SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Paar posts verwijderd. Nieuw op FOK!?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:47 schreef Khaleesi het volgende:
Gaan er tegenwoordig al 302 posts in een topic of wat?
Ik had per ongeluk verkeerd gepost en m'n weer post weggehaald.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:47 schreef Khaleesi het volgende:
n00bquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:47 schreef Khaleesi het volgende:
Mwa, niet echt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Paar posts verwijderd. Nieuw op FOK!?
Volgens mij is hij pas gevlucht toen hij weer terug was.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:02 schreef 1shot1kill het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het volgende zit, voor mij is het nu nog een flinke plothole:
In de allereerste aflevering onthoofd Ned een jongen van de nights watch die in de eerste scene de white walker tegen kwam ten noorden van de muur, hoe is die ooit in zijn eentje langs de muur gekomen zonder langs 1 van de 3 kastelen te gaan?
Mensen zoals Osha zijn ook voorbij de muur gekomen: Je kan ook om de muur heen varen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:02 schreef 1shot1kill het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het volgende zit, voor mij is het nu nog een flinke plothole:
In de allereerste aflevering onthoofd Ned een jongen van de nights watch die in de eerste scene de white walker tegen kwam ten noorden van de muur, hoe is die ooit in zijn eentje langs de muur gekomen zonder langs 1 van de 3 kastelen te gaan?
Komt door censuur.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:47 schreef Khaleesi het volgende:
Sam en Gilly (en Bran en de gang) konden toch ook door de muur?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:02 schreef 1shot1kill het volgende:
kunnen we het hier niet gewoon over de serie hebben ipv elkaar af te fakkelen? dit soort discussies horen in FBquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:19 schreef Mr.Major het volgende:
Let op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilers. Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
Misschien kan dit veranderd worden in spoilers? Want mensen omzeilen hierdoor de regels (ik ga geen namen noemen want dan voelt meneer zich aangesproken weer te reageren en het is nu net rustig).
En dat je zegt dat theorieën gebaseerd op kennis dat niet uit de serie komt ook niet welkom zijn hier. En mensen gewoon bannen.
Nee je staat weer eens panisch te doen terwijl er niks aan het handje is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:30 schreef Mr.Major het volgende:
Huh? Is er een specifieke reden dat je denkt dat ik het over jou heb? Of...
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kunnen we het hier niet gewoon over de serie hebben ipv elkaar af te fakkelen? dit soort discussies horen in FB
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:11 schreef Poesopstokje het volgende:
Tijdverdrijf;
Seizoen 4
Leukste personage
Minst leuke personage
Leukste/beste verhaallijn
Slechtste verhaallijn
Beste scène
Slechtste scène
Beste dood
Minste dood
Grootste WTF?!-moment
Welk personage wil je zéker terug zien in seizoen 5
Welk personage had dit seizoen een gruwelijke dood mogen sterven?
Cijfer voor dit seizoen
Opmerkingen;
Wil je het antwoorfd echt weten?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:20 schreef Syntos het volgende:
Waarom staat Sandor eigenlijk als dood aangegeven in de OP?
Je ziet hem niet dood gaan.
6 / 10, wie de fuck is Violetquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:20 schreef Maanvis het volgende:
http://www.gameofboobs.com
7 / 10
Kudos! You are a real knight.
Het lijkt me niet dat hij eromheen is gevaren, dan zou er aan die kant al een schip moeten liggen, wat niet logisch is en zou hij waarschijnlijk ook niet helemaal alleen in de buurt van Winterfel uitkomen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:04 schreef Jhovall het volgende:
We moeten de hound nog niet helemaal afschrijven.
[..]
Mensen zoals Osha zijn ook voorbij de muur gekomen: Je kan ook om de muur heen varen.
Ook zijn er veel meer kastelen en is de muur echt superlang. Mance raider zegt ook in de laatste aflevering dat hij 500 man ergens anders naar boven heeft gestuurd.
Die tunnel kwam toch ook in Castle Black uit? Bovendien moet en zal Mance Castle Black innemen omdat hij die tunnel nodig heeft, als er meer doorgangen waren die geschikt waren dan was hij daar wel heen gegaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Sam en Gilly (en Bran en de gang) konden toch ook door de muur?
De muur bevat meer holes dan het plot.
Fixed.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:49 schreef JaqenHghar het volgende:
Jaqen / Arya / Three eyed crow / SCYTHE!!!
The Scythe, first of his name. King of the Andals and the First Men, Lord of the seven kingdoms.quote:
Oh ja dat ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:03 schreef Skillstorm het volgende:
Nog steeds goed geacteerd van die man met dat verbrande kindje.![]()
Gewoon de combinatie van alles. The feels.
In de zin van, haar huidige dood was niet gruwelijk?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:23 schreef Mr.Major het volgende:
Je moe... Ik bedoel Shae
Jaqen zat niet in seizoen 4?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:49 schreef JaqenHghar het volgende:
Seizoen 4
Coolste personages
Jaqen en Oberyn
Minst leuke personage
The Mountain
Arya en The Hound
Slechtste verhaallijn
Brienne
Beste scène
I'm gonna eat every fuckin chicken in this room / The Scythe / Joffrey's dood![]()
Slechtste scène
Alle troon scenes met Khaleesi
Beste dood
De mensen die werden weggevaagd door de Scythe/ Arya doet prik
Minste dood
Die tante van Sansa mocht wel even echt goed kapot gaan.
Grootste WTF?!-moment
THE SCYTHE![]()
![]()
/ White Walkers / Oberyn
![]()
Jaqen / Arya / Three eyed crow
Cersei
Cijfer voor dit seizoen
8,945389
Opmerkingen;
Godverdomme wat een vet seizoen weer![]()
moar pls.
Waarom zou ik, op de wiki staat dat hij niet voorkomt in seizoen 4.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:47 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik zou toch nog maar eens goed/beter gaan kijken dan
Jaqen user doelt op Daarioquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:48 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Waarom zou ik, op de wiki staat dat hij niet voorkomt in seizoen 4.
Leukste personage: Oberynquote:
Ja, nog ff opzetten... al kan de peiling ook nog uitdraaien op helemaal geen tournament...quote:Op maandag 16 juni 2014 17:06 schreef Khaleesi het volgende:
Okee wanneer komt dat GoT tournament topic???????
Start maar op!!!
Dan is het Ygrittequote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:47 schreef Poesopstokje het volgende:
Met beste dood bedoelde ik; bij wie had je eengevoel toen die dood ging.
En bij minste een
Volgens mij niet helemaal duidelijk
Dan weet ik het ook niet!quote:
No way Jose, ik ga hier niks geen spoilers bespreken. Breekt de hell weer los hier.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet!
Er werd hier wel gegrapt over Daario, dat het een faceless man zou zijn, ivm z'n recast
Ga eens uitleggen dan, eventueel in spoilertags.
Dat is Tyrions eerste liefde die z'n vader heeft laten verkrachten onder het mom van "het was maar een hoertje".quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wie is tysha? Ik blijf die naam terug vinden om er achter te komen over het shea en tywin verhaal.
Ze zou de eerste liefde van tyrion geweest zijn maar ik krijg geen afbeelding van haar gevonden.
Dan DM je mij maar, nu wil ik het weten ookquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
No way Jose, ik ga hier niks geen spoilers bespreken. Breekt de hell weer los hier.
Seizoen 4quote:
Maar is die in beeld geweest? Ik herinner me helemaal niets van dat verhaal. Misschien dat ik nog iets gemist heb maar tyrion wist het toch niet tussen zijn vader en shae?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
No way Jose, ik ga hier niks geen spoilers bespreken. Breekt de hell weer los hier.
[..]
Dat is Tyrions eerste liefde die z'n vader heeft laten verkrachten onder het mom van "het was maar een hoertje".
Beste en minste dood gaan niet helemaal goedquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:56 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Seizoen 4
Leukste personage
Oberyn. Nipt voor Tyrion, m'n seriefavoriet
Minst leuke personage
Karl of weet ik hoe hij heette, die in Crasters huis woonde met z'n afvalligen. Irritant personage en slecht geacteerd.
Arya & the Hound
Slechtste verhaallijn
Sansa
Beste scène
Oberyns eind
Slechtste scène
Alles met Shae behalve die allerlaatste natuurlijk
Beste dood
Oberyn
Minste dood
Dontos
Grootste WTF?!-moment
Oberyns eind
Oberyn. Maar aangezien hij erg dood is: Jaqen H'ghar
Ramsay. Maar in een ander seizoen mag ook.
Cijfer voor dit seizoen
9.1
Opmerkingen;
Seizoen had 25 afleveringen van twee uur moeten zijn.
Tournament wat?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:00 schreef Khaleesi het volgende:
al kan de peiling ook nog uitdraaien op helemaal geen tournament...![]()
Niet zeuren.
Dat tournament dat komt er gewoon.
Tyrion vertelde dat verhaal van Tysha in S1 in die tent aan Shae en Bronn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar is die in beeld geweest? Ik herinner me helemaal niets van dat verhaal. Misschien dat ik nog iets gemist heb maar tyrion wist het toch niet tussen zijn vader en shae?
Waarom dat risico lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mee bekant vangde gin haas.
Dat is het meisje waarmee Tyrion stiekem trouwde in de periode voor de serie. Toen zijn vader daar achterkwam is het verhaal verzonnen dat ze een hoer was en alleen was ingehuurd om hem van zijn maagdelijk af te krijgen. Vervolgens werd ze op bevel van Tywin door een groep guards verkracht terwijl Tyrion moest toe kijken en per guard kreeg ze een zilverstuk. Vervolgens moest Tyrion er nog overheen en haar een goudstuk geven omdat Tywin stelt dat een Lannister meer waard is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wie is tysha? Ik blijf die naam terug vinden om er achter te komen over het shea en tywin verhaal.
Ze zou de eerste liefde van tyrion geweest zijn maar ik krijg geen afbeelding van haar gevonden.
Ook de eerste keer dat de naam Drogon in de serie wordt genoemd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:03 schreef Skillstorm het volgende:
Nog steeds goed geacteerd van die man met dat verbrande kindje.![]()
Gewoon de combinatie van alles. The feels.
ik vond 9 beter dan 10quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:14 schreef kawa4 het volgende:
zo klaar met seizoen 4, vond aflevering 9 wel wat tegenvallen,
wel mooi gedaan en alles, maar hoopte eigenlijk dat Mance dik zou winnen.
aflvering 10 was eigenlijk de beste,![]()
maar heb wel het idee, dat ze hier wat meer tijd voor hadden kunnen nemen
de verhaal lijnen en de doodden, volgde elkaar te snel op.
al met al een zeer goed seizoen,
en nou weer een jaar wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver ik ben nu benieuwd wat het einde dan zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:12 schreef Skillstorm het volgende:
;end=11:45;cycles=-1;autoreplay=false;showoptions=false
Als het einde datgene was wat verwacht was, zou het een geweldige climax/cliffhanger zijn mimang en de aflevering een stuk beter.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Godver ik ben nu benieuwd wat het einde dan zou moeten zijn.
Je mag DMenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Godver ik ben nu benieuwd wat het einde dan zou moeten zijn.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:19 schreef RickoKun het volgende:
Vond ep 10 ook wel goed, zo zie ik ze niet vaak, maar vond het niet de beste
Maar ik heb dat sowieso vaak. Alsof de touwtjes snel afgeknoopt dienen te worden. Denk zelf trouwens dat (ep10)Denk niet dat Tywin zal overleven met een pijl in het hart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:30 schreef Zith het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:30 schreef Zith het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, bedankt man.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:38 schreef Ugjerke het volgende:
Seizoen 4
Leukste personage Tyrion en Oberyn
Minst leuke personage Uhm.. Cersei?
Leukste/beste verhaallijn Tyrion killed Joffrey!
Slechtste verhaallijn Reek
Beste scène Tyrion in de rechtzaal
Slechtste scène Operatie: Red Theo- oh nee laat maar
Beste dood (What made you) Joffrey!
Minste dood (What made you) Oberyn..
Grootste WTF?!-moment OBERYN JONGE MAAK DIE MOUNTAIN NOU GEWOON AF VOORDAT HET TOCH NOG MIS GA.. OH! ZIE JE WEL! ZIE JE WEL! STAK EM NOU IN ZN SCHEDEL! WOW WTF IS ER MET JOUW SCHEDEL?!
Welk personage wil je zéker terug zien in seizoen 5 Sjaak de Haar
Welk personage had dit seizoen een gruwelijke dood mogen sterven? Cersei
Cijfer voor dit seizoen 4/5
Opmerkingen; Ik ben veel dingen alweer vergeten denk ik.
Graag gedaan mattie homeboyquote:
Ik vraag me wel af wat Jaime nog in Cersei ziet. Als ik een broer had om wie ik veel gaf en mijn vriendin had zijn executie (onterecht) geregeld, denk ik niet dat onze relatie stand hield.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Als je het even weglaat dat ze broer&zus zijn (), dan zijn Jaime en Cersei best een goed stel samen
![]()
Al zo'n 30 jaar verliefd, monogaam, 3 kinderen, ondanks een gearrangeerd huwelijk en hééél veel tegenslagen blijven ze toch voor elkaar vechten.
't Is net een sprookje
Ik denk ook niet dat die relatie stand gaat houden nee. Al ligt het hem meer aan Cersei, als zij er achterkomt dat Jaime heeft geholpen om Tyrion te bevrijden. Jaime kennende.. die zou álles doen voor Cersei.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat Jaime nog in Cersei ziet. Als ik een broer had om wie ik veel gaf en mijn vriendin had zijn executie (onterecht) geregeld, denk ik niet dat onze relatie stand hield.
Dat was the Mountain. Qyburn was aan het knutselen met hem. Die's dus niet dood.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:43 schreef MikeyMo het volgende:
Wie had Cersei nou op die tafel liggen? Heb ik dat gemist of zien we dat volgends jaar pas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan voeg ik nog de volgende 27 personages toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van de personages die ik weglaat zijn er volgens mij 13 nog enigszins van belang (personages die vaker zijn voorgekomen/enige impact op het verhaal hadden):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staan er in dat laatste lijstje nog personages die er toch écht in moeten? Ik kan bij goede argumentatie evt. nog iemand wisselen uit het tweede lijstje immers.
En mis ik nu nog een heel relevant personage?[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:00 schreef Mr.Major het volgende:
Ik had trouwens toen Ygritte doodging niet echt verdriet, maar toen Snow afscheid nam, had ik toch wel een beetje 'n brok in m'n keel.
Dat kan echter ook zo zijn omdat iemand mij verteld had dat Ygritte hem zou doden, en het dus hij of zij was. Mensen met verkeerde spoilers
Ik ook, terwijl ik niks met Ygritte heb. Maar ik heb dan wel weer een zwak voor JonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:02 schreef Zhenar het volgende:
OK, ik ben naar de mogelijkheden voor een tofste personage tournament aan het kijken... maar fuck wat zijn er toch veel characters!
Mijn voorkeur heeft een tournament met 64 deelnemers, waarvan de groep telkens na een knockoutronde wordt gehalveerd. Je gaat dan van 64-->32-->16-->8-->4-->2-->1 in 6 rondes.
Nu heeft GoT zoveel personages dat je al snel uitkomt op 7 rondes waarbij je met 128 personages begint, alleen is dat godvergeten veel werkIk vrees alleen een beetje dat er niet echt een andere optie is. Ik kan natuurlijk wel een judgement call maken door uit de 102 personages in het plaatje van de OP er 64 te kiezen, maar dan heb je altijd gezeik waarom iemand's al dan niet obscure favo er niet bij staat. Bovendien missen er ook nog wat personages in de OP, waaronder Jaqen H'ghar en alle direwolves en draken.
Dus... Ten eerste doen alle personages uit de OP mee, behalve Jon Arryn. Dit zijn er 101:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan voeg ik nog de volgende 27 personages toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van de personages die ik weglaat zijn er volgens mij 13 nog enigszins van belang (personages die vaker zijn voorgekomen/enige impact op het verhaal hadden):Iedereen mee laten doen, begin met poules waarin er max X uit doorgaan (kun je snel schiften). Zie voorbeeld van tournament in m'n signatureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staan er in dat laatste lijstje nog personages die er toch écht in moeten? Ik kan bij goede argumentatie evt. nog iemand wisselen uit het tweede lijstje immers.
En mis ik nu nog een heel relevant personage?![]()
![]()
Ah keejquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:45 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat was the Mountain. Qyburn was aan het knutselen met hem. Die's dus niet dood.[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
Lekker bezig hoorquote:
Als ik even mee mag denken... Misschien als je 64 neemt dat je wel spannendere voorrondes krijgt? Anders zijn er zoveel mensen als Kevan Lannister bijv. waarvan je eigenlijk wel kan verwachten (de meeste kennen hem niet eens) dat hij het niet gaat halen. Dan is het zoiets van pff voorrondes, misschien.
Aan de andere kant heb je natuurlijk ook die onbekende personage fetisjisten...
Ik weet verder niet hoeveel werk het is, of het niet teveel is, wat dat betreft heb je niks aan mij. Wel heel tof vind ik het
Toevoeging:
Misschien kan je dan de voorrondes doen dat je er niet 2 uit 4 overhoudt; maar 3 uit 4, of 3 uit 5, zodat je er iets meer overhoudt voor het tournooi![]()
![]()
Is ook wel een goede optie. Gaat het iig ook wat sneller. Dan zou ik eerst poules doen waaruit de 32 beste uit naar voren komen en dan nog 5 rondes om van 32-->16-->8-->4-->2-->1 te komen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Iedereen mee laten doen, begin met poules waarin er max X uit doorgaan (kun je snel schiften). Zie voorbeeld van tournament in m'n signature
Al krijg je dan wel dat er in die eerste ronde al hele leuke personages sneuvelen omdat de poule zo sterk is (ik wil de indeling wel random houden namelijk)...
[ Bericht 50% gewijzigd door Zhenar op 17-06-2014 23:29:06 ][b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik vind trouwens die Qyburn wel een baasje hoor, beetje experimenteren op the Mountain (ik geloof voor geen bal dat hij Gregor kan redden, die gozer wil gewoon experimenteren, zoals hij in seizoen 3 al toegaf). Oberyn heeft wel voor een gifje gezorgd waar zelfs de beste Maester of kwakzalver niks aan kan helpen![]()
![]()
Ja dat lijkt mij ook het leukst, als je dan maar niet een poule krijgt met Tyrion, Jaqen, Arya en Varys ofzo, dan is het toch jammer...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:17 schreef Zhenar het volgende:
ik wil de indeling wel random houden namelijk.![]()
Ik vind het zelf iig wel leuk om vanaf 32 personages met duels te werken (maar dat zou dus ook vanaf het begin al kunnen als je met 128 begint).quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:11 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Lekker bezig hoor
Als ik even mee mag denken... Misschien als je 64 neemt dat je wel spannendere voorrondes krijgt? Anders zijn er zoveel mensen als Kevan Lannister bijv. waarvan je eigenlijk wel kan verwachten (de meeste kennen hem niet eens) dat hij het niet gaat halen. Dan is het zoiets van pff voorrondes, misschien.
Aan de andere kant heb je natuurlijk ook die onbekende personage fetisjisten...
Ik weet verder niet hoeveel werk het is, of het niet teveel is, wat dat betreft heb je niks aan mij. Wel heel tof vind ik het
Toevoeging:
Misschien kan je dan de voorrondes doen dat je er niet 2 uit 4 overhoudt; maar 3 uit 4, of 3 uit 5, zodat je er iets meer overhoudt voor het tournooi
Voor de snelheid zou ik als alternatief nog een voorronde met bijvoorbeeld poules van 8 kunnen maken waarvan er telkens maar 2 door gaan, zodat je er daarna nog maar 32 hebt. Alleen is er dan de kans dat er meteen al toppers uit vliegen, als er net 3 ubertoffe personages in 1 poule zitten... maarja da's altijd het risico met poules.
Ik wacht de reacties nog wel ff af en dan kijk ik morgen verder
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
misbegrepen, wat is dat nou weer voor woord?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:51 schreef 2Happy4U het volgende:
Mensen die haten op The Mountain.Hij is gewoon misbegrepen door zijn constante hoofdpijn.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
overigens wel kut hoeveel verhaallijnen er een heel seizoen opbouwen naar iets en dan als een nachtkaars uitgaan. bijv. the hound en arya, waar ging dat nou heen.. nergens heen. was het gewoon stallen van arya totdat ze naar the north / braavos kon?!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Spice King....quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:02 schreef Zhenar het volgende:
maar dan heb je altijd gezeik waarom iemand's al dan niet obscure favo er niet bij staat.
Serieus, als je Walda Frey toe gaat voegen dan moet je Spice King ook toevoegen.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Trouwens, Jaime's redding van Tyrion verliep iets anders in de boeken:En ja, dit mag best gezegd worden. Voor iedereen die alvast 'SPOILER' wil roepen want scene is geweest.quote:Oberyn’s death condemns Tyrion, but the night before he is to be executed, he is freed from his prison cell by his brother Jaime and a reluctant Varys. During their escape, Jaime reveals that their father made him lie about Tysha being a prostitute, and that she was just a peasant girl who had genuinely loved Tyrion.
Tyrion sees this admission as an unforgivable betrayal and abandons Jaime, promising retribution on Jaime, Tywin and Cersei. He also torments Jaime by telling his brother of Cersei's repeated infidelities, and falsely claims responsibility for Joffrey's death.![]()
![]()
Je weet nooit of dit later pas besproken wordt natuurlijk...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:53 schreef Skillstorm het volgende:
Trouwens, Jaime's redding van Tyrion verliep iets anders in de boeken:
[..]
En ja, dit mag best gezegd worden. Voor iedereen die alvast 'SPOILER' wil roepen want scene is geweest.![]()
Maar bedankt voor het spoilen.
Daar is het al te laat voor denk ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:56 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je weet nooit of dit later pas besproken wordt natuurlijk...Maar bedankt voor het spoilen.
Ze doen het gewoon anders in de serie. (wat best goed is, liever zo)![]()
Voor hetzelfde geld komen er guards die alle schepen in de haven gaan doorzoeken en wordt Tyrion gepakt ofzo...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:57 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Daar is het al te laat voor denk ik.
Ze doen het gewoon anders in de serie. (wat best goed is, liever zo)![]()
Dan kan hij niet met Jaime spreken hierover, dan wordt hij gewoon gelijk ge-executeerd toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:58 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld komen er guards die alle schepen in de haven gaan doorzoeken en wordt Tyrion gepakt ofzo...![]()
![]()
![]()
Damn wat een afleveringen en afsluiting weer![]()
Mooi nummer op het einde![]()
Maar damn met dit seizoen lijkt het nu echt alsof ik een Skyrim serie aan het kijken ben. Giants, mammoths, vechtende skeletten, vuurballen magie en ga zo maar door.
Wel weer jammer meteen. Nu weer een jaar wachten![]()
![]()
True.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Spice King....
Serieus, als je Walda Frey toe gaat voegen dan moet je Spice King ook toevoegen.
Ik deed Walda er ook maar bij omdat ze én een Frey én een Bolton is nu, dus die zit vuistdiep in alle conspiracies natuurlijk
Maar Spice King heeft wel meer screentime en tekst gehad jaIk was hem een beetje vergeten wel.
Nu je het zegt.....quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Maar damn met dit seizoen lijkt het nu echt alsof ik een Skyrim serie aan het ben. Giants, mammoths, vechtende skeletten, vuurballen magie en ga zo maar door.
![]()
Hah, zie maar hoor. Hij zou het toch niet lang overleven denk ik, al pownde ie Dany natuurlijk wel keihard wat toch wel voor sympathie moet zorgen bij de haters hier.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
True.
Ik deed Walda er ook maar bij omdat ze én een Frey én een Bolton is nu, dus die zit vuistdiep in alle conspiracies natuurlijk
Maar Spice King heeft wel meer screentime en tekst gehad jaIk was hem een beetje vergeten wel.
Ja inderdaad. Laatste paar afleveringen passen echt bij Skyrimquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Maar damn met dit seizoen lijkt het nu echt alsof ik een Skyrim serie aan het ben. Giants, mammoths, vechtende skeletten, vuurballen magie en ga zo maar door.
en...WAT!!!?? een fking jaar tot seizoen 5 begint?!?
Volgens mij herken ik jouw naam trouwens van de tijd dat ik KoC speelde...![]()
Het is hier vast al eens gevraagd hoor, maar ik heb een stuk of vijf topics gemistMaar waar zijn Rickon en Osha gebleven? Die waren toch bij Hodor en Bran enzo?
![]()
Dat was toch Xaro die haar pwnde? Spice King was alleen maar gastvrij en werd toen afgemaakt door Pyattquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:03 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hah, zie maar hoor. Hij zou het toch niet lang overleven denk ik, al pownde ie Dany natuurlijk wel keihard wat toch wel voor sympathie moet zorgen bij de haters hier.
Of had de Spice King andere slinksheden die ik vergeten ben?
Ja, maar bij the Wall dacht ik (?) gingen ze hun eigen kant op, te gevaarlijk vond Bran om Rickon naar het noorden mee te nemen. En ook iets van 'There must always be a Stark at Winterfell' voor het geval Bran dood zou gaan oid. (Dit zei Bran ook)quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:04 schreef frumslegnulk het volgende:
Het is hier vast al eens gevraagd hoor, maar ik heb een stuk of vijf topics gemistMaar waar zijn Rickon en Osha gebleven? Die waren toch bij Hodor en Bran enzo?
Maar idd, niks gezien van ze dit seizoen.![]()
Die zijn eind seizoen 3 hun eigen weg al op gegaan. Ik weet niet echt meer waarheen eigenlijk; volgens mij op zoek naar een vriendelijk/veilig onderkomen ofzo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:04 schreef frumslegnulk het volgende:
Osha moest Rickon naar Kasteel Umber brengen, hij zou niet veilig zijn als hij met Brann mee zou gaan. Dus die 2 zitten daar of ze zijn nog onderwegquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:04 schreef frumslegnulk het volgende:
![]()
Die zijn naar House Umber.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:05 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar bij the Wall dacht ik (?) gingen ze hun eigen kant op, te gevaarlijk vond Bran om Rickon naar het noorden mee te nemen. En ook iets van 'There must always be a Stark at Winterfell' voor het geval Bran dood zou gaan oid. (Dit zei Bran ook)
Maar idd, niks gezien van ze dit seizoen."Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Nee toen Dany dacht dat ze wel wat schepen kon krijgen van Spice King en hij haar keihard weigerde, legendarische scene. Waarin Emilia gewoon heel goed acteert btw.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was toch Xaro die haar pwnde? Spice King was alleen maar gastvrij en werd toen afgemaakt door Pyatt
Of had de Spice King andere slinksheden die ik vergeten ben?
Nee maar echt he. Zat echt te kijken van WTF is dit ineens Skyrim geworden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:04 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Laatste paar afleveringen passen echt bij Skyrim![]()
en...WAT!!!?? een fking jaar tot seizoen 5 begint?!?
Volgens mij herken ik jouw naam trouwens van de tijd dat ik KoC speelde...
Krijg wel meteen weer zin in Skyrim![]()
![]()
![]()
Ik echt niet, 250+ uur in gestoken, weet niet precies hoeveel, maar het verveelt gewoon na een tijd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:12 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nee maar echt he. Zat echt te kijken van WTF is dit ineens Skyrim geworden.
![]()
![]()
Oh ja, daar werd ze ook wel ff op d'r plek gezetquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee toen Dany dacht dat ze wel wat schepen kon krijgen van Spice King en hij haar keihard weigerde, legendarische scene.
Ik moet bij die Dany scene trouwens meteen denken aan deze parodie, waarin ze dat stukje mega vaag gead-libbed hebben
Haha, goed he, ken hem ook. Vooral dat ene stukje ja.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh ja, daar werd ze ook wel ff op d'r plek gezet
Ik moet bij die Dany scene trouwens meteen denken aan deze parodie, waarin ze dat stukje mega vaag gead-libbed hebben
Ik dacht toen k keek ook aan Skyrim. En toen zo van zo vet zijn als ik mu gewoon dus zit te gamen en ik de hele loop van GoT verander in het spel Skyrimquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:12 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nee maar echt he. Zat echt te kijken van WTF is dit ineens Skyrim geworden.
![]()
Alleen was die gedachte ook snel weer weg, herinner me nu pas heel vaag. Ik heb ook echt zin in Skyrim, alleen echt super druk en elk uur kan ik ge ruiken deze week.![]()
Daar moeten ze eigenlijk ook een serie van maken. Weet zeker dat dat gaat scoren.quote:"Now which way do we go?" - Dorothy Gale![]()
Dan pleur je er gewoon alle te vinden mods bij en ga je voor nog eens 250 uurquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik echt niet, 250+ uur in gestoken, weet niet precies hoeveel, maar het verveelt gewoon na een tijd.![]()
![]()
![]()
Mods man, MODSquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik echt niet, 250+ uur in gestoken, weet niet precies hoeveel, maar het verveelt gewoon na een tijd.![]()
![]()
Nee, deed ik na een tijd. 5 mods (geen zin om er mee te kloten tot het werkt)quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dan pleur je er gewoon alle te vinden mods bij en ga je voor nog eens 250 uur![]()
Was wel leuker met de graphics beter enzo maar goed, na een tijdje weer verveeld.
Een sneak-thief-archer is gewoon hilarisch, hoe overpowered dat is.![]()
Khaleesi wat deed je nou met je drakenquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:18 schreef Khaleesi het volgende:
Ja hallon dit is geen Skyrim topic mensjes!![]()
![]()
Beetje ontopic blijven, mensen!In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
quote:![]()
Goeie laatste ep. was dat trouwens hey.
Loraq blijft trouwens in de OP, geen discussie."Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Even 2 dingen over de skeletten scene:
1. Ik vond die echt heel tof eigenlijk. Bijna bij hun eindpunt en dan opeens vette paniekEn Hodor/Bran mooi in actie
En ik vind wandelende skeletten ook niet echt anders dan de wandelende lijken die we eerder gezien hebben.
2. Het is de schuld van Meera dat Jojen dood is. Als ze aan het vechten is met zo'n skelet, probeert Jojen haar te helpen, maar ze duwt hem weg waardoor hij op de grond valt naast dat skelet, dat hem vlak daarna doodsteekt. Dus eigenlijk sterft hij doordat ze hem probeert te beschermen, de muts. Ben benieuwd of dat expres zo is gedaan en ze zich daar nog kut over gaat voelen in s5, of dat dit alleen door de editing zo lijkt.
Ik vond die scene ook vet, ben benieuwd wat bran nu precies gaat leren van die nigger in de torenquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:32 schreef Zhenar het volgende:
Even 2 dingen over de skeletten scene:
1. Ik vond die echt heel tof eigenlijk. Bijna bij hun eindpunt en dan opeens vette paniekEn Hodor/Bran mooi in actie
En ik vind wandelende skeletten ook niet echt anders dan de wandelende lijken die we eerder gezien hebben.
2. Het is de schuld van Meera dat Jojen dood is. Als ze aan het vechten is met zo'n skelet, probeert Jojen haar te helpen, maar ze duwt hem weg waardoor hij op de grond valt naast dat skelet, dat hem vlak daarna doodsteekt. Dus eigenlijk sterft hij doordat ze hem probeert te beschermen, de muts. Ben benieuwd of dat expres zo is gedaan en ze zich daar nog kut over gaat voelen in s5, of dat dit alleen door de editing zo lijkt.
![]()
Ach, geen enkele seriekijker weet wie Tysha is. Vond het zelf zeker geen gemis, net als "where whores go" dat keer op keer herhaald werd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:53 schreef Skillstorm het volgende:
Trouwens, Jaime's redding van Tyrion verliep iets anders in de boeken:
[..]
En ja, dit mag best gezegd worden. Voor iedereen die alvast 'SPOILER' wil roepen want scene is geweest.
Ik vond de scene niet slecht en ben voor het eerst echt benieuwd hoe Bran's verhaal verder gaat in de serie.quote:![]()
![]()
Wat een seizoen!
Na t uitdunnen van de starks nu t uitdunnen van de lannisters. Wel jammer van Joffrey en Tywin ergens, two people I loved to hate. Vond de manier van de starks schokkender, maar de personages minder erg om te missen.
Laatste aflevering vond ik Cersei weer erg fijn. Ze blijft een stomme trut, maar hoe zij vecht voor haar eigen kinderen is mooi om te zien. Gesprek met tywin was erg mooi.
Die baratheons kwamen wel ineens vanuit t niets. Oké we wisten dat melissandre zei dat daar t echte gevecht was en dat Riddertje Ui in bravos zat voor manschappen, maar dit was wel ineens deus ex machina. Tadaaaaaa!!!
Voor mij persoonlijk is Stannis wel het gestegen in aanzien in deze laatste aflevering. Qua rightful king. Vond t altijd een Carice-volgend doetje, maar hij bleek nu rechtvaardig.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Leukste personage: Oberynn
Minst leuke personage: Sam
Leukste/beste verhaallijn: Tyrion's trial
Slechtste verhaallijn: Reek
Beste scène: Tyrion's confession
Slechtste scène: Daario en Dany die all the way gaan, maar geen tetten van Emilia in beeld
Beste dood: Shae
Minste dood: Oberynn
Grootste WTF?!-moment: Oberynn's headfist
Welk personage wil je zéker terug zien in seizoen 5: Sansa
Welk personage had dit seizoen een gruwelijke dood mogen sterven? Ramsay
Cijfer voor dit seizoen: 8
Opmerkingen;![]()
Leukste personage: Tyrioj
Minst leuke personage: Robert Arryn
Leukste/beste verhaallijn: Tyrion's trial
Slechtste verhaallijn: Bran (al werd het in ep10 iets beter)
Beste scène: Tyrion vs Tywin
Slechtste scène: Yara's poging tot bevrijden van Reek
Beste dood: Joffrey. Ding dong, the bitch is gone!
Minste dood: ygritte. Had nagenoeg geen impact
Grootste WTF?!-moment: Oberyns migraine
Welk personage wil je zéker terug zien in seizoen 5: Arya
Welk personage had dit seizoen een gruwelijke dood mogen sterven? Robbert Arryn
Cijfer voor dit seizoen: 9+We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Ja, die verhaallijn begint een beetje saai te worden eigenlijk. De enige verhaallijn die me niks doet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
Zo. Ook eindelijk gezien gisteravond.
Kutdraken![]()
P'cies. Het had potentie, maar ze moeten nog wel met iets goeds komen om het op korte termijn te redden m.i.. Stom saai wijf zonder enig vorm van realiteitszin/-inzicht vind ik 't maar. Met d'r kutdraken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die verhaallijn begint een beetje saai te worden eigenlijk. De enige verhaallijn die me niks doet.Ja doei.![]()
Nog even en ze heeft 5 seizoenen maar 1x iets met die draken gedaan...quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die verhaallijn begint een beetje saai te worden eigenlijk. De enige verhaallijn die me niks doet.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik kan wel 10 seizoenen teren op wat ze met die draken heeft gedaan!quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nog even en ze heeft 5 seizoenen maar 1x iets met die draken gedaan...![]()
In het boek heb ik dat nog veel erger, schiet niet op daar en boeit ook totaal niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die verhaallijn begint een beetje saai te worden eigenlijk. De enige verhaallijn die me niks doet.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Als jij FOKKING DRAKEN HAD zou je dan niet gewoon heel westeros veroveren ermee? Ipv laf ergens in mereen te gaan zitten?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:11 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik kan wel 10 seizoenen teren op wat ze met die draken heeft gedaan!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Talking bout feels....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
En ze vervolgens door de eerste de beste pijl af te laten slachten omdat ze nog te klein zijn? Goed idee man, goed idee. Stond je vooraan toen ze inzicht uitdeelden?!quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als jij FOKKING DRAKEN HAD zou je dan niet gewoon heel westeros veroveren ermee? Ipv laf ergens in mereen te gaan zitten?![]()
Gast die draken hebben een gepantserde huid, pijlen ketsen er op af.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
En ze vervolgens door de eerste de beste pijl af te laten slachten omdat ze nog te klein zijn? Goed idee man, goed idee. Stond je vooraan toen ze inzicht uitdeelden?!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Eigenlijk is die laatste scene in deze post maar vreemd. Gezien hoe weinig controle ze nu over de zwarte draak heeft.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:11 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik kan wel 10 seizoenen teren op wat ze met die draken heeft gedaan!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Trouwens nog weinig mensen over gehoord (wellicht heb ik het gemist):
De manier waarop Melissandre naar Jon keek, dat beloofde niet veel goeds...![]()
ze moeten eerst groeienquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:14 schreef Maanvis het volgende:
Als jij FOKKING DRAKEN HAD zou je dan niet gewoon heel westeros veroveren ermee? Ipv laf ergens in mereen te gaan zitten?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Seizoen 4
Leukste personage
Altijd Tyrion en een nipte tweede plek voor Arya
Minst leuke personage
Dat verwende jochie Robin
Arya/hound
Slechtste verhaallijn
Bran (al maakt die het op het eind wel weer bijna goed!)
Beste scène
De Tyrion dialogen in de cel (kies maar uit de drie:huurling/broer/oberyn)
Slechtste scène
De wandelscenes van Bran
Beste dood (What made you)
Duh, Joffrey
Minste dood (What made you)
Duh, Oberyn
Grootste WTF?!-moment
Dood Oberyn
Tyrion
Robin
Cijfer voor dit seizoen
8,9
Opmerkingen;
Carry on.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Ze kan wel draken hebben maar dan nog moet ze de oceaan over met haar leger. Ze kan die beesten en haar legioen niet ff in een vliegtuig proppen en overvliegen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als jij FOKKING DRAKEN HAD zou je dan niet gewoon heel westeros veroveren ermee? Ipv laf ergens in mereen te gaan zitten?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Waarom? Ze hebben astapor al makkelijk veroverd met draken en flamberen dagelijks kuddes schapen en kinderen.. waarom moeten ze nog groeien?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ze heeft Astapor niet met draken veroverd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom? Ze hebben astapor al makkelijk veroverd met draken en flamberen dagelijks kuddes schapen en kinderen.. waarom moeten ze nog groeien?![]()
Natuurlijk, ze verovert astapor, meereen en yunkai, 3 steden die aan de zee liggen en komt daar heleemaal geen schepen of scheepswerven tegenquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze kan wel draken hebben maar dan nog moet ze de oceaan over met haar leger. Ze kan die beesten en haar legioen niet ff in een vliegtuig proppen en overvliegen.. YEAH RIGHT!
Een gedicht over Maanvis
Och, vreemd. Op een gegeven moment moet een moeder haar kindjes loslaten in/op de buitenwereld zodat ze hun eigen leven kunnen leiden. Maar de liefde blijft.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Eigenlijk is die laatste scene in deze post maar vreemd. Gezien hoe weinig controle ze nu over de zwarte draak heeft.
Realiseer me net dat we ook nog geen enkel idee hebben waar Jorah nu uithangt, nadeel van zo veel personages in de serie...![]()
Dat deed ze met de unsullied toch?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom? Ze hebben astapor al makkelijk veroverd met draken en flamberen dagelijks kuddes schapen en kinderen.. waarom moeten ze nog groeien?Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Dit dus.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat deed ze met de unsullied toch?![]()
Rare vraag misschien, maar in aflevering 6 had Stannis toch nog maar 4000 soldaten nadat zijn leger was gedecimeerd tijdens de Blackwater Bay veldslag. Dus hoe kan hij nu een leger van 100,000 tegenhouden? Of heeft huurlingen in Braavos opgepikt..?
Of heb ik iets gemist?www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.![]()
Hij kon toch een leger kopen met z'n cash money?quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:11 schreef Zihuatanejo het volgende:
Rare vraag misschien, maar in aflevering 6 had Stannis toch nog maar 4000 soldaten nadat zijn leger was gedecimeerd tijdens de Blackwater Bay veldslag. Dus hoe kan hij nu een leger van 100,000 tegenhouden? Of heeft huurlingen in Braavos opgepikt..?
Of heb ik iets gemist?Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Ik vond The Hound eigenlijk een beetje een jammerlijk einde. Oberyn gaat gruwelijk ten onder en een personage wat al aardig lang rondloopt tieft van een berg en smeekt om zijn dood.Waarom heeft Arya hem niet even bewerkt met haar needle.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Ja dat moet het wel zijn maar het was wel een beetje plotseling.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hij kon toch een leger kopen met z'n cash money?![]()
Nja tieft van een berg... na het vetste gevecht in de hele serie ja.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vond The Hound eigenlijk een beetje een jammerlijk einde. Oberyn gaat gruwelijk ten onder en een personage wat al aardig lang rondloopt tieft van een berg en smeekt om zijn dood.Waarom heeft Arya hem niet even bewerkt met haar needle.
![]()
Getrainde cavalerie tegen ongetrainde/onvoorbereide boeren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:11 schreef Zihuatanejo het volgende:
Of heb ik iets gemist?![]()
Dat en hij zal ongetwijfeld huurlingen hebben opgepikt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Getrainde cavalerie tegen ongetrainde/onvoorbereide boeren."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Ik hoop dat Michiel Huisman een grotere rol krijgt in seizoen 5
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
volgensmij is hij voor 5 en 6 toegevoegd aan de regular castquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat Michiel Huisman een grotere rol krijgt in seizoen 5
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Ik wil Cersei dood maar Lena Headey is een plezier om naar te kijken en doet het ook erg goed.“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper![]()
Het is toch geen spoiler als het gewoon op de wikipedia staat alszijnde nieuwsberricht en niets over het verhaal verteld? En al een paar maanden bekend is.quote:quote:Season 5 and
On April 8, 2014, HBO renewed Game of Thrones for a fifth and sixth season.[50] Nathalie Emmanuel (Missandei) and Michiel Huisman (Daario Naharis) will be promoted to series regular status beginning with season five.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Tsja, mij maakt het niet uit. Ik verplaats me slechts in de teerste zieltjes in deze reeks.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het is toch geen spoiler als het gewoon op de wikipedia staat alszijnde nieuwsberricht en niets over het verhaal verteld? En al een paar maanden bekend is.
[..]
En die willen vast niet weten of Daario dan nog in het verhaalt zit of leeft..."Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Bij elke andere serie is dit soort informatie gewoon toegestaan. Maar omdat er nu mensen met voorkennis zijn Is het een taboe?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Tsja, mij maakt het niet uit. Ik verplaats me slechts in de teerste zieltjes in deze reeks.
En die willen vast niet weten of Daario dan nog in het verhaalt zit of leeft...![]()
Als het aan mij lag kreeg ook Daario een kruisboog pijl cadeau op het toiletquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:19 schreef Khaleesi het volgende:
Tsja, mij maakt het niet uit. Ik verplaats me slechts in de teerste zieltjes in deze reeks.En die willen vast niet weten of Daario dan nog in het verhaalt zit of leeft...
Ze moet natuurlijk wel eerst alle slaven bevrijden, en vervolgens hun nieuwe struggles proberen op te lossen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als jij FOKKING DRAKEN HAD zou je dan niet gewoon heel westeros veroveren ermee? Ipv laf ergens in mereen te gaan zitten?Flesje bier![]()
Tjsa over casting nieuws is ook al een hele rel geweest in voorgaand deel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:22 schreef portie het volgende:
[..]
Bij elke andere serie is dit soort informatie gewoon toegestaan. Maar omdat er nu mensen met voorkennis zijn Is het een taboe?
We hebben min of meer afgesproken dat we kijkers nog een paar weken geven om de laatste ep. te bespreken, en dat daarna de tere zieltjes/unsullied het topic verlaten zodat we vrijelijk nieuwe castings kunnen bespreken.
Misschien moet ik daar melding van maken in de OP ofzo."Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Gewoon over praten, castings zijn gewoon openbaar. Opbokken met dat gehuil.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:29 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Tjsa over casting nieuws is ook al een hele rel geweest in voorgaand deel.
We hebben min of meer afgesproken dat we kijkers nog een paar weken geven om de laatste ep. te bespreken, en dat daarna de tere zieltjes/unsullied het topic verlaten zodat we vrijelijk nieuwe castings kunnen bespreken.
Misschien moet ik daar melding van maken in de OP ofzo.![]()
Ze gunde hem geen makkelijke dood en haalt zo haar gram. Kleine die hard is het.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom heeft Arya hem niet even bewerkt met haar needle.![]()
Nou vooruit dan maar.
Seizoen 4
Leukste personage
Arya, Oberyn & Tyrion.
Minst leuke personage
Robin en die achterlijke moeder van hem.
Reek & Ramsay
Slechtste verhaallijn
Dany. Ik zie het nut er wel van in dat ze probeert die steden te beheersen, maar het is teringsaai.
Beste scène
Tyrion & Oberyn dialoog + Oberyn vs. The mountain.
Slechtste scène
Die scene van de zus van Reek.
Beste dood
Joffrey.
Minste dood
Oberyn (als in; ik vond het jammer, maar ik de manier waarop en hoe het in beeld gebracht werd ver uit de beste dood)
Grootste WTF?!-moment
Dood Oberyn
Arya, zeker nu ze naar Braavos gaat.
Cersei
Cijfer voor dit seizoen
9
Opmerkingen;
Ik ben vandaag jarig.![]()
![]()
quote:Mwoah, daar staat niet wat je in je eerste post zegt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:17 schreef Frag_adder het volgende:
Het is toch geen spoiler als het gewoon op de wikipedia staat alszijnde nieuwsberricht en niets over het verhaal verteld? En al een paar maanden bekend is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:36 schreef GGMM het volgende:
Nou vooruit dan maar.
Seizoen 4
Leukste personage
Arya, Oberyn & Tyrion.
Minst leuke personage
Reek & Ramsay
Slechtste verhaallijn
Dany. Ik zie het nut er wel van in dat ze probeert die steden te beheersen, maar het is teringsaai.
Beste scène
Slechtste scène
Die scene van de zus van Reek.
Beste dood
Joffrey.
Minste dood
Oberyn (als in; ik vond het jammer, maar ik de manier waarop en hoe het in beeld gebracht werd ver uit de beste dood)
Grootste WTF?!-moment
Dood Oberyn
Arya, zeker nu ze naar Braavos gaat.
Cersei
Cijfer voor dit seizoen
9
Opmerkingen;
Ik ben vandaag jarig.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Ik vind het ook wat ver gaan. Maar goed, deze topicreeks is toch al compleet verneukt door al die spoilerrelletjes.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:36 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gewoon over praten, castings zijn gewoon openbaar. Opbokken met dat gehuil.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
CopyPaste
Seizoen 4
Leukste personage
Oberyn Martell , Petyr Baelish en die man die leert lezen (die hulp van Stannis) en Jon Snow (kan niet kiezen)
Minst leuke personage
Phew, moeilijk. Sansa - Baelish maar ook zeker The Night's Watch (Jon Snow)
Slechtste verhaallijn
Dany. Fokking saai.
Beste scène
The Viper and The Mountain, vooral van de kant van Oberyn, man man wat een acteur. En het uitspreken van de vows door die mensen bij de gate toen de reus er op af rende.
Slechtste scène
Tergend lange scéne van Dany met die mensen die haar om gunsten vragen
Beste dood
Oberyn (qua effecten en impact)
Minste dood
Ygritte, geweldig personage, zo een cliche dood.
Grootste WTF?!-moment
Dood Oberyn en de harpoenboog van die Reus
Sansa (is nu 18 hehefheheh) en Petyr, de grootste baas van de Seven Kingdoms.
The Mountain
Cijfer voor dit seizoen
8.7
Opmerkingen;
GoT is afgelopen, Fargo is afgelopen, House of Cards is er nog lang niet. Kill me.“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper![]()
is ze de fokking erfgenaam van de iron throne of is ze moeder theresa!?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ze moet natuurlijk wel eerst alle slaven bevrijden, en vervolgens hun nieuwe struggles proberen op te lossen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
leuk! gefeli! hoe oud/jong?quote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Oke dus bepaalde acteurs die in het verleden gecast waren en nu weer terugkomen in de serie mogen we hier niet bespreken?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:29 schreef Khaleesi het volgende:
We hebben min of meer afgesproken dat we kijkers nog een paar weken geven om de laatste ep. te bespreken, en dat daarna de tere zieltjes/unsullied het topic verlaten zodat we vrijelijk nieuwe castings kunnen bespreken.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik snap het wel een beetje. Vooral waar het gaat om het al dan niet overleven van karakters. Castings voor het komende seizoen zijn nog wel te doen, dat zijn naar mijn idee vrij kleine spoilers.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:40 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vind het ook wat ver gaan. Maar goed, deze topicreeks is toch al compleet verneukt door al die spoilerrelletjes.
Maar als je nu bijvoorbeeld gaat zeggen dat Kit Harrington is vastgelegd voor seizoen 6 en in seizoen 5 gebeurt iets waardoor je normaliter gaat speculeren of ie het zal overleven of niet, dan is dat element om zeep geholpen, omdat je weet dat ie ook voor seizoen 6 is vastgelegd.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Seizoen 4
Leukste personage
Arya en Hound, Oberyn Tyrion.
Minst leuke personage
Dany
Arya en Hound
Slechtste verhaallijn
Dany. Wat een naief en onverschillig wicht.
Beste scène
Slechtste scène
Tyrion vs Tywinn viel me tegen.
Beste dood
Oberyn. jezus wat een nare scene was dat.
Minste dood
Die wildling slet.
Grootste WTF?!-moment
Dood Oberyn
Snow
Khaleesi. Volgende dead by trial maar Khaleesi vs the Mountain.
Cijfer voor dit seizoen
8
Opmerkingen;
Van mij mogen de minder relevante scene's soms wel wat sneller. De hoogtepunten in de laatste afleveringen werden ondergesneeuwd door oeverloos gelul wat er nauwelijks toe doet.![]()
quote:quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:40 schreef Weakling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ja, coming ... gefeli.Bedankt.quote:![]()
29![]()
Ik denk dat je dat in het verleden al genoeg gedaan hebt Maanvis.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oke dus bepaalde acteurs die in het verleden gecast waren en nu weer terugkomen in de serie mogen we hier niet bespreken?"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Feli dudequote:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Leukste personage
Tyrion
Minst leuke personage
Ramsey Snow/Bolton
Tyrion's trial
Slechtste verhaallijn
Deanerys die blijft kutten in Slaver's Bay
Beste scène
Drop the Scythe boys!
Slechtste scène
Broer en zus neuken naast hun opgebaarde zoon
Beste dood
Joffrey.
Minste dood
Oberyn
Grootste WTF?!-moment
Die gozer die Crasters laatste baby offerde en ook White Walker maakte.
Arya
Ramsey Snow/Bolton
Cijfer voor dit seizoen
9
Opmerkingen;
The Hound![]()
![]()
Is dat een ja of een nee?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:50 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat in het verleden al genoeg gedaan hebt Maanvis.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wtf is dat trouwens met die gare verhaallijn van Stannis???
Eerst wordt Salladhor weer lekker gemaakt door de uienridder van "hoera we gaan weer kapen" om vervolgens naar de Wall af te reizen en Salladhor is weer nergens te zien!!!
Jeuj lijstjes
Seizoen 4
Leukste personage
Tyrion.
Minst leuke personage
Bran
Tyrion's trial
Slechtste verhaallijn
De haat/liefde verhouding tussen Jon en Ygritte
Beste scène
Tyrion's woede na de "bekentenis" van Shae tijdens zijn trial.
Slechtste scène
Yara die gewoon weg loopt, terwijl ze met gemak Ramsey had kunnen afslachten en Theon had kunnen redden.
Beste dood
Oberyn
Minste dood
Ygritte, onboeiend karakter
Grootste WTF?!-moment
Littlefinger die het grote meesterbrein achter alle ellende in Westeros blijkt te zijn om er zelf beter van te worden.
Daario, hij maakt de scene's met Dany nog enigszins vermakelijk.
Theon Greyjoy
Cijfer voor dit seizoen
9Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Leukste personage
Tyrion
Minst leuke personage
Die gebrainwashe numbnut van een Theon Greyjoy (wel goed geacteerd, dat wel) op een gedeelde eerste plaats met Melisandre
Ik moet altijd erg lachen om Brienne en Podrick![]()
Beste? Ik denk alles rondom Tyrion, omdat hij alles altijd mooi weet/wist te regelen. Ben benieuwd hoe dat nu, op de vlucht, zich gaat ontwikkelen.
Slechtste verhaallijn
Drakenkut
Beste scène
Trial van Tyrion
Slechtste scène
Dat geneuk tussen Cercei en Jamie de hele tijd.
Beste dood
Joffrey.
Minste dood
Oberyn! Al was 't wel verdiend na dat gezever. Had 'ie beter moeten doen.
Grootste WTF?!-moment
Die rare baby die geofferd werd aan de White Walkers, daar wil ik meer van weten
Arya
Ramsey Snow
Cijfer voor dit seizoen
9
Opmerkingen;
Kutdraken
Ja doei.![]()
Leukste personage
Tyrion
Minst leuke personage
Cersei
Tyrion's trial
Slechtste verhaallijn
Die van Bran. Al was die wel stukken beter dan vorig seizoen, met een prima einde.
Beste scène
Oberyn en Tyrion in de cel.
Slechtste scène
Yara die wegrent van wat honden. Ze had op z'n minst Ramsay kunnen proberen te doden als wraak.
Beste dood
Joffrey
Minste dood
Oberyn
Grootste WTF?!-moment
Oberyn
Jorah
Cersei
Cijfer voor dit seizoen
9
Opmerkingen;
Sommige grote scènes voelden gehaast en/of afgeraffeld aan.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
gezien iedereen het doet
Leukste personage
Jon Snow
Minst leuke personage
Melisandre / Cersei
Tyrion
Slechtste verhaallijn
Daenerys Targaryen
Beste scène
Tyrion's outburst in de rechtzaak
Slechtste scène
Yara die Theon probeert te bevrijden
Beste dood
Lysa Arryn
Minste dood
Oberyn
Grootste WTF?!-moment
Bran en de groeps scene in aflevering 10 en oberyns dood
Beric Dondarion
Cersei
Cijfer voor dit seizoen
9.3
Opmerkingen;
Jammer dat de cliffhanger van aflevering 10 mager was en niet datgene was wat zou moeten zijn![]()
Leukste personage
Tyrion
Minst leuke personage
robin arryn
Tyrions verhaallijn en dat van Khaleesi (alhoewel het dit seizoen wel ongelooflijk langzaam verliep)
Slechtste verhaallijn
Bran Stark (e10 begon het wel wat leuker te worden), Podrick en Brienne & Reek
Beste scène
Trial van Tyrion, Oberyn vs Mountain, Tyrion die Shae en z'n vader vermoord & Arya op weg naar Braavos. Vond het echt een goede ending.
Slechtste scène
Dany die Mereen overneemt (mocht wel wat uitgebreider), reizende Bran & bijna alles van Reek
Beste dood
Joffrey.
Minste dood
Oberyn!
Grootste WTF?!-moment
Oberyns dood
Tyrion, Khaleesi, Jon Snow, Jorah, Arya & Jaqen H'ghar
Ramsey Snow & de Lord commander van de Nights Watch samen met z'n shit assistent van Kings Landing
Cijfer voor dit seizoen
9.7
Opmerkingen;
Fucking Khaleesi, laat je boobs zien en train je draken!!!![]()
Leukste personage
Tyrion, zoals altijd.
Minst leuke personage
Bran
Tyrion
Slechtste verhaallijn
Bran
Beste scène
Gevecht bij The Wall, voornamelijk THE SCYTHE (vzmh)
Slechtste scène
Yara bij Theon
Beste dood
Joffrey natuurlijk!
Minste dood
Oberyn
Grootste WTF?!-moment
Had ik eigenlijk niet, als boeklezer ben je niet zo snel verrast
Ser Alliser, wat een baas
Janos Slynt
Cijfer voor dit seizoen
8.5
Opmerkingen;
hallo hallo hier spreekt de politie hahahah hier de brandweer![]()
Branquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:55 schreef eQuaL het volgende:
Leukste personage
Tyrion, zoals altijd.
Minst leuke personage
Bran
Tyrion
Slechtste verhaallijn
Bran
Beste scène
Gevecht bij The Wall, voornamelijk THE SCYTHE (vzmh)
Slechtste scène
Yara bij Theon
Beste dood
Joffrey natuurlijk!
Minste dood
Oberyn
Grootste WTF?!-moment
Had ik eigenlijk niet, als boeklezer ben je niet zo snel verrast
Ser Alliser, wat een baas
Janos Slynt
Cijfer voor dit seizoen
8.5
Opmerkingen;
hallo hallo hier spreekt de politie hahahah hier de brandweer![]()
mad bro?![]()
Kiezen is moeilijk he? Je hebt er bijna overal minstens 2quote:
Ser Alliser is trouwens niet Lord Commander, maar Acting Lord Commander. Niet officieel dus.![]()
Wat ik mij dus afvraag. Hoe zou Jorah toen aan die drakeneieren gekomen zijn?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:48 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Happy nameday! [ afbeelding ]
Hier zijn drie petrified dragon eggs:
[ afbeelding ]
Want spioneerde hij vanaf dat hij contact had met Khaleesi + Drogo of daarvoor al en kan dat cadeau mede vanuit Varys/Kings Landing komen?
Ohja en die draken zijn gewoon aan het puberen, hebben alle mensen/beesten, daarom luistert die zwarte niet meer
吴 曼 迪![]()
ja arya gaat nu een labiel tienersletje worden in braavos vrees ikquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:00 schreef RickoKun het volgende:
Vind het echt niet cool van Arya potverdikkeme hoor
![]()
Die eieren komen van Mopatis.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat ik mij dus afvraag. Hoe zou Jorah toen aan die drakeneieren gekomen zijn?
Want spioneerde hij vanaf dat hij contact had met Khaleesi + Drogo of daarvoor al en kan dat cadeau mede vanuit Varys/Kings Landing komen?
Ohja en die draken zijn gewoon aan het puberen, hebben alle mensen/beesten, daarom luistert die zwarte niet meerVan Jorah kreeg ze enkel wat suffe boeken denk ik.
Bedankt. Daar loop ik even een brandend huis mee in.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:48 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Happy nameday! [ afbeelding ]
Hier zijn drie petrified dragon eggs:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het is dan ook een geweldige seriequote:Op woensdag 18 juni 2014 13:00 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Kiezen is moeilijk he? Je hebt er bijna overal minstens 2
Ser Alliser is trouwens niet Lord Commander, maar Acting Lord Commander. Niet officieel dus.Ik vind Arya wel een beetje op Dany lijken. Vlucht van Westeros naar Esos, omdat heel haar familie vermoord is. Terwijl ze in Esos sterker worden (ik neem aan dat Arya naar de faceless man gaat om te trainen) en terug gaan naar Westeros voor wraak.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja arya gaat nu een labiel tienersletje worden in braavos vrees ik![]()
Leukste personage
Tyrion
Minst leuke personage
The Mountain
Tyrions hele verloop en de intriges eromheen om hen gevangen te krijgen/hoe hij uiteindelijk kan ontsnappen.
Slechtste verhaallijn
Khaleesi zorgt voor droge kost.
Beste scène
Speech van Tyrion op het einde van zijn trial en ook het moment dat hij vanaf Shea naar zijn pa loopt, in het donker met die woedende blik en die kruisboog![]()
Slechtste scène
Greyjoy en die tolk in het waterermahgerd
![]()
Beste dood
Joffrey![]()
Minste dood
Oberyn![]()
Grootste WTF?!-moment
Ondanks dat ik mijzelf gepoilerd had wie dood zou gaan, het moment dat The Mountain de schedel van Oberyn vastpakte en begon te knijpen![]()
Ik wil weten en ben benieuwd hoe het in de Free City's is, of daar meer leven in zit dan die saaie woenstijnsteden waar de Khaleesi nu is, dus Tyrion en Arya.
Janos Slynt, pussy.
Cijfer voor dit seizoen
8,5
Opmerkingen
Van mij mogen de afleveringen wel weer langer duren, heb het idee dat ze korter waren dan vorig seizoen. In ieder geval meer diepgang in bepaalde scenes waardoor sommige personages beter tot hun recht kunnen komen.吴 曼 迪![]()
Ohquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:10 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Die eieren komen van Mopatis.Van Jorah kreeg ze enkel wat suffe boeken denk ik.
吴 曼 迪![]()
Door de snelheid van de topicreeks waarschijnlijk gemist, maar wat was nou het belang van dat korte Melisandra beeld bij de muur?![]()
Dat we waarschijnlijk weer tieten gaan zienquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:30 schreef fliert het volgende:
Door de snelheid van de topicreeks waarschijnlijk gemist, maar wat was nou het belang van dat korte Melisandra beeld bij de muur?![]()
![]()
Misschien weet ze meer van Jon Snow dan wij.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:30 schreef fliert het volgende:
goeie additie van Carice op d'r CV... 4 seconde mysterieus staren naar Jon Snow in S04E1004-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
zal wel voor het verhaal zijn dat ze iets door het vuur ziet, ofzo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:49 schreef Re het volgende:
goeie additie van Carice op d'r CV... 4 seconde mysterieus staren naar Jon Snow in S04E10Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Mwah, ze kijkt duidelijk naar Jon. Belooft niet veel goeds voor hem (degene die bekend zijn met de theorieën snappen wel waarom).quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zal wel voor het verhaal zijn dat ze iets door het vuur ziet, ofzo.![]()
ze kijkt door het vuur naar jon, en ze kijkt telkens in het vuur als ze voorspellingen ziet.. dus ik denk dat ze iets in jon ziet als de azhor akai ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:06 schreef AMDB het volgende:
Mwah, ze kijkt duidelijk naar Jon. Belooft niet veel goeds voor hem (degene die bekend zijn met de theorieën snappen wel waarom).Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Leukste personage
The Hound
Minst leuke personage
Styr kanibaal
als je echt een lijn bedoelt is het beste natuurlijk Tyrion die Tywin en Shae omlegt omdat die veroordeeld werd omdat Sansa via Dontos via LitleFinger en Olanna dwars door Joffrey knallen en Lysa de moondoor door flikkeren
Slechtste verhaallijn
Reddingspoging Yara
Beste scène
Brienne vs the Hound, I demand trial by combat, Are you ready
Slechtste scène
Get me my brown pants
Beste dood
Joffrey.
Minste dood
Oberyn
Grootste WTF?!-moment
Lysa door de moondoor
Sansa en LittleFinger
Robin
Cijfer voor dit seizoen
9.4
Opmerkingen;
-04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Hemingway meets Game of Thrones
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Leukste personage
Sansa
Minst leuke personage
Melisandre
Tyrion's
Slechtste verhaallijn
Ramsay/Theon
Beste scène
'Only your sister', Brienne vs The Hound, alles met Tyrion
Slechtste scène
Al die mensen die bij Daenerys kwamen klagen
Beste dood
Joffrey.
Minste dood
Oberyn
Grootste WTF?!-moment
Hoe de Mountain Oberyn's hoofd mishandelde
Sansa
Ramsay
Cijfer voor dit seizoen
8.5
Opmerkingen;"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Seizoen 4
Leukste personage
Joffrey
Minst leuke personage
Dat schreeuwende wijf die in dat gat werd gepleurd.
Elke scene waar Joffrey iemand geestelijk helemaal kapot maakt, boefje is het ook.
Slechtste verhaallijn
Die hele woestijn moet gewoon genuked worden, het is nu wel leuke geweest met die onzin. Danearys eventueel nog evacueren voor de launch om later als sekslaaf te fungeren in kings landing ofzo.
Beste scène
Toen MountainGod de kop van die buitenlander kapot kneep. #TeamLannisterniettebrekenoberynshoofdwel
Slechtste scène
Toen die mensen die op een steen leven de halve wereld overzeilden om Reek te bevrijden maar wegrenden toen ze 1 persoon omsingelt hadden die met een sleutel stond te zwaaien en die ze in 1 seconde hadden kunnen onthoofden.
Beste dood
Toen de wildlings dat hele dorp uitmoordde, lekker bruut dat vond ik wel leuk.
Minste dood
Joffrey, wat een vieze achterbakse mieten om de Koning zo te vergiftigen, doe het dan 1 op 1. Maar ja dat winnen ze nooit tegen hem dus gaan ze achterbaks zitten doen. Ik houd daar niet van.
Grootste WTF?!-moment
Dat The Hound verliest van een vrouw, totaal onrealistisch.
Jacqen Hagar vond ik wel lachen, die moet terug.
Die dikke van de knights watch, ik stoor me aan zijn dikheid.
Cijfer voor dit seizoen
7Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Een gedicht over Maanvis
quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:29 schreef Mani89 het volgende:
Grootste WTF?!-moment
Dat The Hound verliest van een vrouw, totaal onrealistisch.
Die dikke van de knights watch, ik stoor me aan zijn dikheid.
Cijfer voor dit seizoen
7
Brienne versloeg ook al Loras Tyrell en doet qua lichaam niet onder voor the hound.
Oja, knights watch![]()
Doe je überhaupt moeite om te luisteren?
![]()
Met mijn gehoor is niks mis, je weet toch dat de K silent is? Of is je engels zo slecht?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:53 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Brienne versloeg ook al Loras Tyrell en doet qua lichaam niet onder voor the hound.
Oja, knights watch![]()
Doe je überhaupt moeite om te luisteren?
En The Hound, ondanks dat het een vieze gore verrader is van TeamLannister die het verdient onthoofd te worden, is wel een legendarische vechter.
Brienne is een uit de kluiten gewassen mongooltje. Hoe kan die dan winnen van The Hound?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
The Night's Watch is a military order dedicated to holding the Wall, the immense fortification on the northern border of the Seven Kingdoms, defending the realms of men from what lies beyond the Wall. The order's foundation dates back to the Age of Heroes, at the time when the Others were pushed back. The men of Night's Watch wear only black.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met mijn gehoor is niks mis, je weet toch dat de K silent is? Of is je engels zo slecht?
En The Hound, ondanks dat het een vieze gore verrader is van TeamLannister die het verdient onthoofd te worden, is wel een legendarische vechter.
Brienne is een uit de kluiten gewassen mongooltje. Hoe kan die dan winnen van The Hound?
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Night's_Watch
En verder ga ik niet op je getroll in![]()
![]()
Wat is er nou eng aan Cersei? Prachtige nobele vrouw, zou een prima koningin zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Cersei, eng incestwijf.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Haar gedrag is zum kotsen. Het doet me denken aan docenten van school.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is er nou eng aan Cersei? Prachtige nobele vrouw, zou een prima koningin zijn.![]()
Geen verschil dus want je spreekt het hetzelfde uit, niks met mijn gehoor zoals jij impliceerde. Doe gewoon normaal ofzo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:59 schreef lord_bono het volgende:
[..]
The Night's Watch is a military order dedicated to holding the Wall, the immense fortification on the northern border of the Seven Kingdoms, defending the realms of men from what lies beyond the Wall. The order's foundation dates back to the Age of Heroes, at the time when the Others were pushed back. The men of Night's Watch wear only black.
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Night's_Watch
En verder ga ik niet op je getroll inReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Psychopaten zijn heul niet eng?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is er nou eng aan Cersei? Prachtige nobele vrouw, zou een prima koningin zijn.![]()
Jammer dat veel mensen haar zogenaamde psychopatische acties verwarren met een moeder die het beste wil voor haar kinderen en heel veel van ze houdt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Psychopaten zijn heul niet eng?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
The Hound was sowieso al verzwakt na die beet in zijn schouder natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met mijn gehoor is niks mis, je weet toch dat de K silent is? Of is je engels zo slecht?
Brienne is een uit de kluiten gewassen mongooltje. Hoe kan die dan winnen van The Hound?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ik denk dat jij liefde met psychopathie verwartquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer dat veel mensen haar zogenaamde psychopatische acties verwarren met een moeder die het beste wil voor haar kinderen en heel veel van ze houdt.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Haha dat is wel gaaf ja. En je mag er vanuit gaan dat het allemaal opzettelijk is he, dat is zo gaaf aan de serie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Petyr heeft de boeken gelezen
[ afbeelding ]"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Dat is niet waar, haar acties hebben echt niet alleen maar met haar kinderen te maken. Ze is in haar kern gewoon een slecht mens.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer dat veel mensen haar zogenaamde psychopatische acties verwarren met een moeder die het beste wil voor haar kinderen en heel veel van ze houdt.
Na die bruiloft bijvoorbeeld van Joffrey, dat ze tegen die ene dude zei dat hij al de resten eten aan de honden kon voeren terwijl ze beloofd hadden aan het volk dat het naar de armere mensen van de stad ging. Om maar even 1 klein voorbeeld te noemen die me gelijk te binnen schoot![]()
Het is gewoon een vals mens tot op het bot.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Ik heb dit al vaker gezegd, maar dat is gewoon haar humor. Ik snap dat mensen die opmerking serieus nemen maar dat was dus gewoon een practical joke.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat is niet waar, haar acties hebben echt niet alleen maar met haar kinderen te maken. Ze is in haar kern gewoon een slecht mens.
Na die bruiloft bijvoorbeeld van Joffrey, dat ze tegen die ene dude zei dat hij al de resten eten aan de honden kon voeren terwijl ze beloofd hadden aan het volk dat het naar de armere mensen van de stad ging. Om maar even 1 klein voorbeeld te noemen die me gelijk te binnen schoot![]()
Het is gewoon een vals mens tot op het bot.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oh sorry hoor, kom hier net binnen vallen en ga niet 166 topics terug lezen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb dit al vaker gezegd, maar dat is gewoon haar humor. Ik snap dat mensen die opmerking serieus nemen maar dat was dus gewoon een practical joke.
En hoe weet je dat zo zeker? Dat zou jij zo kunnen opvatten, maar wie zegt dat dat waar is? Hoezo zou dat niet gewoon gemeend zijn, ze herhaalde het immers een paar keer.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Dat ze dat humor vindt maakt haar een slecht mens!quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb dit al vaker gezegd, maar dat is gewoon haar humor. Ik snap dat mensen die opmerking serieus nemen maar dat was dus gewoon een practical joke.![]()
Maar dat deed ze volgens mij vooral om Margeary in een kwaad daglicht te zetten, want die had het beloofd.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: