Pil van Drion ligt al in mijn nachtkastje.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
Ik wil alleen nog even melden dat Kingstown gelijk heeft, ik ben overal te oud voor. Kan net zo goed alvast in mijn kist gaan liggen.
Ksssst, in je kist.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
Ik ben altijd depri en zwaarmoedig en alles. Kutleven heb ik.
Gelukkig zijn het weinig beladen opponenten.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef Specularium het volgende:
Zometeen USA - Ghana.
Dus dat wordt genieten.
moslimmodquote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef Specularium het volgende:
Zometeen USA - Ghana.
Dus dat wordt genieten.
Ivoorkust - Japan was dat.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef sp3c het volgende:
er was ook zo'n wedstrijd (weet niet meer wie tegen wie)
waarbij zo'n negertje superirritant tijd liep te rekken door bij de hoekschopvlag ofzo een beetje met de bal te gaan lopen kutten, op een gegeven moment wilde hij het weer doen en toen schopte een van die verdedigers het ventje bijna stuk
iemand enig idee waar ik het over heb?
dat was gewoon een gifje waard
Topshow was dat, die gasten van Ivoorkust hadden toffe voorstelfilmpjes trouwens! En toffe kapsels.quote:
Alsof jij het überhaupt hebt gekekenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:43 schreef sp3c het volgende:
die heb ik volgens mij niet afgekeken maar ik weet het niet meer met mijn korsakof
Moet je even in het gifjestopic zoeken denk ik. Of in het livetopic. Al kan ik me niet herinneren het daar gezien te hebben.quote:
Ik had gewoon geen zin om het terug te zoeken man, ik zit VI Oranje te kijken.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:52 schreef sp3c het volgende:
het was urugay tegen costa rica
ik zou vbl mod moeten zijn ipv Corrie want ik heb er veel meer verstand van
en ik heb er geen verstand van
Voetbla
Belgie
Corrie
Jeroen Gruterquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Arno maakte in de vorige wedstrijd maar ongeveer 46 fouten.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:02 schreef Karina het volgende:
Oh ik vergat te zappen maar nog wel net op tijd voor de goal.
Maar ik ga slapen. Geen zin meer.
Dat bedoel ik. Hij heeft wat leukers te doen dan FOK!ken misschienquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:27 schreef Webschip het volgende:
[..]
Misschien gaat het wel heel goed met hem.
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Hij heeft wat leukers te doen dan FOK!ken misschien
Een Oost-Europeese orderbruid gescoord.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:29 schreef Webschip het volgende:
Misschien is hij wel met zijn brommobiel op pad.
Ik weet niet waar Arjan's belangstelling naar uit gaat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een Oost-Europeese orderbruid gescoord.
Oekraïense vrouwen die roken. en het huishouden doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet niet waar Arjan's belangstelling naar uit gaat.
Dat is wel erg ver rijden met een brommobiel. Ik weet niet of Arjan van vliegen houdt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oekraïense vrouwen die roken. en het huishouden doen.
Druk en moe.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:32 schreef Webschip het volgende:
En Yoki heb ik ook al een paar dagen niet meer gezien.
Wanneer ga je nou op vakantie naar Zanzibar ?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
Ik wil alleen nog even melden dat Kingstown gelijk heeft, ik ben overal te oud voor. Kan net zo goed alvast in mijn kist gaan liggen.
Als ik Zanzibar geld hebquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:32 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou op vakantie naar Zanzibar ?
Ja en dan kom ik thuis en moet ik op de grond zitten, jij bent gek.quote:
Alleen een ticket is al ruim 700 euro hoor dus ik denk dat je met een gecombineerde reis goedkoper uit bent. Nou ja ik doe het toch niet, ik ga niet in mijn uppiequote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:49 schreef arjan1112 het volgende:
Dat kan nog veel goedkoper. Neem alleen een ticket en boek een hotel voor een dag of 2
zoek daarna een goedkoper hotel
enz
Nee, maar hoor het van buiten als er wat gebeurt. Doelpunt voor Algerije, had ik niet verwacht.quote:
Hoi hoi, miste je al.quote:
Die gekkigheid doen ze hier niet aan.quote:
Natuurlijk niet, al het zware vuurwerk komt daar vandaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die gekkigheid doen ze hier niet aan.
En dat verkopen ze aan de Hollanders.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, al het zware vuurwerk komt daar vandaan.
*Nederlanders, vuige overloper.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dat verkopen ze aan de Hollanders.
Voor vuurwerk?quote:
Hey je hebt een basic abo. Van yoki?quote:
Nee, die heb ik al een tijdje, van mezelf.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hey je hebt een basic abo. Van yoki?
Oh, handig ja. Reclame op mobiel zijn vooral irritant, soms echt 3 van die enorme plaatjes op 1 pagina.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die heb ik al een tijdje, van mezelf.
Tegen de reclame.
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:17 schreef Karina het volgende:
Nee en ik ben ook de rest van de dag weg nu.
Ik ga tijdens de 2e helft mijn auto even wassen en tanken, is het lekker rustig.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:56 schreef Webschip het volgende:
Vanavond boeiende tv. Geen Nederland 1 in ieder geval.
Dat scheelt zeker.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga tijdens de 2e helft mijn auto even wassen en tanken, is het lekker rustig.
Ik ga m'n inbrekersspulletjes pakken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga tijdens de 2e helft mijn auto even wassen en tanken, is het lekker rustig.
Ik heb 2-0 voor nederland gezegd geloof ik.quote:
Succes om langs de papegaai te komenquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga m'n inbrekersspulletjes pakken.
Chinese tafellaken van Karina meegenomen. Gooi ik over de kooi, dan houdt die z'n mond wel.quote:
Als je toch binnen bent, zet de wasmachine even aan en wil je de afwas doen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Chinese tafellaken van Karina meegenomen. Gooi ik over de kooi, dan houdt die z'n mond wel.
Goede voorbereiding is het halve werk.
Dan heb je verkeerd voorbereid, papegaai heeft een snavel en een tafelkleed bijten ze zo doorheen. Nooit "gestoeid" met een papegaai?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Chinese tafellaken van Karina meegenomen. Gooi ik over de kooi, dan houdt die z'n mond wel.
Goede voorbereiding is het halve werk.
Sowieso ben je bijna nooit sneller dan zo'n vogel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan heb je verkeerd voorbereid, papegaai heeft een snavel en een tafelkleed bijten ze zo doorheen. Nooit "gestoeid" met een papegaai?
De afwas doe ik met veel plezier voor je, maar op knopjes van een wasmachine wil je mij niet laten drukken. Overstroming gegarandeerd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je toch binnen bent, zet de wasmachine even aan en wil je de afwas doen?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:33 schreef Uccie het volgende:
Mijn australische parkiet is oranje geworden, dankzij de paprika
Dat is waar, ben vergeten hoe snel ze zijnquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sowieso ben je bijna nooit sneller dan zo'n vogel.
Die heeft dat tafelkleed snel genoeg gezien en weet precies wat je gaat doen.
Wat ben je toch een....manquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De afwas doe ik met veel plezier voor je, maar op knopjes van een wasmachine wil je mij niet laten drukken. Overstroming gegarandeerd.
Mag ook eens!quote:
Nou nou.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goedzo, opbokken met je zielige Toren C act.
Nee, ik ben gewoon niet leuk genoeg denk ik.quote:
Of juist te leuk waardoor je alle mannen intimideert.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon niet leuk genoeg denk ik.
Volgens mij klopt dit niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon niet leuk genoeg denk ik.
Alsof er een fles zelfbruiner is ontploft.quote:
Jij bent donkerder oranje dan Uccie en ik. Sjek.quote:
Ja, dat zal het zijnquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of juist te leuk waardoor je alle mannen intimideert.
Nee, denk aan je imago.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit niet.
Maar laat ik nu niet ineens complimenten gaan geven.
Klopt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij bent donkerder oranje dan Uccie en ik. Sjek.
Dat je geen complimentjes geeft, weet ik het, ik lul ook maar wat.quote:
Klopt wel volgens mij.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat je geen complimentjes geeft, weet ik het, ik lul ook maar wat.
Nee hoor, ben alleen die treurige gespeelde jankact van Corrie zat.quote:
Straks als je je auto gaat wassen vliegt het doelpunten. Voor oranje dan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:45 schreef Uccie het volgende:
Ik begin te geloven dat ik Oranje echt ongeluk brengik heb ze nog nooit zien winnen.
Denk het ook, heb alleen niet zo zin, maar ga wel koken ofzo, dan kijk ik ook niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Straks als je je auto gaat wassen vliegt het doelpunten. Voor oranje dan.
In de jaren '80 vonden we dat gek genoeg totaal niet gayquote:
Nu wel dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
In de jaren '80 vonden we dat gek genoeg totaal niet gay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjah, shit happens.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:30 schreef Webschip het volgende:
Ik las net dat weer een poes overleden is in het dood-topic. Slechts ruim een jaar oud. Doodgereden.
Net goed.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:30 schreef Webschip het volgende:
Ik las net dat weer een poes overleden is in het dood-topic. Slechts ruim een jaar oud. Doodgereden.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:30 schreef Webschip het volgende:
Dat lijkt me ook erg zielig voor zo'n beest.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik las het ook. Begrijp niet waarom mensen hun katten niet gewoon binnenhouden.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:04 schreef Specularium het volgende:
Ik kwam deze handleiding voor vrouwen tegen.
[ afbeelding ]
Dood-topics zijn wel leuk hoor. Ook voor diertjes.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:37 schreef Tem het volgende:
Naja, een dood-topic vind ik al discutabel en zeker eentje voor diertjes.
Je hebt ook van die topics waar mensen posten wat voor kleding ze elke dag dragen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:37 schreef Tem het volgende:
Ik vind het zieliger als ze onder een auto belanden. Of doodgebeten worden door een hond.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook erg zielig voor zo'n beest.
Wat een aandachttrekkerij.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt ook van die topics waar mensen posten wat voor kleding ze elke dag dragen.
De Bijbel zegt dat ze tot stof weder zullen keren. Dus ik denk dat er geen poezenhemel is. En dus ook geen poezenhel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:41 schreef Tem het volgende:
Het lijden is meestal al over. Maar goed, ieder z'n ding. Gaan ze dan ook naar de poezenhemel?
Er is ook een topic waar mensen posten hoe hun piemel er uit ziet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt ook van die topics waar mensen posten wat voor kleding ze elke dag dragen.
Als een kat niks beter weet, dan kan ik me dat ook weer voorstellen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind het zieliger als ze onder een auto belanden. Of doodgebeten worden door een hond.
Er kwam ooit een kat in de tuin van mijn moeder, was over de schutting geklommen. De hond van mijn moeder had het al snel in de gaten en de kat is er niet zo goed vanaf gekomen. Toen kwamen de eigenaars van die kat aan de deur om te klagen![]()
Heb trouwens begrepen dat het voor katten niet erg schijnt te zijn om binnen te blijven. Een binnenkat heet dat dan.
Gelukkig hebben ze 7 levens.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
De Bijbel zegt dat ze tot stof weder zullen keren. Dus ik denk dat er geen poezenhemel is. En dus ook geen poezenhel.
Ik ben al bezig met een virtuele stille tocht te organiseren voor de poes.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:37 schreef Tem het volgende:
Ik zal een virtueel kaarsje branden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met een virtuele stille tocht te organiseren voor de poes.
Draag jij dat?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:44 schreef Webschip het volgende:
[..]
Als je mooie designkleding draagt en hele dure zonnebrillen...
Ik heb wel geleerd tijdens een college over Schrödingers kat. Het betrof en gedachte experiment in de kwantumfysica.quote:
Zat hij er nou in of niet?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb wel geleerd tijdens een college over Schrödingers kat. Het betrof en gedachte experiment in de kwantumfysica.
Het lijkt me ook leuk om een virtuele stille tocht via Google streetview te doen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met een virtuele stille tocht te organiseren voor de poes.
Mijn ouders zijn gescheiden, lullo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zei je moeder ook tegen je vader vannacht.
Die van Tem.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wiens vriendin zei dit ook vannacht?
Niet herkenbaarquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:04 schreef Specularium het volgende:
Ik kwam deze handleiding voor vrouwen tegen.
[ afbeelding ]
Dood of niet dood lijkt me een vrij duidelijke conclusie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:52 schreef Webschip het volgende:
Een poes in een poes is wel een vreemd gedachten experiment.
Komt dat door de hond van je moeder?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn gescheiden, lullo.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:59 schreef Tem het volgende:
Goed ik ga weer, njosnavels gaat weer vals doen omdat ze geen aandacht krijgt.
Toedeloe.
Nee, die was er toen nog niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Komt dat door de hond van je moeder?
Niet altijd. Het ligt aan de definitie ervan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Dood of niet dood lijkt me een vrij duidelijke conclusie.
Denk dat je één van de weinigen bentquote:
Nee,zit in de trein op weg naar huisquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:05 schreef YokiKater het volgende:
Corrie staat nu op dr balkon te schreeuwen dat we door zijn.
Nee helaas zit ik hier niet alleen D: gelukkig ben ik er bijnaquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een beetje de eenzame vandaal uit te hangen? Beetje op de stoelen springen en zo?
Vind dit eigenlijk niet zo grappig.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:59 schreef Tem het volgende:
Goed ik ga weer, njosnavels gaat weer vals doen omdat ze geen aandacht krijgt.
Toedeloe.
Niet alles zo serieus nemen schat. Sjongejonge.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goedzo, opbokken met je zielige Toren C act.
Ik weet dat het gespeeld is, dan kan ik het nog wel pure aids vinden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet alles zo serieus nemen schat. Sjongejonge.
Oh dat mag hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet dat het gespeeld is, dan kan ik het nog wel pure aids vinden.
Hou eens op zeg, ik ben toch niet verplicht je te antwoorden? En als ik dat niet doe ben ik gelijk zuur, dom of weet ik veel wat. Bekijk jij het ff.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind dit eigenlijk niet zo grappig.
Wat is dat toch altijd met die sneren naar mij? Zo'n opmerking maken, net ook al met die aandachttrekkerij, en dan niet meer reageren.. Stuur ik je een dm om te laten weten dat het niet vals bedoeld was, krijg ik ook geen reactie op.
Jij bent hier degene die zich vals gedraagt. Laatst vroeg ik hoe het met je kindje ging, negeer je mijn vraag volledig. Kijk eens naar jezelf voordat je anderen ergens van beschuldigt.
Zuur en dom heb ik niet gezegd, maar die woorden zijn nu wel op z'n plaats ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 07:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Hou eens op zeg, ik ben toch niet verplicht je te antwoorden? En als ik dat niet doe ben ik gelijk zuur, dom of weet ik veel wat. Bekijk jij het ff.
Ah de jouwe ook alquote:
Waar heb je voetbal gekeken?quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah de jouwe ook alZijn er volgens mij meer hier.
Nou ja ik ben in ieder geval even niet gezellig, teveel bier gedronken gisteren
Ik heb in een kroeg gekeken. En daarna nog even blijven hangen. Vooral daarna nogal wat gedronken, tijdens was het veel te druk, mocht je blij zijn als je überhaupt bij de bar kon komen.quote:
Ik weet heel goed wat ik allemaal heb gezegd en ook wat er richting mij wordt gezegd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:17 schreef Tem het volgende:
Nou, dan zou ik je eigen reacties maar eens teruglezen. En nu deze reactie ook weer.
Maar goed, alweer teveel tijd besteed aan deze totaal oninteressante onzin.
Misschien kom je Peunage nog tegen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:53 schreef Uccie het volgende:
Ik ben twee dagen in Peunage-land (denk dat ik de juiste plaats heb)...ik vind het nog niet echt een topshow.
Ik weet niet hoe hij er uit ziet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:04 schreef Uccie het volgende:
Ja, misschien heb ik hem al 3x voorbij zien lopen.
Ik ook niet, vandaar.quote:
Ik denk dat ik daar heel anders over denk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ie niet zo groot is.
Lengte is ook heel betrekkelijk inderdaad.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar heel anders over denk.
Wat moet je daar doen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:53 schreef Uccie het volgende:
Ik ben twee dagen in Peunage-land (denk dat ik de juiste plaats heb)...ik vind het nog niet echt een topshow.
Werken, controleer subsidie-uitgaven en er gaat veel geld naar de achterstandsgebiedenquote:
Dus Penage heeft een gesubsidieerd lansje?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Werken, controleer subsidie-uitgaven en er gaat veel geld naar de achterstandsgebieden
Dat denk ik niet, anders zou ik hem wel mogen controleren.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus Penage heeft een gesubsidieerd lansje?
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:02 schreef Uccie het volgende:
Ik ben weer in Lelystad vandaag, bijna lunchtijd
Waar heb je geluncht? Of had je bammetjes mee?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:02 schreef Uccie het volgende:
Ik ben weer in Lelystad vandaag, bijna lunchtijd
Misschien zelfs ietsjes minder omdat vorig jaar speciaal was, maar ik heb al wat mooie beelden gezien hoor. Morgen ga ik de hele show en alles bekijken, vandaag heb ik ook nog andere dingen te doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:14 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is het wel een beetje hetzelfde als vorig jaar
ik ben vanmiddag ook weg kijk nog tot die tijdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien zelfs ietsjes minder omdat vorig jaar speciaal was, maar ik heb al wat mooie beelden gezien hoor. Morgen ga ik de hele show en alles bekijken, vandaag heb ik ook nog andere dingen te doen.
Hehehe, het is onvoorstelbaar wat dat toestel allemaal kan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:48 schreef Karina het volgende:
De loopingmakende Apache vond ik echt heel tof! Af en toe voelde ik het zowat in mijn maag
Ik zit nu niet in de binnenstad.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waar heb je geluncht? Of had je bammetjes mee?
Er is een subway en bakker bart naast elkaar
Ben je het nu op de stream aan het kijken of in het echt?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:17 schreef Karina het volgende:
De flares vind ik nou niet zo heel veel toevoegen eigenlijk, die zijn binnen 1 seconde weg.
En net die commentator: 'Dit kunnen ook de Grieken zijn' Er stond met koeienletters B.A.F. op
Stream. Laptop hangt aan de tv.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je het nu op de stream aan het kijken of in het echt?
Zeker weten dat de demo's beter te volgen zijn op de stream, je mist alleen de static shows en al die info stands. En natuurlijk het geluid en een beetje het gevoel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Stream. Laptop hangt aan de tv.
In het echt is mij te ver weg en ik denk dat ik het zo zelfs beter zie dan daar.
Sterkte en beterschap, hoop dat het snel weer beter met haar gaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:41 schreef YokiKater het volgende:
Kutzooi, moeder met ambulance naar ziekenhuis voor haar hart..
Hopelijk dat het een beetje meevalt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:41 schreef YokiKater het volgende:
Kutzooi, moeder met ambulance naar ziekenhuis voor haar hart..
Dat is wel zo, maar toch zit het dus niet helemaal goed en was het ernstig genoeg om meteen per ambu naar het ziekenhuis gegaan om direct een onderzoek te doen. En dan schrik je toch ff als je verwacht dat je moeder gewoon weer terug komt maar dan krijgt te horen dat ze per ambu naar het ziekenhuis gaat/moet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:31 schreef arjan1112 het volgende:
je kan het ook anders zien, als het echt fout zat hadden ze 'r gehouden in het ziekenhuis
dus dan valt het nog mee
Ja, en je kan niets doen.. dat is een kutgevoel.quote:
Wat is het toch een sukkelquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:25 schreef YokiKater het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)uwigd_in_inkt__.html
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Het gaat goed hoor, die gaat gewoon lekker haar gangetje alsof er niets aan de hand is. Wat er precies aan de hand is moet verder onderzoek, ze gaat nu eerst een 24 uurs meting krijgen, uitwijzen. Maar het is dus niet super levensbedreigend oid, tenminste daar gaan we van uit. Ze wordt 62 en ik wil haar voorlopig nog niet kwijt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat is het toch een sukkel
Hoe is het met je moeder, Yoki?
Nee als het levensbedreigend was geweest, hadden ze haar wel gehouden.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het gaat goed hoor, die gaat gewoon lekker haar gangetje alsof er niets aan de hand is. Wat er precies aan de hand is moet verder onderzoek, ze gaat nu eerst een 24 uurs meting krijgen, uitwijzen. Maar het is dus niet super levensbedreigend oid, tenminste daar gaan we van uit. Ze wordt 62 en ik wil haar voorlopig nog niet kwijt.
Maar het was wel even schrikken gisteren, kwam toch even onverwacht.. en zoals ik zei, je kan helemaal niets doen.. dus dat was even onzekerheid en bezorgdheid ten top.
Ze is nu boodschappen voor mij aan het doen, supermoedertjequote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee als het levensbedreigend was geweest, hadden ze haar wel gehouden.
Maar inderdaad, je schrikt je de kolere. In elk geval voelt ze zich goed, dat scheelt al een heleboel.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze is nu boodschappen voor mij aan het doen, supermoedertje
Ik help haar met andere dingen. En zij helpt mij voor zover ze kan.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou dat niet andersom moeten zijn?
De mijne stond net voor de deur met twee kilo fruit en een gebakje omdat ik keelpijn heb
Woont ze in de buurt?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik help haar met andere dingen. En zij helpt mij voor zover ze kan.
Ja, het is tussen de 5 en 10 minuutjes fietsen vanaf mijn eigen huis. En ik verblijf ook elk weekend bij mijn ouders.quote:
Ik woon ook zo dichtbij, maar ik eet er eigenlijk alleen op zondag en soms een keer doordeweeks.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, het is tussen de 5 en 10 minuutjes fietsen vanaf mijn eigen huis. En ik verblijf ook elk weekend bij mijn ouders.
Ik heb er nog een beetje moeite mee om steeds in mijn eentje in mijn eigen huis te zitten en in de weekenden is het er wat drukker met spelende kinderen. Daarnaast mis ik de kookkunsten van mijn pa en is het voor mij dus een stuk prettiger als ik in het weekend bij mijn ouders zit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik woon ook zo dichtbij, maar ik eet er eigenlijk alleen op zondag en soms een keer doordeweeks.
Ja, mijn moeder kookt ook altijd de dingen waarvan ze weet dat ik het niet voor mezelf alleen maak....helaas zitten daar ook gekookte aardappelen bijquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er nog een beetje moeite mee om steeds in mijn eentje in mijn eigen huis te zitten en in de weekenden is het er wat drukker met spelende kinderen. Daarnaast mis ik de kookkunsten van mijn pa en is het voor mij dus een stuk prettiger als ik in het weekend bij mijn ouders zit.
Dan is het wat rustiger, heb ik mensen om mij heen en de honden en ik heb hier ook 28 jaar lang gewoond, het is nog steeds een beetje "thuis" voor mij.
Niet dat ik van plan ben om dat altijd zo te blijven doen maar voorlopig is het wel prettig, fijn en gezellig. Alleen die honden al, die worden helemaal gek als ik weer "thuis" kom.. dat is de warmte die ik in mijn eigen huisje mis.
Gekookte aardappelen vind ik ook niet zo'n goed verhaal, dan heb ik liever puree.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder kookt ook altijd de dingen waarvan ze weet dat ik het niet voor mezelf alleen maak....helaas zitten daar ook gekookte aardappelen bij
Spaghetti is lekker... Ik heb op zaterdag brooddag, straks tomaat bakkenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gekookte aardappelen vind ik ook niet zo'n goed verhaal, dan heb ik liever puree.
Vanavond eten we spaghetti
Alleen rauw is het goor.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Spaghetti is lekker... Ik heb op zaterdag brooddag, straks tomaat bakken![]()
Specu zou dat geen topshow vinden.
Nee man, ik ben geen geitenwollensok.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:06 schreef Specularium het volgende:
Gekookte aardappelen haten,.
Jullie stemmen zeker ook GroenLinks met dat raarpratende eten?
Mandarijntjes als traktatiequote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen rauw is het goor.
Dan ga je er ook uitzien als die Tom met zijn konijnenmoeder.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:53 schreef Uccie het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus Penage heeft een gesubsidieerd lansje?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, anders zou ik hem wel mogen controleren.
Hmmm...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou dat niet andersom moeten zijn?
De mijne stond net voor de deur met twee kilo fruit en een gebakje omdat ik keelpijn heb
Gekookte aardappels met een berg sju en zout en veel mayonaise en appelmoes is toch het lekkerste vind ik nu op mijn 36ste; toen ik 20 was had ik dat nooit gedacht ...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder kookt ook altijd de dingen waarvan ze weet dat ik het niet voor mezelf alleen maak....helaas zitten daar ook gekookte aardappelen bij
Nee, dan liever gepoft in de schil met een lading zure room.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:59 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Gekookte aardappels met een berg sju en zout en veel mayonaise en appelmoes is toch het lekkerste vind ik nu op mijn 36ste; toen ik 20 was had ik dat nooit gedacht ...
Klinkt niet heel erg gezond en verstandig.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:07 schreef Viro het volgende:
Gekookte aardappelen met tomaten pesto, gegrillde kip met mayo en spinazie a la creme of fijn gesneden spinazie. Als toetje salade met yoghurt dressing
Besef net dat ik zelfs in cheatweekend gezond en verstandig eet terwijl ik vette zooi zoals patat, pizza oid mag eten
Ben bezig met fitness, mijn doel is om af te vallen (laag percentage lichaamsvet) en spieren aan te sterken plus conditie op te bouwen voor ik weer mijn taekwondo training hervat. Daarom eet ik heel weinig vetten, veel eiwitten en veel langzame koolhydraten. Na een 2 weken streng te dieeten is er een cheatweekend waarin ik vooral vet en beetje van snelle koolhydraten, mag eten. Dit doe ik om te voorkomen dat mijn lichaam een tekort aan vetten en snelle koolhydraten krijgt en overschakelt om eiwitten en langzame koolhydraten op te slaan als lichaamsvet. Alleen besef ik dat er met voeding voor vandaag maar 17 gram verzadigd, 10 gram onverzadigd vet en 270gram langzame koolhydraten binnen krijg, in een cheatweekend. Eigenlijk is het niet zo erg want wil laatste beetje van mijn buikje weg hebben voor eind juli.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Klinkt niet heel erg gezond en verstandig.
Wat eet jij danquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:52 schreef Kingstown het volgende:
Gekookte aardappelen eten....![]()
De jaren 50 zijn toch echt wel voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |