelpunt![]()
Toen die droogjes opmerkte dat Origi gescoord heeft (die andere "zwarte"), vond ze toch dat Lukaku ook "goed gespeeld heeft" (dat is het mes in de wonde steken en het dan nog eens omdraaien)
En zij zat gisteren dus in de tribune mee te feesten héwaarschijnlijk geen idee waarvoor ze heeft staan juichen.
quote:Op maandag 23 juni 2014 17:35 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
Koningin Mathilde heeft vandaag de ploeg bezocht in Brazilië, en daarbij heeft ze Lukaku gefeliciteerd met zijn doelpunt![]()
Toen die droogjes opmerkte dat Origi gescoord heeft (die andere "zwarte"), vond ze toch dat Lukaku ook "goed gespeeld heeft" (dat is het mes in de wonde steken en het dan nog eens omdraaien)
En zij zat gisteren dus in de tribune mee te feesten héwaarschijnlijk geen idee waarvoor ze heeft staan juichen.
Aiaiaiquote:Op maandag 23 juni 2014 17:35 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
"Edgar Davids heeft het weer geflikt"quote:Op maandag 23 juni 2014 21:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kunnen jullie haar niet afzetten? Jullie hebben er dan toch nog twee.
Ik ben benieuwd wat onze koningin te melden heeft, mocht Oranje Argentinië nog tegenkomen en ook uitschakelen.
Nee, "KluiFERt kopte hem er mooi in!"quote:
Pijnlijk. Doen de Oranjes toch slimmer door er geen pers bij te laten.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:35 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
Dat laatste spreekt alleen maar in zijn voordeel eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:46 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
De Oranjes lijken mij sowieso wat minder wereldvreemd dan Filip en Mathilde.
Toen de Rode Duivels selfies wilden nemen met de Koning, wist die niet eens wat dat was, hij straalt dat vervolgens ook uit op die selfies.
Ik vind dequote:
Wordt nog lastig voor de reclamemannetjes (en vrouwtjes) als we in de kwartfinale tegen Costa Rica of Ivoorkust moeten spelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
Eten is wel het thema dit WK, niet?Damn
Ik vind dat primaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
Eten is wel het thema dit WK, niet?Damn
Nee maar zal vast niet lang meer duren. Krijgt die gast niet te eten ofzo dat hij steeds zo bijt?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand al een suarez pacman gesignaleerd?
quote:
twitter:indirareynaert twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 18:31:20Meanwhile in the garden of our neighbours #worldcup2014 #netherlands http://t.co/aECUwDSnWs reageer retweet
Dan is het toch niet grappig?quote:
Dan kan het nog steeds wel grappig zijn hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:20 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dan is het toch niet grappig?Iedere halve tamme kan foto's van tweets bewerken.
Ik kan ook wel een fake tweet van Sneijder maken waarin hij zegt dat hij vanavond Van Persie gaat doorblaffen. Ik vind een photoshop van een spelmoment veel leuker.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dan kan het nog steeds wel grappig zijn hoor
Ieder zijn ding. Maar alleen zeggen dat het fake is heeft weinig nut, dat snapt iedereenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:49 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een fake tweet van Sneijder maken waarin hij zegt dat hij vanavond Van Persie gaat doorblaffen. Ik vind een photoshop van een spelmoment veel leuker.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Maar alleen zeggen dat het fake is heeft weinig nut, dat snapt iedereen
en maar maximaal 2 maanden schorsingquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:38 schreef theguyver het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/s(...)gewoon-zin-italiaans
Lachen met Suárezveel plaatjes ga niet alles posten
Übermenschen dit dat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:59 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
wat een baas ook, ik gun 'm het record wel en daarna mag muller het overnemen.
Watwatwatquote:
(Bron: AD)quote:De 23-jarige Thomas Syversen uit Noorwegen heeft 5600 Noorse kronen gewonnen bij een wedkantoor. Hij voorspelde op 12 juni dat Luis Suárez tijdens het WK voetbal een speler zou bijten.
En zo geschiedde. De 23-jarige Noor zette 32 Noorse kronen (3,85 euro) in en kreeg door zijn voorspelling zijn inzet 175 maal vermenigvoudigd terug: 5600 NOK. Omgerekend is dat zo'n 674 euro.
De Noorse krant Dagbladet zocht de gelukkige winnaar op. 'Ik achtte het mogelijk dat Suárez iemand zou bijten,' vertelt hij. 'Dus toen ik zag dat ik erop kon wedden, deed ik het gewoon.'
'Ik zag het pas in de herhaling,' vervolgt de Noor. 'Het was een bijzonder moment en voor mij een groot succes.'
Suárez-tricot
Van het geld koopt de man geen shirtje van Suárez voor zichzelf. 'Ik ben fan van Blackpool, dus ik heb er niets aan. Maar mijn vriendin draagt graag mijn voetbalshirts, dus zij krijgt er misschien wel één.'
Neuh.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:26 schreef bjanaan het volgende:
Fokkertjes ik heb een compilicatie gemaakt van Sierd in VI Oranje. Een uur lang! Uploaden op YouTube?
![]()
Graag! Zit in buitenland dus is lastig te volgen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:26 schreef bjanaan het volgende:
Fokkertjes ik heb een compilicatie gemaakt van Sierd in VI Oranje. Een uur lang! Uploaden op YouTube?
![]()
Brilliant.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:20 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn die wedstrijden van vandaag Argentinië Nigeria en Bosnië Iran, zie je aan die springende vlaggetjes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:20 schreef Iwanius het volgende:
Ja echt. Die Yolanthe doet haar naam weer eer aan als zelf geilende huppelk...![]()
En tijdens haar reality programma volhouden dat ze zo gewoon is gebleven en niets nep of vooropgezet is.
On topic.
[ afbeelding ]
Ik begrijp deze Google doodles niet echt dit keer. Iemand uitleg?
(en dan met name dat bos en die kerken die ik er tussendoor zie.)
ik denk de locaties :]quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:20 schreef Iwanius het volgende:
quote:Luis Suarez World Cup diet plan.
Julio Cesar Salad
Eton Messi
Baked Baines
Leg of Lahm
Oxtail Chamberlain Soup
Joel Campbell's meatballs
Gastro Ramirez
Chicken Fucile
Pastapoulos
quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:20 schreef Iwanius het volgende:
Ja echt. Die Yolanthe doet haar naam weer eer aan als zelf geilende huppelk...![]()
En tijdens haar reality programma volhouden dat ze zo gewoon is gebleven en niets nep of vooropgezet is.
On topic.
[ afbeelding ]
Kijk eens naar haar linkerwangquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:31 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
een selfie stokhoe triest ben je dan.
Blijft leukquote:
Het zijn de landen die tegen elkaar spelen en in het midden een afbeelding van iets kenmerkend uit de speelstad. Alleen is links Manaus en speelden ze in Porte Allegro. Plaatje van Manaus staat er nu ook weer. Want om 22:00 wordt er wel in Manaus. Gespeeld.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:20 schreef Iwanius het volgende:
On topic.
[ afbeelding ]
Picsquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:48 schreef Ikke. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet hier altijd heel hard om lachenquote:
Hahaquote:
Haha dat commentaarquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:33 schreef Anonymousz het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)0gnydM0w_BmDqQoYZHP5
Lagere school- niveauquote:
En het is 'blinde vinken', 'vrije-uitloop eieren', 'perssinaasappelen' en 'eiersnijder'. Wat is precies je punt? Je weet in welk topic je je bevindt?quote:
NATUURLIJKquote:
Wel jammer dat de bal niet op de juiste positie zitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel jammer dat de bal niet op de juiste positie zitVolgens mij vonden ze het wel genoeg bij de bal, want hij lijkt ook niet op de echte. Verder absoluut prachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:JOR_ID twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 20:36:48Waarom kan het Chileense team nooit pinnen?Ze staan vaak in het rood. #brachi reageer retweet
quote:
Robin van Persie en Arjen Robben.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:07 schreef opreis het volgende:
[..]
Wie zijn dit? ik herken ze niet omdat ze vermond zijn
Zouden 'wij' als Nederlanders ook zo gaan steigeren als Aeroméxico een vergelijkbare tweet had verstuurd? Wij worden in het buitenland toch altijd al gezien als het land van kaas, klompen, molens en drugs. Volgens mij zouden we er nog wel hartelijk om kunnen lachen ook.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
En een gezeik over die tweet.... het wordt al #KLMgate genoemd
Dat, alsof wij zouden flippen van een tulpenmeisje in klederdracht.... en helemaal dat gemiep van "discriminatie".quote:Op zondag 29 juni 2014 22:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zouden 'wij' als Nederlanders ook zo gaan steigeren als Aeroméxico een vergelijkbare tweet had verstuurd? Wij worden in het buitenland toch altijd al gezien als het land van kaas, klompen, molens en drugs. Volgens mij zouden we er nog wel hartelijk om kunnen lachen ook.
En dit was hun mascotte tijdens het WK in 1986quote:Op zondag 29 juni 2014 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, alsof wij zouden flippen van een tulpenmeisje in klederdracht.... en helemaal dat gemiep van "discriminatie".
Om wat? Om een sombrero en snor?
twitter:EdgarKruize twitterde op zondag 29-06-2014 om 20:49:57Meteen het mysterie van de vader opgelost. Dat móét Harry Piekema zijn.RT @ZiggoDome: #Anouk van harte met je zoon!! http://t.co/qKyI8WRmsZ reageer retweet
twitter:dickhead63 twitterde op zondag 29-06-2014 om 21:27:47@Anouk Boeiend, ORANJE 1/4 FINALE,S !!!, wie is de vader nou eigenlijk ?. reageer retweet
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:36 schreef Leandra het volgende:
Oh wacht, als ik "Mexico Sombrero Discrimination" google, dan krijg ik allemaal Amerikaanse links
Kennelijk zijn er (vooral in de VS, maar dat druppelt uiteraard door naar het naastgelegen Mexico), nogal wat issues over Mexicanen die met Sombreros worden afgebeeld....
En dit die van 1970quote:Op zondag 29 juni 2014 22:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dit was hun mascotte tijdens het WK in 1986
[ afbeelding ]
Als bedrijf/publiek figuur moet je gewoon wat slimmer zijn en niet dat soort tweets versturen.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zouden 'wij' als Nederlanders ook zo gaan steigeren als Aeroméxico een vergelijkbare tweet had verstuurd? Wij worden in het buitenland toch altijd al gezien als het land van kaas, klompen, molens en drugs. Volgens mij zouden we er nog wel hartelijk om kunnen lachen ook.
Doe mij nog maar zo'n eierSneijder!quote:
Of je moet niet overal een probleem van maken, die obsessieve drang om constant overal aanstoot aan te geven nemen ontgaat me compleet.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als bedrijf/publiek figuur moet je gewoon wat slimmer zijn en niet dat soort tweets versturen.
Die ene muts dacht ook grappig te moeten zijn en die is nu geen ambassadrice meer van 1 of ander goed doel.
Die obsessieve drang om constant grappig te willen zijn ontgaat me ook compleet.
Eens.quote:Op maandag 30 juni 2014 08:55 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Of je moet niet overal een probleem van maken, die obsessieve drang om constant overal aanstoot aan te geven ontgaat me compleet.
quote:Op maandag 30 juni 2014 08:55 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Of je moet niet overal een probleem van maken, die obsessieve drang om constant overal aanstoot aan te geven nemen ontgaat me compleet.
totaal niet grappigquote:
teh fuck is datquote:Op maandag 30 juni 2014 10:15 schreef theguyver het volgende:
Eerste beelden hoe ze Suarez opvingen in Uruguay!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |