Is het racistisch om het tijdens deze wedstrijd over banaanvragen te gaan hebben?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:28 schreef Xaxax het volgende:
FUKKING PLEURIS NIGERIANEN MAAK EEN DOELPUNT, IK HEB GELD OP DIE KLOOTZAKKEN GEZET...
IK VERMOORD DIE GASTEN ALS ZE NIET SCOREN
Doe dan die van mijn username.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef mrstylo het volgende:
Je mag toch naakt posten?
Stijn plaats eens wat plaatjes van alexis Texas. USA moet spelen zo.
KFCquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Had je ze maar meer KFC moeten geven
Zo erg is het nou ook weer niet..quote:Op maandag 16 juni 2014 22:28 schreef Badr_Harry het volgende:
Pff dit zijn van de momenten dat ik echt bijna een sociaal leven wil gaan zoeken
Of watermeloenen xDquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Belladonna Texas? Wie is dat?quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Zonde dit. Nigeria mist precisie
Kijk maar uit, dalijk word je gescammedquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is het racistisch om het tijdens deze wedstrijd over banaanvragen te gaan hebben?
Daar ga ik ook wel harder voor rennen hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Jaquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is het racistisch om het tijdens deze wedstrijd over banaanvragen te gaan hebben?
Ze moeten daar niet tegenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja klopt. Al zie ik ze beiden winnen van Honduras.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |