Ik kijk verder niet zo naar RTL programma's eigenlijk, maar die zullen het toch ook wel hebben denk ik?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef mrstylo het volgende:
Snap die gesponsorde items echt niet. Waarom hebben al die andere RTL programma's het niet zo duidelijk?
Ik ga denk ik toch nog kijken. Kan het toch niet missen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik sla Ghana vanavond ook maar even over geloof ik.
Knip zijn chick uit en stuur naar mij.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal ik de selfies van je chick en mij opsturenMisschien winnen we wel
Tommie is al wegquote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Welk item moet eruit?
• Selfies
• Beugelsdijk
• Kaartjes sturen
• Krantjes bekijken
• Sierd de Vos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee man niet mijn type.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij wil hier op, geef maar toe.
Krantjes? Ben je gehandicapt ofzoquote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Welk item moet eruit?
• Selfies
• Beugelsdijk
• Kaartjes sturen
• Krantjes bekijken
• Sierd de Vos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Bij RTL nieuws zie ik het nooit.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk verder niet zo naar RTL programma's eigenlijk, maar die zullen het toch ook wel hebben denk ik?
Doe maar nietquote:Op maandag 16 juni 2014 23:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Knip zijn chick uit en stuur naar mij.
Inderdaad, Meneer Aart belde, hij moest weer naar huisquote:
Nee OK bij het nieuws zal het niet zijn. Maar misschien bij Carlo & Irene? Kijk ik nooit maar dat lijkt me wel een programma voor reclames/sponsoring.quote:
Bedoel dus alleen haar deel.quote:
Tuurlijk ben ik niet voor het schrappen van deze items. Ik hou zo erg van de krantjes en Sierd.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Krantjes? Ben je gehandicapt ofzo
Mooiste deel van de show naast sierd
Ik vind die 20 seconden Escha wel leukquote:
Alle mannen en vrouwen van FOK!quote:
nee nee ik stuur hem in en wij staan erop. Dus je chick en ik gaan er dan heenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe je best. Als je maar weet dat ik iig. naar Brasil ga dan.
Ik kijk niets bij RTL. Te generiek allemaal. Allemaal met dezelfde RTL 'sterren'.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee OK bij het nieuws zal het niet zijn. Maar misschien bij Carlo & Irene? Kijk ik nooit maar dat lijkt me wel een programma voor reclames/sponsoring.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Knip zijn chick uit en stuur naar mij.
Oh wacht ik kijk hotter than my dotterquote:Op maandag 16 juni 2014 23:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kijk niets bij RTL. Te generiek allemaal. Allemaal met dezelfde RTL 'sterren'.
De wallen sponsort het.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht ik kijk hotter than my dotterDat is volgens mij het enige verder. Daar valt de sponsoring niet zo op, tenminste niet bij mij.
Die hockeywijven zuipen bier voor het leven, die kan je na hun 30ste afschrijven.quote:
Welke debiel stemde er op Sierd. Levenslange ban.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk![]()
Ik ben trots op jullie
GGMMquote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Welke debiel stemde er op Sierd. Levenslange ban.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat was GGMM.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ggmm denk ikquote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |