In het land der blinden is Enoh koning.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nigeria, kampioen van Afrika, kampioen van de blinden.
Walgelijk land met walgelijk voetbal.
ik help je daarbij..quote:
Een beetje zoals die Afrikanen altijd vechten. Heen en weer dansen met zo'n bigass gun op de heupen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:25 schreef Belladonna80 het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat Afrikaanse teams voetballen zonder ook maar énige tactiek. Ze doen zomaar wat. Ziet er iemand een lijn in?
Kieft wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:25 schreef Belladonna80 het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat Afrikaanse teams voetballen zonder ook maar énige tactiek. Ze doen zomaar wat. Ziet er iemand een lijn in?
Ik zag bij die wedstrijd de grote Zinedine Zidane zitten, toen dacht ik bij mezelf; ach, die jongen heeft zich vanochtend staan scheren, die heb z'n tanden gepoetst, die heb ze eigen aangekleed en een taxi genomen om naar die wedstrijd te gaan en die krijgt een kutpot voorgeschoteld. Want die Algerijnen kunnen er he-le-maal niks van. En dan denk ik, wat zou die Zidane nou zeggen, na afloop?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze wedstrijd doet me denken aan het legendarische Algerijë - Slovenië
Dat was het meest legendarische.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zag bij die wedstrijd de grote Zinedine Zidane zitten, toen dacht ik bij mezelf; ach, die jongen heeft zich vanochtend staan scheren, die heb z'n tanden gepoetst, die heb ze eigen aangekleed en een taxi genomen om naar die wedstrijd te gaan en die krijgt een kutpot voorgeschoteld. Want die Algerijnen kunnen er he-le-maal niks van. En dan denk ik, wat zou die Zidane nou zeggen, na afloop?
twitter:GaryLineker twitterde op maandag 16-06-2014 om 22:17:34Iran had more clean sheets than any nation in qualifying. Nigeria were the lowest scoring. Who would've thought? reageer retweet
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:27 schreef wolfrolf het volgende:
Wim Kieft zijn dealers lopen op het veld, man.
quote:
twitter:Catenaccio twitterde op maandag 16-06-2014 om 22:24:46Arno Vermeulen: 'Teymourian, uitschuifbenen. Typische bal-onderschepper.' Teymourian onderschepte welgeteld één bal deze pot. #iranig reageer retweet
Ja precies. Alsof het doel is om zo gek mogelijk te doen ipv eens na te gaan denken.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Een beetje zoals die Afrikanen altijd vechten. Heen en weer dansen met zo'n bigass gun op de heupen.
Voor dit toernooi wel. Echt deze 2 mogen ze per direct naar huis sturenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:26 schreef Thas het volgende:
Er waren tal van wedstrijden de afgelopen 2 WK's die net zo slecht waren. Dus weet niet waarom er zo overdreven wordt gedaan. Ja, het is drama, maar het is niet uniek
jep, en die wedstrijd heb ik nog live gezien ook. Half.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit niveau ligt nog lager dan NEC v Sparta.
Dan liever een dressurewedstrijd. Is nog spannenderquote:
Achilles zou dit nog winnenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit niveau ligt nog lager dan NEC v Sparta.
Hehe, bijna.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:28 schreef Badr_Harry het volgende:
Pff dit zijn van de momenten dat ik echt bijna een sociaal leven wil gaan zoeken
Nou nou nou, even rustig aan.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:28 schreef Xaxax het volgende:
FUKKING PLEURIS NIGERIANEN MAAK EEN DOELPUNT, IK HEB GELD OP DIE KLOOTZAKKEN GEZET...
IK VERMOORD DIE GASTEN ALS ZE NIET SCOREN
Zelfs mijn parkiet zit te slapen op schoot en die valt nooit in slaap voor de tv!quote:
jeetjequote:Op maandag 16 juni 2014 22:28 schreef Xaxax het volgende:
FUKKING PLEURIS NIGERIANEN MAAK EEN DOELPUNT, IK HEB GELD OP DIE KLOOTZAKKEN GEZET...
*start Whatsapp opquote:Op maandag 16 juni 2014 22:28 schreef Badr_Harry het volgende:
Pff dit zijn van de momenten dat ik echt bijna een sociaal leven wil gaan zoeken
mag hier nietquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef mrstylo het volgende:
Je mag toch naakt posten?
Stijn plaats eens wat plaatjes van alexis Texas. USA moet spelen zo.
Moet je aan Tjaptjoep vragen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef mrstylo het volgende:
Ja klopt. Al zie ik ze beiden winnen van Honduras.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Voor dit toernooi wel. Echt deze 2 mogen ze per direct naar huis sturen
Is het racistisch om het tijdens deze wedstrijd over banaanvragen te gaan hebben?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:28 schreef Xaxax het volgende:
Doe dan die van mijn username.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef mrstylo het volgende:
KFCquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Had je ze maar meer KFC moeten geven
Zo erg is het nou ook weer niet..quote:Op maandag 16 juni 2014 22:28 schreef Badr_Harry het volgende:
Of watermeloenen xDquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Belladonna Texas? Wie is dat?quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Zonde dit. Nigeria mist precisie
Kijk maar uit, dalijk word je gescammedquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is het racistisch om het tijdens deze wedstrijd over banaanvragen te gaan hebben?
Daar ga ik ook wel harder voor rennen hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Jaquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is het racistisch om het tijdens deze wedstrijd over banaanvragen te gaan hebben?
Ze moeten daar niet tegenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja klopt. Al zie ik ze beiden winnen van Honduras.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |