Het is een manquote:Op maandag 16 juni 2014 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ontvang allemaal rare DM's van CockieSlikker.
Oke.quote:
Zelfs mijn 40GB Pro Tools project was sneller gekopieerdquote:
Schijtlol met de witte chineesquote:
De kamikazebanaanquote:Op maandag 16 juni 2014 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wacht op een goal of een kamikaze tackle...
Dat kun je doen.quote:
Dur wort gewoon niet gevoebbeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog geen enkel geel in dit duel, wat is er loos
uh, okéquote:
Zonder Moses door het waterquote:Op maandag 16 juni 2014 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nigeria valt wel zwaar door de mand.
Meer Europees en minder Afrika, Azië.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:23 schreef LDS het volgende:
En dan wil Blatter meer Afrikaanse en Aziatische teams op t WK. Flikker op joh..
Don.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet lachen met het Christelijk geloof aub.
lijkt me overbodigquote:Op maandag 16 juni 2014 22:23 schreef LDS het volgende:
En dan wil Blatter meer Afrikaanse en Aziatische teams op t WK. Flikker op joh..
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:24 schreef Onnoman het volgende:
bestaat er ook iets als bierthee?
sorry.. verveel me
Uit winnen bij Zuid-Korea.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe zijn deze idioten ooit gekwalificeerd??
Die poule was echt ergquote:Op maandag 16 juni 2014 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze wedstrijd doet me denken aan het legendarische Algerijë - Slovenië
Algerije - Slovenie 2010quote:Op maandag 16 juni 2014 22:24 schreef Xaxax het volgende:
effe SERIEUS JOH..
IK HEB NOG NOOIT ZO EEN SLECHTE WEDSTRIJD GEZIEN OP EEN WK...
en ik kijk al sinds 1978...
Die nigeerianen die kunnen er geen fuk van....
wat een klootzakken
Nou nou nou.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:24 schreef Xaxax het volgende:
effe SERIEUS JOH..
wat een klootzakken
zal de knjb wel achter zittenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:24 schreef Xaxax het volgende:
effe SERIEUS JOH..
wat een klootzakken
WAT EEN KLOOTZAKKEN IK MAAK ZE AFquote:Op maandag 16 juni 2014 22:24 schreef Xaxax het volgende:
effe SERIEUS JOH..
wat een klootzakken
kijk dan naar iets anders zeg.. ik heb ook rtl7 opstaanquote:Op maandag 16 juni 2014 22:24 schreef Xaxax het volgende:
effe SERIEUS JOH..
wat een klootzakken
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:24 schreef Xaxax het volgende:
effe SERIEUS JOH..
wat een klootzakken
Nigeria, kampioen van Afrika, kampioen van de blinden.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:24 schreef Xaxax het volgende:
effe SERIEUS JOH..
wat een klootzakken
Dit is echt het slechtste team ooit. Op welk toernooi dan ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:24 schreef Xaxax het volgende:
effe SERIEUS JOH..
wat een klootzakken
Briljante goal van Koren, verder de grootste zaadwedstrijd ooit.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik kan me die wedstrijd niet eens herinneren.
Dat was een wereldpartij vergeleken met ditquote:
Duitsland-Oostenrijk in 19weetikveel waar het publiek Algeria scandeerde bij die fucking salonremise van die moffen en die andere moffebn. (kan ook Tunesië zijn geweest)quote:Op maandag 16 juni 2014 22:24 schreef Xaxax het volgende:
effe SERIEUS JOH..
wat een klootzakken
Lekker lekker. Beetje druk.quote:
In het land der blinden is Enoh koning.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nigeria, kampioen van Afrika, kampioen van de blinden.
Walgelijk land met walgelijk voetbal.
ik help je daarbij..quote:
Een beetje zoals die Afrikanen altijd vechten. Heen en weer dansen met zo'n bigass gun op de heupen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:25 schreef Belladonna80 het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat Afrikaanse teams voetballen zonder ook maar énige tactiek. Ze doen zomaar wat. Ziet er iemand een lijn in?
Kieft wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:25 schreef Belladonna80 het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat Afrikaanse teams voetballen zonder ook maar énige tactiek. Ze doen zomaar wat. Ziet er iemand een lijn in?
Ik zag bij die wedstrijd de grote Zinedine Zidane zitten, toen dacht ik bij mezelf; ach, die jongen heeft zich vanochtend staan scheren, die heb z'n tanden gepoetst, die heb ze eigen aangekleed en een taxi genomen om naar die wedstrijd te gaan en die krijgt een kutpot voorgeschoteld. Want die Algerijnen kunnen er he-le-maal niks van. En dan denk ik, wat zou die Zidane nou zeggen, na afloop?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze wedstrijd doet me denken aan het legendarische Algerijë - Slovenië
Dat was het meest legendarische.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zag bij die wedstrijd de grote Zinedine Zidane zitten, toen dacht ik bij mezelf; ach, die jongen heeft zich vanochtend staan scheren, die heb z'n tanden gepoetst, die heb ze eigen aangekleed en een taxi genomen om naar die wedstrijd te gaan en die krijgt een kutpot voorgeschoteld. Want die Algerijnen kunnen er he-le-maal niks van. En dan denk ik, wat zou die Zidane nou zeggen, na afloop?
twitter:GaryLineker twitterde op maandag 16-06-2014 om 22:17:34Iran had more clean sheets than any nation in qualifying. Nigeria were the lowest scoring. Who would've thought? reageer retweet
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:27 schreef wolfrolf het volgende:
Wim Kieft zijn dealers lopen op het veld, man.
quote:
twitter:Catenaccio twitterde op maandag 16-06-2014 om 22:24:46Arno Vermeulen: 'Teymourian, uitschuifbenen. Typische bal-onderschepper.' Teymourian onderschepte welgeteld één bal deze pot. #iranig reageer retweet
Ja precies. Alsof het doel is om zo gek mogelijk te doen ipv eens na te gaan denken.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Een beetje zoals die Afrikanen altijd vechten. Heen en weer dansen met zo'n bigass gun op de heupen.
Voor dit toernooi wel. Echt deze 2 mogen ze per direct naar huis sturenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:26 schreef Thas het volgende:
Er waren tal van wedstrijden de afgelopen 2 WK's die net zo slecht waren. Dus weet niet waarom er zo overdreven wordt gedaan. Ja, het is drama, maar het is niet uniek
jep, en die wedstrijd heb ik nog live gezien ook. Half.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit niveau ligt nog lager dan NEC v Sparta.
Dan liever een dressurewedstrijd. Is nog spannenderquote:
Achilles zou dit nog winnenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit niveau ligt nog lager dan NEC v Sparta.
Hehe, bijna.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:28 schreef Badr_Harry het volgende:
Pff dit zijn van de momenten dat ik echt bijna een sociaal leven wil gaan zoeken
Nou nou nou, even rustig aan.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:28 schreef Xaxax het volgende:
FUKKING PLEURIS NIGERIANEN MAAK EEN DOELPUNT, IK HEB GELD OP DIE KLOOTZAKKEN GEZET...
IK VERMOORD DIE GASTEN ALS ZE NIET SCOREN
Zelfs mijn parkiet zit te slapen op schoot en die valt nooit in slaap voor de tv!quote:
jeetjequote:Op maandag 16 juni 2014 22:28 schreef Xaxax het volgende:
FUKKING PLEURIS NIGERIANEN MAAK EEN DOELPUNT, IK HEB GELD OP DIE KLOOTZAKKEN GEZET...
*start Whatsapp opquote:Op maandag 16 juni 2014 22:28 schreef Badr_Harry het volgende:
Pff dit zijn van de momenten dat ik echt bijna een sociaal leven wil gaan zoeken
mag hier nietquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef mrstylo het volgende:
Je mag toch naakt posten?
Stijn plaats eens wat plaatjes van alexis Texas. USA moet spelen zo.
Moet je aan Tjaptjoep vragen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef mrstylo het volgende:
Ja klopt. Al zie ik ze beiden winnen van Honduras.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Voor dit toernooi wel. Echt deze 2 mogen ze per direct naar huis sturen
Is het racistisch om het tijdens deze wedstrijd over banaanvragen te gaan hebben?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:28 schreef Xaxax het volgende:
Doe dan die van mijn username.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef mrstylo het volgende:
KFCquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Had je ze maar meer KFC moeten geven
Zo erg is het nou ook weer niet..quote:Op maandag 16 juni 2014 22:28 schreef Badr_Harry het volgende:
Of watermeloenen xDquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Belladonna Texas? Wie is dat?quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Zonde dit. Nigeria mist precisie
Kijk maar uit, dalijk word je gescammedquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is het racistisch om het tijdens deze wedstrijd over banaanvragen te gaan hebben?
Daar ga ik ook wel harder voor rennen hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Jaquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is het racistisch om het tijdens deze wedstrijd over banaanvragen te gaan hebben?
Ze moeten daar niet tegenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja klopt. Al zie ik ze beiden winnen van Honduras.
Je bent echt een koeliequote:
Wil je een Fernandez? Daar houden dat soort mensen toch van?quote:
Nee hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nigeria mist alles wat in voetbal belangrijk is.
Nee, da's Daleyquote:Op maandag 16 juni 2014 22:31 schreef Xaxax het volgende:
IK SNAP ECHT NIET DAT DIE COMMENTATOR NOG GEEN ENKELE HEEFT GEROEPEN DAT DIT EEN SLECHTE WEDSTRIJD IS..
IS DIE FUKKING BLIND OFZO...
Met zwarte nagellak. Was sexy.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom heb jij blanke vingers.
NO GOALquote:Op maandag 16 juni 2014 22:31 schreef Xaxax het volgende:
IK SNAP ECHT NIET DAT DIE COMMENTATOR NOG GEEN ENKELE HEEFT GEROEPEN DAT DIT EEN SLECHTE WEDSTRIJD IS..
Nee KLuivertquote:Op maandag 16 juni 2014 22:31 schreef Xaxax het volgende:
Weet ik niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:31 schreef Heeinz het volgende:
Tijd voor een interessante vraag: hoe vaak hebben jullie gepoept vandaag?
Nee, die hype snap ik dan weer nietquote:Op maandag 16 juni 2014 22:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wil je een Fernandez? Daar houden dat soort mensen toch van?
Denk om je bloeddrukquote:Op maandag 16 juni 2014 22:31 schreef Xaxax het volgende:
Hawking.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:31 schreef OverRated het volgende:
Uuugh. Ik ga Last Week Tonight terugkijken.
John Oliver
Kun je nagaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfs mijn parkiet zit te slapen op schoot en die valt nooit in slaap voor de tv!
Zonnebloempitten?quote:
Mwe, ben niet geheel blank, maar zeker ook geen negerin.quote:
twitter:jackvangelder twitterde op maandag 16-06-2014 om 22:30:37Wij gebruiken in Rio bij de NOS een zg Mifi. Altijd en overal Wifi verbinding daardoor. Een fantastisch apparaatje reageer retweet
Of mannen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alle vrouwen op FOK! zijn negerinnen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
Usa - Ghana 0-3
Gun die irritante amerikanen niks, die denken dat ze overal goed in moeten zijn
racistquote:Op maandag 16 juni 2014 22:31 schreef Belladonna80 het volgende:
Wat moet je met zo'n kutpartij? Jeetje zeg, geen enkele fatsoenlijke aanval na 72 minuten. Mijn God.
Alle vrouwen op FOK! zijn mannen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mee eens. USA echt zo dik mogelijk verliezen. Maak er brandhout van Ghana.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
Usa - Ghana 0-3
uuu ss aa! Uu ss aaaaa!quote:Op maandag 16 juni 2014 22:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
Usa - Ghana 0-3
Een beetje zoals je UI?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:32 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Mwe, ben niet geheel blank, maar zeker ook geen negerin.
Haten op zwarte piet.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:32 schreef Smoofie het volgende:
Halfbloedjes kunnen wel mooi zijn Johan, maar de echte... =S
Fernandez groen yummiieeerrquote:Op maandag 16 juni 2014 22:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wil je een Fernandez? Daar houden dat soort mensen toch van?
Bewijs.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind Belladonna niet echt een negerinnennaam.quote:
Dit dus.quote:
Voor FC Assad inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2014 22:33 schreef Xaxax het volgende:
OKE
HET GAAT GEBEUREN..
ER GAAT ZO EEN DOELPUINT VALLEN ZO..
IK VOEL HNET
bedankt hansquote:Op maandag 16 juni 2014 22:33 schreef Xaxax het volgende:
OKE
HET GAAT GEBEUREN..
IK VOEL HNET
Heb je voor het eerst een euro ingezet?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:33 schreef Xaxax het volgende:
OKE
HET GAAT GEBEUREN..
IK VOEL HNET
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |