Ik kijk verder niet zo naar RTL programma's eigenlijk, maar die zullen het toch ook wel hebben denk ik?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef mrstylo het volgende:
Snap die gesponsorde items echt niet. Waarom hebben al die andere RTL programma's het niet zo duidelijk?
Ik ga denk ik toch nog kijken. Kan het toch niet missen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik sla Ghana vanavond ook maar even over geloof ik.
Knip zijn chick uit en stuur naar mij.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal ik de selfies van je chick en mij opsturenMisschien winnen we wel
Tommie is al wegquote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Welk item moet eruit?
• Selfies
• Beugelsdijk
• Kaartjes sturen
• Krantjes bekijken
• Sierd de Vos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee man niet mijn type.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij wil hier op, geef maar toe.
Krantjes? Ben je gehandicapt ofzoquote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Welk item moet eruit?
• Selfies
• Beugelsdijk
• Kaartjes sturen
• Krantjes bekijken
• Sierd de Vos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Bij RTL nieuws zie ik het nooit.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk verder niet zo naar RTL programma's eigenlijk, maar die zullen het toch ook wel hebben denk ik?
Doe maar nietquote:Op maandag 16 juni 2014 23:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Knip zijn chick uit en stuur naar mij.
Inderdaad, Meneer Aart belde, hij moest weer naar huisquote:
Nee OK bij het nieuws zal het niet zijn. Maar misschien bij Carlo & Irene? Kijk ik nooit maar dat lijkt me wel een programma voor reclames/sponsoring.quote:
Bedoel dus alleen haar deel.quote:
Tuurlijk ben ik niet voor het schrappen van deze items. Ik hou zo erg van de krantjes en Sierd.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Krantjes? Ben je gehandicapt ofzo
Mooiste deel van de show naast sierd
Ik vind die 20 seconden Escha wel leukquote:
Alle mannen en vrouwen van FOK!quote:
nee nee ik stuur hem in en wij staan erop. Dus je chick en ik gaan er dan heenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe je best. Als je maar weet dat ik iig. naar Brasil ga dan.
Ik kijk niets bij RTL. Te generiek allemaal. Allemaal met dezelfde RTL 'sterren'.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee OK bij het nieuws zal het niet zijn. Maar misschien bij Carlo & Irene? Kijk ik nooit maar dat lijkt me wel een programma voor reclames/sponsoring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |