SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik haar nu op bel, komt ze langs. Zo flexibel he.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:05 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ze is ook erg flexibel kan ik je vertellen
Dat moet Gert Jan zeggen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sierd de Vos ongelukkig in de liefde.
Sterkte.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik gaat pitten, ik kijkt morgen wel terug.
Zwaar, zo'n eerste WK waarbij ik arbeider ben en geen student meer
Is zijn FOK!-account al onthuld?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sierd de Vos ongelukkig in de liefde.
Ik sla Ghana vanavond ook maar even over geloof ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Natuurlijk kan dat.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:07 schreef Paxcon het volgende:
Kan die Mora snackselectie ook in de oven? Lekker hoor
Ik voel de pijn, gelukkig lukt het mij nog om van 18-24 alles te kijkenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel grappig maar niet 'leuk' op de aantrekkelijke manier
Doe je best. Als je maar weet dat ik iig. naar Brasil ga dan.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal ik de selfies van je chick en mij opsturenMisschien winnen we wel
Ik kijk verder niet zo naar RTL programma's eigenlijk, maar die zullen het toch ook wel hebben denk ik?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef mrstylo het volgende:
Snap die gesponsorde items echt niet. Waarom hebben al die andere RTL programma's het niet zo duidelijk?
Ik ga denk ik toch nog kijken. Kan het toch niet missen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik sla Ghana vanavond ook maar even over geloof ik.
Knip zijn chick uit en stuur naar mij.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal ik de selfies van je chick en mij opsturenMisschien winnen we wel
Tommie is al wegquote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Welk item moet eruit?
• Selfies
• Beugelsdijk
• Kaartjes sturen
• Krantjes bekijken
• Sierd de Vos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee man niet mijn type.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij wil hier op, geef maar toe.
Krantjes? Ben je gehandicapt ofzoquote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Welk item moet eruit?
• Selfies
• Beugelsdijk
• Kaartjes sturen
• Krantjes bekijken
• Sierd de Vos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Bij RTL nieuws zie ik het nooit.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk verder niet zo naar RTL programma's eigenlijk, maar die zullen het toch ook wel hebben denk ik?
Doe maar nietquote:Op maandag 16 juni 2014 23:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Knip zijn chick uit en stuur naar mij.
Inderdaad, Meneer Aart belde, hij moest weer naar huisquote:
Nee OK bij het nieuws zal het niet zijn. Maar misschien bij Carlo & Irene? Kijk ik nooit maar dat lijkt me wel een programma voor reclames/sponsoring.quote:
Bedoel dus alleen haar deel.quote:
Tuurlijk ben ik niet voor het schrappen van deze items. Ik hou zo erg van de krantjes en Sierd.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Krantjes? Ben je gehandicapt ofzo
Mooiste deel van de show naast sierd
Ik vind die 20 seconden Escha wel leukquote:
Alle mannen en vrouwen van FOK!quote:
nee nee ik stuur hem in en wij staan erop. Dus je chick en ik gaan er dan heenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe je best. Als je maar weet dat ik iig. naar Brasil ga dan.
Ik kijk niets bij RTL. Te generiek allemaal. Allemaal met dezelfde RTL 'sterren'.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee OK bij het nieuws zal het niet zijn. Maar misschien bij Carlo & Irene? Kijk ik nooit maar dat lijkt me wel een programma voor reclames/sponsoring.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Knip zijn chick uit en stuur naar mij.
Oh wacht ik kijk hotter than my dotterquote:Op maandag 16 juni 2014 23:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kijk niets bij RTL. Te generiek allemaal. Allemaal met dezelfde RTL 'sterren'.
De wallen sponsort het.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht ik kijk hotter than my dotterDat is volgens mij het enige verder. Daar valt de sponsoring niet zo op, tenminste niet bij mij.
Die hockeywijven zuipen bier voor het leven, die kan je na hun 30ste afschrijven.quote:
Welke debiel stemde er op Sierd. Levenslange ban.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk![]()
Ik ben trots op jullie
GGMMquote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Welke debiel stemde er op Sierd. Levenslange ban.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat was GGMM.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ggmm denk ikquote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Raakte je opgewonden?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb fatima ontmoetToen ik nog bij de rabo werkte.
Hoe was het?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk wel wie het is en we weten het zelf allemaal.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Vroeg je of ze ook op FOK! zit?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
kiftquote:
Soort serre of zo hebben ze gebouwd zo te zien.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk is het niet eens in het Kurhaus maar in een paupertent ernaast
Gewoon een partytent volgens mijquote:Op maandag 16 juni 2014 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Soort serre of zo hebben ze gebouwd zo te zien.
Zou jij je zusje niet doen?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind Fatima echt zo'n zusje-look hebben.. zou niet raken
Hoeveel Hockey sticks passen er in een kut?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uh nee
We hadden het over zakelijke dingen
Dus ze deed bossy?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kapsones wijf. Ze deed een presentatie bij ons. Ik vind haar gewoon brrrrrrr
Mensen die hier krantjes of sierd kiezen, moeten ze sturen naar ISIS.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik niet voor het schrappen van deze items. Ik hou zo erg van de krantjes en Sierd.
WAT VOOR WEER ZOU HET ZIJN IN DEN HAAG!.
Ik geef mensen alleen een keuze tering brilaap.
nee rabo shit enzoquote:Op maandag 16 juni 2014 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoeveel Hockey sticks passen er in een kut?
Vrouwen zouden sowieso niet mogen stemmenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
Haar stem is ook echt niet om aan te horen
Nee ik weet het. Vort de keuken in en bier halen en bek dicht.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vrouwen zouden sowieso niet mogen stemmen
RTL Late Night heeft het in ieder geval niet, en ook minder reclameblokken. VI Oranje neemt dat tijdslot over maar moet het wel vullen met reclame en sponsoritems. Vreemd.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef mrstylo het volgende:
Snap die gesponsorde items echt niet. Waarom hebben al die andere RTL programma's het niet zo duidelijk?
Fatima mag d'r bek wel houden jaquote:Op maandag 16 juni 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik weet het. Vort de keuken in en bier halen en bek dicht.
Nee, dat 020 accent van jou is lekker.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
iddquote:Op maandag 16 juni 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
Simpel; kijkcijfers + kosten.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef mrstylo het volgende:
Maar mijn stem is prachtigquote:Op maandag 16 juni 2014 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat 020 accent van jou is lekker.
Staat John O'Brien ook in de basis?quote:
Misschien een slechte dag. Ze komt nu best aardig over.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en ze liet me niet uitpraten, bitch
VERSCHRIKKELIJK!quote:Op maandag 16 juni 2014 23:19 schreef Helpmefok het volgende:
Dat wijf is irritant
Die fatima
Portugese snol
Kom maar naar de meet dan kun je het horenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:19 schreef xzaz het volgende:
[..]
Laat maar eens horen, wel geil stemmetje opzetten.
dunne lippen ala gifmengsterquote:Op maandag 16 juni 2014 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en ze liet me niet uitpraten, bitch
Net tijdens zo'n programmaquote:Op maandag 16 juni 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
En morgen John Williams.
Kan het nog erger?
neequote:Op maandag 16 juni 2014 23:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien een slechte dag. Ze komt nu best aardig over.
Spreek even een vocaroo in voor ons.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom maar naar de meet dan kun je het horen
O shit..quote:Op maandag 16 juni 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom maar naar de meet dan kun je het horen
What the fuck. Dat meen je niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
En morgen John Williams.
Kan het nog erger?
Wilt er hele tijd tussen komen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan ze niet eens 2 minuten haar bek houden?
Ik meen het helaas.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
What the fuck. Dat meen je niet.
Ga maar naar Studio Brasil. ZwerverBorst, MonotomestemHenry en nog wat clowen. U mag kiezen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan ze niet eens 2 minuten haar bek houden?
Rensie, Rensie, doe nou rustig.quote:
Ik stap in mijn auto nu.quote:
Keihard gelachen jaquote:Op maandag 16 juni 2014 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ronaldo zijn expressie was geweldig.. "Ja.. wat zal ik zeggen? Het is Pepe.."
so, als er iemand irritant is, zegquote:Op maandag 16 juni 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
En morgen John Williams.
Kan het nog erger?
Albert Verlinde.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:22 schreef Vatta het volgende:
Het zijn wel topgasten he. Frans Bauer, Gordon, Tijl Bechant, Carlo Boshzhart. Wie is het morgen? Roy Donders.
Ze komen als ratten uit alle hoeken en gaten.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:22 schreef Vatta het volgende:
Het zijn wel topgasten he. Frans Bauer, Gordon, Tijl Bechant, Carlo Boshzhart. Wie is het morgen? Roy Donders.
Dalijk haal ik iets uit mijn context.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ga even opletten denk ik, volgens mij haalde ik iets uit context
Moeten ze het bij RTL4 doen hequote:Op maandag 16 juni 2014 23:22 schreef Vatta het volgende:
Die komt donderdag pasquote:Op maandag 16 juni 2014 23:22 schreef Vatta het volgende:
Albert de dag daarna.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:22 schreef Vatta het volgende:
Misschien komt Sonja Barend wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
Ik wacht met angst en beven de gast af voor de 25e.
quote:
kopen? 60 euroquote:Op maandag 16 juni 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Wat baal ik dat ik mijn juichpak ben misgelopen
Je bent zelf Roy Donders.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh kut C_A hier.
Vergeet mijn vorige post. Roy Donders is echt een teringdebiel.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh kut C_A hier.
En onder de tafelquote:Op maandag 16 juni 2014 23:25 schreef xzaz het volgende:
Dit is het bewijs dat vrouwen in de keuken horen.
Hoi.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh kut C_A hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |