Raakte je opgewonden?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb fatima ontmoetToen ik nog bij de rabo werkte.
Hoe was het?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk wel wie het is en we weten het zelf allemaal.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Welke debiel stemde er op Sierd. Levenslange ban.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Vroeg je of ze ook op FOK! zit?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
kiftquote:
Soort serre of zo hebben ze gebouwd zo te zien.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk is het niet eens in het Kurhaus maar in een paupertent ernaast
Gewoon een partytent volgens mijquote:Op maandag 16 juni 2014 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Soort serre of zo hebben ze gebouwd zo te zien.
Zou jij je zusje niet doen?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind Fatima echt zo'n zusje-look hebben.. zou niet raken
Hoeveel Hockey sticks passen er in een kut?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uh nee
We hadden het over zakelijke dingen
Dus ze deed bossy?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kapsones wijf. Ze deed een presentatie bij ons. Ik vind haar gewoon brrrrrrr
Mensen die hier krantjes of sierd kiezen, moeten ze sturen naar ISIS.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik niet voor het schrappen van deze items. Ik hou zo erg van de krantjes en Sierd.
WAT VOOR WEER ZOU HET ZIJN IN DEN HAAG!.
Ik geef mensen alleen een keuze tering brilaap.
nee rabo shit enzoquote:Op maandag 16 juni 2014 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoeveel Hockey sticks passen er in een kut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |