Inderdaad, laat het 10-0 worden.quote:
Lol u madquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Interesseert me werkelijk geen reet.
xDquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:44 schreef Gramulanion het volgende:
Wil nog wel even de doellijntechnologie van de vrije trap zien.
Om Arno in verwarring te brengen. xD
deed toch weinig fout bij beide doelpunten? verdediging was absent, dan heb ja als aanvaller alle kans op zo'n afstandquote:
Of klem pakken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:45 schreef ruudbackus het volgende:
en weer een fout van Casillas, naar de zijkant boksen moet je zo'n bal
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Chili is een hele dikke outsider voor de titel
Denk dat jullie er nu wel uit liggenquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:41 schreef Confetti het volgende:
Flikker op joh. Is geen rood, hij trok zijn been in
Ja, ze benutten gewoon de kansen die ze hebben. Maar als Spanje aanvalt, staat er meteen 2 man.quote:
Hoe hij die bal wegbokst slaat helemaal nergens opquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
deed toch weinig fout bij beide doelpunten? verdediging was absent, dan heb ja als aanvaller alle kans op zo'n afstand
Jawel. Deze laatste had hij naar de buitenkant moeten slaan. De eerste stond hij totaal verkeerd opgesteld.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
deed toch weinig fout bij beide doelpunten? verdediging was absent, dan heb ja als aanvaller alle kans op zo'n afstand
Zeker na de wedstrijd van zojuist.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit plaatst de 5-1 van NL trouwens ook weer in perspectief.
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit plaatst de 5-1 van NL trouwens ook weer in perspectief.
Flodderquote:
ha wutquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
De ESF Hooligans zouden toch wraak komen nemen tijdens het voetbal?
In 2002 hadden die koreanen anders 900 kaarten meer moeten hebben.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
Had gerust rood kunnen zijn. Maar het wordt geel, omdat het Spanje is.
Was het - bijvoorbeeld - Zuid-Korea, dan was er onherroepelijk rood gegeven.
Ja joh, maakt het uit dat hij geblesseerd isquote:
In die treintjes van die ouwe.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
huus van 28 euro , woar vind je dat nog
Hebben die hooligans?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
De ESF Hooligans zouden toch wraak komen nemen tijdens het voetbal?
dat is waar jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hoe hij die bal wegbokst slaat helemaal nergens op
Laat me nu even rustig naar de aldi gaan, alorsquote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 00:57 schreef Dside het volgende:
OT: Denk niet dat Spanje dit WK gaat winnen, want ze zijn overduidelijk slechter, dan de jaren ervoor.
Chili gaat Nederland ook wegspelen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:46 schreef GGMM het volgende:
Wordt onze prestatie gelijk weer in perspectief gezet.
Doe eens even iets aan racisme in plaats van hier zoete broodjes te bakken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:46 schreef GGMM het volgende:
Chili is wel goedquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat is er met Spanje aan de hand.. vrees opeens dat we toch nog 2e gaan worden in de groep, dit Chili kan zomaar eens gaan winnen van ons
quote:
Spanjaarden hebben een lang en zwaar seizoen gehad ...bovendien zijn ze wat over the hillquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat is er met Spanje aan de hand.. vrees opeens dat we toch nog 2e gaan worden in de groep, dit Chili kan zomaar eens gaan winnen van ons
Maakt geen zak uit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Chili gaat Nederland ook wegspelen.
Die 5-1 lag aan de basis van deze overwinning voor Chiliquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:46 schreef GGMM het volgende:
Ach, in '88 verloor Oranje ook een wedstrijd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
wie heeft chili nederland spanje australie ingevuld in de toto? wist nog dat ik hard moest lachen toen ik dat zag bij iemandquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou zelf de LIDL aanbevelen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laat me nu even rustig naar de aldi gaan, alors
Had ik al gedaan, dom varken. Je praat weer eens voor je beurt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe eens even iets aan racisme in plaats van hier zoete broodjes te bakken.
Wordt 4-4quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon weer 5-3-2, Chili speelt heel anders dan Australie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
chili nederland australie spanje gaat hem wordenquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:47 schreef Adames het volgende:
[..]
wie heeft chili nederland spanje australie ingevuld in de toto? wist nog dat ik hard moest lachen toen ik dat zag bij iemand
Héél tofquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:48 schreef Vydushki het volgende:
Het liefst gelijkspel, maar Spanje zien afgaan is wel echt tof.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:48 schreef Fierce. het volgende:
Ik snap niet waarom jullie voor Chili zijn.
Omdat Spanjequote:Op woensdag 18 juni 2014 21:48 schreef Fierce. het volgende:
Dit soort beledigingen vind ik altijd zo geniaal.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, dom varken. Je praat weer eens voor je beurt.
Heb jij toevallig ook gifjes van de Poolse ESF-inzending?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met dit soort gifjes:
[ afbeelding ]
Omdat NL dan door is misschien?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:48 schreef Fierce. het volgende:
Omdat we het Spanje gunnen eens goed vernederd te wordenquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:48 schreef Fierce. het volgende:
Edit gezien, dom varken?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, dom varken. Je praat weer eens voor je beurt.
Mooi niet dus.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:48 schreef LTVDK het volgende:
Eindstand deze poule:
Chili 9
Nederland 6
Australië 3
Spanje 0
Ze zijn niet voor Chili maar tegen Spanjequote:Op woensdag 18 juni 2014 21:48 schreef Fierce. het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:48 schreef LTVDK het volgende:
Eindstand deze poule:
Chili 9
Nederland 6
Australië 3
Spanje 0
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laat me nu even rustig naar de aldi gaan, alors
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:48 schreef Fierce. het volgende:
Omdat Spanje bestaat uit 11 jankende en vallende gastjes.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:48 schreef Fierce. het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met dit soort gifjes:
[ afbeelding ]
Je verwart twee dingen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:48 schreef Fierce. het volgende:
Zo is datquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:49 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ze zijn niet voor Chili maar tegen Spanje
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:49 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Omdat Spanje bestaat uit 11 jankende en vallende gastjes.
Oke okequote:
Als Spanje wint, dan is Nederland door.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat NL dan door is misschien?
(en omdat ze de beste del mundo zijn)
Moeten we je ook gaan uitleggen hoe buitenspel werkt?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:48 schreef Fierce. het volgende:
Als je niet van Chili wint hoor je toch geen WK te worden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:49 schreef BB-King het volgende:
Spanje winst zou beter zijn.
als Chili van ons wint moeten we alsnog tegen Brazilië.
Mad?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:50 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je verwart twee dingen.
A. Voor Chili.
B. Tegen Spanje.
Ik ben B.
Over een paar dagen ben ik wederom B. dat maakt mij nog geen Australië fan.
die arme costaquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
chili nederland australie spanje gaat hem worden
Ik moest laatst denken aan dat reclamespotje dat eind 2013 op tv was. Het ging over 2014. Je zag Nederland fantastisch presteren op de Olympische Spelen, je zag Nederland het Songfestival winnen (op een haar na werkelijkheid geworden) en je zag Nederland wereldkampioen voetbal worden...quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met dit soort gifjes:
[ afbeelding ]
ze zijn reeds bevredigdquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:50 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom speelt Spanje zo slecht? Dat kan toch niet met al die topspelers?
Als Spanje niet wint is Nederland juist door.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:50 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Als Spanje wint, dan is Nederland door.
Nederland wint van Chili.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:48 schreef LTVDK het volgende:
Eindstand deze poule:
Chili 9
Nederland 6
Australië 3
Spanje 0
Deze snap ik niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mexicanobakker gaat nu even frambozen plukken.
Als Chili wint, dan is Nederland door.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:50 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Haha.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:50 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Eenschquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:49 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Omdat Spanje bestaat uit 11 jankende en vallende gastjes.
Te zwaar seizoen en ik vraag me af of ze niet een andere speelstijl hadden moeten hanteren nu de Barca inbreng veel minder is. En wellicht toch verzadiging,quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:50 schreef Leafeon672 het volgende:
Chili staat al op +4.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oke oke
Nederland 7
Chili 7
Australië 3
Spanje 0
vrouwenquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:50 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Nederland zou toch sowieso doorgaan op onderling resultaat?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Spanje niet wint is Nederland juist door.
Echt?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Spanje niet wint is Nederland juist door.
Topspelers staan niet gelijk aan een topteam.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:50 schreef Leafeon672 het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:50 schreef Fierce. het volgende:
[..]
quote:
Zou Mexicanobakker eigenlijk ooit wel eens mexicano's gebakken hebben?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mexicanobakker gaat nu even frambozen plukken.
[..]
#teamess staat niet achter deze Spanjehetze.quote:
Exactquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:50 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je verwart twee dingen.
A. Voor Chili.
B. Tegen Spanje.
Ik ben B.
Over een paar dagen ben ik wederom B. dat maakt mij nog geen Australië fan.
Ze hadden moeten verjongen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Te zwaar seizoen en ik vraag me af of ze niet een andere speelstijl hadden moeten hanteren nu de Barca inbreng veel minder is.
[..]
Als Chili wint, dan is Chili door.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Chili wint, dan is Nederland door.
Die boeit echt niemand.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:51 schreef GGMM het volgende:
Ambrosius en ik vinden de reclame van de Zeeman niet zo leuk.
Nee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:50 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik zie pixels.quote:
Spanje krijgt vast nog wel een penaltyquote:
Ik hoop niet dat die stand te heerlijk wordtquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:51 schreef Karrs het volgende:
Heerlijke pot, heerlijke wedstrijd, heerlijke stand.
Nee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:50 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Spanje hoeft er niet per se uit, maar ik vind het ook niet echt ergquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
#teamess staat niet achter deze Spanjehetze.
Volgens mij heb ik gelijk. Presentator zei toch ook dat Spanje moet winnen wil Nederland doorgaan. Maar oke, ik zal het wel fout hebben.quote:
Laten we eerst het doelsaldo afwachten; dat kan cruciaal worden. Nederland heeft nu +5. Chili staat inmiddels op +4. Als dat niet meer wordt, heeft Nederland aan een gelijkspel genoeg om poulewinnaar te worden. Wint Chili vanavond met ruimere cijfers van Spanje (bijvoorbeeld 4-0), dan krijgen we een andere situatie. Dan moet Nederland knokken voor de poulewinst.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:48 schreef LTVDK het volgende:
Eindstand deze poule:
Chili 9
Nederland 6
Australië 3
Spanje 0
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat die stand te heerlijk wordt
Anders denk je zelf na.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:53 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gelijk. Presentator zei toch ook dat Spanje moet winnen wil Nederland doorgaan. Maar oke, ik zal het wel fout hebben.
Kijk eens naar de standquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:53 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gelijk. Presentator zei toch ook dat Spanje moet winnen wil Nederland doorgaan. Maar oke, ik zal het wel fout hebben.
Het is ook een mentale kwestie denk ik.. 2 jaar terug verloren wij van Denemarken en daarna was het helemaal niks meer met Oranjequote:Op woensdag 18 juni 2014 21:50 schreef Leafeon672 het volgende:
Als die 2-1 snel, kan het misschien nogquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:52 schreef OllieWilliams het volgende:
odds voor spanje to win nog steeds maar 9.50 wat :")
overwinning = 3 ptquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:54 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Dat doe ik, maar ik zie er geen logica in.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:54 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Dat doe ik, maar ik zie er geen logica in.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:53 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Is dit serieus??quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:53 schreef Fierce. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laten we eerst het doelsaldo afwachten; dat kan cruciaal worden. Nederland heeft nu +5. Chili staat inmiddels op +4. Als dat niet meer wordt, heeft Nederland aan een gelijkspel genoeg om poulewinnaar te worden. Wint Chili vanavond met ruimere cijfers van Spanje (bijvoorbeeld 4-0), dan krijgen we een andere situatie. Dan moet Nederland knokken voor de poulewinst.
Ik ben trouwens niet bang voor Brazilië.
SEKSIST!quote:
Gewoon de Belg joh.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:55 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dat mensen niet op BBC kijken, ff serieus. Ga je naar waterreus luisteren met zn gejank.
Kutteam ja, kunnen er geen reet van.quote:
Seedorf en Henryquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:55 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dat mensen niet op BBC kijken, ff serieus. Ga je naar waterreus luisteren met zn gejank.
Zeg, hou eens op.. Ik ben er ook 1quote:
Engelsenquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:55 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ach, ook er is ook nog best kans dat Brazilië 2e wordt in hun poule, maakt dus vrij weinig uit. Ben eerder bang voor een Pro-Brazilië scheids.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laten we eerst het doelsaldo afwachten; dat kan cruciaal worden. Nederland heeft nu +5. Chili staat inmiddels op +4. Als dat niet meer wordt, heeft Nederland aan een gelijkspel genoeg om poulewinnaar te worden. Wint Chili vanavond met ruimere cijfers van Spanje (bijvoorbeeld 4-0), dan krijgen we een andere situatie. Dan moet Nederland knokken voor de poulewinst.
Ik ben trouwens niet bang voor Brazilië.
Nietusquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg, hou eens op.. Ik ben er ook 1
Ik zag de TR inderdaad.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:51 schreef GGMM het volgende:
Ambrosius en ik vinden de reclame van de Zeeman niet zo leuk.
Ja, maar dat betekent dat Chili en Nederland allebei 6 punten hebben. Het is beter als Chili er 3 heeft.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
overwinning = 3 pt
gelijkspel = 1 pt
nederlaag = 0 pt
Er gaan er 2 door?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:56 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent dat Chili en Nederland allebei 6 punten hebben. Het is beter als Chili er 3 heeft.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:56 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent dat Chili en Nederland allebei 6 punten hebben. Het is beter als Chili er 3 heeft.
Fierce krijgt een groeiende ster als Spanje wint.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
Chili is gewoon een top 10 voetballand, met groeiende sterren
Hebben ze er nog 2 nodig, om voor te komen bij gelijkspel.quote:
En anders word het loting.quote:Als verscheidene teams gelijk eindigen, kijkt de wereldvoetbalbond FIFA eerst naar het doelsaldo, dan indien nodig naar het aantal gemaakte doelpunten en vervolgens pas naar het onderlinge resultaat van de teams in kwestie. Als al die resultaten nog gelijk zijn, kan het aantal gemaakte doelpunten in onderlinge duels beslissend zijn.
Laat ik dit positief opvattenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |