ik probeer er nog iets van te makenquote:
die van jou zijn inderdaad een stuk beterquote:
quote:
quote:
ja echt en Robben met z'n lekkere warme trui aan:Dquote:
ik ga stukquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:03 schreef iriswww het volgende:
[ afbeelding ]
Trotse ouders na eerste overwinning van zoontje
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:03 schreef iriswww het volgende:
[ afbeelding ]
Trotse ouders na eerste overwinning van zoontje
...They never had..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:03 schreef iriswww het volgende:
[ afbeelding ]
Trotse ouders na eerste overwinning van zoontje....
Maar niet duidelijk of iedereen hem ook begrepen heeft.twitter:GaryLineker twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 19:37:58Bloody typical. What have the Romans ever done for us? reageer retweet
twitter:dw_sports twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 02:17:22The Monty Python "what have the Romans ever done for us?" joke from @GaryLineker picked up on German TV. Not sure they caught the reference! reageer retweet
quote:
Op één of andere manier vind ik die echt hilarisch!quote:
is this real??quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:11 schreef Jane het volgende:
Geen plaatje, maar een tweet waar ik erg om moest lachen. Gary Lineker na het verlies van Italië gisteren (waardoor Engeland naar huis kan):Maar niet duidelijk of iedereen hem ook begrepen heeft.twitter:GaryLineker twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 19:37:58Bloody typical. What have the Romans ever done for us? reageer retweet
twitter:dw_sports twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 02:17:22The Monty Python "what have the Romans ever done for us?" joke from @GaryLineker picked up on German TV. Not sure they caught the reference! reageer retweet
Jawel hoorquote:
Laat díe nou net ontbreken vanavond!quote:Op maandag 23 juni 2014 12:02 schreef Holland1973 het volgende:
Word vanavond denk ik een pittige wedstrijd
[ afbeelding ]
Auw....quote:Op maandag 23 juni 2014 17:35 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
Ons Belgisch koningshuis heeft het weer gepresteerd.
http://sporza.be/cm/sporz(...)3_RD_mathilde_lukaku
Koningin Mathilde heeft vandaag de ploeg bezocht in Brazilië, en daarbij heeft ze Lukaku gefeliciteerd met zijn doelpunt![]()
Toen die droogjes opmerkte dat Origi gescoord heeft (die andere "zwarte"), vond ze toch dat Lukaku ook "goed gespeeld heeft" (dat is het mes in de wonde steken en het dan nog eens omdraaien)
En zij zat gisteren dus in de tribune mee te feesten héwaarschijnlijk geen idee waarvoor ze heeft staan juichen.
quote:Op maandag 23 juni 2014 17:35 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
Koningin Mathilde heeft vandaag de ploeg bezocht in Brazilië, en daarbij heeft ze Lukaku gefeliciteerd met zijn doelpunt![]()
Toen die droogjes opmerkte dat Origi gescoord heeft (die andere "zwarte"), vond ze toch dat Lukaku ook "goed gespeeld heeft" (dat is het mes in de wonde steken en het dan nog eens omdraaien)
En zij zat gisteren dus in de tribune mee te feesten héwaarschijnlijk geen idee waarvoor ze heeft staan juichen.
Aiaiaiquote:Op maandag 23 juni 2014 17:35 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
"Edgar Davids heeft het weer geflikt"quote:Op maandag 23 juni 2014 21:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kunnen jullie haar niet afzetten? Jullie hebben er dan toch nog twee.
Ik ben benieuwd wat onze koningin te melden heeft, mocht Oranje Argentinië nog tegenkomen en ook uitschakelen.
Nee, "KluiFERt kopte hem er mooi in!"quote:
Pijnlijk. Doen de Oranjes toch slimmer door er geen pers bij te laten.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:35 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
Dat laatste spreekt alleen maar in zijn voordeel eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:46 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
De Oranjes lijken mij sowieso wat minder wereldvreemd dan Filip en Mathilde.
Toen de Rode Duivels selfies wilden nemen met de Koning, wist die niet eens wat dat was, hij straalt dat vervolgens ook uit op die selfies.
Ik vind dequote:
Wordt nog lastig voor de reclamemannetjes (en vrouwtjes) als we in de kwartfinale tegen Costa Rica of Ivoorkust moeten spelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
Eten is wel het thema dit WK, niet?Damn
Ik vind dat primaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
Eten is wel het thema dit WK, niet?Damn
Nee maar zal vast niet lang meer duren. Krijgt die gast niet te eten ofzo dat hij steeds zo bijt?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand al een suarez pacman gesignaleerd?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |