abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 juni 2014 @ 17:55:58 #1
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_141251919
quote:
De farmaceutische industrie is een hot topic, voor en tegenstanders van deze tak van sport raken altijd in felle discussies over het nut van deze industrie. Maken ze mensen beter of juist zieker?

Dus discussieer hier over dit onderwerp in het licht van BNW
Link naar vorige delen:

Topicreeks: Algemeen Bigpharma topic

Over dit onderwerp ...
In het kort...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go!



[ Bericht 2% gewijzigd door Pietverdriet op 18-06-2014 18:02:33 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_141284541
Pil tegen obesitas en diabetes in de maak

Het tegengaan van obesitas en diabetes met een simpel pilletje. Het lijkt een utopie, maar door onderzoek van UMC Groningen kan het in de nabije toekomst zomaar werkelijkheid worden.

Onderzoeker Gijs den Besten ontdekte de werking van zogeheten vluchtige vetzuren in de lever en vetweefsel. Bacteriën in de darmen zetten voedingsvezels uit bijvoorbeeld volkorenbrood, groente en fruit om in vluchtige vetzuren, die op hun beurt andere weefsels aanzetten om meer vet te verbranden in plaats van aan te maken.

Den Besten sluit niet uit dat vluchtige vetzuren in de toekomst door middel van een pil of ampul zullen worden toegediend. „Niet alleen kunnen we in de toekomst mogelijk hoge concentraties synthetische vetzuren toedienen, ook kunnen we bepalen in welk deel van de darm de stof werkzaam moet worden”, vertelt de onderzoeker.

Hij benadrukt dat het nu nog te vroeg is om al te spreken van een afslankpil. Daarvoor is volgens hem nog een reeks van onderzoeken nodig. „De eerste aanzetten tot vervolgonderzoeken zijn al gegeven”, vervolgt hij. „Maar het duurt nog jaren voordat een zogeheten afslankpil naar aanleiding van dit onderzoek werkelijkheid wordt. Sowieso blijft gezond eten en veel bewegen hoofdmoot om obesitas of diabetes tegen te gaan.”

http://www.telegraaf.nl/g(...)as_in_de_maak__.html
  zaterdag 21 juni 2014 @ 09:48:20 #4
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_141363913
quote:
Dat de overheid ze weggeeft wil niet zoveel zeggen, ze moeten nog steeds gemaakt en betaald worden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_141365757
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 09:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat de overheid ze weggeeft wil niet zoveel zeggen, ze moeten nog steeds gemaakt en betaald worden.
Zien we wel straks. :P
  zaterdag 21 juni 2014 @ 12:11:50 #6
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_141366481
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Zien we wel straks. :P
Oh, hoe ga je het anders krijgen?
Harry Potter vragen of hij het kan toveren?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_141366498
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Oh, hoe ga je het anders krijgen?
Harry Potter vragen of hij het kan toveren?
Lobby's
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 10:45:48 #8
249559 crew  Lavenderr
pi_141482299
Aantal chronisch zieken in Nederland stijgt sterk

Het aantal chronisch zieken zal de komende jaren behoorlijk stijgen.

Dat staat in de Volksgezondheid Toekomst Verkenning van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) die dinsdag wordt gepresenteerd.

"Het RIVM voorziet een stijging van 5,3 miljoen in 2011 naar 7 miljoen in 2030. Daarbij zal ook het aantal mensen met twee of meer aandoeningen toenemen. Vooral door de vergrijzing steeg het aantal mensen met een ziekte het afgelopen decennium en die stijging zet door."

Betere behandeling en 'vroegopsporing van ziekten' zorgen er ook voor dat mensen langer leven met hun ziekte.

De opmars van het aantal mensen met overgewicht lijkt tot stilstand te komen. Tot 2030 neemt het aantal mensen met overgewicht niet verder toe.

Wel blijft het aantal mensen dat te zwaar is met 48 procent onverminderd hoog. "Een op de drie Nederlanders beweegt weinig en dit zal ook in 2013 zo zijn", concludeert het RIVM.

Nederlanders zullen in 2030 gemiddeld ouder worden dan in 2012. Mannen worden nu gemiddeld 79 jaar, terwijl vrouwen een levensverwachting van 83 hebben. Tot 2030 worden mannen gemiddeld nog drie jaar ouder, en vrouwen ruim twee jaar.

bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)nd-stijgt-sterk.html

Nou Big Pharma, kom maar op met de pillen.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 12:38:03 #9
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_141485438
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:45 schreef Lavenderr het volgende:
Aantal chronisch zieken in Nederland stijgt sterk

Het aantal chronisch zieken zal de komende jaren behoorlijk stijgen.

Dat staat in de Volksgezondheid Toekomst Verkenning van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) die dinsdag wordt gepresenteerd.

"Het RIVM voorziet een stijging van 5,3 miljoen in 2011 naar 7 miljoen in 2030. Daarbij zal ook het aantal mensen met twee of meer aandoeningen toenemen. Vooral door de vergrijzing steeg het aantal mensen met een ziekte het afgelopen decennium en die stijging zet door."

Betere behandeling en 'vroegopsporing van ziekten' zorgen er ook voor dat mensen langer leven met hun ziekte.

De opmars van het aantal mensen met overgewicht lijkt tot stilstand te komen. Tot 2030 neemt het aantal mensen met overgewicht niet verder toe.

Wel blijft het aantal mensen dat te zwaar is met 48 procent onverminderd hoog. "Een op de drie Nederlanders beweegt weinig en dit zal ook in 2013 zo zijn", concludeert het RIVM.

Nederlanders zullen in 2030 gemiddeld ouder worden dan in 2012. Mannen worden nu gemiddeld 79 jaar, terwijl vrouwen een levensverwachting van 83 hebben. Tot 2030 worden mannen gemiddeld nog drie jaar ouder, en vrouwen ruim twee jaar.

bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)nd-stijgt-sterk.html

Nou Big Pharma, kom maar op met de pillen.
toename van Chronische ziektes : komt door Geoenginering (aka Chemtrailing).
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 12:40:36 #10
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_141485515
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Lobby's
hoe produceert een lobby?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 12:46:34 #11
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_141485693
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
Pil tegen obesitas en diabetes in de maak

Het tegengaan van obesitas en diabetes met een simpel pilletje. Het lijkt een utopie, maar door onderzoek van UMC Groningen kan het in de nabije toekomst zomaar werkelijkheid worden.

Onderzoeker Gijs den Besten ontdekte de werking van zogeheten vluchtige vetzuren in de lever en vetweefsel. Bacteriën in de darmen zetten voedingsvezels uit bijvoorbeeld volkorenbrood, groente en fruit om in vluchtige vetzuren, die op hun beurt andere weefsels aanzetten om meer vet te verbranden in plaats van aan te maken.

Den Besten sluit niet uit dat vluchtige vetzuren in de toekomst door middel van een pil of ampul zullen worden toegediend. „Niet alleen kunnen we in de toekomst mogelijk hoge concentraties synthetische vetzuren toedienen, ook kunnen we bepalen in welk deel van de darm de stof werkzaam moet worden”, vertelt de onderzoeker.

Hij benadrukt dat het nu nog te vroeg is om al te spreken van een afslankpil. Daarvoor is volgens hem nog een reeks van onderzoeken nodig. „De eerste aanzetten tot vervolgonderzoeken zijn al gegeven”, vervolgt hij. „Maar het duurt nog jaren voordat een zogeheten afslankpil naar aanleiding van dit onderzoek werkelijkheid wordt. Sowieso blijft gezond eten en veel bewegen hoofdmoot om obesitas of diabetes tegen te gaan.”

http://www.telegraaf.nl/g(...)as_in_de_maak__.html
Dus we kunnen gewoon doorgaan met Light-producten te eten/drinken.
Wat een waanzin dat er een pil voor gemaakt wordt.

Supermarktvoedsel is troep > mensen worden dik, ziek en allergies > bigpharma heeft een pil.

Is het niet veel logischer dat GM-voedsel en aspartaam-rotzooi gebanned wordt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 24-06-2014 12:52:19 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 12:53:06 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_141485887
Lambiekje welkom terug :W
  dinsdag 24 juni 2014 @ 12:54:42 #13
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_141485948
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
Lambiekje welkom terug :W
w/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_141486570
Dat was een lange vakantie, lekker weer gehad?
pi_141490373
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dus we kunnen gewoon doorgaan met Light-producten te eten/drinken.
Wat een waanzin dat er een pil voor gemaakt wordt.

Supermarktvoedsel is troep > mensen worden dik, ziek en allergies > bigpharma heeft een pil.

Is het niet veel logischer dat GM-voedsel en aspartaam-rotzooi gebanned wordt.
Nee want GM-voedsel heeft niets met dikke mensen te maken.

Stel dat zo'n pil echt werkt, dat zou een enorme verliespost voor de BigPharma zijn, hoe past dat in jouw wereldbeeld?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 15:35:03 #16
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_141491464
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:03 schreef .SP. het volgende:

[..]

Nee want GM-voedsel heeft niets met dikke mensen te maken.

Stel dat zo'n pil echt werkt, dat zou een enorme verliespost voor de BigPharma zijn, hoe past dat in jouw wereldbeeld?
dat heeft juist alles mee te maken. Obesitas is by design. Net als dat vaccins kinderen vernield.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_141491527
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

hoe produceert een lobby?
Omkopen door politici geld te geven en dan gunsten erdoorheen laten jagen. :+
  dinsdag 24 juni 2014 @ 16:05:38 #18
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_141492727
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Omkopen door politici geld te geven en dan gunsten erdoorheen laten jagen. :+
Dat is geen productie
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_141493065
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat heeft juist alles mee te maken. Obesitas is by design. Net als dat vaccins kinderen vernield.
hoe veroorzaakt GM voedsel obesitas dan?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 16:19:55 #20
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_141493273
Ik ben de BNWer
Mijn vader was een TBCer
Mijn moeder zei moet dat dan,
Daar komen vreemde kind'ren van.
Raban! Raban! Raban!


Ik ben de BNWer
Ik check nooit de feiten
Behalve als chemtrail krijst
Dan roep ik complot en huis in Zeist.
Rabijst! Rabijst! Rabijst!


Ik ben de BNWer,
Als ik niet post of trol
Dan lig ik languit in de grol
En vaccineer met mijn knezidol.
Rabol! Rabol! Rabol!

Ik ben de BNWer,
Eens land ik op de maan,
En zie ik daar die lander staan
Dan zeg ik, dit is voor mij gedaan
Talaan, Talaan, Talaan

Ik ben de BNWer,
Ik waarschuw voor Big Pharma
Voor hun Big Conspiracyma
Gebruiken ze Big Datama
Al Ma, Al Ma, Al Ma
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 16:21:05 #21
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_141493313
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:14 schreef .SP. het volgende:

[..]

hoe veroorzaakt GM voedsel obesitas dan?
GM zorgt ervoor dat er meer eten komt, dat wordt gegeten en daar worden mensen dik van
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_141493385
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

GM zorgt ervoor dat er meer eten komt, dat wordt gegeten en daar worden mensen dik van
Nou je het zegt, goddomme, dan zijn boeren ook onderdaal van BigPharma/NWO/Illuminatie!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 16:24:24 #23
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_141493435
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:23 schreef .SP. het volgende:

[..]

Nou je het zegt, goddomme, dan zijn boeren ook onderdaal van BigPharma/NWO/Illuminatie!
vergeet de koks niet die lekker eten bereiden. Mensen eten daar veel meer van
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 17:29:14 #24
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_141495549
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

GM zorgt ervoor dat er meer eten komt, dat wordt gegeten en daar worden mensen dik van
Nee het zorgt voor vernietiging van diversiteit. Het veroorzaakt dat boeren (die niet meedoen aan de grillen van grote corporatie) claims aan hun broek hebben omdat gepatenteerde rotzooi overal en nergens worden uitgewaaid. Rechters gaan mee in het fascisme van Monsanto. Het veroorzaakt dat boeren zwaar onder betaald worden. Het zorgt voor dat de grond volkomen uitgeput raakt. En het zorgt voor uiteraard hongersnood.



en ja naast dat het de natuur volkomen verkracht wordt worden wij ziek en dik
http://www.globalresearch(...)nce-of-obesity/29869

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 24-06-2014 17:34:16 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 17:30:29 #25
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_141495591
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:23 schreef .SP. het volgende:

[..]

Nou je het zegt, goddomme, dan zijn boeren ook onderdaal van BigPharma/NWO/Illuminatie!
How Monsanto destroys farming
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 17:32:35 #26
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_141495661
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

vergeet de koks niet die lekker eten bereiden. Mensen eten daar veel meer van
met vitamine-arm GM-groente en pinkslimehormoonvlees waar de feces heerlijk hebben gewoekerd?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:45:32 #27
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_141501473
Goh, je bent net terug en meteen een beschuldiging van fascisme?

-edit, doe maar niet-

[ Bericht 13% gewijzigd door Lavenderr op 24-06-2014 19:51:49 ]
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_141524877
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 17:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En het zorgt voor uiteraard hongersnood.

Obesity door hongersnood?
  Moderator woensdag 25 juni 2014 @ 12:09:27 #29
249559 crew  Lavenderr
pi_141527883
quote:
Doe deze maar op het Monsanto-topic
  Moderator woensdag 25 juni 2014 @ 12:09:47 #30
249559 crew  Lavenderr
pi_141527903
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:17 schreef .SP. het volgende:

[..]

Obesity door hongersnood?
Alleen het buikje.
  donderdag 26 juni 2014 @ 11:11:10 #31
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_141568225
quote:
Boete van een paar miljard. Daar liggen ze niet wakker van....
Als farmaceutische bedrijven een product hebben waarvan ze weten dat het schadelijk is dan brengen ze dit alsnog zo snel mogelijk op de markt.

Zodat voordat het grote publiek erachter komt hoeveel schadelijke bijwerkingen dit product heeft de eerste felbegeerde miljarden al binnen zijn.

Als je een groot farmaceutisch bedrijf bent en je hebt zo’n donkerbruin vermoeden dat één van je producten wel eens serieuze gezondheidsproblemen zou kunnen veroorzaken, wat doe je dan?

Wat de meeste van die grote farmaceutische bedrijven dan doen is het product waarvan ze weten dat het schadelijk is, snel op de markt brengen. Op deze manier kun je heel veel geld verdienen voordat men erachter komt wat voor schade je spullen aanrichten.

Wanneer een “medicijn” wordt gemaakt dan komt het farmaceutische bedrijf weg met een zo minimaal mogelijk aantal onderzoeken alvorens ze het product zo snel mogelijk op de markt gooien. Dit is hoe die industrietak te werk gaat. Slechts een klein deel van hun onderzoeken bereikt ooit de bevolking en ze concentreren zich volledig op de geweldige eigenschappen die zouden bestaan voor je gezondheid. Laat dit nu in veel gevallen precies het tegenovergestelde zijn.

Een aantal voorbeelden:

Seroquel een een atypisch antipsychoticum (Quetiapine) dat gebruikt wordt bij profylaxe en behandeling van mensen die lijden aan verschijnselen van een psychose, met name de zogenaamde bipolaire stoornis.

Dit product wordt gemaakt door AstraZeneca en alleen al in het jaar 2010 in Amerika werd daarmee een omzet gescoord van 5 miljard Dollar. Door de jaren heen werden er serieuze klachten bekend over dit product, maar het bleef op de markt. Het werd in Amerika in record hoeveelheden voorgeschreven aan kinderen en veteranen uit het leger. Er traden talloze plotselinge sterfgevallen op onder veteranen waardoor er veel vragen werden gesteld over de gevaarlijke bijwerkingen van dit product voor het hart. Ondanks alles bleef bleef men dit product voorschrijven en pas in 2011, net voordat het patent verliep, kwam de Amerikaanse voedsel- en warenauthoriteit FDA (Food and Drug Administration) met een gezondheidswaarschuwing.

Het patent van AstraZeneca op Seroquel verliep in 2011. In Nederland daalde de prijs met ruim 95%. In Amerika lopen duizenden rechtszaken tegen fabrikant AstraZeneca, omdat Seroquel ook suikerziekte zou veroorzaken. Wegens off-label promotie betaalde de firma al 520 miljoen dollar boete.

Maar niemand blikt of bloost; de buit is allang binnen.

Dan Zyprexa, dat is een “medicijn” wat alleen op recept verkrijgbaar is en wordt voorgeschreven bij mensen die lijden aan dingen als psychose, schizofrenie, manie, onrust, tics, posttraumatische stressstoornis en ernstige misselijkheid.

Dit product wordt gemaakt door het bedrijf Eli Lilly en is ontworpen als succesvolle opvolger van het beruchte en populaire Prozac. Alleen dit product kwam met een aantal minder populaire bijverschijnselen. Ongeveer 30 procent van alle gebruikers van Zyprexa werden gemiddeld 10 kilo zwaarder en in sommige gevallen werd zelfs een gewichtstoename gemeld van 45 kilo. Al in 1995 werd dit middel in verband gebracht met onacceptabele gewichtstoename en als veroorzaker van diabetes.

Ook dit product bleef gewoon op de markt. Ondanks dat het bedrijf werd aangeklaagd voor illegale marketing waarin werd gezegd dat het ook hielp bij dementie en dat het aantoonbaar een verhoogd risico voor diabetes veroorzaakte. Alleen al in 2005 in Amerika werd met dit product 1,5 miljard Dollar verdiend en ook hier is de buit intussen binnen want het patent verliep in 2012.

Topamax is een geneesmiddel dat doorgaans door een neuroloog wordt voorgeschreven bij mensen die last hebben van migraine.

Het is het “medicijn” dat voor het bedrijf dat het gemaakt heeft en het patent had, Johnson & Johnson, miljarden Dollars heeft verdient. Een jaar voordat het patent verliep kwamen er in Amerika verontrustende rapporten binnen die dit product in verband brachten met zelfmoorden en geboortegebreken zoals een hazenlip en scheuren in gehemelte en kaak. Dit resulteerde in een bijnaam voor dit product in Amerika: “Stupamax”. Omdat naast de ellenlange lijst van bijverschijnselen dit middel ook het reactievermogen negatief beïnvloedt, alsmede motorieke vaardigheden en zelfs het geheugen aantast.

Ook in dit geval is dat allemaal slechts bijzaak want de miljarden zitten al in de achterzak.

En zo zijn er nog talloze voorbeelden te vinden. Voorbeelden waarbij het niet gaat om het welzijn van de mens, maar om de miljarden Dollars en Euro’s die ermee te verdienen zijn.

Zelfs van boetes van miljarden Dollars liggen ze niet wakker. Toen GlaxoSmithKline een boete kreeg van 2 miljard Dollar veranderde er he-le-maal niets. Ze gingen door met het omkopen van artsen zoals voor hele gezinnen VIP tickets kopen voor Madonna concerten of door ze een volledige betaalde vakantie op een tropische locatie aan te bieden.

Als je als burger een gratis dienst verleent aan een medeburger moet je nog opletten dat je de belastingdienst niet hijgend in je nek hebt en deze omkoperij kan allemaal gewoon? Kennelijk wel...

bron
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 26 juni 2014 @ 11:38:19 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_141569038
Niet alleen een top show maar ook goeie uitleg over de distributie van medicatie in de VS hoe een TV Dokter hard op zijn muil gaat, en hoe veel amerikanen niet goed nadenken over bepaalde gevolgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_141569802
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 11:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

LAMBIEKJE, WAAROM WORDEN MENSEN DIK VAN GM VOEDSEL TERWIJL JE ZEGT DAT HET HOGERSNOOD VEROORZAAKT?
ZIE JE DE CONTRADICTIE IN JE TEKST?????
pi_141570506
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 11:38 schreef theguyver het volgende:
Niet alleen een top show maar ook goeie uitleg over de distributie van medicatie in de VS hoe een TV Dokter hard op zijn muil gaat, en hoe veel amerikanen niet goed nadenken over bepaalde gevolgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze kaarten ook heel goed het lobbyen aan, iets wat hier al regelmatig als activiteit van Big Pharma wordt genoemd. Nu even fijntjes weergegeven hoe 'big supplement' dit doet.
  donderdag 26 juni 2014 @ 12:26:24 #35
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_141570613
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 12:01 schreef .SP. het volgende:

[..]

LAMBIEKJE, WAAROM WORDEN MENSEN DIK VAN GM VOEDSEL TERWIJL JE ZEGT DAT HET HOGERSNOOD VEROORZAAKT?
ZIE JE DE CONTRADICTIE IN JE TEKST?????
Schreeuwen helpt ook niet bij lambiekje
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_141571505
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 12:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Schreeuwen helpt ook niet bij lambiekje
m'n laatste strohalm man.....
  donderdag 26 juni 2014 @ 15:19:22 #37
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_141576023
quote:
Steeds meer ziektes waar geen behandeling voor is.
Regelmatig duiken er (nieuwe) virussen op waarbij dan wordt gezegd dat er geen behandeling mogelijk is.

Het lijkt soms wel alsof iemand een blik met virussen heeft opengetrokken die zich vervolgens in hoog tempo over de hele wereld verspreiden.

De afgelopen dagen zijn er vrij uitgebreide berichten in de media verschenen waarbij de recente uitbraak van ebola in West Afrika wordt getypeerd als “niet meer onder controle”.

“De uitbraak van de dodelijke ziekte ebola in het westen van Afrika is „volledig oncontroleerbaar” geworden. Hulporganisatie Artsen zonder Grenzen waarschuwt ervoor dat ze tegen de grenzen van haar kunnen aanloopt”.

In een eerder artikel in april van dit jaar schreven wij al dat de ziekte zich had verspreid over ongeveer zes Afrikaanse landen, waarbij de concentratie aan gevallen zich voordeed in Guinea en Liberië.

Zo meldt het AD het volgende:

“De ziekte grijpt om zich heen in wat met meer dan 330 doden nu al de ergste epidemie van ebola ooit is. Onze veldmedewerkers rapporteren dat de getroffen gemeenschappen in angst leven nu het dodental steeds verder oploopt”.

Afgelopen maandag werd door het Spaanse Ministerie van Volksgezondheid bekend gemaakt dat men daar met een vermoedelijk geval van ebola te maken heeft. Een man die de Guineese nationaliteit bezit vertoonde na aankomst op het vliegveld van Valencia alle bij ebola horende symptomen vertoonde. De man is geïsoleerd in een plaatselijk ziekenhuis en men is afwachting van de definitieve testresultaten. Men probeert zo min mogelijk ruchtbaarheid te geven aan dit geval om geen “sociale onrust” te veroorzaken.

We schreven al eerder over de verspreiding van een andere potentieel dodelijk virus, MERS.

“Een virus zoals MERS (Middle East Respatory Syndrome) is voor 100 procent immuun tegen iedere conventionele medische behandeling die wij kennen. Er is geen antibiotica voor noch vaccin of ander medicijn en geen behandeling van de Westerse geneeskunde die dit virus kan stoppen. De infecties zijn dodelijk.

Nu is bekend geworden dat de verspreiding volledig uit de hand begint te lopen in Saoedi Arabië. Vanwege het pandemische patroon wat zich ontwikkelt wordt er door diverse medische experts alarm geslagen”.

Dit virus heeft zich ondertussen verspreid naar 16 landen, heeft meer dan 500 mensen besmet waarvan ongeveer een kwart eronder bezweek.

De Wereld Gezondheidsorganisatie heeft vorige week een nieuwe waarschuwing uitgegeven voor MERS. Dit in verband met de aanstaande Haij, de jaarlijkse pelgrimstocht van miljoenen moslims naar Saoedi Arabië. Het land dat de bron is van dit virus heeft gezegd stappen te zullen ondernemen om het onder controle te houden. Ondanks dat is de kans echter groot dat na de Haij het MERS virus zich pas echt goed wereldwijd zal verspreiden.

In het Caraïbisch gebied blijken zo’n 4600 mensen besmet te zijn met het chikungunya virus. Deze infectie, die net zoals malaria en knokkelkoorts wordt overgebracht door muskieten, is weliswaar niet dodelijk, maar kan zorgen voor chronische gewrichtspijn.

Dit virus dat voor het eerste werd ontdekt in de jaren vijftig in Tanzania veroorzaakt koorts en griepachtige symptomen. Tot nu toe dacht men dat het alleen voor kwam in Afrika en Azië, maar klaarblijkelijk is het nu ook de oceaan overgestoken. Het is een lastige infectie die soms maanden of zelfs jaren kan aanhouden en uiteindelijk reuma-achtige symptomen kan veroorzaken zoals de al eerder genoemde gewrichtspijnen.

Men vreest dat dit virus zeer binnenkort ook Amerika bereikt zal hebben en de autoriteiten in het Caraïbisch gebied maken zich zorgen vanwege de vele toeristen die hier jaarlijks vertoeven.

Hierboven hebben we drie voorbeelden van virussen die zich lijken te verspreiden over de wereld. Twee daarvan zijn mogelijk dodelijk en de derde kan blijvende klachten opleveren. Behandelingen of medicijnen voor deze virussen zijn er niet.
[..]
Volgens Dr.Keiji Fukuda van het WHO, “Zonder dringende en gecoördineerde actie zal de wereld naar een na-antibioticatijdperk gaan waar gewone infecties en kleine wonden die altijd normaal te behandelen waren weer dodelijk zullen worden”.

Je kunt je hier dus in alle redelijkheid afvragen of we niet simpelweg te maken hebben met de elite die van mening is dat er nu echt begonnen moet worden met het opruimen van al die lastige mee-eters. We kunnen nu natuurlijk ook de discussie over verplichte vaccinaties van mijlen en ver zien aankomen.
bron
Agenda 21 wordt maar netjes uitgerold. Klasse!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 26 juni 2014 @ 15:21:08 #38
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_141576073
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 12:01 schreef .SP. het volgende:

[..]

LAMBIEKJE, WAAROM WORDEN MENSEN DIK VAN GM VOEDSEL TERWIJL JE ZEGT DAT HET HOGERSNOOD VEROORZAAKT?
ZIE JE DE CONTRADICTIE IN JE TEKST?????
het eten van .. en het telen van ... zijn verschillende onderdelen!

net zoals met aspartaam. Dat is voor dieet terwijl je daar ook obesitas van krijgt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 26 juni 2014 @ 15:21:17 #39
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_141576077
Heeft niburu geen forum?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 26 juni 2014 @ 15:22:58 #40
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_141576143
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:45 schreef Worteltjestaart het volgende:
Goh, je bent net terug en meteen een beschuldiging van fascisme?

-edit, doe maar niet-
dat is de wereld ook. in zeer extreme fase. Het is dan ook behoorlijk vreemd dat hierop gecensureerd wordt. Kop in het zand steken. Dan is het er niet.

Niet vreemd op kijken als er zeer binnenkort oorlog is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 26 juni 2014 @ 15:25:45 #41
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_141576246
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 12:56 schreef .SP. het volgende:

[..]

m'n laatste strohalm man.....
daarna ga je bijten zeker.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 26 juni 2014 @ 15:27:44 #42
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_141576326
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat is de wereld ook. in zeer extreme fase. Het is dan ook behoorlijk vreemd dat hierop gecensureerd wordt. Kop in het zand steken. Dan is het er niet.

Niet vreemd op kijken als er zeer binnenkort oorlog is.
Wat is voor jou eigenlijk de manier waarop je bepaald of iets onzin is of waarheid?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 26 juni 2014 @ 15:39:08 #43
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_141576776
En toen bleef het stil
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_141576962
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het eten van .. en het telen van ... zijn verschillende onderdelen!

net zoals met aspartaam. Dat is voor dieet terwijl je daar ook obesitas van krijgt.
Dus het maakt maar een subset van de bevolking dik, de rest verhongerd?
pi_141576979
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

daarna ga je bijten zeker.
Alleen als je gevaccineerd bent ;)
  zaterdag 28 juni 2014 @ 17:17:22 #46
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_141649171
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:44 schreef .SP. het volgende:

[..]

Alleen als je gevaccineerd bent ;)
dan wordt je een bloedhond ja.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 17:17:46 #47
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_141649182
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:43 schreef .SP. het volgende:

[..]

Dus het maakt maar een subset van de bevolking dik, de rest verhongerd?
ja. wat is badpharma toch geniepig niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_141649305
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja. wat is badpharma toch geniepig niet.
Jij bent ook een geduldige man ofniet? Ze halen je continue maar door het slijk hier, en toch ga je door. Daar kan ik nog wel van leren denk ik.
  Moderator zaterdag 28 juni 2014 @ 18:47:16 #49
249559 crew  Lavenderr
pi_141652847
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:22 schreef Untermenschlich het volgende:

[..]

Jij bent ook een geduldige man ofniet? Ze halen je continue maar door het slijk hier, en toch ga je door. Daar kan ik nog wel van leren denk ik.
Je hoeft echt geen medelijden te hebben met Lambiekje hoor. Die kan er ook wat van. Hele groepen worden met de regelmaat van de klok door het slijk getrokken. De hele medische wereld is door en door verrot, om maar eens een voorbeeld te noemen.
pi_141654674
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 18:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je hoeft echt geen medelijden te hebben met Lambiekje hoor. Die kan er ook wat van. Hele groepen worden met de regelmaat van de klok door het slijk getrokken. De hele medische wereld is door en door verrot, om maar eens een voorbeeld te noemen.
ik doe helemaal niet medelijden
  Moderator zaterdag 28 juni 2014 @ 19:38:24 #51
249559 crew  Lavenderr
pi_141655074
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 19:28 schreef Untermenschlich het volgende:

[..]

ik doe helemaal niet medelijden
Nee je hebt het over door het slijk halen. En dat valt nogal mee. Ik denk dat Lambiekje de eerste is die dat zal zeggen. Hij is best sportief wat dat aangaat. Hij deelt uit maar kan ook incasseren.

edit: en soms kun je wachten tot je een ons weegt voor je een antwoord krijgt.
Zie hier onder :P

[ Bericht 13% gewijzigd door Lavenderr op 28-06-2014 19:54:35 ]
  zaterdag 28 juni 2014 @ 19:50:11 #52
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_141655595
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja. wat is badpharma toch geniepig niet.
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat is voor jou eigenlijk de manier waarop je bepaald of iets onzin is of waarheid?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 19:56:07 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_141655875
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 19:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee je hebt het over door het slijk halen. En dat valt nogal mee. Ik denk dat Lambiekje de eerste is die dat zal zeggen. Hij is best sportief wat dat aangaat. Hij deelt uit maar kan ook incasseren.

edit: en soms kun je wachten tot je een ons weegt voor je een antwoord krijgt.
Zie hier onder :P
vorige keer ben ik 5 kilo afgevallen toen ik er op moest wachten :Y
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_141680048
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja. wat is badpharma toch geniepig niet.
Fijne uitgebreide onderbouwing ook, hulde!
  zondag 29 juni 2014 @ 14:36:04 #55
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_141680140
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het eten van .. en het telen van ... zijn verschillende onderdelen!

net zoals met aspartaam. Dat is voor dieet terwijl je daar ook obesitas van krijgt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_141716497
anti vaccinatie aanhangers zijn moordenaars:

http://www.upworthy.com/i(...)-1-doctor?g=3&c=ufb1
  Moderator maandag 30 juni 2014 @ 11:16:14 #57
249559 crew  Lavenderr
pi_141717176
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 10:49 schreef .SP. het volgende:
anti vaccinatie aanhangers zijn moordenaars:

http://www.upworthy.com/i(...)-1-doctor?g=3&c=ufb1
Dr. Andrew Wakefield heeft heel wat op zijn geweten. Hoe ziek moet je zijn om zoiets te verzinnen? :o
pi_141717202
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 11:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dr. Andrew Wakefield heeft heel wat op zijn geweten. Hoe ziek moet je zijn om zoiets te verzinnen? :o
En hij is nog steeds bezig die oplichter!
  Moderator maandag 30 juni 2014 @ 12:19:42 #59
249559 crew  Lavenderr
pi_141718783
Hier the full statement van de 'scare-doctor':

http://www.independent.co(...)-health-8570596.html
pi_141719564
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 12:19 schreef Lavenderr het volgende:
Hier the full statement van de 'scare-doctor':

http://www.independent.co(...)-health-8570596.html
Typisch niet op de feiten ingaan maar allerlij irrelvante stukken erbij trekken, daar lijken meer anti-vaccinatie aapjes last van te hebben.
  Moderator maandag 30 juni 2014 @ 12:52:00 #61
249559 crew  Lavenderr
pi_141719737
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 12:46 schreef .SP. het volgende:

[..]

Typisch niet op de feiten ingaan maar allerlij irrelvante stukken erbij trekken, daar lijken meer anti-vaccinatie aapjes last van te hebben.
Ja. Als je alles leest van die dokter valt je mond open. En er al die jaren mee wegkomen ook.
  maandag 30 juni 2014 @ 16:06:34 #63
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_141726231
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 15:55 schreef .SP. het volgende:
meer succes voor slimme mensen!

http://www.iflscience.com(...)ew-york-court-battle
Excellent *O*
Ik vind het sowieso grappig hoe sommige dingen dan beargumenteerd worden. Ja maar wij willen een ongeschonde freedom of religion! Helemaal prima. Kijk dan alleen niet raar op als scholen hun recht gebruiken om je kind te weigeren :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_141727055
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 16:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Excellent *O*
Ik vind het sowieso grappig hoe sommige dingen dan beargumenteerd worden. Ja maar wij willen een ongeschonde freedom of religion! Helemaal prima. Kijk dan alleen niet raar op als scholen hun recht gebruiken om je kind te weigeren :D
Precies dat recht werkt in hun ogen slechts een kant op.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:11:47 #65
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_141761410
quote:
5,3 miljoen chronisch zieken in ons land
Op dit moment zijn er al 5,3 miljoen chronisch zieken en volgens een RIVM (Rijks Instituut voor Volksgezondheid en Milieu) onderzoek zal dit binnen enkele jaren oplopen tot 7 miljoen in 2030.

Dit betekent dan dat vier op de tien mensen chronisch ziek zullen zijn. Waanzinnige aantallen die bij geen enkele biologische soort voorkomen.
[..]
Dat zijn volkomen waanzinnige percentages. Zo idioot dat er geen enkele manier is waarop zoveel mensen ziek kunnen zijn, behalve als ze ziek gemaakt worden.

Er is geen enkele biologische soort op deze planeet waarvan bijna 40 percent chronisch ziek is. Heb je ooit een weide gezien met daarin 100 koeien waarvan er bijna 40 kronkelend op de grond liggen omdat ze chronisch ziek zijn?

Wanneer dat zou gebeuren dan zouden alle alarmbellen gaan rinkelen, de regering zou in spoedberaad bijeenkomen om deze crisis in de veeteelt het hoofd te bieden, er zouden speciale onderzoeksteams worden samengesteld om achter de oorzaak van dit vreemde fenomeen te komen en alles zou uit de kast worden getrokken om te zorgen dat er binnen de kortste keren weer gewoon 100 koeien normaal in de wei lopen.

Echter, nu zijn het niet 40 procent van de koeien, maar 40 procent van de mensen en wat gebeurt er? Niets, helemaal niets. Dat op zichzelf is al genoeg om je eens heel goed achter de oren te krabben.

Waarom vindt iedereen het heel normaal dat er zo buitensporig veel chronisch zieken zijn? Waarom komt de regering niet in spoedberaad bijeen en waarom wordt niet alles uit de kast gehaald om deze mensen weer gezond te maken?

De reden is eenvoudig. Deze mensen mogen niet beter worden, sterker nog, er moeten nog veel meer chronisch zieken bij komen. Zij zijn “handel” voor de farmaceutische bedrijven. Daarnaast is de hele zorgsector zo langzamerhand een volwaardige commerciële industrietak geworden waar de aandeelhouders van ziekenhuizen erbij gebaat zijn dat er zoveel mogelijk mensen door de gezondheidsfabriek worden “behandeld”.

bron
en dat komt omdat we in ons land criminele en incompetente artsen (loopjongens) hebben.

En dan komt -edit, nee- Schippers ..dat ziekmaakhuizen winst mogen uitkeren.
http://www.nu.nl/politiek(...)n-investeerders.html

Jouw ziektes is handel. Beter worden is taboe.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 01-07-2014 15:53:55 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:13:09 #66
262 Re
Kiss & Swallow
pi_141761465
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:11 schreef Lambiekje het volgende:
Waanzinnige aantallen die bij geen enkele biologische soort voorkomen.
idd, die gaan gewoon dood
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 1 juli 2014 @ 14:32:09 #67
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_141764363
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:13 schreef Re het volgende:

[..]

idd, die gaan gewoon dood
Dat ja. Ik vraag me ook af hoe ze zich een niet-biologische soort voorstellen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_141767249
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en dat komt omdat we in ons land criminele en incompetente artsen (loopjongens) hebben.

En dan komt Schippers ..dat ziekmaakhuizen winst mogen uitkeren.
http://www.nu.nl/politiek(...)n-investeerders.html

Jouw ziektes is handel. Beter worden is taboe.
Kan je even niet alle artsen crimineel en incompetent noemen?

Wat dacht je van de relatie meer oudere mensen en chronische ziektes?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 01-07-2014 15:54:16 ]
  dinsdag 1 juli 2014 @ 15:46:47 #69
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_141767283
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en dat komt omdat we in ons land criminele en incompetente artsen (loopjongens) hebben.

En dan komt Schippers ..dat ziekmaakhuizen winst mogen uitkeren.
http://www.nu.nl/politiek(...)n-investeerders.html

Jouw ziektes is handel. Beter worden is taboe.
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat is voor jou eigenlijk de manier waarop je bepaald of iets onzin is of waarheid?


[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 01-07-2014 15:54:32 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 11:21:10 #70
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_141846054
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 15:45 schreef .SP. het volgende:

[..]

Kan je even niet alle artsen crimineel en incompetent noemen?
Dat je je aangesproken voelt spreekt boekdelen.
quote:
Wat dacht je van de relatie meer oudere mensen en chronische ziektes?
Beschamend!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_141846173
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 11:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Beschamend!
Beschamend als in dat jij er helemaal niks van snapt maar dat het gapende gebrek aan kennis van jouw kant je er niet van weerhoud om alle artsen maar als crimineel af te schilderen?
  donderdag 3 juli 2014 @ 11:25:56 #72
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_141846201
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 15:46 schreef Pietverdriet het volgende:

Wat is voor jou eigenlijk de manier waarop je bepaald of iets onzin is of waarheid?
Als enig autoriteit (politicus, arts, expert of MSM-journalist) iets zegt, claimt of uit dan dien je die uitspraak te inverteren.

Dergelijke figuren praten in (Orwelian) doublespeak. (En waarschijnlijk weet gros van de marionetten niet eens dat ze het doen.)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_141846472
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 11:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat je je aangesproken voelt spreekt boekdelen.

[..]

Dat heet respect, een vreemd concept voor jou.
  Moderator donderdag 3 juli 2014 @ 12:42:34 #74
249559 crew  Lavenderr
pi_141848350
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 11:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat je je aangesproken voelt spreekt boekdelen.

[..]

Beschamend!
Wat is er beschamend aan dat oudere mensen vaak te maken krijgen met chronische ziekten? Dat is toch een vaststaand feit? Ja, het is naar, maar onontkoombaar.
Daar kan je alleen de ouderdom de schuld van geven, niet de artsen die de mensen zo goed mogelijk begeleiden bij hun klachten.
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:00:05 #75
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_141848880
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 11:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat je je aangesproken voelt spreekt boekdelen.

[..]

Beschamend!
Ja joh, negeer alles maar weer lekker.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 4 juli 2014 @ 11:40:47 #76
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_141882754
quote:
Gebruik Ritalin bij ADHD-kinderen verviervoudigd
Steeds vaker krijgen kinderen en jongeren met ADHD het geneesmiddel Ritalin voorgeschreven. Volgens de Gezondheidsraad is het gebruik van het middel de afgelopen jaren verviervoudigd en dat baart de raad zorgen.

In 2013 gebruikte bijna 4,5 procent van de Nederlandse 4- tot en met 18-jarigen methylfenidaat, de werkzame stof in Ritalin. Ook kwamen in 2011 ongeveer tweemaal zoveel kinderen met ADHD-achtige problemen bij de huisarts als in 2002.

Maar niet alle kinderen die voldoen aan de criteria van ADHD zijn zonder meer gebaat bij een formele diagnose en behandeling met een geneesmiddel. ''Er moet veel meer gekeken worden naar wat zorgverleners, scholen en werkgevers kunnen doen om de problemen van jongeren het hoofd te bieden", schrijft de Gezondheidsraad in twee adviezen aan de staatssecretarissen van Volksgezondheid, Welzijn en Sport en van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.

Volgens de raad is de hulpvraag sterk gestegen door toegenomen prestatiedruk en afgenomen tolerantie van afwijkend gedrag. De geestelijke problemen die kinderen daardoor kunnen krijgen, worden al snel opgelost met medicatie. Op de korte termijn werkt die goed, maar die leidt wel tot bijwerkingen als slaapproblemen, nervositeit en hoofdpijn.

Staatssecretaris Martin van Rijn (Volksgezondheid) deelt de zorgen van de Gezondheidsraad over het toegenomen medicijngebruik. ''We moeten heel alert zijn op die trend. Tenslotte weten we niet alles over de effecten van medicatie, zeker op lange termijn. Tegelijkertijd waak ik nadrukkelijk ook voor onderbehandeling. ADHD is gebaat bij professionele behandeling, zo nodig met medicijnen", aldus Van Rijn.
bron
goh nu pas "zorgen" hebben.

Wel bespottelijk hoe gemakkelijk er maar naar de kwalijke kutrommel van BadPharma gegrepen wordt.

quote:
Tenslotte weten we niet alles over de effecten van medicatie, zeker op lange termijn.
men weet helemaal niets. En wil het ook niet weten als er maar grof geld verdient wordt en chronische patienten gecreerd worden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_141883460
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 11:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

goh nu pas "zorgen" hebben.

Wel bespottelijk hoe gemakkelijk er maar naar de kwalijke kutrommel van BadPharma gegrepen wordt.

[..]

men weet helemaal niets. En wil het ook niet weten als er maar grof geld verdient wordt en chronische patienten gecreerd worden.
Zucht, de domheid straalt weer eens van je commentaren af.
Heeft vast geen zin om met je in discussie te gaan of wel, alwetende uberlord?
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:10:39 #78
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_141883670
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 11:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als enig autoriteit (politicus, arts, expert of MSM-journalist) iets zegt, claimt of uit dan dien je die uitspraak te inverteren.

Dergelijke figuren praten in (Orwelian) doublespeak. (En waarschijnlijk weet gros van de marionetten niet eens dat ze het doen.)
En waarom is de uitspraak van een nobelprijswinnaar dan waar als het in je straatje past?
TRU / Homeopathie wetenschappelijk aangetoond
Volgens jou redenering zou het onzin moeten zijn
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_141883946
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 11:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

goh nu pas "zorgen" hebben.

Wel bespottelijk hoe gemakkelijk er maar naar de kwalijke kutrommel van BadPharma gegrepen wordt.

[..]

men weet helemaal niets. En wil het ook niet weten als er maar grof geld verdient wordt en chronische patienten gecreerd worden.
Onzin, in fase 4 medicijnonderzoek wordt van grote groepen patienten de eventuele bijwerkingen geregistreerd. Dus als het medicijn al op de markt is.De artsen (maar ook patienten), kunnen hun bijwerkingen bij het Lareb melden. Mochten er dan toch serieuze bijwerkingen zijn, dan wordt een middel van de markt genomen of wordt het middel niet meer voorgeschreven voor bepaalde groepen patienten.
Voorbeelden:Softenon (geboortedefecten), Tetrazepam (wegen huidaandoeningen), Rofecoxib (Vioxx) (hartafwijkingen), fenfluramine en dexfenfluramine (in 1997, wegens een mogelijk verband met hartklepafwijkingen), terfenadine (in 1998, wegens potentieel fatale hartritmestoornissen), mibefradil (in 1998, wegens een onhanteerbaar groot aantal interacties met andere middelen) en bromfenac (in 1998, wegens ernstige hepatotoxische effecten), etc etc.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:51:27 #80
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_141884996
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En waarom is de uitspraak van een nobelprijswinnaar dan waar als het in je straatje past?
TRU / Homeopathie wetenschappelijk aangetoond
Volgens jou redenering zou het onzin moeten zijn
Tijd om twee autoriteiten te zoeken die precies het tegenover gestelde beweren en kijken hoe lambiekjes hoofd explodeert?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:56:05 #81
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_141885117
Bovendien is het patent op Ritalin allang verlopen. Valt niet zo veel winst meer te behalen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 4 juli 2014 @ 13:07:03 #82
262 Re
Kiss & Swallow
pi_141885460
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:56 schreef ATuin-hek het volgende:
Bovendien is het patent op Ritalin allang verlopen. Valt niet zo veel winst meer te behalen.
dat valt op zich wel mee, je hebt ook nog de langwerkende zoals concerta etc. daar wordt nog genoeg mee verdient, en op generieke medicijnen wordt natuurlijk ook goed verdient, zie Sandoz en Teva bijvoorbeeld, waar ook verder niets mis mee is
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 4 juli 2014 @ 13:10:46 #83
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_141885584
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:07 schreef Re het volgende:

[..]

dat valt op zich wel mee, je hebt ook nog de langwerkende zoals concerta etc. daar wordt nog genoeg mee verdient, en op generieke medicijnen wordt natuurlijk ook goed verdient, zie Sandoz en Teva bijvoorbeeld, waar ook verder niets mis mee is
Ja ok :) winst maken lukt nog wel. Genoeg bedrijven die zich juist op dat soort dingen richten, zo goedkoop mogelijk generieke medicijnen produceren.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:10:47 #84
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_141889896
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:02 schreef .SP. het volgende:

[..]

Zucht, de domheid straalt weer eens van je commentaren af.
Heeft vast geen zin om met je in discussie te gaan of wel, alwetende uberlord?
Het uberhaupt op de markt brengen van deze kindercocaine is crimineel. En daarnaast is ADHD een verzonnen nepziekte.

Dat je het uberhaupt durft te verdedigen. :r Het onderstreept maar weer dat mensen in de zorg niet met gezondheid bezig zijn. -edit, }:| -

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 04-07-2014 15:31:17 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:17:54 #85
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_141890166
quote:
Tja, het lijkt erop dat meer en meer de dreiging van de kindercocaïne, genaamd ‘Ritalin’, tot iedereen begint door te dringen.. Het bericht van vanochtend, dat zelfs de Gezondheidsraad zich zorgen gaat maken over het toenemende gebruik is, wat ze in goed Nederlands, een gotspe noemen.. Hoe is het mogelijk dat je vertelt, gewoon publiekelijk, dat je je als Gezondheidsraad zorgen gaat maken..? En wie had dat gedacht, het officiële bericht van de Gezondheidsraad eindigt met een soort knikkende-knieën-tekst: ‘Het zou goed zijn, bij het bekijken van de problemen van een kind, of er wellicht ook ándere oorzaken zijn, die het gedrag van een kind beïnvloeden’…

bron
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_141890484
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
En daarnaast is ADHD een verzonnen nepziekte.
Nee dat is het niet, dat jij het niet begrijpt en ook totaal niet je best wil doen om er ook maar iets van te willen begrijpen is iets anders.

[ Bericht 27% gewijzigd door Lavenderr op 04-07-2014 15:31:45 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:32:44 #87
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_141890670
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De psychiater en kinderpsychiater collega's hier doen dat laatste sowieso al. De kinderpsychiater in kwestie werkt al vrij lang met ADHD kinderen, en probeert eerst altijd een andere oplossing te vinden dan medicijnen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:59:30 #88
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_141891510
Lambiekje, ben jij een expert op het gebied van big pharma?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_141899249
Lambiekje, kan je nog even terugkomen op je opmerking dat het beschamend is dat oudere mensen vaker chronisch ziek worden?
  Moderator vrijdag 4 juli 2014 @ 19:44:59 #90
249559 crew  Lavenderr
pi_141899801
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:33 schreef nikao het volgende:
Lambiekje, kan je nog even terugkomen op je opmerking dat het beschamend is dat oudere mensen vaker chronisch ziek worden?
Er staan zo hier en daar weer wat vragen open inderdaad.
pi_141900705
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en dat komt omdat we in ons land criminele en incompetente artsen (loopjongens) hebben.

En dan komt -edit, nee- Schippers ..dat ziekmaakhuizen winst mogen uitkeren.
http://www.nu.nl/politiek(...)n-investeerders.html

Jouw ziektes is handel. Beter worden is taboe.
Ik denk eerder dat het andersom is: ziek worden is taboe. Je mag premie betalen, het liefst ieder jaar meer, maar een commerciele verzekeraar zal er alles aan doen om je ofwel niet ziek te laten worden, ofwel om onder uitkeren uit te komen.
Daarom ben ik het met je eens dat commercie niet een de zorg thuishoort, maar niet om de reden die jij noemt.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 11:06:07 #92
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_141923197
da
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het andersom is: ziek worden is taboe. Je mag premie betalen, het liefst ieder jaar meer, maar een commerciele verzekeraar zal er alles aan doen om je ofwel niet ziek te laten worden, ofwel om onder uitkeren uit te komen.
Daarom ben ik het met je eens dat commercie niet een de zorg thuishoort, maar niet om de reden die jij noemt.
dat strookt niet met eenderde chronische ziek. en de verveelvoudiging van adhd e.d.
dus het andersom slaat nergens op!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_141923716
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 11:06 schreef Lambiekje het volgende:
da

[..]

dat strookt niet met eenderde chronische ziek. en de verveelvoudiging van adhd e.d.
dus het andersom slaat nergens op!
Toch wel, in het kader van wel premie betalen maar weinig uit willen keren. Big pharma wil natuurlijk wel zoveel mogelijk medicijen verkopen. Maar dat is niet het perspectief van de zorgverzekeraar.
pi_141999267
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het uberhaupt op de markt brengen van deze kindercocaine is crimineel. En daarnaast is ADHD een verzonnen nepziekte.

Dat je het uberhaupt durft te verdedigen. :r Het onderstreept maar weer dat mensen in de zorg niet met gezondheid bezig zijn. -edit, }:| -
Lol, ben blij dat je mijn vermoeden bevestigt.
Ik werk niet in de zorg, maar dat soort details stoort je vooringenomen narrowmindedness toch niet.
pi_142004022
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 11:06 schreef Lambiekje het volgende:
da

[..]

dat strookt niet met eenderde chronische ziek. en de verveelvoudiging van adhd e.d.
dus het andersom slaat nergens op!
What about vergrijzing Lambiekje.... je vindt het beschamend, maar wat vind je nou precies beschamend? Dat oudere mensen te maken krijgen met meer chronische ziektes? Dat we als mensheid niet het eeuwige leven hebben? Wat verwacht je hier nou eigenlijk?
  maandag 7 juli 2014 @ 15:07:51 #96
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142006093
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 14:08 schreef nikao het volgende:

[..]

What about vergrijzing Lambiekje.... je vindt het beschamend, maar wat vind je nou precies beschamend? Dat oudere mensen te maken krijgen met meer chronische ziektes? Dat we als mensheid niet het eeuwige leven hebben? Wat verwacht je hier nou eigenlijk?
dat eenderde van de nederlander een of andere chronische aandoening heeft.
Dankzij vaccins en medicatie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142006843
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat eenderde van de nederlander een of andere chronische aandoening heeft.
Dankzij vaccins en medicatie.
Er zijn genoeg redenen aan te wijzen voor de opkomst van chronische zieken, maar vaccinatie is er daar echt geen van.

Het echte probleem is natuurlijk een ethisch dilema. Als je een chronisch zieke in leven houdt dan kan deze zijn genen verspreiden (daarmee neemt de kans op een chronische ziekte toe).

Ook onze overdreven hygenische instelling is een van de kwaaddoeners. Dankzij onze overdreven hygene neemt onze weerstand af. Ons lichaam krijgt de kans niet meer om een gezonde afweer te creeren.
pi_142007715
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat eenderde van de nederlander een of andere chronische aandoening heeft.
Dankzij vaccins en medicatie.
Heb je al eens een lijstje opgezocht met welke aandoeningen als chronisch worden aangemerkt? Het verklaart een hoop.
Als je het lijstje niet kan vinden kan ik je wel even helpen.
pi_142009154
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat eenderde van de nederlander een of andere chronische aandoening heeft.
Dankzij vaccins en medicatie.
Fijn dat jij zo duidelijk weet waardoor het komt. :N

Dan voor de zoveelste keer maar weer de vraag die je blijkbaar niet wilt beantwoorden: Wat vind je nou beschamend aan de vergrijzing?
En vind je het niet logisch dat oudere mensen meer gezondheidsklachten krijgen? Dat komt volgens jou allemaal door vaccins en medicatie?
Je hebt al veel rare dingen beweert hier, maar om nu te ontkennen dat er een logisch verband tussen ouderdom en gezondheidsklachten is.... 8)7 8)7 |:( |:(
pi_142009181
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat eenderde van de nederlander een of andere chronische aandoening heeft.
Dankzij vaccins en medicatie.
Laten we jouw logica dan even volgen:
Klopt het dat jij dus denkt dat we ouder worden als we geen medicijnen gebruiken en niet vaccineren?
pi_142009744
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:41 schreef nikao het volgende:

[..]

Laten we jouw logica dan even volgen:
Klopt het dat jij dus denkt dat we ouder worden als we geen medicijnen gebruiken en niet vaccineren?
Maar dan klopt dit grafiekje niet meer :{

http://statline.cbs.nl/St(...),G3&CHARTTYPE=3&VW=G
  dinsdag 8 juli 2014 @ 09:34:28 #102
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142036690
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:40 schreef nikao het volgende:

[..]

Fijn dat jij zo duidelijk weet waardoor het komt. :N

Dan voor de zoveelste keer maar weer de vraag die je blijkbaar niet wilt beantwoorden: Wat vind je nou beschamend aan de vergrijzing?
vergrijzing an sich niet. De manier waarop wij hen behandelen. Daar lusten de honden geen brood van.

quote:
En vind je het niet logisch dat oudere mensen meer gezondheidsklachten krijgen?
Niet in die mate dat zich nu ten toonspreid.
quote:
Dat komt volgens jou allemaal door vaccins en medicatie?

Je hebt al veel rare dingen beweert hier, maar om nu te ontkennen dat er een logisch verband tussen ouderdom en gezondheidsklachten is.... 8)7 8)7 |:( |:(
Veel kwalen zijn niet nodig. Bejaarden die stoppen met de pillencocktailwaanzin worden acuut gezonder.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 09:45:04 #103
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142036862
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:34 schreef Lambiekje het volgende:

Veel kwalen zijn niet nodig. Bejaarden die stoppen met de pillencocktailwaanzin worden acuut gezonder.
Dacht mijn Oma ook, nadat haar hart stopte had ze ook nergens last meer van dus feitelijk had ze gelijk.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142037400
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

vergrijzing an sich niet. De manier waarop wij hen behandelen. Daar lusten de honden geen brood van.

[..]

Niet in die mate dat zich nu ten toonspreid.

[..]

Veel kwalen zijn niet nodig. Bejaarden die stoppen met de pillencocktailwaanzin worden acuut gezonder.
Heb je al een lijstje met wat chronische ziektes zijn opgezocht? Erg verhelderend.
  Moderator dinsdag 8 juli 2014 @ 10:14:04 #105
249559 crew  Lavenderr
pi_142037473
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

vergrijzing an sich niet. De manier waarop wij hen behandelen. Daar lusten de honden geen brood van.

[..]

Niet in die mate dat zich nu ten toonspreid.

[..]

Veel kwalen zijn niet nodig. Bejaarden die stoppen met de pillencocktailwaanzin worden acuut gezonder.
Op welke manier is de behandeling nu anders dan vroeger?
pi_142037679
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:34 schreef Lambiekje het volgende:
Niet in die mate dat zich nu ten toonspreid.
En waarom is het afwijkend? Wat is volgens jou wel normaal?
En vooral; waarom denk je dat?

quote:
0s.gif Op
dinsdag 8 juli 2014 09:34 schreef
Lambiekje het volgende:

Veel kwalen zijn niet nodig. Bejaarden die stoppen met de pillencocktailwaanzin worden acuut gezonder.
Bron? :?
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2014 @ 10:44:20 #107
231686 budvar
budvar
pi_142038150
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:20 schreef nikao het volgende:

[..]

En waarom is het afwijkend? Wat is volgens jou wel normaal?
En vooral; waarom denk je dat?

[..]

Bron? :?
Er is iig 1 "medicijn" waar je zeker gezonder van wordt als je er mee stopt: statines.

Al is het alleen maar omdat zoveel mensen ze onnodig slikken.
http://www.wetenschap24.n(...)aan-de-statines.html
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  dinsdag 8 juli 2014 @ 10:47:45 #108
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142038218
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:44 schreef budvar het volgende:

[..]

Er is iig 1 "medicijn" waar je zeker gezonder van wordt als je er mee stopt: statines.

Al is het alleen maar omdat zoveel mensen ze onnodig slikken.
http://www.wetenschap24.n(...)aan-de-statines.html
Voor mensen met een veel te hoog cholesterol is het denk ik, zover ik het kan beoordelen, niet direct verstandig er mee te stoppen.
Ben het wel eens dat het te veel geslikt wordt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 10:50:24 #109
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142038284
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Voor mensen met een veel te hoog cholesterol is het denk ik, zover ik het kan beoordelen, niet direct verstandig er mee te stoppen.
Ben het wel eens dat het te veel geslikt wordt
je kunt beter een te hoog cholesterol hebben dan te laag.
laag is namelijk de veroorzaker van hartkwalen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142038302
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je kunt beter een te hoog cholesterol hebben dan te laag.
laag is namelijk de veroorzaker van hartkwalen.
Al het lijstje opgezocht?
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2014 @ 10:58:51 #111
231686 budvar
budvar
pi_142038504
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Voor mensen met een veel te hoog cholesterol is het denk ik, zover ik het kan beoordelen, niet direct verstandig er mee te stoppen.
Ben het wel eens dat het te veel geslikt wordt
quote:
Op oudere leeftijd (zoals onderzocht in het bevolkingsonderzoek LASA) wijst juist het hebben van een laag cholesterol op een zekere kwetsbaarheid, en heeft het een voorspellende waarde voor een achteruitgang in cognitief functioneren.

Eerder toonde Schalk in LASA aan dat een laag cholesterol samenhing met een slechter lichamelijk functioneren, namelijk meer functionele beperkingen. Een andere studie liet zien dat een daling in cholesterolgehalte samenhing met een slechter cognitief functioneren op latere leeftijd.
http://www.kennislink.nl/(...)t-het-hoogste-risico

Tja als je graag dement wil zijn of Alzheimer’s wil hebben moet je vooral je cholesterol laag houden.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  dinsdag 8 juli 2014 @ 11:03:47 #112
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142038654
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:58 schreef budvar het volgende:

[..]


[..]

http://www.kennislink.nl/(...)t-het-hoogste-risico

Tja als je graag dement wil zijn of Alzheimer’s wil hebben moet je vooral je cholesterol laag houden.
Reality bites, of je krepeert volgend jaar aan een hartinfarct, of je wordt over 20 jaar zo dement als een golden retriever.
Het is natuurlijk wel een zekere logica dat als je de levensverwachting opschroeft dementie toeneemt

Verder is al het gelul over voeding en cholestorol in relatie tot levensverwachting wat marginaal, er is een veel grotere relatie tussen gewicht bij geboorte en levensverwachting dan die tussen voeding, cholesterol in het bloed en levensverwachting.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 11:07:26 #113
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142038756
Erg grappig is trouwens de Franse paradox, Fransen eten veel meer dierlijke vetten dan de rest van europa. Toch hebben ze het minste hart en vaatziekten na Japan.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2014 @ 11:17:21 #114
231686 budvar
budvar
pi_142038983
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 11:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Erg grappig is trouwens de Franse paradox, Fransen eten veel meer dierlijke vetten dan de rest van europa. Toch hebben ze het minste hart en vaatziekten na Japan.
Ik vind dat absoluut geen paradox, maar logisch. Mensen zijn zover gekomen juist door dierlijke vetten en dat is in 50-60 jaar helemaal verneukt door voedingsindustrie met hun plantaardige bagger.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2014 @ 11:18:14 #115
231686 budvar
budvar
pi_142039010
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Reality bites, of je krepeert volgend jaar aan een hartinfarct, of je wordt over 20 jaar zo dement als een golden retriever.
Het is natuurlijk wel een zekere logica dat als je de levensverwachting opschroeft dementie toeneemt

Verder is al het gelul over voeding en cholestorol in relatie tot levensverwachting wat marginaal, er is een veel grotere relatie tussen gewicht bij geboorte en levensverwachting dan die tussen voeding, cholesterol in het bloed en levensverwachting.

Hoog cholesterol veroorzaakt geen hart of vaatziekten, laag cholesterol juist wel.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  dinsdag 8 juli 2014 @ 11:21:56 #116
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142039106
Overginds, het zo geprezen kretadieet, grieks eten is gezond want de mensen worden zo oud daar bleek een aantal jaar geleden volledige bullshit toen bleek dat nabestaanden hun ouders/grootouders niet dood melden omdat dan het pensioen bleef komen.
Dat mensen zovaak plots overleden waren als er een controle kwam van het pensioen was nooit als fraude indicator gezien
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2014 @ 11:26:59 #117
231686 budvar
budvar
pi_142039245
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 11:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Overginds, het zo geprezen kretadieet, grieks eten is gezond want de mensen worden zo oud daar bleek een aantal jaar geleden volledige bullshit toen bleek dat nabestaanden hun ouders/grootouders niet dood melden omdat dan het pensioen bleef komen.
Dat mensen zovaak plots overleden waren als er een controle kwam van het pensioen was nooit als fraude indicator gezien
Geldt zoiets ook niet voor Japan?
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  dinsdag 8 juli 2014 @ 11:27:44 #118
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142039262
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 11:26 schreef budvar het volgende:

[..]

Geldt zoiets ook niet voor Japan?
Geen idee
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2014 @ 11:33:56 #119
231686 budvar
budvar
pi_142039435
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  dinsdag 8 juli 2014 @ 11:37:16 #120
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142039517
quote:
Geweldig.
Hoe mooi, correlatie en oorzakelijk verband zijn maar weer eens twee verschillende zaken gebleken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2014 @ 11:46:03 #121
231686 budvar
budvar
pi_142039765
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geweldig.
Hoe mooi, correlatie en oorzakelijk verband zijn maar weer eens twee verschillende zaken gebleken
Snap em niet :?
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  dinsdag 8 juli 2014 @ 12:56:40 #122
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142042437
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 11:18 schreef budvar het volgende:

[..]

Hoog cholesterol veroorzaakt geen hart of vaatziekten, laag cholesterol juist wel.
dat is dus de leugen. om maar schadelijk troep te kunnen verkopen.

http://www.gezondbeterwor(...)lesterol-leugen.html
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2014 @ 13:12:34 #123
231686 budvar
budvar
pi_142043209
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat is dus de leugen. om maar schadelijk troep te kunnen verkopen.

http://www.gezondbeterwor(...)lesterol-leugen.html
Juist, en alle onderzoeken wijzen daar ook op itt wat BP en Unilever ons wil doen geloven.

quote:
Het Amerikaanse National Heart, Lung and Blood Institute deed een onderzoek van enkele tientallen jaren met 650.000 proefpersonen. Er bleek geen invloed van cholesterol op de ontwikkeling van arteriosclerose of een hartinfarct. Wél bleek, dat hoe hoger de cholesterolspiegel, hoe geringer de kans op kanker en hoe kleiner het aantal sterfgevallen als gevolg van andere aandoeningen.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  dinsdag 8 juli 2014 @ 13:13:13 #124
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142043234
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 11:46 schreef budvar het volgende:

[..]

Snap em niet :?
De correlatie was,
Japanners eten veel vis, Jappanners worden oud
Het oorzakelijke verband was, Er wordt met pensioenen gesjoemeld
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 13:20:59 #125
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142043554
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat is dus de leugen. om maar schadelijk troep te kunnen verkopen.

http://www.gezondbeterwor(...)lesterol-leugen.html
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:12 schreef budvar het volgende:

[..]

Juist, en alle onderzoeken wijzen daar ook op itt wat BP en Unilever ons wil doen geloven.

[..]

Nee, dat is geen complot, dat is voortschrijdend inzicht, op basis van goed onderzoek. Wetenschap kent een zelfreinigend vermogen. Dit in tegenstelling tot de door lambiekje zo geprezen homeopatie.
Daar kan je honderd keer laten zien dat het belazerhandel is, maar dan roept Lambiekje weer dat dit leugens zijn.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2014 @ 13:21:08 #126
231686 budvar
budvar
pi_142043561
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De correlatie was,
Japanners eten veel vis, Jappanners worden oud
Het oorzakelijke verband was, Er wordt met pensioenen gesjoemeld
Ah zo.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_142060125
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:58 schreef budvar het volgende:

[..]

[..]

http://www.kennislink.nl/(...)t-het-hoogste-risico

Tja als je graag dement wil zijn of Alzheimer’s wil hebben moet je vooral je cholesterol laag houden.
Het zou op zich wel de onzin kunnen verklaren die Biekje maar blijft uitslaan.....
  Moderator woensdag 9 juli 2014 @ 14:31:53 #128
249559 crew  Lavenderr
pi_142092384
Big Pharma, little Pharma..

Drogist voelt zich aan de kant gezet door Vierdaagse

Han Büchner stond jarenlang als drogist op de Nijmeegse Vierdaagse, maar dit jaar moet hij stoppen met het verkopen van blarenpleisters en zalfjes. "Ik ben door de organisatie aan de kant gezet", zegt de 69-jarige Büchner tegen NU.nl.

"Ik deed er alles aan om het de Vierdaagse-lopers zo prettig mogelijk te maken", vervolgt Büchner. "We zorgden altijd voor een servicemoment. In totaal stonden we altijd met twee of drie tenten op de Vierdaagse. Ook hadden we een pendeldienst om de lopers zo goed mogelijk te voorzien."

Bijna twintig jaar stond Büchner met zijn tent op het Wedren, de start- en finishplaats van de Nijmeegse Vierdaagse.

Afgelopen najaar kreeg Büchner een brief met de voor hem onverwachte mededeling dat er dit jaar een inschrijving zou zijn voor wie de rol van Vierdaagse-drogist mocht vervullen. Het inschrijfgeld bedroeg 10.000 euro. "Moest ik ineens zo'n groot bedrag ophoesten. Voorheen heb ik nooit een contract moeten ondertekenen", zegt Büchner.

Teleurstelling

In januari krijgt hij te horen dat de keuze is gevallen op Bewust Winkelen, dat wordt beheerd door groothandel Holland Pharma.

Büchner, die een aantal jaar geleden zijn drogisterij in Wijchen verkocht en nu een alternatieve genezingspraktijk heeft in Mook (nabij Nijmegen), is hier erg boos om. "De organisatie gunt het mij niet. Bram Brinkman beseft niet wat hij heeft gedaan. Ik heb ook nog nooit een reden van hem gehoord."

Bram Brinkman, sponsormanager van de Nijmeegse Vierdaagse, begrijpt de teleurstelling bij Büchner, maar benadrukt dat de drogist op de hoogte was gesteld van de procedure. "We hebben met Büchner gesproken en hem ingelicht dat we voor een andere partner hebben gekozen."

"Het is niet zo dat we het hem niet gunnen, maar we denken dat Bewust Winkelen beter bij de uitstraling van de Vierdaagse van deze tijd past. En ja, daar horen natuurlijk ook commerciële belangen bij."


Büchner begrijpt Brinkman niet. "Ik heb nog nooit een conflict gehad met Brinkman. De verstandhouding was goed. Daarom vind ik het heel absurd wat er nu gebeurt." Ook Brinkman bevestigt dat hij nooit ruzie heeft gehad met Büchner.

Büchner verwijt het Bewust Winkelen niet dat ze zijn plek op de Vierdaagse innemen, maar vindt het wel een slechte zaak voor de Vierdaagse.

"Groothandels drukken de kleine ondernemers weg. Het is een strop voor de ondernemers in en rondom Nijmegen. De politiek moet iets doen, zodat de kleine ondernemers op de Vierdaagse kunnen blijven staan."

Inschrijfgeld

Jan Bouwman, directeur van Holland Pharma, ontkent dat de kleine ondernemers worden weggedrukt. "Een aantal drogisten uit de omgeving gaat ons juist helpen met het verkopen van producten. Ze werken voor drogisterijen die zich bij Bewust Winkelen hebben aangesloten."

Bouwman benadrukt dat alles op een correcte manier is gegaan. "We zijn door de organisatie benaderd en hebben ons ingeschreven. Vervolgens zijn we het toen geworden. Het klopt dat we daar 10.000 euro inschrijfgeld voor hebben betaald."

Büchner zal de zaak verder laten rusten. Hij beseft naar eigen zeggen dat hij weinig kan beginnen, omdat er voorheen nooit met contracten werd gewerkt. "Deels heb ik het altijd vrijwillig gedaan, maar er waren ook jaren dat ik er wat aan verdiende."

Büchner: "Het is erg jammer, maar ik ga me niet te veel ergeren, want van ergernis word je ziek."

http://www.nu.nl/binnenla(...)zet-vierdaagse-.html
  donderdag 10 juli 2014 @ 01:15:01 #130
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142124011
quote:
niks oeps.... dat gebeurd aan de lopende band al ruim 100 jaar.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 10 juli 2014 @ 07:32:25 #131
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_142128424
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

niks oeps.... dat gebeurd aan de lopende band al ruim 100 jaar.
Stam-plus-t...

En bron natuurlijk...?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  donderdag 10 juli 2014 @ 07:40:58 #132
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142128455
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 07:32 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Stam-plus-t...

En bron natuurlijk...?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 10 juli 2014 @ 07:44:34 #133
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_142128476
Zéér inhoudelijk, krijg je nu een extra snoepje van je mama?
Omdat je hebt laten zien dat je met de grote mensen mee kunt praten?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_142131215
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 01:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

niks oeps.... dat gebeurd aan de lopende band al ruim 100 jaar.
Sure, zeg heb je het lijstje met chronische ziektes al opgezocht? Vast niet, te druk bezig met inhoudloze one-liners te verzinnen.
  maandag 14 juli 2014 @ 19:40:23 #135
431071 nooitniet
chronisch gek
pi_142294819
lamblikje heeft een aandacht probleem, en wil geen antwoord geven omdat er dan om hem gevraagd word.

waarschijnlijk veel aandelen in pharma
nooitniet is altijd wel
  maandag 14 juli 2014 @ 19:53:39 #136
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142295362
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 19:40 schreef nooitniet het volgende:
lamblikje heeft een aandacht probleem, en wil geen antwoord geven omdat er dan om hem gevraagd word.

waarschijnlijk veel aandelen in pharma
Hij is als een meeuw, maakt veel lawaai, "post" alles onder en is weer weg, inhoudelijk gaat hij nooit de discussie aan.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 14 juli 2014 @ 21:16:55 #137
431071 nooitniet
chronisch gek
pi_142299621
eindelijk iemand die het met me eens is. bedankt pietverdriet
nooitniet is altijd wel
  zondag 20 juli 2014 @ 13:12:40 #138
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142510039
quote:
On March 20, 1969, Dr. Richard Day, the National Medical Director of the Rockefeller-sponsored "Planned Parenthood" program and Professor of Pediatrics at Mount Sinai Hospital in New York, spoke before a group of students and health professionals at the Pittsburgh Pediatric Society.

Although Day was aware of the "Secret Agenda" within organized medicine to cull the world's population, he was now free to speak because the closely guarded "Closed Conspiracy" was now an "Open Conspiracy" stating that "...everything is in place and nobody can stop us now."

"Population control; permission to have babies; redirecting the purpose of sex - sex without reproduction and reproduction without sex; contraception universally available to all; sex education and canalizing of youth as a tool of world government; tax funded abortion as population control; encouraging homosexuality; technology used for reproduction without sex; families to diminish in importance; euthanasia and the "demise pill"; limiting access to affordable medical care makes eliminating elderly easier; medicine would be tightly controlled; elimination of private doctors; new difficult to diagnose and untreatable diseases; suppressing cancer cures as a means of population control; inducing heart attacks as a form of assassination; education as a tool for accelerating the onset of puberty and evolution; blending all religions into one and eliminating the old religions; changing the bible through revisions of key words; restructuring education as a tool of indoctrination; more time in schools, but pupils "wouldn't learn anything"; controlling who has access to information; schools as the hub of the community; having books disappear from the libraries; changing laws to promote moral and social chaos; the encouragement of drug abuse to create a jungle atmosphere in cities and towns; promote alcohol abuse; restrictions on travel; the need for more jails and using hospitals as jails; no more psychological or physical security; rime used to manage society; curtailment of US industrial pre-eminence; shifting populations and economies - tearing out the social roots; sports as a tool of social engineering and change; sex and violence inculcated through entertainment; travel restrictions and implanted I.D. cards; know how people respond - making them do what you want; falsified scientific research; use of terrorism; surveillance implants and televisions that watch you; home ownership a thing of the past; the arrival of the totalitarian global system."
Nagenoeg alles wat hij benoemd is inmiddels realiteit. En wat nog niet is op korte termijn realiteit.

Het bevestigd maar weer wat een perverse en totaal verziekte corrupte bende onze westerse zorg is. -edit, weg-



[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 20-07-2014 15:14:47 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 20 juli 2014 @ 13:33:38 #139
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142510531
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nagenoeg alles wat hij benoemd is inmiddels realiteit. En wat nog niet is op korte termijn realiteit.

Het bevestigd maar weer wat een perverse en totaal verziekte corrupte bende onze westerse zorg is.
Wat falen ze dan keihard zeg, als ze al 40 jaar proberen de bevolking af te laten nemen :')
Edit: en dan heb ik het niet eens over alle andere bullshit in die voorspelling...

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 20-07-2014 15:15:01 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142513524
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nagenoeg alles wat hij benoemd is inmiddels realiteit. En wat nog niet is op korte termijn realiteit.

Het bevestigd maar weer wat een perverse en totaal verziekte corrupte bende onze westerse zorg is.

:N :N

Weer een meeuwenflats van Biekje ...

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 20-07-2014 15:15:18 ]
pi_142514231
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nagenoeg alles wat hij benoemd is inmiddels realiteit. En wat nog niet is op korte termijn realiteit.

Het bevestigd maar weer wat een perverse en totaal verziekte corrupte bende onze westerse zorg is. -edit, weg-

Hey faalhaas, lijstje met chronische ziektes al opgezocht?
  zondag 20 juli 2014 @ 16:02:35 #142
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142515514
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:06 schreef nikao het volgende:

[..]

:N :N

Weer een meeuwenflats van Biekje ...
Zeg dat ja... van zo'n beetje al die punten kan je simpelweg nee zeggen, of die tegenwoordig daadwerkelijk zo gebeuren.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 21 juli 2014 @ 07:40:59 #143
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_142543259
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:12 schreef Lambiekje het volgende:
Nagenoeg alles wat hij benoemd is inmiddels realiteit.
Zoals wat dan?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  maandag 21 juli 2014 @ 14:34:22 #144
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142553218
quote:
Dierenarts spuit zichzelf plat
KAATSHEUVEL -

Een dierenarts in Kaatsheuvel heeft tijdens de behandeling van een kat per ongeluk niet het dier maar zichzelf platgespoten met een narcosemiddel.

Dierenarts Van den Brink kreeg daardoor afgelopen week het narcosemiddel voor dieren in zijn lichaam en sloeg direct alarm. Omdat het niet zeker was hoe hoe een mens op het narcosemiddel zou reageren, werden politie, ambulance en een traumahelikopter ingeschakeld, meldt Omroep Brabant

De situatie bleek gelukkig niet levensbedreigend. Een collega heeft de dieren van de gedrogeerde dierenarts overgenomen, waarna die de volgende dag zelf weer aan het werk kon.

bron
Het bevestigd maar weer hoe leeg artsen zijn.

Hoe zo mogen artsen werken met middelen waar ze niet eens de werking van weten. Ze weten dus niet eens te handelen als het middel wat ze gebruiken verkeerd gehanteerd wordt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 21 juli 2014 @ 14:35:10 #145
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142553243
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat falen ze dan keihard zeg, als ze al 40 jaar proberen de bevolking af te laten nemen :')
Edit: en dan heb ik het niet eens over alle andere bullshit in die voorspelling...
en 911 is door 19 kapers gedaan. get real.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 21 juli 2014 @ 14:48:14 #146
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142553753
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en 911 is door 19 kapers gedaan. get real.
Je hebt geen argument, dus je haalt er maar iets totaal irrelevants bij? Faalhaas...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 21 juli 2014 @ 14:50:01 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142553833
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het bevestigd maar weer hoe leeg artsen zijn.

Hoe zo mogen artsen werken met middelen waar ze niet eens de werking van weten. Ze weten dus niet eens te handelen als het middel wat ze gebruiken verkeerd gehanteerd wordt.
Laat je ook vooral niet tegen houden door een gebrek aan kennis hè :')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 21 juli 2014 @ 15:25:15 #148
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_142555373
En ik herhaal...

quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:12 schreef Lambiekje het volgende:
Nagenoeg alles wat hij benoemd is inmiddels realiteit.
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 07:40 schreef Worteltjestaart het volgende:
Zoals wat dan?
En verder...

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:34 schreef Lambiekje het volgende:
Hoe zo mogen artsen werken met middelen waar ze niet eens de werking van weten.
Je snapt niet eens het verschil tussen de humane en veterinaire wereld?
Jij denkt dat als een mens van zijn hoofdpijn af kan worden geholpen met een N-(4-hydroxyphenyl)acetamidetablet, dat bij Carlijn Cavia ook werkt?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  Moderator maandag 21 juli 2014 @ 15:27:45 #149
249559 crew  Lavenderr
pi_142555476
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het bevestigd maar weer hoe leeg artsen zijn.

Hoe zo mogen artsen werken met middelen waar ze niet eens de werking van weten. Ze weten dus niet eens te handelen als het middel wat ze gebruiken verkeerd gehanteerd wordt.
Het bevestigt helemaal niets.
Ik vraag me wel af hoe die dierenarts per ongeluk dat middel bij zichzelf heeft ingespoten.
  maandag 21 juli 2014 @ 15:34:57 #150
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_142555756
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vraag me wel af hoe die dierenarts per ongeluk dat middel bij zichzelf heeft ingespoten.
Het is maar de vraag of er echt sprake is van platspuiten, of dat er sprake is van een prikincident. De wijze waarop de media, zeker in deze komkommertijd, dergelijke dingen opblazen is haast van erger allooi dan de inhoudelijke analyses van Prof. Dr. Lambiekje.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  Moderator maandag 21 juli 2014 @ 15:40:10 #151
249559 crew  Lavenderr
pi_142555973
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:34 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Het is maar de vraag of er echt sprake is van platspuiten, of dat er sprake is van een prikincident. De wijze waarop de media, zeker in deze komkommertijd, dergelijke dingen opblazen is haast van erger allooi dan de inhoudelijke analyses van Prof. Dr. Lambiekje.
Inderdaad. Misschien was die kat wel heel wild en kwam zo de naald terecht waar hij niet hoorde.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:22:53 #152
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142563401
De strategie van lambiekje is heel eenvoudig, plaats een diarree aan beweringen en als er dan 1 na een paar jaar hagel schieten aan een waarheid grenst is hij overtuigt dat hij gelijk heeft.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:27:26 #153
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142563585
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het bevestigt helemaal niets.
Ik vraag me wel af hoe die dierenarts per ongeluk dat middel bij zichzelf heeft ingespoten.
Zoek eens op ''cat vet'' bij Youtube en je vraag wordt zo beantwoord.
  Moderator maandag 21 juli 2014 @ 19:05:29 #154
249559 crew  Lavenderr
pi_142565016
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:27 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Zoek eens op ''cat vet'' bij Youtube en je vraag wordt zo beantwoord.
auch!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 07:21:02 #155
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_142585406
Even wat handige extra info: NWS / Dierenarts spuit zichzelf plat waarin geverifieerde FOK!-gebruiker DigitaleDierenArts wat info geeft:

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:17 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
Als het een middel was waarvan ik vermoed dat het gebruikt is, dan is de dosering iets van 0,2 ml, misschien hooguit 0,4 ml in het totaal (als het een combi was met een ander middel). Je taak als een DA om het zo snel mogelijk in een boze kat te krijgen. Dus je steek de naald in de spieren en je druk direct op de plunjer. Je gaat niet zoals het bij mensen gaat de kat nog lekker gaan uitvragen hoe zijn dag was en wat hij van dit weer vindt en of hij nog op vakantie gaat. Dus echt veel tijd om zich te corrigeren ihg van een zelf-injectie heb je niet. Dit soort ongelukken gebeuren ook bij paarden en koeienartsen, en dan praten wij over veel gevaarlijkere doseringen en middelen. Maar daar wordt er ook nooit een trauma-helicopter bij geroepen naar mijn weten. :@
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:41 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
Zij bedoelen vrijwel zeker medetomidine, want dat wordt humaan niet gebruikt. Het wordt veterinair idd vaak gecombineerd met ketamine, maar ketamine wordt humaan wel gebruikt en misbruikt, dus daar zou een ziekenhuis wel ervaring mee hebben.
Zoals we al eerder hebben meegemaakt, een onhandige en vervelende maar prima te verklaren gebeurtenis. Niks BNW-waardigs.
Lambiekje faalt harder dan je voor mogelijk acht.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 11:18:13 #156
249559 crew  Lavenderr
pi_142588812
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 07:21 schreef Worteltjestaart het volgende:
Even wat handige extra info: NWS / Dierenarts spuit zichzelf plat waarin geverifieerde FOK!-gebruiker DigitaleDierenArts wat info geeft:

[..]

[..]

Zoals we al eerder hebben meegemaakt, een onhandige en vervelende maar prima te verklaren gebeurtenis. Niks BNW-waardigs.
Lambiekje faalt harder dan je voor mogelijk acht.
Het ergste is nog dat dit aangegrepen wordt om weer eens alle artsen als misdadigers en nitwits te bestempelen.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:22:14 #157
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142590711
Zeer geschift, gefrustreerd en dom.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:18:37 #158
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142672129
quote:
"Artsen schrijven medicijnen voor waar ze heel weinig van weten. Om ziektes te genezen waar ze nog minder van weten. Bij mensen waar ze helemaal niets van weten. "
So true.

Een pakkende uitspraak van een arts in de film "Escape Plan" (op 1:20.40).
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:20:50 #159
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142672197
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

So true.

Een pakkende uitspraak van een arts in de film "Escape Plan" (op 1:20.40).
Moet jij vooral zeggen, met je complete gebrek aan kennis :')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 10:51:15 #160
249559 crew  Lavenderr
pi_142672953
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

So true.

Een pakkende uitspraak van een arts in de film "Escape Plan" (op 1:20.40).
Ga je nou teksten uit een film gebruiken om je gelijk te halen? Dat is wel droevig Lambiekje.
pi_142674898
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

So true.

Een pakkende uitspraak van een arts in de film "Escape Plan" (op 1:20.40).
Ja joh Biekje, blijf maar lekker hypocriet afgeven op artsen. :N :N
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:49:09 #162
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142676600
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ga je nou teksten uit een film gebruiken om je gelijk te halen? Dat is wel droevig Lambiekje.
-edit-

[ Bericht 12% gewijzigd door Lavenderr op 24-07-2014 13:13:19 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:56:43 #163
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142676827
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. ik hoef geen gelijk. Onze (reguliere) medische zorg is zonder enig twijfel het meest kwaadaardigste wapen wat de mens heeft bedacht. Ja het is een wapen.

ik vind alleen mooi dat er eventjes een sneer dat verrotte beroepsgroep gemaakt wordt. Het kan niet vaak genoeg benadrukt worden.
Je piept wel anders als je blinde darm explodeert, been complex breekt, infarct oploopt etc. Laat staan als je een chronische aandoening ontwikkeld.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:11:06 #164
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_142677370
Smaad is strafbaar.

Waarom vindt FOK dat goed?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 13:13:59 #165
249559 crew  Lavenderr
pi_142677475
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:11 schreef Worteltjestaart het volgende:
Smaad is strafbaar.

Waarom vindt FOK dat goed?
Het is weg.
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:15:48 #166
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_142677544
Goed, maar dat maakt het niet minder strafbaar.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:27:19 #167
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142677975
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:15 schreef Worteltjestaart het volgende:
Goed, maar dat maakt het niet minder strafbaar.
Het staat je vrij aangifte te doen.
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 13:37:49 #168
249559 crew  Lavenderr
pi_142678340
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:11 schreef Worteltjestaart het volgende:
Smaad is strafbaar.

Waarom vindt FOK dat goed?
FOK! vindt dat niet goed.
Vandaar dat Lambiekje even weg is.
pi_142679563
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

So true.

Een pakkende uitspraak van een arts in de film "Escape Plan" (op 1:20.40).
Alleen met het laatste ben ik het min of meer eens. Artsenpraktijken zijn vaak te groot en consulten van een paar minuten vind ik persoonlijk te kort.
Het zou goed zijn als er, behalve naar de kwaal, ook eens naar de totale mens gekeken zou worden. Zo kun je soms wellicht een diepere oorzaak van een probleem van een patient achterhalen.
Dat artsen niets weten van ziektes en medicijnen is natuurlijk kletskoek. Ze zijn er uitgebreid in opgeleid.
Wat me weleens verbaast is dat sommige artsen zowel huisarts als homeopaat zijn.
pi_142709123
Hoe giftig is thiomersal? Kan je zelfmoord plegen met contactlenzenvloeistof bvb? Bevat 0.002% wat me iets te weinig lijkt...
  vrijdag 25 juli 2014 @ 07:59:48 #171
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142709278
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 07:37 schreef meth1745 het volgende:
Hoe giftig is thiomersal? Kan je zelfmoord plegen met contactlenzenvloeistof bvb? Bevat 0.002% wat me iets te weinig lijkt...
Zoals met alles komt het op de dosis aan.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 08:01:08 #172
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142709293
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Alleen met het laatste ben ik het min of meer eens. Artsenpraktijken zijn vaak te groot en consulten van een paar minuten vind ik persoonlijk te kort.
Het zou goed zijn als er, behalve naar de kwaal, ook eens naar de totale mens gekeken zou worden. Zo kun je soms wellicht een diepere oorzaak van een probleem van een patient achterhalen.
Dat artsen niets weten van ziektes en medicijnen is natuurlijk kletskoek. Ze zijn er uitgebreid in opgeleid.
Wat me weleens verbaast is dat sommige artsen zowel huisarts als homeopaat zijn.
Het zijn dan ook geen pharmacologen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_142709485
Is het een strategische zet van Lily om gebruik van z'n registered trademark "Merthiolate" door een andere producent toe te laten, omdat diens produkt kwik-vrij is?
Maakt het moeilijk voor een consument om te weten wat er in z'n lenzenvloeistof van het Kruidvat zit als het enkel merthiolate 0.002% zegt:
• Chlorhexidine digluconate (gebruikt oa als bewaarmiddel in oogdruppels)
of
• Ethyl(2-mercaptobenzoato-(2-)-O,S) mercurate(1-) sodium aka thiomersal (gebruikt in oa oogdruppels)
SPOILER: pics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 16:29:51 #174
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142751928
quote:
De Rotterdamse hoogleraar cardiovasculaire geneeskunde Don Poldermans handelde onzorgvuldig in meer publicaties dan tot dusver bekend. Eerder was al duidelijk dat hij in enkele onderzoeken naar bètablokkers data vervalste. Nu toont vervolgonderzoek aan dat hij ook in andere studies slordig te werk ging.

Poldermans werd in 2011 ontslagen in het Rotterdamse Erasmus MC, nadat was gebleken dat hij onderzoeksgegevens had gemanipuleerd om tot spectaculaire conclusies te komen. Zijn studies concentreerden zich onder meer op het gebruik van bètablokkers bij operaties. Het werk van Poldermans was internationaal toonaangevend en vormde een belangrijke basis voor richtlijnen die door cardiologen wereldwijd worden gebruikt.
bron
.. en weer misdraagt een arts zich. What's new.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142770616
Paracetamol, de meest voorgeschreven behandeling voor lage rugpijn, verlicht de pijn niet en doet niet beter dan placebo.

quote:
The average length of time it took them to recover was almost the same for all three groups: 17 days for the two groups taking paracetamol and 16 days for those on the placebo. The painkillers yielded no benefit in terms of relieving short-term pain or disability or improving sleep or quality of life.

The findings should make medical bodies think again about their "almost universal endorsement of paracetamol as the first-choice painkiller for low back pain", the authors said.
http://www.theguardian.co(...)ower-back-pain-study

Eén van de meest voorkomende aandoeningen, 40% van de bevolking heeft er ooit last van, en de aanbevolen behandeling is nutteloos?
Goed bezig...
  zondag 27 juli 2014 @ 06:58:03 #176
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_142771550
Hmmm, is één studie voldoende om die conclusie te trekken?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_142777476
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 16:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. en weer misdraagt een arts zich. What's new.
Hey, ouwe linkdumper, al opgezocht welke aandoeningen als chronisch worden aangemerkt? Of ga je dat net zolang negeren tot het wel overwaait?
  zondag 27 juli 2014 @ 14:12:18 #178
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142777548
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:09 schreef .SP. het volgende:

[..]

Hey, ouwe linkdumper, al opgezocht welke aandoeningen als chronisch worden aangemerkt? Of ga je dat net zolang negeren tot het wel overwaait?
Ik denk dat hij daar chronisch niet op gaat reageren
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_142777631
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik denk dat hij daar chronisch niet op gaat reageren
Het is tijd dat hij chronisch op vakantie gaat!
  zondag 27 juli 2014 @ 14:18:52 #180
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142777683
als nieuwe chronisch patient ben ik blij dat er farmaca zijn die mijn leven het wat gemakkelijker maken en zo mijn kwaliteit van leven verhogen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator zondag 27 juli 2014 @ 14:43:07 #181
249559 crew  Lavenderr
pi_142778336
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:09 schreef .SP. het volgende:

[..]

Hey, ouwe linkdumper, al opgezocht welke aandoeningen als chronisch worden aangemerkt? Of ga je dat net zolang negeren tot het wel overwaait?
Dat is nou juist het lullige van chronisch he, dat waait niet over :N
  Moderator zondag 27 juli 2014 @ 14:46:12 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_142778440
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 03:57 schreef meth1745 het volgende:
Paracetamol, de meest voorgeschreven behandeling voor lage rugpijn, verlicht de pijn niet en doet niet beter dan placebo.

[..]

http://www.theguardian.co(...)ower-back-pain-study

Eén van de meest voorkomende aandoeningen, 40% van de bevolking heeft er ooit last van, en de aanbevolen behandeling is nutteloos?
Goed bezig...
Ik kijk hier wel van op hoor, want als dit waar is zou dat betekenen dat de enkele keer dat ik paracetamol neem en het werkt geweldig dat ik net zo goed een koekje had kunnen eten. Is nog lekkerder ook.
Ik hoop dat er nog meer onderzoeken gedaan worden want paracetamol is nu juist het middel dat men veilig kan slikken. Mits juiste dosis.
pi_142778524
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik kijk hier wel van op hoor, want als dit waar is zou dat betekenen dat de enkele keer dat ik paracetamol neem en het werkt geweldig dat ik net zo goed een koekje had kunnen eten. Is nog lekkerder ook.
Ik hoop dat er nog meer onderzoeken gedaan worden want paracetamol is nu juist het middel dat men veilig kan slikken. Mits juiste dosis.
Enkel bij lage rugpijn, paracetamol werkt voor andere pijn uitstekend.
  zondag 27 juli 2014 @ 14:49:20 #184
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_142778543
Vaccineren tegen autisme is als neuken tegen het nageslacht. Is dat het idee achter de titel BNW? Zijn jullie waarlijk achterlijker dan de bijbelgordels: "laat mijn kinderen maar ziek worden als dat Gods wil is." Werkelijk?
“An interesting thing is a good thing.”
  Moderator zondag 27 juli 2014 @ 14:52:23 #185
249559 crew  Lavenderr
pi_142778641
quote:
9s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vaccineren tegen autisme is als neuken tegen het nageslacht. Is dat het idee achter de titel BNW? Zijn jullie waarlijk achterlijker dan de bijbelgordels: "laat mijn kinderen maar ziek worden als dat Gods wil is." Werkelijk?
Nog maar eens lezen dus.
Het was sarcasme.
  zondag 27 juli 2014 @ 14:54:22 #186
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_142778702
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nog maar eens lezen dus.
Het was sarcasme.
Dus jullie deden maar alsof jullie achterlijk waren? Dan is het goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”
  Moderator zondag 27 juli 2014 @ 15:03:50 #187
249559 crew  Lavenderr
pi_142779010
quote:
10s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:54 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dus jullie deden maar alsof jullie achterlijk waren? Dan is het goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie?

Heb je de topics ook gelezen of kom je hier alleen maar om eens even lekker te schelden op die gekke BNW'ers?
pi_142779418
quote:
9s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vaccineren tegen autisme is als neuken tegen het nageslacht. Is dat het idee achter de titel BNW? Zijn jullie waarlijk achterlijker dan de bijbelgordels: "laat mijn kinderen maar ziek worden als dat Gods wil is." Werkelijk?
:D
degene die de laatste post maakt kiest de titel voor het nieuwe deel. en ja, dan wordt er al eens de spot gedreven met wat sommigen hier geloven.
  zondag 27 juli 2014 @ 15:19:41 #189
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142779494
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik kijk hier wel van op hoor, want als dit waar is zou dat betekenen dat de enkele keer dat ik paracetamol neem en het werkt geweldig dat ik net zo goed een koekje had kunnen eten. Is nog lekkerder ook.
Ik hoop dat er nog meer onderzoeken gedaan worden want paracetamol is nu juist het middel dat men veilig kan slikken. Mits juiste dosis.
tegen lage rugpijn? Voor de rest is het een prima pijnbestrijder
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator zondag 27 juli 2014 @ 15:28:31 #190
249559 crew  Lavenderr
pi_142779731
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:19 schreef Re het volgende:

[..]

tegen lage rugpijn? Voor de rest is het een prima pijnbestrijder
Heb er de bijsluiter even bijgepakt , werkt bij:
-hoofdpijn
-koorts en pijn bij griep en verkoudheid
-koorts en pijn na vaccinatie
-kiespijn
-zenuwpijn
-spit
-spierpijn
-menstruatiepijn
pi_142782629
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb er de bijsluiter even bijgepakt , werkt bij:
-hoofdpijn
-koorts en pijn bij griep en verkoudheid
-koorts en pijn na vaccinatie
-kiespijn
-zenuwpijn
-spit
-spierpijn
-menstruatiepijn
Logisch dat spit erbij staat, als je op low back pain googelt lees je overal
quote:
Medications are recommended for the duration that they are helpful, with acetaminophen (also known as paracetamol) as the preferred first medication.
(wikipedia)
De geneeskunde mag dan op veel vlakken heel wat bereikt hebben, wat pijnbestrijding betreft falen ze grondig. Kan me geen onderzoek naar pijnbestrijding in welke groep patienten ook herinneren waar de resultaten aanvaardbaar bleken. Steeds vindt men ondermedicatie, te lage doses, onderschatting van de pijn, te weinig voorschrijven van opiaten in situaties waar het aangewezen is, en te snel wantrouwen als een patient die opiaten krijgt een hogere dosis vraagt.

Mag je nog hopen dat je nooit met alcohol of drugsproblemen bij de dokter bent geweest, hoeveel verschil qua behandeling zou zo'n opmerking in je dossier maken?
  Moderator zondag 27 juli 2014 @ 17:55:25 #192
249559 crew  Lavenderr
pi_142783882
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 17:12 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Logisch dat spit erbij staat, als je op low back pain googelt lees je overal

[..]

(wikipedia)
De geneeskunde mag dan op veel vlakken heel wat bereikt hebben, wat pijnbestrijding betreft falen ze grondig. Kan me geen onderzoek naar pijnbestrijding in welke groep patienten ook herinneren waar de resultaten aanvaardbaar bleken. Steeds vindt men ondermedicatie, te lage doses, onderschatting van de pijn, te weinig voorschrijven van opiaten in situaties waar het aangewezen is, en te snel wantrouwen als een patient die opiaten krijgt een hogere dosis vraagt.

Mag je nog hopen dat je nooit met alcohol of drugsproblemen bij de dokter bent geweest, hoeveel verschil qua behandeling zou zo'n opmerking in je dossier maken?
Dat is zeker een heel groot probleem. Mensen lijden soms onnodig veel pijn.
pi_142784090
Vraag me ook af hoeveel van de gevallen van leverfalen kunnen toegeschreven worden aan deze richtlijn: als een dokter je pijnstillers voorschrijft en ze werken niet, dan denk je niet "dit is het verkeerde medicijn", eerste reactie is hogere doses proberen.
  zondag 27 juli 2014 @ 18:07:49 #194
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142784278
quote:
9s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vaccineren tegen autisme is als neuken tegen het nageslacht. Is dat het idee achter de titel BNW? Zijn jullie waarlijk achterlijker dan de bijbelgordels: "laat mijn kinderen maar ziek worden als dat Gods wil is." Werkelijk?
Je hebt moeite met sarcasme? Das typisch voor autisten trouwens
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 27 juli 2014 @ 21:55:28 #195
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_142793115
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 18:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je hebt moeite met sarcasme? Das typisch voor autisten trouwens
Zal wel door de vaccinaties komen, he? ;)
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 28 juli 2014 @ 07:32:03 #196
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_142802819
quote:
9s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vaccineren tegen autisme is als neuken tegen het nageslacht. Is dat het idee achter de titel BNW? Zijn jullie waarlijk achterlijker dan de bijbelgordels: "laat mijn kinderen maar ziek worden als dat Gods wil is." Werkelijk?
Als je de moeite zou nemen de topics eens door te nemen zou je vrij snel de verschillende frequente posters kunnen indelen in de groep die jij beschrijft, en de groep die een wat andere kijk op de wereld heeft.
Je zou er natuurlijk voor kunnen kiezen eerst dus eens je in te lezen...

quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 17:12 schreef meth1745 het volgende:
De geneeskunde mag dan op veel vlakken heel wat bereikt hebben, wat pijnbestrijding betreft falen ze grondig. Kan me geen onderzoek naar pijnbestrijding in welke groep patienten ook herinneren waar de resultaten aanvaardbaar bleken.
Is dat zo?
Als ik bedenk hoe de wereld van anaesthesie zich ontwikkeld heeft vind ik het een vrij boude uitspraak. Ook bij (bijvoorbeeld) migraine zijn al flinke stappen gezet.

Ik denk dat je uit het oog verliest dat pijnbestrijding veel complexer is dan, bijvoorbeeld, een gaatje in een tand repareren. Dat komt ten eerste omdat pijn veel verschillende oorzaken kan hebben, ten tweede omdat pijn lang niet altijd een lichamelijke oorzaak heeft, maar ten derde zéker ook omdat pijn een ontzettend subjectief iets is.

Maar nogmaals:
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 06:58 schreef Worteltjestaart het volgende:
Hmmm, is één studie voldoende om die conclusie te trekken?
... doelend op paracetamol.
In die link staat o.a.:
quote:
In the study 1,652 adults in Sydney with acute lower back pain and an average age of 45 were given paracetamol three times a day for four weeks, or when they needed it, or a placebo.
Het gaat om een studie onder volwassen inwoners van Sydney.
Hoewel zeker belangwekkend, zou ik me zeker ook gaan afvragen of je de studie sowieso als algemeen geldend mag zien dan.

Ik snap het ook niet helemaal; op welke wijze (anders dan lokatie) wijkt lage rugpijn af andere types? Is lage rugpijn eerder het gevolg van een beknelde zenuw bijvoorbeeld waar hogere rugpijn meer een belastingseffect is?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_142803051
Dat de pijnbestrijding faalt in de geneeskunde vind ik ook nogal een boude uitspraak.

Pijn is een complexe sensorische modaliteit welke meerdere niveaus kent:
1) De nociceptieve prikkel (spijker in je voet)
2) De nociceptie (spijker beschadigd cellen en de inhoud van die cellen komt vrij die de vrije zenuwuiteinden prikkelt).
3) De pijngewaarwording (je voelt de spijker zitten)
4) De pijnbeleving (dat doet verdomde pijn)
5) Het pijngedrag (de pijnlijke voet ontlasten)
6) De ziektewinst (ik kan niet naar m'n werk vanwege de pijn).

Pijnstillers grijpen op slechts één niveau aan: de pijngewaarwording.

Dus ik denk dat je het fenomeen 'pijn' gigantisch bagatelliseert als je het hebt over falen van pijnbestrijding. Het is namelijk een zeer complex fenomeen waar dus ook een stukje psychologie bij komt kijken.

Pijn is inderdaad niet nodig, maar soms verdraaid lastig te behandelen, mede doordat pijn soms in stand wordt gehouden door overactivatie van het pijnsysteem waarbij het periaquaductaal grijs, de thalamus, maar ook inhibitoire interneuronen in het myelum onder invloed van glycine een rol spelen.

Dus pijn is niet altijd zo makkelijk te behandelen als je denkt.
I feel kinda Locrian today
  maandag 28 juli 2014 @ 09:52:14 #198
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142804337
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 17:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is zeker een heel groot probleem. Mensen lijden soms onnodig veel pijn.
terwijl pijn een emotie is. ergo dat valt te onderdrukken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 28 juli 2014 @ 10:05:36 #199
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142804630
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat faalt niet binnen de geneeskunde
Jij faalt met je zogenaamde kennis over de geneeskunde.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142807525
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 08:11 schreef starla het volgende:
Dat de pijnbestrijding faalt in de geneeskunde vind ik ook nogal een boude uitspraak.

Pijn is een complexe sensorische modaliteit welke meerdere niveaus kent:
1) De nociceptieve prikkel (spijker in je voet)
2) De nociceptie (spijker beschadigd cellen en de inhoud van die cellen komt vrij die de vrije zenuwuiteinden prikkelt).
3) De pijngewaarwording (je voelt de spijker zitten)
4) De pijnbeleving (dat doet verdomde pijn)
5) Het pijngedrag (de pijnlijke voet ontlasten)
6) De ziektewinst (ik kan niet naar m'n werk vanwege de pijn).

Pijnstillers grijpen op slechts één niveau aan: de pijngewaarwording.

Dus ik denk dat je het fenomeen 'pijn' gigantisch bagatelliseert als je het hebt over falen van pijnbestrijding. Het is namelijk een zeer complex fenomeen waar dus ook een stukje psychologie bij komt kijken.

Pijn is inderdaad niet nodig, maar soms verdraaid lastig te behandelen, mede doordat pijn soms in stand wordt gehouden door overactivatie van het pijnsysteem waarbij het periaquaductaal grijs, de thalamus, maar ook inhibitoire interneuronen in het myelum onder invloed van glycine een rol spelen.

Dus pijn is niet altijd zo makkelijk te behandelen als je denkt.
Falen was misschien het verkeerde woord, ik had het namelijk over één specifiek aspect.
Ik heb het niet over gevallen waar pijn moeilijk te behandelen is, of over cluster hoofdpijn etc. Enkel over routine gevallen, waar de pijn perfect te behandelen is, bij patiënten in een hospitaal of andere instelling. (dus niet bij de huisdokter, patienten thuis kunnen een pil nemen wanneer ze willen, In het hospitaal ben je aan de genade van het personeel overgeleverd. )
Maw de gevallen waar het simpelweg een kwestie is van dosis: waar als de patient klaagt over pijn een verhoging van de dosis volstaat om het te verhelpen.
Als studies dan telkens hetzelfde resultaat tonen: dat zulke patienten te weinig medicatie krijgen, dan is er iets fundamenteels mis, dan gaat het niet om random fouten. Want fouten maakt men in beide richtingen, te weinig of te veel. En het gaat ook niet over zware pijnbestrijding, waar voorzichtigheid geboden is omdat men in de buurt komt van de therapeutische index, dosissen die de ademhalingsreflex onderdrukken, zoals in palliatieve zorg bvb.

het is geen kwestie van ontoereikende medische kennis, het is een mentaliteit bij het medisch personeel, een verkeerde houding tov de patient: ipv een "patient met pijn" ziet men hem/haar als een "patient die klaagt". En ook een te grote terughoudendheid wanneer het opiaten betreft: men blijkt het risico op problemen (verslaving) systematisch te overschatten. Waardoor een hoop patienten die ermee zouden gebaat zijn ze niet krijgen.

En even terugkomend op de paracetamol studie: het zou toch onvoorstelbaar zijn als bvb Monsanto een aantal insecticides aanraadt tegen bladluis: probeer het eerst met produkt X, als dat niet helpt, probeer dan Y. En jaren later blijkt dat X nooit werkt...

[ Bericht 3% gewijzigd door meth1745 op 28-07-2014 12:11:28 ]
  maandag 28 juli 2014 @ 13:20:58 #201
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_142810082
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:03 schreef meth1745 het volgende:
Als studies dan telkens hetzelfde resultaat tonen: dat zulke patienten te weinig medicatie krijgen, dan is er iets fundamenteels mis, dan gaat het niet om random fouten.
Welke studies tonen dat dan elke keer weer aan?

De kennis van dosis/repons ligt aan de basis hier.
Het is natuurlijk ook niet ondenkbaar dat de normale doses in beginsel wel goed werken maar dat er andere redenen en factoren zijn waardoor die dat nu niet meer doen. Één daarvan is bijvoorbeeld de emotionele perceptie; waar vroeger een bepaald niveau aan pijn acceptabel werd geacht, is pijnloos nu het (imho terechte) streven. Dat vereist andere wijzen van dosering.

quote:
het is geen kwestie van ontoereikende medische kennis, het is een mentaliteit bij het medisch personeel, een verkeerde houding tov de patient: ipv een "patient met pijn" ziet men hem/haar als een "patient die klaagt".
Dit is echt een absoluut onjuiste voorstelling van zaken en zéker niet in lijn met mijn eigen ervaringen op dit gebied.

quote:
En even terugkomend op de paracetamol studie:
Ja, laten we daar eens op terugkomen.
Waarom ga je niet in op de analyse die ik hierboven geef?

quote:
het zou toch onvoorstelbaar zijn als bvb Monsanto een aantal insecticides aanraadt tegen bladluis: probeer het eerst met produkt X, als dat niet helpt, probeer dan Y. En jaren later blijkt dat X nooit werkt...
Eens.
Maar laten we nou eerst maar eens meer op die paracetamolstudie in gaan.

Volgens mij is dit de studie in kwestie.
Hier nog een (uit NL) die geen signifcant effect vond.
Dan ga je je afvragen waarom déze bijvoorbeeld wél duidelijk significante effecten aantoont.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_142812195
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:20 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Welke studies tonen dat dan elke keer weer aan?
allemaal. Bijvoorbeeld:
quote:
Despite new standards, guidelines, and educational efforts, acute pain after surgery continues to be undertreated worldwide, with up to 75% of surgical patients in the USA still failing to receive adequate post-op pain relief, according to the first paper in The Lancet Series on pain. The findings also reveal that chronic pain after surgery is a bigger problem than previously recognised, affecting up to half of patients undergoing common operations. However, new pain medications and techniques under development could help improve symptom relief for patients.
http://www.medicalnewstoday.com/releases/229308.php
Ik kan een hele lijst studies posten, maar denk dat de woorden "despite new standards, guidlines and educational efforts" volstaan.
google op inadequate pain relief, resultaten genoeg:
Major changes needed to end inadequate pain management for millions, say Stanford authors of IOM study
Many Cancer Patients Receive Insufficient Pain Management Therapy
etc...
quote:
De kennis van dosis/repons ligt aan de basis hier.
Het is natuurlijk ook niet ondenkbaar dat de normale doses in beginsel wel goed werken maar dat er andere redenen en factoren zijn waardoor die dat nu niet meer doen. Één daarvan is bijvoorbeeld de emotionele perceptie; waar vroeger een bepaald niveau aan pijn acceptabel werd geacht, is pijnloos nu het (imho terechte) streven. Dat vereist andere wijzen van dosering.

[..]

Dit is echt een absoluut onjuiste voorstelling van zaken en zéker niet in lijn met mijn eigen ervaringen op dit gebied.
als richtlijnen, adviezen en "educational efforts" niet helpen, waar ligt het dan aan? Waarom past men die richtlijnen en adviezen niet toe? Toegegeven, er zijn andere redenen te bedenken, maar pijnklachten worden niet bij elke patient hetzelfde geinterpreteerd, ook al is hun medische toestand dezelfde. Tijdens m'n hele legerdienst moest ik van 'ochtends tot 's avonds diagnoses en opmerkingen lezen en medische dossiers in orde brengen. dat maakt me geen expert, maar ik weet wel iets over de werkwijze en manier waarop men patienten beoordeelt (in die dossiers hadden de patienten geen inzage-recht, de dokters schreven dan ook vrijuit wat ze dachten...)
quote:
[..]

Ja, laten we daar eens op terugkomen.
Waarom ga je niet in op de analyse die ik hierboven geef?
Je zegt dat één studie niet volstaat. Met nieuwe geneesmiddelen moet de doetreffendheid aangetoond worden voordat ze voor een bepaalde toepassing worden goedgekeurd. is dat bij paracetamol en lage rugpijn ooit gebeurt?
quote:
[..]

Eens.
Maar laten we nou eerst maar eens meer op die paracetamolstudie in gaan.

Volgens mij is dit de studie in kwestie.
Hier nog een (uit NL) die geen signifcant effect vond.
Dan ga je je afvragen waarom déze bijvoorbeeld wél duidelijk significante effecten aantoont.
Dat verbaast me niet, dat die wel significante effecten vonden. Uit de titel:
quote:
extended-release tramadol hydrochloride/acetaminophen fixed-dose combination tablet
.
pi_142817630
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

terwijl pijn een emotie is. ergo dat valt te onderdrukken.
Stop toch gewoon met posten. of wacht even. Ik kom wel met een fakkel langs en bezorg je tweede graads brandwonden. Moet geen probleem zijn toch...pijn is een emotie en dat kun je onderdrukken :')
  maandag 28 juli 2014 @ 18:39:29 #204
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142821267
Grappig, maar alle studies tonen aan dat homeopatie niet werkt, maar dat zijn leugens...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 08:04:43 #205
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_142839382
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:23 schreef meth1745 het volgende:

[..]

allemaal. Bijvoorbeeld:

[..]

http://www.medicalnewstoday.com/releases/229308.php
Ik kan een hele lijst studies posten, maar denk dat de woorden "despite new standards, guidlines and educational efforts" volstaan.
google op inadequate pain relief, resultaten genoeg:
Major changes needed to end inadequate pain management for millions, say Stanford authors of IOM study
Many Cancer Patients Receive Insufficient Pain Management Therapy
etc...
Dan is er inderdaad nog wel wat werk te verzetten.
Maar het beantwoordt niet mijn vraag of dat altijd al zo geweest is, of een gevolg is van een veranderende standaard van de patiënt tegenover het concept pijn.

quote:
Je zegt dat één studie niet volstaat. Met nieuwe geneesmiddelen moet de doetreffendheid aangetoond worden voordat ze voor een bepaalde toepassing worden goedgekeurd. is dat bij paracetamol en lage rugpijn ooit gebeurt?
Geen idee.
In het Farmacotherapeutisch kompas wat ik heb staan wordt niet ingegaan op welke specifieke pijn paracetamol voor geïndiceerd is; er staan enkel hoofd-, kies-, menstruatie-, spier- en zenuwpijn, en spit. Of valt spit onder acute lower back pain? Ik meende dat spit daar te 'hoog' in de rug voor is.

Aangezien het college paracetamol als eerste keus aangeeft bij pijn, kan ik me niet voorstellen dat die stof niet in den beginne netjes met een dubbelblinde placebogecontroleerde RCT is geëvalueerd.

quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig, maar alle studies tonen aan dat homeopatie niet werkt, maar dat zijn leugens...
Wat is je punt?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 09:48:45 #206
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142840689
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig, maar alle studies tonen aan dat homeopatie niet werkt, maar dat zijn leugens...
in de ogen van de cullers wel ja.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 09:53:31 #207
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142840782
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 08:04 schreef Worteltjestaart het volgende:

Wat is je punt?
Dat als er 1 wetenschappelijke studie komt die zegt dat het mogelijk is dat (...) Mensen als Lambiekje hier beginnen te roepen zie je wel, zie je wel, maar als de ene na de andere studie wat aantoont wat men niet wil weten (Homeopatie is onzin met een verlengsnoer) dan roepen dezelfden dat wetenschappelijk onderzoek leugens zijn, dat het een complot is, etc.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_142841236
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 08:04 schreef Worteltjestaart het volgende:
Aangezien het college paracetamol als eerste keus aangeeft bij pijn, kan ik me niet voorstellen dat die stof niet in den beginne netjes met een dubbelblinde placebogecontroleerde RCT is geëvalueerd.
Dat lijkt me ook sterk inderdaad. Natuurlijk heeft niet elke pijn dezelfde etiologie en oorzaak. Neuropatische pijnen reageren berucht heel slecht op paracetamol en dan kom je toch snel uit bij middelen tegen neuropatische pijn en/of opiaten.

Ik kan me goed voorstellen dat lage rugpijn vaak door een verkeerde houding ontstaat. Als je de houding niet verandert, blijft de pijn ondanks pijnstilling of moet je vaker doseren.

Een gebroken pink is natuurlijk anders: dat geneest vanzelf waarbij paracetamol ter overbrugging van het genezingsproces cq immobilisatie van de pink gebruikt wordt.

Dus ik kan me wel voorstellen dat bij bepaalde vormen van pijn die in stand worden gehouden door bijvoorbeeld een verkeerde houding o.i.d. paracetamol niet lijkt te werken. Dan moet je de bron aanpakken en naar een fysiotherapeut of Mensendieck-therapeut.
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 29 juli 2014 @ 10:35:32 #209
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_142841640
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat als er 1 wetenschappelijke studie komt die zegt dat het mogelijk is dat (...) Mensen als Lambiekje hier beginnen te roepen zie je wel, zie je wel, maar als de ene na de andere studie wat aantoont wat men niet wil weten (Homeopatie is onzin met een verlengsnoer) dan roepen dezelfden dat wetenschappelijk onderzoek leugens zijn, dat het een complot is, etc.
That's how some people roll, apparently....
Daarom vraag ik me ook gewoon af of we die éne studie moeten geloven als De Enige Waarheid (hoewel ik uit het abstract weinig raars in hun methodologie kan ontdekken); of is er gewoon sprake van veranderend inzicht?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  Moderator dinsdag 29 juli 2014 @ 11:28:14 #210
249559 crew  Lavenderr
pi_142842980
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 09:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

in de ogen van de cullers wel ja.
wat zijn cullers?
pi_142842990
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 09:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

in de ogen van de cullers wel ja.
Dus jij bent een culler?
pi_142843020
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

wat zijn cullers?
Ik vermoed het 'afslachter/moordenaar' in het Engels om zijn argument wat extra cachet te geven.
  Moderator dinsdag 29 juli 2014 @ 11:32:11 #213
249559 crew  Lavenderr
pi_142843093
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:29 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik vermoed het 'afslachter/moordenaar' in het Engels om zijn argument wat extra cachet te geven.
Ik zat al te denken aan iets culinairs, omdat Piet daar zoveel verstand van heeft :P
pi_142843121
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zat al te denken aan iets culinairs, omdat Piet daar zoveel verstand van heeft :P
Na een cull kan zeker lekker gegeten worden :) afhankelijk van het soort.....
  Moderator dinsdag 29 juli 2014 @ 11:36:06 #215
249559 crew  Lavenderr
pi_142843194
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:33 schreef .SP. het volgende:

[..]

Na een cull kan zeker lekker gegeten worden :) afhankelijk van het soort.....
Mensenvlees? :o
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:43:58 #216
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142843372
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:29 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik vermoed het 'afslachter/moordenaar' in het Engels om zijn argument wat extra cachet te geven.
Culling the herd is het ruimen van de zieke/zwakke om de kudde als geheel sterker te maken :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142843518
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Culling the herd is het ruimen van de zieke/zwakke om de kudde als geheel sterker te maken :)
Zie net ook dat culling ook het actief selecteren en behouden van gewenste individuen voor de fok is! Altijd gedacht dat het alleen het afschieten van dieren inhield.

Biekje, welke bedoel je?
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:53:26 #218
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142843657
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:49 schreef .SP. het volgende:

[..]

Zie net ook dat culling ook het actief selecteren en behouden van gewenste individuen voor de fok is! Altijd gedacht dat het alleen het afschieten van dieren inhield.

Biekje, welke bedoel je?
Yep, dat is ook een mogelijkheid.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:37:18 #219
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142844939
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:49 schreef .SP. het volgende:

[..]

Zie net ook dat culling ook het actief selecteren en behouden van gewenste individuen voor de fok is! Altijd gedacht dat het alleen het afschieten van dieren inhield.

Biekje, welke bedoel je?
Lijkt me nog al duidelijk in het oog op Agenda 21
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:43:58 #220
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142845147
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Lijkt me nog al duidelijk in het oog op Agenda 21
die streeft naar biodiversiteit
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:44:35 #221
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142845163
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:43 schreef Re het volgende:

[..]

die streeft naar biodiversiteit
The total opposite. ;)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:47:02 #222
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142845226
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

The total opposite. ;)
uhm, nee

quote:
Conservation of Biological Diversity

BACKGROUND

15.1. The objectives and activities in this chapter of Agenda 21 are intended to improve the conservation of biological diversity and the sustainable use of biological resources, as well as to support the Convention on Biological Diversity
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:52:20 #223
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142845382
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:47 schreef Re het volgende:

[..]

uhm, nee

[..]

Het is echt lachwekkend hoe weinig men beseft.

GMO zou ook het voedselprobleem oplossen. Niets is minder waar. Het zelfde geldt voor zo genaamde biodiversity.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:53:18 #224
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142845410
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is echt lachwekkend hoe weinig men beseft.

GMO zou ook het voedselprobleem oplossen. Niets is minder waar. Het zelfde geldt voor zo genaamde biodiversity.
Geef nou gewoon eens antwoord zonder zelf van alles bij bestaande zaken te verzinnen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:59:08 #225
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142845562
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Geef nou gewoon eens antwoord zonder zelf van alles bij bestaande zaken te verzinnen.
ik verzin niets. Nog nimmer gedaan!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142845590
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik verzin niets. Nog nimmer gedaan!
Yo my man, heb je de chronische ziektes al opgezocht?
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:06:59 #227
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142845748
http://www.ukcolumn.org/your-life-in-their-hands#p=4

Some of its‘ key policy objectives are

- an end to national sovereignty
- an end of western democratic process
- the end ing of Common Law
- the abolition of private property
- the abolition of private transport
- the destruction of western industrialisation
- the ending of free enterprise
- the harmonisation of incomes and redistribution of wealth across the globe
- the limitation of resource use (energy, water, minerals)
- populations to be concentrated in cities close to their place of employment,
- the restructuring of the family unit and increasing limitations on mobility and individual opportunity
- continuous surveillance and monitoring of the population
- the end of freedom of choice
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142845973
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:06 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.ukcolumn.org/your-life-in-their-hands#p=4

Some of its‘ key policy objectives are

- an end to national sovereignty
- an end of western democratic process
- the end ing of Common Law
- the abolition of private property
- the abolition of private transport
- the destruction of western industrialisation
- the ending of free enterprise
- the harmonisation of incomes and redistribution of wealth across the globe
- the limitation of resource use (energy, water, minerals)
- populations to be concentrated in cities close to their place of employment,
- the restructuring of the family unit and increasing limitations on mobility and individual opportunity
- continuous surveillance and monitoring of the population
- the end of freedom of choice
Wow een lijstje uit een vage bron, indrukwekkend.
En nu een lijstje met de chronische ziektes graag.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:14:26 #229
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142845983
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:13 schreef .SP. het volgende:

[..]

Wow een lijstje uit een vage bron, indrukwekkend.
En nu een lijstje met de chronische ziektes graag.
waarom zou ik dat moeten geven als je het zelf al weet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:27:35 #230
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142846386
oh

quote:
EU gaat uw moestuin bombarderen
De EU is hard bezig om de markt voor zaad (van planten en groenten, smeerkezen) ontzettend fascistisch corporatistisch te maken. Er ligt regelgeving op de plank, op basis van een uitspraak van het Europese Hof uit 2012, om zaden centraal te gaan registreren. Gebruikers van zaden (inclusief de moestuinier en hobbyboer) mogen in de toekomst alleen nog via het centrale orgaan goedgekeurde zaden gebruiken, op straffe avan hoge boetes.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/04/eu_gaat_uw_moestuin_bombardere.html
dat druist al in tegen biodiversiteit. kortom men heeft geen flauwbenul wat Agenda21 inhoudt.

Het is zo lachwekkend beschamend zielig.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142846488
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waarom zou ik dat moeten geven als je het zelf al weet.
Omdat we dan een leuke discussie kunnen hebben over de reden waarom er zoveel mensen chronisch ziek zijn.
Maar ik zie al dat je discussies eng vindt en liever overgaat tot linkdumps en jammerlijke one-liners.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:31:33 #232
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142846496
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik verzin niets. Nog nimmer gedaan!
Dat heb je hier net nog gedaan faalhaas :D Je verzint zelf dat die agenda 21 eigenlijk naar precies het tegenover gestelde streeft.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:40:19 #233
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142846751
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 10:35 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

That's how some people roll, apparently....
Daarom vraag ik me ook gewoon af of we die éne studie moeten geloven als De Enige Waarheid (hoewel ik uit het abstract weinig raars in hun methodologie kan ontdekken); of is er gewoon sprake van veranderend inzicht?
Dat kan ik zo niet beoordelen, vast staat wel dat wetenschap een zelfreinigend vermogen heeft en voortschrijdend inzicht. Dat zit ingebakken in de methodiek. Dit in tegenstelling tot bv Homeopatie, daarom is dat ook een pseudowetenschap.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:44:23 #234
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142846837
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:06 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.ukcolumn.org/your-life-in-their-hands#p=4

Some of its‘ key policy objectives are

- an end to national sovereignty
- an end of western democratic process
- the end ing of Common Law
- the abolition of private property
- the abolition of private transport
- the destruction of western industrialisation
- the ending of free enterprise
- the harmonisation of incomes and redistribution of wealth across the globe
- the limitation of resource use (energy, water, minerals)
- populations to be concentrated in cities close to their place of employment,
- the restructuring of the family unit and increasing limitations on mobility and individual opportunity
- continuous surveillance and monitoring of the population
- the end of freedom of choice
:D

Ik vraag me af hoe dat laatse waar gemaakt moet worden ... krijgen we een V- CHIP?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:58:24 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142847215
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:06 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.ukcolumn.org/your-life-in-their-hands#p=4

Some of its‘ key policy objectives are

- an end to national sovereignty
- an end of western democratic process
- the end ing of Common Law
- the abolition of private property
- the abolition of private transport
- the destruction of western industrialisation
- the ending of free enterprise
- the harmonisation of incomes and redistribution of wealth across the globe
- the limitation of resource use (energy, water, minerals)
- populations to be concentrated in cities close to their place of employment,
- the restructuring of the family unit and increasing limitations on mobility and individual opportunity
- continuous surveillance and monitoring of the population
- the end of freedom of choice
De mening van een random persoon is natuurlijk gelijk 100% waarheid als deze in jouw straatje past, hoe absurd deze ook is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142847927
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik verzin niets. Nog nimmer gedaan!
Vreemd want je wordt toch keer op keer gewezen op je hersenspinsels. Tot nu toe heb ik eigenlijk nog nooit iets zinnigs van je gezien. Er is gelukkig een goed gedocumenteerde term voor waar jij aan lijdt. Het is megalomanie.Niets meer en niets minder
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:31:14 #237
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142848236
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:44 schreef theguyver het volgende:

[..]

:D

Ik vraag me af hoe dat laatse waar gemaakt moet worden ... krijgen we een V- CHIP?
Cash geld verdwijnt.... en als je iets me je pinpas wil betalen kan er heel gemakkelijk geweigerd worden ;)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:31:50 #238
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142848255
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:21 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Vreemd want je wordt toch keer op keer gewezen op je hersenspinsels. Tot nu toe heb ik eigenlijk nog nooit iets zinnigs van je gezien. Er is gelukkig een goed gedocumenteerde term voor waar jij aan lijdt. Het is megalomanie.Niets meer en niets minder
nee daar lijdt VS/EU aan. Niet ik !?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142848389
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Cash geld verdwijnt.... en als je iets me je pinpas wil betalen kan er heel gemakkelijk geweigerd worden ;)
Geen discussie over het chronische ziek zijn dus?
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:36:58 #240
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142848421
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat heb je hier net nog gedaan faalhaas :D Je verzint zelf dat die agenda 21 eigenlijk naar precies het tegenover gestelde streeft.
iedereen weet dat wat er voorgesteld wordt door onze f*** leiders, elite feitelijk inversie betekend.
>> zie mijn onderschrift
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:38:02 #241
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142848454
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:36 schreef .SP. het volgende:

[..]

Geen discussie over het chronische ziek zijn dus?
Kijk naar de docu Genetic Roulette.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142848468
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kijk naar de docu Genetic Roulette.
uhm nee, ga liever met jou in discussie.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:39:10 #243
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142848475
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:38 schreef .SP. het volgende:

[..]

uhm nee, ga liever met jou in discussie.
nee natuurlijk niet. Mister ignorant.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:39:20 #244
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142848480
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee daar lijdt VS/EU aan. Niet ik !?
Het wordt telkens weer bewezen dat jij van alles verzint bij aangedragen stukjes...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:39:59 #245
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142848507
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

iedereen weet dat wat er voorgesteld wordt door onze f*** leiders, elite feitelijk inversie betekend.
>> zie mijn onderschrift
En dat is precies het deel wat je er zelf bij verzint. Bedankt voor het verder aantonen van mijn punt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142848516
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet. Mister ignorant.
Haha, omdat ik niet naar een filmpje wil kijken maar met een op de hoogte-zijnde user (Jij Biekje) ben ik onwetend?

Jij bent gewoon te lui.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:42:03 #247
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142848568
Discussies met Lambiekje hebben geen zin, nada, zilch
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:42:20 #248
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142848578
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Discussies met Lambiekje hebben geen zin, nada, zilch
Klopt
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142848597
dacht dat het arrogantie was, blijkt het knullige luiheid te zijn.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:43:38 #250
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142848617
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:43 schreef .SP. het volgende:
dacht dat het arrogantie was, blijkt het knullige luiheid te zijn.
Neuh, complete geschiftheid
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:47:26 #251
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142848748
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Neuh, complete geschiftheid
All of the above...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 juli 2014 @ 15:06:52 #252
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142849528
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Cash geld verdwijnt.... en als je iets me je pinpas wil betalen kan er heel gemakkelijk geweigerd worden ;)
en wat heeft dat met keuze vrijheid te maken, en ja het word meer, maar zal de komende jaren nog lang niet verdwijnen.

En weigeren, ja lijkt me goed idee als je crimineel bent.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 juli 2014 @ 15:30:15 #253
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142850331
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

en wat heeft dat met keuze vrijheid te maken, en ja het word meer, maar zal de komende jaren nog lang niet verdwijnen.
Je bestedingsprofiel. Dat je geen boodschappen kunt afrekenen omdat je nog een boete van iets hebt openstaan.

Of dat je bv al 2 keer getanked hebt in een maand en om je voetafdruk te verkleinen wordt je dus ontzegged om vaker te tanken. ( en ja dat verzin ik nu terplekke maar zeker geen onzinnig iets wat zou kunnen gebeuren).

quote:
En weigeren, ja lijkt me goed idee als je crimineel bent.
Het heeft niets met crimineel te maken. Het heeft te maken met destructie van de middenklasse.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142850664
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en ja dat verzin ik nu terplekke

No shit Sherlock
  dinsdag 29 juli 2014 @ 15:42:33 #255
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142850746
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je bestedingsprofiel. Dat je geen boodschappen kunt afrekenen omdat je nog een boete van iets hebt openstaan.

Of dat je bv al 2 keer getanked hebt in een maand en om je voetafdruk te verkleinen wordt je dus ontzegged om vaker te tanken. ( en ja dat verzin ik nu terplekke maar zeker geen onzinnig iets wat zou kunnen gebeuren).

[..]

Het heeft niets met crimineel te maken. Het heeft te maken met destructie van de middenklasse.
dat bedenk je ter plekke er is nog niks besloten en geld is nog lang niet weg doe maar rustig biekje :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 29 juli 2014 @ 15:49:07 #256
249559 crew  Lavenderr
pi_142850959
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je bestedingsprofiel. Dat je geen boodschappen kunt afrekenen omdat je nog een boete van iets hebt openstaan.

Of dat je bv al 2 keer getanked hebt in een maand en om je voetafdruk te verkleinen wordt je dus ontzegged om vaker te tanken. ( en ja dat verzin ik nu terplekke maar zeker geen onzinnig iets wat zou kunnen gebeuren).

[..]

Het heeft niets met crimineel te maken. Het heeft te maken met destructie van de middenklasse.
Dat is niet zo vreemd. Eerst boete betalen dan.

En doe eens niet, dat erbij verzinnen. Het is zo al ingewikkeld genoeg.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:55:50 #257
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142853123
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:49 schreef Lavenderr het volgende:.

En doe eens niet, dat erbij verzinnen.
Ik smuikte
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 19:17:20 #258
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142857225
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is niet zo vreemd. Eerst boete betalen dan.

En doe eens niet, dat erbij verzinnen. Het is zo al ingewikkeld genoeg.
is dit al moeilijk genoeg. hoe vaak heb ik al niet gezegd dat dit oppervlakkig level 1 is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142857681
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 19:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

is dit al moeilijk genoeg. hoe vaak heb ik al niet gezegd dat dit oppervlakkig level 1 is.
Heb je het over jezelf?
  dinsdag 29 juli 2014 @ 20:49:20 #260
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142860900
quote:
9s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vaccineren tegen autisme is als neuken tegen het nageslacht. Is dat het idee achter de titel BNW? Zijn jullie waarlijk achterlijker dan de bijbelgordels: "laat mijn kinderen maar ziek worden als dat Gods wil is." Werkelijk?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_142862982
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je bestedingsprofiel. Dat je geen boodschappen kunt afrekenen omdat je nog een boete van iets hebt openstaan.

Of dat je bv al 2 keer getanked hebt in een maand en om je voetafdruk te verkleinen wordt je dus ontzegged om vaker te tanken. ( en ja dat verzin ik nu terplekke maar zeker geen onzinnig iets wat zou kunnen gebeuren).

[..]

Het heeft niets met crimineel te maken. Het heeft te maken met destructie van de middenklasse.
Kenser wat een taalfouten weer. En ja, ik mag dit scheldwoord gebruiken omdat er toch al decennia een medicijn voor is dat bad pharma expres niet op de markt brengt...

Heb je eigenlijk de basisschool afgemaakt als ik zo vriendelijk mag zijn te vragen?
I feel kinda Locrian today
pi_142864143
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik verzin niets. Nog nimmer gedaan!
Ik bedenk me net dat je strict genomen gelijk hebt. Het enige dat je namelijk doet is de linkdumps met verzinsels van anderen hier dumpen.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:14:22 #263
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142864830
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:43 schreef Re het volgende:

[..]

die streeft naar biodiversiteit
ja vast. Dat is zo extreem niet waar. Het is gewoon ronduit stupide omdat te claimen.

http://www.fao.org/docrep/007/y5609e/y5609e02.htm
http://www.bbc.com/news/science-environment-26382067

En met GMO en pesticides wordt de decline nog extremer.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:50:55 #264
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142866699
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja vast. Dat is zo extreem niet waar. Het is gewoon ronduit stupide omdat te claimen.

http://www.fao.org/docrep/007/y5609e/y5609e02.htm
http://www.bbc.com/news/science-environment-26382067

En met GMO en pesticides wordt de decline nog extremer.
Er is een verschil tussen wat die mensen wensen dat er gebeurd, en wat er daadwerkelijk gebeurd. Is dat echt zo moeilijk om te bevatten? Niet alles in de wereld gaat via een vorm van Groot Plan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142867821
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen wat die mensen wensen dat er gebeurd, en wat er daadwerkelijk gebeurd. Is dat echt zo moeilijk om te bevatten? Niet alles in de wereld gaat via een vorm van Groot Plan.
Ik vrees dat elke scheet die op deze planeet gelaten wordt een fatsoenlijke verklaring moet hebben voor Lambiekje anders ontploft zijn hoofd.
  woensdag 30 juli 2014 @ 09:35:09 #266
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142874377
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen wat die mensen wensen dat er gebeurd, en wat er daadwerkelijk gebeurd. Is dat echt zo moeilijk om te bevatten? Niet alles in de wereld gaat via een vorm van Groot Plan.
Het is nog zo veel omvattender dan wat we hier bediscussieren. Het is zo level 1 geneuzel hier.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 juli 2014 @ 09:35:57 #267
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142874397
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:11 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik vrees dat elke scheet die op deze planeet gelaten wordt een fatsoenlijke verklaring moet hebben voor Lambiekje anders ontploft zijn hoofd.
Op elke scheet gaat belasting komen
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 juli 2014 @ 09:38:56 #268
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142874459
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:35 schreef starla het volgende:

[..]

Kenser wat een taalfouten weer. En ja, ik mag dit scheldwoord gebruiken omdat er toch al decennia een medicijn voor is dat bad pharma expres niet op de markt brengt...
nog nooit gehoord dat scheldwoord. En als ik denk dat het is is het wel sneu om een verbastering te gebruiken. K!

quote:
Heb je eigenlijk de basisschool afgemaakt als ik zo vriendelijk mag zijn te vragen?
duh.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 juli 2014 @ 09:55:39 #269
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_142874737
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:35 schreef Lambiekje het volgende:
Het is zo level 1 geneuzel hier.
Over 'level 1' gesproken.
Ik heb je al -tig keer uitgenodigd om eens in mijn professionele omgeving te zien hoe wetenschap wordt bedreven. maar je bent te dom om zelfs maar beleefd te weigeren... en dan durf je ons van 'level 1 geneuzel' te beschuldigen? Terwijl je zelf geen idee hebt hoe wetenschappelijke waarheidsvinding werkt?

Tuberculose zeg...

quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:38 schreef Lambiekje het volgende:
duh.
Ja nogal wiedes.
ZMLK basisniveau? Of is dat een belediging richting ZMLK?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  woensdag 30 juli 2014 @ 10:09:32 #270
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142875015
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
die stond al in mijn plaatjes topic, speciaal voor Lambiekje.

vind m briljant :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 30 juli 2014 @ 10:09:59 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142875022
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Op elke scheet gaat belasting komen
geld stinkt niet ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142875163
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Op elke scheet gaat belasting komen
Is dat ook een verzinsel of heb je een linkje te dumpen?

Malaria zeg.....
  woensdag 30 juli 2014 @ 10:19:01 #273
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142875218
en waar kan ik mijn voetafdruk verkleinen eigenlijk, en wat heeft benzine daarmee te maken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142875569
quote:
6s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:19 schreef Re het volgende:
en waar kan ik mijn voetafdruk verkleinen eigenlijk, en wat heeft benzine daarmee te maken
Japanners lopen voor op deze techniek:

  woensdag 30 juli 2014 @ 11:45:56 #275
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142877504
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:35 schreef .SP. het volgende:

[..]

Japanners lopen voor op deze techniek:

[ afbeelding ]
China
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_142877550
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

China
Och ja, natuurlijk!
  woensdag 30 juli 2014 @ 12:43:06 #277
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142879569
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

die stond al in mijn plaatjes topic, speciaal voor Lambiekje.

vind m briljant :D
Het is zo absurd slecht. Als men wist waar BadPharma voor staat zou je kapot schamen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 juli 2014 @ 12:52:09 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142879902
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is zo absurd slecht. Als men wist waar BadPharma voor staat zou je kapot schamen.
Tot dusver, komt het aardig overeen met de informatie die jij hier hebt gepost ;)
dus vind m aardig kloppen hoor :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 30 juli 2014 @ 13:22:34 #279
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142880953
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is zo absurd slecht. Als men wist waar BadPharma voor staat zou je kapot schamen.
Het is precies wat jij en de bronnen die je gebruikt doen :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142880970
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is zo absurd slecht. Als men wist waar BadPharma voor staat zou je kapot schamen.
Hey ouwe gabber van me, zullen we het even over chronische ziektes hebben en waarom er zoveel mensen als zodanig geclassificeerd worden?
Je had daar pas geleden een heel erg spannende link over gedeeld.
  Moderator woensdag 30 juli 2014 @ 13:36:12 #281
249559 crew  Lavenderr
pi_142881324
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is zo absurd slecht. Als men wist waar BadPharma voor staat zou je kapot schamen.
Dat zeg je nou altijd, zie je nu echt niet in dat je zoiets niet kunt zeggen? Je beweert dus eigenlijk dat alle medicijnen slecht zijn. Dat de mensen die medicijnen ontwikkelen slecht zijn. Dat de mensen die deze medicijnen voorschrijven slecht zijn, erger nog: in jouw ogen criminelen. Waar komt die haat toch vandaan? Dat heb je nog nooit goed uitgelegd.
pi_142892585
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
Waar komt die haat toch vandaan?
Nooit borstvoeding gehad.
I feel kinda Locrian today
  woensdag 30 juli 2014 @ 19:32:56 #283
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142893352
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:11 schreef starla het volgende:

[..]

Nooit borstvoeding gehad.
Nooit geneukt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator woensdag 30 juli 2014 @ 19:59:34 #284
249559 crew  Lavenderr
pi_142894311
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:35 schreef .SP. het volgende:

[..]

Japanners lopen voor op deze techniek:

[ afbeelding ]
Iew :o Dat ziet er eng uit
pi_142895963
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nooit geneukt
1 keer en de pil werkte niet.....
pi_142896084
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:35 schreef .SP. het volgende:

[..]

1 keer en de pil werkte niet.....
Viagra en Diazepam 10mg lijken idd op elkaar...
I feel kinda Locrian today
pi_142896135
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:38 schreef starla het volgende:

[..]

Viagra en Diazepam 10mg lijken idd op elkaar...
Ik bedoelde een anticonceptiepil, maar jouw versie is leuker!
pi_142896223
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:39 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik bedoelde een anticonceptiepil, maar jouw versie is leuker!
Je hoeft je grap niet uit te leggen hoor, ben Lambiekje niet.
I feel kinda Locrian today
pi_142896298
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:41 schreef starla het volgende:

[..]

Je hoeft je grap niet uit te leggen hoor, ben Lambiekje niet.
Ik dacht dat je wel wat hulp kon gebruiken, je bent per slot van rekening een arts.
pi_142896455
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:43 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik dacht dat je wel wat hulp kon gebruiken, je bent per slot van rekening een arts.
_O- :D
I feel kinda Locrian today
pi_142896835
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:38 schreef Lambiekje het volgende:
duh.
Nou, dat is niet te merken anders. Samen met jouw verwrongen gedachten, is jouw taalniveau om te janken zo slecht.

Ga toch een keer écht iets leren man, in plaats van alleen de aluhoed-dogma's.
I feel kinda Locrian today
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:49:21 #292
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142913740
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 13:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zeg je nou altijd, zie je nu echt niet in dat je zoiets niet kunt zeggen? Je beweert dus eigenlijk dat alle medicijnen slecht zijn.
Doortrapt slecht. Evil. Met stip het doortraptste wat de mens bedacht heeft.

quote:
Dat de mensen die medicijnen ontwikkelen slecht zijn.
Dr Frankensteins.

quote:
Dat de mensen die deze medicijnen voorschrijven slecht zijn,
beter gezegd te dom om uit hun ogen te kijken. Ze weten niet wat ze voorschrijven.

quote:
erger nog: in jouw ogen criminelen. Waar komt die haat toch vandaan? Dat heb je nog nooit goed uitgelegd.
Verdiep in het NWO, Agenda 21 verhaal.

Het doel van medicatie is zoveel mogelijk mensen ziek maken en ziekhouden. GM-food, fluoride, chemtrails, WiFi, medicatie, vaccins

Dat we ziek worden heeft direct verband met BigFood, BigAgri, BigPharma, BigMoney. BigChemo.
Het doel van de elite is vernietiging van de middenklasse.

Ondertussen wordt er gepushed middels TTIP om ook "Agent-Orange"-gewassen toe te laten in Europa. Uiteraard dat het niet vermeld hoeft te worden op het etiket.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 09:57:02 #293
249559 crew  Lavenderr
pi_142913924
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Doortrapt slecht. Evil. Met stip het doortraptste wat de mens bedacht heeft.

[..]

Dr Frankensteins.

[..]

beter gezegd te dom om uit hun ogen te kijken. Ze weten niet wat ze voorschrijven.

[..]

Verdiep in het NWO, Agenda 21 verhaal.

Het doel van medicatie is zoveel mogelijk mensen ziek maken en ziekhouden. GM-food, fluoride, chemtrails, WiFi, medicatie, vaccins

Dat we ziek worden heeft direct verband met BigFood, BigAgri, BigPharma, BigMoney. BigChemo.
Het doel van de elite is vernietiging van de middenklasse.

Ondertussen wordt er gepushed middels TTIP om ook "Agent-Orange"-gewassen toe te laten in Europa. Uiteraard dat het niet vermeld hoeft te worden op het etiket.
Ik reageer even alleen op het gearceerde: dus mensen die iets uitvinden wat andere mensen helpt pijnen te verlichten en in sommige gevallen te genezen vind jij doortrapt slechte mensen?
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:01:23 #294
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_142914036
Ja, in Lambiekjes ogen logisch.
Mensen beter maken betekent meer bevolking die je kunt uitknijpen })
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_142914254
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik reageer even alleen op het gearceerde: dus mensen die iets uitvinden wat andere mensen helpt pijnen te verlichten en in sommige gevallen te genezen vind jij doortrapt slechte mensen?
Er is natuurlijk sprake van een minderwaardigheidscomplex. Lambiekje heeft niets van z'n leven gemaakt (net als Tong80 trouwens, maar die is wat verder door geëvolueerd) en loopt dus te zeiken op iedereen die maar een beetje 'macht' heeft. Artsen haat hij want die beslissen over mensenlevens, de politie haat hij want die mogen iemand oppakken, politici zijn allemaal corrupt want die bepalen hoe een land wordt bestuurd etc. etc.

Met andere woorden: een haat jegens autoriteiten in z'n algemeen. Vroeger noemden we dat anarchisten en einzelgängers en hoonden we deze mensen weg. Tegenwoordig krijgen deze figuren een platform omdat ze elkaar vinden op het internet en tot overmaat van ramp staat het internet vol met onwaarheden.

Ik denk dat dit wel de juiste analyse is. Zo niet, dan hoor ik wel van Lambiekje wát hij precies op zijn CV heeft staan, welk werk hij doet en hoe zijn sociale status is (getrouwd, kinderen?).
I feel kinda Locrian today
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:44:29 #296
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142915024
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik reageer even alleen op het gearceerde: dus mensen die iets uitvinden wat andere mensen helpt pijnen te verlichten en in sommige gevallen te genezen vind jij doortrapt slechte mensen?
je moet je afvragen waarom je in de eerste plaats dat hebt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:46:31 #297
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142915087
over corrupt en politici gesproken:

quote:
Afgevaardigden voor rechtszaak tegen Barack Obama
Het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden heeft ingestemd met een rechtszaak tegen president Barack Obama. Ze vinden dat hij zijn hij zijn macht heeft misbruikt bij de invoering van Obamacare, de wet waarbij de zorgverzekeringen op de schop moesten.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ak-barack-obama.html
Hopelijk wordt het impeachment.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:49:16 #298
249559 crew  Lavenderr
pi_142915163
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je moet je afvragen waarom je in de eerste plaats dat hebt.
Door een ziekte misschien? Het lichaam kan ziek worden, dat weet je?
Mensen zijn door de eeuwen heen op zoek geweest naar verlichting van hun kwalen.
Godzijdank hoeven we niet meer naar de kermis om daar ten aanschouwe van het genietende volk van onze kiezen ontdaan te worden of door kwakzalvers behandeld te worden met wondermiddeltjes.

Wees blij dat er nu geweldige medicijnen bestaan die patienten ten dienste staan. Die pijn kunnen verlichten, die in sommige gevallen zelfs mensen genezen van kanker.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:50:08 #299
249559 crew  Lavenderr
pi_142915179
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:46 schreef Lambiekje het volgende:
over corrupt en politici gesproken:

[..]

Hopelijk wordt het impeachment.
Welke president zou jij daar graag zien?
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:52:05 #300
249559 crew  Lavenderr
pi_142915224
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je moet je afvragen waarom je in de eerste plaats dat hebt.
Ik zie in deze vraag eigenlijk een beschuldiging. Verborgen weliswaar maar toch.
Verklaar je nader.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:52:52 #301
249559 crew  Lavenderr
pi_142915246
En vol.
Volgende topic graag antwoorden Lambiekje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')