Enorm irritant idd altijd, dat soort arrogante, betweterige opmerkingen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:15 schreef zeebeschuit het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op woensdag 18-06-2014 om 19:13:59Zo... Iedereen weer terug op aarde? reageer retweet
Die van mij hangt aan een pacemaker op krachtstroomquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die van mij hangt aan een pacemaker op krachtstroom
omgekochtquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:17 schreef Buitendam het volgende:
Armzalige scheids, man. Wat een fouten maakt die vent.
Laatste keer dat een scheids zo slecht was op een WK, heeft hij nog één keer met een lijnvlag mogen wapperen verder niets meer gedaan. Ik kom zo even niet meer op zijn naam.quote:
Derde scheids al.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:17 schreef Buitendam het volgende:
Armzalige scheids, man. Wat een fouten maakt die vent.
Doe dan F5, ei.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Kijk dan in het topic naar het postnummer, ei.
Mja, als je zo'n wedstrijd slecht fluit, dan kan het snel over zijn met je cariere.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:18 schreef hottentot het volgende:
[..]
Laatste keer dat een scheids zo slecht was op een WK, heeft hij nog één keer met een lijnvlag mogen wapperen verder niets meer gedaan. Ik kom zo even niet meer op zijn naam.
Nou de 2-2 is grotendeels zijn verdienstequote:
Ik ben hier echt goed inquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kunnen beter Gini inbrengen. Dat zag je tegen Spanje
bruine bonen in plaats van gras etenquote:
Zo inkomen is echt amateurniveau.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:19 schreef Shreyas het volgende:
Janmaat, verdomme zeg, hoeveel vrije trappen wil je dat Australië krijgt. Hij gaat er echt een keer in zo.
klaassen heeft nooit zijn kansen gekregen bij kortrijk. jammer want die enkele inval beurten waren geweldigquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
Davy en ik zullen Depay missen als hij volgend seizoen bij Manchester United schittert. En die GGMM maar volhouden dat Klaassen het grootste talent van Nederland is.
Zo spelen ze altijd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:18 schreef Shreyas het volgende:
Australië speelt wel de wedstrijd van hun leven zeg
Wat?quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:19 schreef Syphixx het volgende:
[..]
klaassen heeft nooit zijn kansen gekregen bij kortrijk. jammer want die enkele inval beurten waren geweldig
Scheids denkt het is Brazil. Ook geel.quote:
Off day van Spanje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit Nederland wordt nooit wereldkampioen. Die 1-5 was een fluke
Neem je nu GGMM over voetbal serieus?quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
Davy en ik zullen Depay missen als hij volgend seizoen bij Manchester United schittert. En die GGMM maar volhouden dat Klaassen het grootste talent van Nederland is.
Klaassenquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Neem je nu GGMM over voetbal serieus?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:19 schreef Melleyn het volgende:
Kan iemand dat fluitje bij die scheids in z'n reet steken? Danku.
Die ergeren zich ook aan De Guzman.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de neutralist wel een toffe pot.
Je hebt niets aan een sneltrein die geen stations haaltquote:
Ah, het gebruikelijke Feyenoordargument.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:20 schreef Grifte het volgende:
Volgens Jan Mulder zal het wel weer aan de inzet liggen
Ja maar hij wil wel elke keer rechtsom. Is te voorspelbaar.quote:
Jan Mulder loopt toch weg tijdens wedstrijden van Nederland en dan schreeuwt hij dat het allemaal corruptie en omkoping is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ah, het gebruikelijke Feyenoordargument.
Als Nederland dit gewoon wint en Spanje verliest van Chili, dan maakt me dat niks uitquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:20 schreef Shreyas het volgende:
Australië is niets zonder Cahil, Spanje gaat met 5 goals verschil winnen
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:21 schreef zoem het volgende:
De Jong bemoei je er niet eens mee. Altijd hetzelfde liedje.
Oppertokkiequote:Op woensdag 18 juni 2014 19:21 schreef zoem het volgende:
De Jong bemoei je er eens niet mee. Altijd hetzelfde liedje.
Na vanavond is niks meer gewoonquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Nederland dit gewoon wint en Spanje verliest van Chili, dan maakt me dat niks uit
Sneijder is het kampvolk toch? >:Dquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:22 schreef Buitendam het volgende:
Een scheids met pepperspray. Wat een angsthaas.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:22 schreef Specularium het volgende:
Niet fucken met Nigel, hij breekt je zusje.
Eensquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Australië houd het niet lang meer vol. Tijd om toe te slaan.
daar zorgt de scheids wel voor dat australie wintquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet?quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:23 schreef hottentot het volgende:
[..]
Denken dat FOK! een white-only forum is.
laten we het hopenquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
als dat zo is dan ook meteen vol doorrammen naar 2-4 :=)quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je doet alsof je voor het eerst naar voetbal kijkt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:23 schreef Shreyas het volgende:
Slecht weer. Zo slordig. Hoe kan zoiets toch
je kon 20 minuten geleden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:23 schreef MakkieR het volgende:
kan ik naar de wc of moet ik het ophouden
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 18-06-2014 om 19:22:55Meeste WK-goals voor Oranje:[7] Rep[6] ROBBEN[6] Bergkamp[6] Rensenbrink[5] SNEIJDER[5] Neeskens[5] VAN PERSIE#AUSNED reageer retweet
Broek los en lege bierfles ervoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:23 schreef MakkieR het volgende:
kan ik naar de wc of moet ik het ophouden
Kwam niet goed uit met z'n passen, triest dat het zo een ervaren twee-benige speler overkomtquote:
Ik hoop het. Ze zijn de hele tijd overactief aan het jagen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Enige dat ik ervan hoorde is dat het iets aan z'n schouder is (van bij het neerkomen).quote:
Uh, oké.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 18-06-2014 om 19:22:55Meeste WK-goals voor Oranje:[7] Rep[6] ROBBEN[6] Bergkamp[6] Rensenbrink[5] SNEIJDER[5] Neeskens[5] VAN PERSIE#AUSNED reageer retweet
Wutquote:
recht op m afquote:
3-2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |