SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Paar posts verwijderd. Nieuw op FOK!?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:47 schreef Khaleesi het volgende:
Gaan er tegenwoordig al 302 posts in een topic of wat?
Ik had per ongeluk verkeerd gepost en m'n weer post weggehaald.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:47 schreef Khaleesi het volgende:
n00bquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:47 schreef Khaleesi het volgende:
Mwa, niet echt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Paar posts verwijderd. Nieuw op FOK!?
Volgens mij is hij pas gevlucht toen hij weer terug was.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:02 schreef 1shot1kill het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het volgende zit, voor mij is het nu nog een flinke plothole:
In de allereerste aflevering onthoofd Ned een jongen van de nights watch die in de eerste scene de white walker tegen kwam ten noorden van de muur, hoe is die ooit in zijn eentje langs de muur gekomen zonder langs 1 van de 3 kastelen te gaan?
Mensen zoals Osha zijn ook voorbij de muur gekomen: Je kan ook om de muur heen varen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:02 schreef 1shot1kill het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het volgende zit, voor mij is het nu nog een flinke plothole:
In de allereerste aflevering onthoofd Ned een jongen van de nights watch die in de eerste scene de white walker tegen kwam ten noorden van de muur, hoe is die ooit in zijn eentje langs de muur gekomen zonder langs 1 van de 3 kastelen te gaan?
Komt door censuur.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:47 schreef Khaleesi het volgende:
Sam en Gilly (en Bran en de gang) konden toch ook door de muur?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:02 schreef 1shot1kill het volgende:
kunnen we het hier niet gewoon over de serie hebben ipv elkaar af te fakkelen? dit soort discussies horen in FBquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:19 schreef Mr.Major het volgende:
Let op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilers. Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
Misschien kan dit veranderd worden in spoilers? Want mensen omzeilen hierdoor de regels (ik ga geen namen noemen want dan voelt meneer zich aangesproken weer te reageren en het is nu net rustig).
En dat je zegt dat theorieën gebaseerd op kennis dat niet uit de serie komt ook niet welkom zijn hier. En mensen gewoon bannen.
Nee je staat weer eens panisch te doen terwijl er niks aan het handje is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:30 schreef Mr.Major het volgende:
Huh? Is er een specifieke reden dat je denkt dat ik het over jou heb? Of...
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kunnen we het hier niet gewoon over de serie hebben ipv elkaar af te fakkelen? dit soort discussies horen in FB
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:11 schreef Poesopstokje het volgende:
Tijdverdrijf;
Seizoen 4
Leukste personage
Minst leuke personage
Leukste/beste verhaallijn
Slechtste verhaallijn
Beste scène
Slechtste scène
Beste dood
Minste dood
Grootste WTF?!-moment
Welk personage wil je zéker terug zien in seizoen 5
Welk personage had dit seizoen een gruwelijke dood mogen sterven?
Cijfer voor dit seizoen
Opmerkingen;
Wil je het antwoorfd echt weten?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:20 schreef Syntos het volgende:
Waarom staat Sandor eigenlijk als dood aangegeven in de OP?
Je ziet hem niet dood gaan.
6 / 10, wie de fuck is Violetquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:20 schreef Maanvis het volgende:
http://www.gameofboobs.com
7 / 10
Kudos! You are a real knight.
Het lijkt me niet dat hij eromheen is gevaren, dan zou er aan die kant al een schip moeten liggen, wat niet logisch is en zou hij waarschijnlijk ook niet helemaal alleen in de buurt van Winterfel uitkomen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:04 schreef Jhovall het volgende:
We moeten de hound nog niet helemaal afschrijven.
[..]
Mensen zoals Osha zijn ook voorbij de muur gekomen: Je kan ook om de muur heen varen.
Ook zijn er veel meer kastelen en is de muur echt superlang. Mance raider zegt ook in de laatste aflevering dat hij 500 man ergens anders naar boven heeft gestuurd.
Die tunnel kwam toch ook in Castle Black uit? Bovendien moet en zal Mance Castle Black innemen omdat hij die tunnel nodig heeft, als er meer doorgangen waren die geschikt waren dan was hij daar wel heen gegaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Sam en Gilly (en Bran en de gang) konden toch ook door de muur?
De muur bevat meer holes dan het plot.
Fixed.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:49 schreef JaqenHghar het volgende:
Jaqen / Arya / Three eyed crow / SCYTHE!!!
The Scythe, first of his name. King of the Andals and the First Men, Lord of the seven kingdoms.quote:
Oh ja dat ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:03 schreef Skillstorm het volgende:
Nog steeds goed geacteerd van die man met dat verbrande kindje.![]()
Gewoon de combinatie van alles. The feels.
In de zin van, haar huidige dood was niet gruwelijk?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:23 schreef Mr.Major het volgende:
Je moe... Ik bedoel Shae
Jaqen zat niet in seizoen 4?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:49 schreef JaqenHghar het volgende:
Seizoen 4
Coolste personages
Jaqen en Oberyn
Minst leuke personage
The Mountain
Arya en The Hound
Slechtste verhaallijn
Brienne
Beste scène
I'm gonna eat every fuckin chicken in this room / The Scythe / Joffrey's dood![]()
Slechtste scène
Alle troon scenes met Khaleesi
Beste dood
De mensen die werden weggevaagd door de Scythe/ Arya doet prik
Minste dood
Die tante van Sansa mocht wel even echt goed kapot gaan.
Grootste WTF?!-moment
THE SCYTHE![]()
![]()
/ White Walkers / Oberyn
![]()
Jaqen / Arya / Three eyed crow
Cersei
Cijfer voor dit seizoen
8,945389
Opmerkingen;
Godverdomme wat een vet seizoen weer![]()
moar pls.
Waarom zou ik, op de wiki staat dat hij niet voorkomt in seizoen 4.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:47 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik zou toch nog maar eens goed/beter gaan kijken dan
Jaqen user doelt op Daarioquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:48 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Waarom zou ik, op de wiki staat dat hij niet voorkomt in seizoen 4.
Leukste personage: Oberynquote:
Ja, nog ff opzetten... al kan de peiling ook nog uitdraaien op helemaal geen tournament...quote:Op maandag 16 juni 2014 17:06 schreef Khaleesi het volgende:
Okee wanneer komt dat GoT tournament topic???????
Start maar op!!!
Dan is het Ygrittequote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:47 schreef Poesopstokje het volgende:
Met beste dood bedoelde ik; bij wie had je eengevoel toen die dood ging.
En bij minste een
Volgens mij niet helemaal duidelijk
Dan weet ik het ook niet!quote:
No way Jose, ik ga hier niks geen spoilers bespreken. Breekt de hell weer los hier.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet!
Er werd hier wel gegrapt over Daario, dat het een faceless man zou zijn, ivm z'n recast
Ga eens uitleggen dan, eventueel in spoilertags.
Dat is Tyrions eerste liefde die z'n vader heeft laten verkrachten onder het mom van "het was maar een hoertje".quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wie is tysha? Ik blijf die naam terug vinden om er achter te komen over het shea en tywin verhaal.
Ze zou de eerste liefde van tyrion geweest zijn maar ik krijg geen afbeelding van haar gevonden.
Dan DM je mij maar, nu wil ik het weten ookquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
No way Jose, ik ga hier niks geen spoilers bespreken. Breekt de hell weer los hier.
Seizoen 4quote:
Maar is die in beeld geweest? Ik herinner me helemaal niets van dat verhaal. Misschien dat ik nog iets gemist heb maar tyrion wist het toch niet tussen zijn vader en shae?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
No way Jose, ik ga hier niks geen spoilers bespreken. Breekt de hell weer los hier.
[..]
Dat is Tyrions eerste liefde die z'n vader heeft laten verkrachten onder het mom van "het was maar een hoertje".
Beste en minste dood gaan niet helemaal goedquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:56 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Seizoen 4
Leukste personage
Oberyn. Nipt voor Tyrion, m'n seriefavoriet
Minst leuke personage
Karl of weet ik hoe hij heette, die in Crasters huis woonde met z'n afvalligen. Irritant personage en slecht geacteerd.
Arya & the Hound
Slechtste verhaallijn
Sansa
Beste scène
Oberyns eind
Slechtste scène
Alles met Shae behalve die allerlaatste natuurlijk
Beste dood
Oberyn
Minste dood
Dontos
Grootste WTF?!-moment
Oberyns eind
Oberyn. Maar aangezien hij erg dood is: Jaqen H'ghar
Ramsay. Maar in een ander seizoen mag ook.
Cijfer voor dit seizoen
9.1
Opmerkingen;
Seizoen had 25 afleveringen van twee uur moeten zijn.
Tournament wat?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:00 schreef Khaleesi het volgende:
al kan de peiling ook nog uitdraaien op helemaal geen tournament...![]()
Niet zeuren.
Dat tournament dat komt er gewoon.
Tyrion vertelde dat verhaal van Tysha in S1 in die tent aan Shae en Bronn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar is die in beeld geweest? Ik herinner me helemaal niets van dat verhaal. Misschien dat ik nog iets gemist heb maar tyrion wist het toch niet tussen zijn vader en shae?
Waarom dat risico lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mee bekant vangde gin haas.
Dat is het meisje waarmee Tyrion stiekem trouwde in de periode voor de serie. Toen zijn vader daar achterkwam is het verhaal verzonnen dat ze een hoer was en alleen was ingehuurd om hem van zijn maagdelijk af te krijgen. Vervolgens werd ze op bevel van Tywin door een groep guards verkracht terwijl Tyrion moest toe kijken en per guard kreeg ze een zilverstuk. Vervolgens moest Tyrion er nog overheen en haar een goudstuk geven omdat Tywin stelt dat een Lannister meer waard is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wie is tysha? Ik blijf die naam terug vinden om er achter te komen over het shea en tywin verhaal.
Ze zou de eerste liefde van tyrion geweest zijn maar ik krijg geen afbeelding van haar gevonden.
Ook de eerste keer dat de naam Drogon in de serie wordt genoemd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:03 schreef Skillstorm het volgende:
Nog steeds goed geacteerd van die man met dat verbrande kindje.![]()
Gewoon de combinatie van alles. The feels.
ik vond 9 beter dan 10quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:14 schreef kawa4 het volgende:
zo klaar met seizoen 4, vond aflevering 9 wel wat tegenvallen,
wel mooi gedaan en alles, maar hoopte eigenlijk dat Mance dik zou winnen.
aflvering 10 was eigenlijk de beste,![]()
maar heb wel het idee, dat ze hier wat meer tijd voor hadden kunnen nemen
de verhaal lijnen en de doodden, volgde elkaar te snel op.
al met al een zeer goed seizoen,
en nou weer een jaar wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver ik ben nu benieuwd wat het einde dan zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:12 schreef Skillstorm het volgende:
;end=11:45;cycles=-1;autoreplay=false;showoptions=false
Als het einde datgene was wat verwacht was, zou het een geweldige climax/cliffhanger zijn mimang en de aflevering een stuk beter.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Godver ik ben nu benieuwd wat het einde dan zou moeten zijn.
Je mag DMenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Godver ik ben nu benieuwd wat het einde dan zou moeten zijn.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:19 schreef RickoKun het volgende:
Vond ep 10 ook wel goed, zo zie ik ze niet vaak, maar vond het niet de beste
Maar ik heb dat sowieso vaak. Alsof de touwtjes snel afgeknoopt dienen te worden. Denk zelf trouwens dat (ep10)Denk niet dat Tywin zal overleven met een pijl in het hart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:30 schreef Zith het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:30 schreef Zith het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, bedankt man.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:38 schreef Ugjerke het volgende:
Seizoen 4
Leukste personage Tyrion en Oberyn
Minst leuke personage Uhm.. Cersei?
Leukste/beste verhaallijn Tyrion killed Joffrey!
Slechtste verhaallijn Reek
Beste scène Tyrion in de rechtzaal
Slechtste scène Operatie: Red Theo- oh nee laat maar
Beste dood (What made you) Joffrey!
Minste dood (What made you) Oberyn..
Grootste WTF?!-moment OBERYN JONGE MAAK DIE MOUNTAIN NOU GEWOON AF VOORDAT HET TOCH NOG MIS GA.. OH! ZIE JE WEL! ZIE JE WEL! STAK EM NOU IN ZN SCHEDEL! WOW WTF IS ER MET JOUW SCHEDEL?!
Welk personage wil je zéker terug zien in seizoen 5 Sjaak de Haar
Welk personage had dit seizoen een gruwelijke dood mogen sterven? Cersei
Cijfer voor dit seizoen 4/5
Opmerkingen; Ik ben veel dingen alweer vergeten denk ik.
Graag gedaan mattie homeboyquote:
Ik vraag me wel af wat Jaime nog in Cersei ziet. Als ik een broer had om wie ik veel gaf en mijn vriendin had zijn executie (onterecht) geregeld, denk ik niet dat onze relatie stand hield.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Als je het even weglaat dat ze broer&zus zijn (), dan zijn Jaime en Cersei best een goed stel samen
![]()
Al zo'n 30 jaar verliefd, monogaam, 3 kinderen, ondanks een gearrangeerd huwelijk en hééél veel tegenslagen blijven ze toch voor elkaar vechten.
't Is net een sprookje
Ik denk ook niet dat die relatie stand gaat houden nee. Al ligt het hem meer aan Cersei, als zij er achterkomt dat Jaime heeft geholpen om Tyrion te bevrijden. Jaime kennende.. die zou álles doen voor Cersei.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat Jaime nog in Cersei ziet. Als ik een broer had om wie ik veel gaf en mijn vriendin had zijn executie (onterecht) geregeld, denk ik niet dat onze relatie stand hield.
Dat was the Mountain. Qyburn was aan het knutselen met hem. Die's dus niet dood.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:43 schreef MikeyMo het volgende:
Wie had Cersei nou op die tafel liggen? Heb ik dat gemist of zien we dat volgends jaar pas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan voeg ik nog de volgende 27 personages toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van de personages die ik weglaat zijn er volgens mij 13 nog enigszins van belang (personages die vaker zijn voorgekomen/enige impact op het verhaal hadden):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staan er in dat laatste lijstje nog personages die er toch écht in moeten? Ik kan bij goede argumentatie evt. nog iemand wisselen uit het tweede lijstje immers.
En mis ik nu nog een heel relevant personage?[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:00 schreef Mr.Major het volgende:
Ik had trouwens toen Ygritte doodging niet echt verdriet, maar toen Snow afscheid nam, had ik toch wel een beetje 'n brok in m'n keel.
Dat kan echter ook zo zijn omdat iemand mij verteld had dat Ygritte hem zou doden, en het dus hij of zij was. Mensen met verkeerde spoilers
Ik ook, terwijl ik niks met Ygritte heb. Maar ik heb dan wel weer een zwak voor JonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:02 schreef Zhenar het volgende:
OK, ik ben naar de mogelijkheden voor een tofste personage tournament aan het kijken... maar fuck wat zijn er toch veel characters!
Mijn voorkeur heeft een tournament met 64 deelnemers, waarvan de groep telkens na een knockoutronde wordt gehalveerd. Je gaat dan van 64-->32-->16-->8-->4-->2-->1 in 6 rondes.
Nu heeft GoT zoveel personages dat je al snel uitkomt op 7 rondes waarbij je met 128 personages begint, alleen is dat godvergeten veel werkIk vrees alleen een beetje dat er niet echt een andere optie is. Ik kan natuurlijk wel een judgement call maken door uit de 102 personages in het plaatje van de OP er 64 te kiezen, maar dan heb je altijd gezeik waarom iemand's al dan niet obscure favo er niet bij staat. Bovendien missen er ook nog wat personages in de OP, waaronder Jaqen H'ghar en alle direwolves en draken.
Dus... Ten eerste doen alle personages uit de OP mee, behalve Jon Arryn. Dit zijn er 101:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan voeg ik nog de volgende 27 personages toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van de personages die ik weglaat zijn er volgens mij 13 nog enigszins van belang (personages die vaker zijn voorgekomen/enige impact op het verhaal hadden):Iedereen mee laten doen, begin met poules waarin er max X uit doorgaan (kun je snel schiften). Zie voorbeeld van tournament in m'n signatureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staan er in dat laatste lijstje nog personages die er toch écht in moeten? Ik kan bij goede argumentatie evt. nog iemand wisselen uit het tweede lijstje immers.
En mis ik nu nog een heel relevant personage?![]()
![]()
Ah keejquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:45 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat was the Mountain. Qyburn was aan het knutselen met hem. Die's dus niet dood.[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
Lekker bezig hoorquote:
Als ik even mee mag denken... Misschien als je 64 neemt dat je wel spannendere voorrondes krijgt? Anders zijn er zoveel mensen als Kevan Lannister bijv. waarvan je eigenlijk wel kan verwachten (de meeste kennen hem niet eens) dat hij het niet gaat halen. Dan is het zoiets van pff voorrondes, misschien.
Aan de andere kant heb je natuurlijk ook die onbekende personage fetisjisten...
Ik weet verder niet hoeveel werk het is, of het niet teveel is, wat dat betreft heb je niks aan mij. Wel heel tof vind ik het
Toevoeging:
Misschien kan je dan de voorrondes doen dat je er niet 2 uit 4 overhoudt; maar 3 uit 4, of 3 uit 5, zodat je er iets meer overhoudt voor het tournooi![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: