Die ene waar Tywin dood gaat?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Laatste aflevering van GoT is genot.
Einde bericht.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Nog fucking half uur.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:19 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb het gevoel dat deze wedstrijd al drie uur aan de gang is. Mozes wat saai.
Ik kijk niet.quote:
Ja, lekker. Cookie Crumble graag.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben er al. Ik zal weg bij de Starbucks wachten. Wil je wat?
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Dat nemen alleen gordons.quote:
Wat heb jij voor printerquote:Op maandag 16 juni 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
21 van de 60 bladzijdes.
Nog 39 bladzijdes tegen 31 minuten.
Wat een strijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |