Is er ook een Griek die bij Ajax speelt?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Is er ook Iranier die bij Xerxes speelt?
Iemand van FOK! dusquote:Op maandag 16 juni 2014 21:13 schreef Slobeend het volgende:
De Belg op Sporza: 'Moses aan de wandel, de zee splijt open.'
De laatste 2 Grieken waren daar niet heel succesvolquote:Op maandag 16 juni 2014 21:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Is er ook een Griek die bij Ajax speelt?
Toch sublieme woordspelingquote:
Kanu en Finidi konden ook nauwelijks scoren. Hoe die twee ooit een grote transfer hebben gemaakt is mij een raadsel.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:12 schreef Vasion het volgende:
Nigeria heeft altijd problemen met afmaken.
Slapen om 21:00quote:Op maandag 16 juni 2014 21:13 schreef Hathor het volgende:
Goeie genade ben ik hier mijn nest voor uitgekomen?
Charisteasquote:Op maandag 16 juni 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De laatste 2 Grieken waren daar niet heel succesvol
Yanis Annanastioe.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Siestaatje hequote:
Machlas.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
En Anastasiouquote:
Ja, valt de hele tijd weg.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:14 schreef cemeteryslut het volgende:
shit man, nog meer mensen die tv van tele2 hebben?
Obiku kon het wel aardig.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Kanu en Finidi konden ook nauwelijks scoren. Hoe die twee ooit een grote transfer hebben gemaakt is mij een raadsel.
Nederland heeft Jordy Clasie en Kongololololo en winnen van Spanje.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:14 schreef Momo... het volgende:
Tja in de selectie van Iran zit een gedegradeerde NEC'er, in de selectie van Nigeria een huurling van een Jupiler League-club
Lachgas.quote:
ooit 19 goals voor rodaquote:Op maandag 16 juni 2014 21:15 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Die kan ik me niet eens meer herinneren
daar zit meer sap in dan deze spelersquote:
hoe was Portugal?quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:15 schreef mrstylo het volgende:
Topic gaat veel te hart voor zo'n kut wedstrijd.
Ik heb een samsung.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:14 schreef cemeteryslut het volgende:
shit man, nog meer mensen die tv van tele2 hebben?
Hart.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:15 schreef mrstylo het volgende:
kevin hart, joe hart?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:15 schreef mrstylo het volgende:
Juist omdat het een kutwedstrijd is gaat het hardquote:Op maandag 16 juni 2014 21:15 schreef mrstylo het volgende:
Was je gister nou beroemd geworden?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:16 schreef Paul het volgende:
JONGENS MIJN PARELTJE VAN EEN PAINT IS WEER KLAAR
Ga maar aan je moeder laten zien.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:16 schreef Paul het volgende:
Laat het maar aan je begeleider zienquote:Op maandag 16 juni 2014 21:16 schreef Paul het volgende:
quote:
quote:
Die zou alle afstandsschoten van 40 meter uitstekend kunnen duiden.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze wedstrijd mist een type Frans Kramer
GGMM zou nu posten:quote:Op maandag 16 juni 2014 21:15 schreef mrstylo het volgende:
Laat zien dan ouwe reus.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:16 schreef Paul het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga maar aan je moeder laten zien.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laat het maar aan je begeleider zien
quote:
quote:Moses was born in Lagos, Nigeria,the son of a Christian pastor. When he was 11, his parents were among thousands killed by rioters. A week later with his travel being paid for by relatives, Moses came to Britain as an asylum seeker.
Website of krant?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja mijn paint stond in het Algemeen Dagblad
Unne anusquote:
Je hebt een goal nee toch niet momentje al gemist.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zou alle afstandsschoten van 40 meter uitstekend kunnen duiden.
Met deze binnenkomer meld ik dat ik gestopt ben met Haxball om mij volledig op deze wedstrijd te richten.
Ik ben op vakantie geweest, dus dat heb ik gelukkig gemist.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM doet een beetje naar de laatste tijd.
Zijn jullie echt nog zo lang doorgegaanquote:Op maandag 16 juni 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zou alle afstandsschoten van 40 meter uitstekend kunnen duiden.
Met deze binnenkomer meld ik dat ik gestopt ben met Haxball om mij volledig op deze wedstrijd te richten.
Hahahah dan hoefde hij die tunnel niet eens te gebruiken xDquote:
gangnam style?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:18 schreef Pascalus het volgende:
Volgens mij is er iets mis met mijn TV, ik hoor alleen maar WOP WOP WOP.
Das moai mien jong. Heb'm jim ien Moarum, Grodegast of De Peen ok zukn heerlijk weekend had?quote:
Hij beweert zelfs "mij actief weg te willen pesten van dit forum" en tegen de Johannes4Mod campagne te zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie geweest, dus dat heb ik gelukkig gemist.
Betekent dit ook dat je niet meer zijn tijgernootje bent?
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bel het reformatorisch dagblad alvast.
Je tweet is weggehaald.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Website: http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)ogie-de-schuld.dhtml
Ik ben trots op je hoor jongenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Lol, hij snapte er gister helemaal niks vanquote:Op maandag 16 juni 2014 21:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij heeft altijd al vervelende trekjes gehad, die jongen.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij beweert zelfs "mij actief weg te willen pesten van dit forum" en tegen de Johannes4Mod campagne te zijn.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hij staat onderaan heel groot ouwe reus
Erg laat.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je tweet is weggehaald.
oh, laat maar. hij staat er nu onder.
Zuudhorn he.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Das moai mien jong. Heb'm jim ien Moarum, Grodegast of De Peen ok zukn heerlijk weekend had?
Mag ik uw handtekening?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hij staat onderaan heel groot ouwe reus
ALLEMAAL OP DEPRIMEREND STEMMEN.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je tweet is weggehaald.
oh, laat maar. hij staat er nu onder.
Baaah, Zuudhörn.. De bordjes van t Westerkwartier begun'n pas astoe Zuudhörn uutriedst richting Nijkerk en Ollekerk!quote:
Jammer, hij graaft zo wel zijn eigen graf.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij beweert zelfs "mij actief weg te willen pesten van dit forum" en tegen de Johannes4Mod campagne te zijn.
Dit stadion zit voller dan bij Spanje-Nederland lijkt het wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Ben je in brazilie. Ga je naar deze wedstrijd.
idd, totaal geen verdedigende strategie, op met z'n allen achter de bal aanrennen na :'Dquote:Op maandag 16 juni 2014 21:19 schreef LTVDK het volgende:
Als Nigera iets meer tijd neemt om op te bouwen spelen ze Iran zo weg volgens mij
het veld is niet bestquote:Op maandag 16 juni 2014 21:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik denk dat ze in de rust even het veld moeten sprayen.
RIPquote:Op maandag 16 juni 2014 21:21 schreef Momo... het volgende:
Dorp in Nigeria bestormd: 22 doden
maandag 16 jun 2014, 18:56 (Update: 16-06-14, 19:31)
Boko Haram pleegt vaker aanslagen in Nigeria
Boko Haram pleegt vaker aanslagen in Nigeria AFP
Gewapende strijders hebben een bloedbad aangericht in het noordoosten van Nigeria. Volgens de politie zijn in het dorpje Daku zeker 22 inwoners gedood. Vermoedelijk horen de daders bij de terreurbeweging Boko Haram.
De strijders kwamen Daku in colonne binnenrijden en zwaaiden volgens ooggetuigen met hun kalasjnikovs. Op een markt in het dorpje openden ze het vuur.
Ontsnapt
"Mijn broer zag het gebeuren en kon gelukkig net op tijd ontsnappen", zegt een inwoner, die ervan overtuigd is dat Boko Haram erachter zit.
Sinds 2009 heeft Boko Haram duizenden Nigerianen gedood in hun strijd voor de oprichting van een islamitische staat. Inmiddels worden dorpjes in het noordoosten van het land bijna dagelijks aangevallen.
Vanavond nog
Ja je kan moeilijk in Mexico naar deze wedstrijd gaan he.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Ben je in brazilie. Ga je naar deze wedstrijd.
Verkeerde forum.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:21 schreef Momo... het volgende:
Gewapende strijders hebben een bloedbad aangericht in het noordoosten van Nigeria. Volgens de politie zijn in het dorpje Daku zeker 22 inwoners gedood. Vermoedelijk horen de daders bij de terreurbeweging Boko Haram.
De strijders kwamen Daku in colonne binnenrijden en zwaaiden volgens ooggetuigen met hun kalasjnikovs. Op een markt in het dorpje openden ze het vuur.
Ontsnapt
"Mijn broer zag het gebeuren en kon gelukkig net op tijd ontsnappen", zegt een inwoner, die ervan overtuigd is dat Boko Haram erachter zit.
Sinds 2009 heeft Boko Haram duizenden Nigerianen gedood in hun strijd voor de oprichting van een islamitische staat. Inmiddels worden dorpjes in het noordoosten van het land bijna dagelijks aangevallen.
Vanavond nog
Die lui zijn zo ontspoord dat zelf Al-Qaida niks met ze te maken wil hebbenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:21 schreef Momo... het volgende:
Ontsnapt
Vanavond nog
Zuudhorn is nog staids Westerkwartaier.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Baaah, Zuudhörn.. De bordjes van t Westerkwartier begun'n pas astoe Zuudhörn uutriedst richting Nijkerk en Ollekerk!
Geen KD's hebbenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb trouwens schoenen van Kobe, dat jullie het weten.
Je hebt nu indirect schoenen van Blatter.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja je kan moeilijk in Mexico naar deze wedstrijd gaan he.
Kobe system?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
Toch mooi die zin over die broer, dat geeft het hele verhaal toch een lekker positief tintje.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:21 schreef Momo... het volgende:
Ontsnapt
Vanavond nog
En ik niet van iemand die 3 wedstrijden per seizoen speelt.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik draag geen schoenen van een flopper.
Weet Kobe dit ook?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:20 schreef Paul het volgende:
https://twitter.com/paulinthedark/status/478616811605610497
retweet
Graag gedaantwitter:jvermeer3 twitterde op maandag 16-06-2014 om 21:22:46@paulinthedark RT & Share dis if u cry evertim reageer retweet
Zowaar bijna een aanval!quote:Op maandag 16 juni 2014 21:21 schreef Replicat het volgende:
[..]
idd, totaal geen verdedigende strategie, op met z'n allen achter de bal aanrennen na :'D
Lotte ziet je zitten. Ga ervoor Paulquote:Op maandag 16 juni 2014 21:20 schreef Paul het volgende:
https://twitter.com/paulinthedark/status/478616811605610497
retweet
Dat is pas zo na die vieze herindelingquote:Op maandag 16 juni 2014 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zuudhorn is nog staids Westerkwartaier.
Zo merk je maar dat een op het oog vriendelijke moderator eigenlijk een vervelende man kan zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer, hij graaft zo wel zijn eigen graf.
Dat hij zo fel tegen Elsierd was had eigenlijk altijd al een signaal moeten zijn dat er iets ernstigs mis is met die jongen.
Meehobbelen bedoel je?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:25 schreef Onnoman het volgende:
de eerste ronde van het WK vind ik altijd het leukste.. omdat dan alle landen nog meedoen en meevechten..
Voor wie?quote:
Het had evengoed andersom kunnen zijn.quote:
Kan toch niet. Daarom ook EK>WK.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ipv Iran had ik veel liever Zweden gezien..
ja.. idd.. zweden is 800 keer beterquote:Op maandag 16 juni 2014 21:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ipv Iran had ik veel liever Zweden gezien..
Ook slechts omdat hij bij Fenerbache speelt met al die omkoping.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:26 schreef Drxx het volgende:
Bij Besiktas krijgt ie betere ballen kennelijk? Zo boos jonguhhh.
Het moet gek gaan als die niet allebei hiervan kunnen winnen.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:27 schreef LTVDK het volgende:
Argentinë en Bosnië was de meest spannende wedstrijd van deze poule vrees ik
Zelfs Noord-Korea was nog spannender 4 jaar terugquote:Op maandag 16 juni 2014 21:26 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kom op zeg tie.
Haha die zwartjes spreken helemaal geen Nederlands Arno
Wat stel je voor om te gaan doen dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef Karina het volgende:
Toen het net was begonnen had ik nog zoiets, mwah kan wat worden maar ik zit nu te gapen.
Bosnie schat ik hoger in dan Iran en ook Nigeria, argentinie sloopte de wedstrijd gewoon door ultradefensief te spelenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:27 schreef Hathor het volgende:
Plotseling vind ik het idee van Bosnie Herzegovina in de tweede ronde helemaal zo gek nog niet.
Viel er nog maar wat te trekken maar helaas.quote:
Wonnen die niet met 28-0 van Brazilie?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs Noord-Korea was nog spannender 4 jaar terug
Als je gemarteld wordt bij verlies zorgt dat toch altijd voor een beetje extra motivatie.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie met mijn post even niet. Noord-Korea zorgt trouwens altijd voor sensatie.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een echte, heeft deze:quote:Op maandag 16 juni 2014 21:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En ik niet van iemand die 3 wedstrijden per seizoen speelt.
Griekenland is goed vergeleken met dit.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:29 schreef Lothiriel het volgende:
Dit is toch al de lelijkste wedstrijd tot nu toe
Of misschien speelt Griekenland nog lelijker dat kan ook wel
Dan wordt er helemaal niet meer gevoetbald. Nu doet Nigeria nog een posing om te scoren...quote:
Mja, wou er nog een positieve draai aan geven maar je hebt helaas gelijkquote:Op maandag 16 juni 2014 21:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Griekenland is goed vergeleken met dit.
Jij kan niet lekker rukken op die geile negers?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef BB-King het volgende:
[..]
Viel er nog maar wat te trekken maar helaas.
Klopt, ze doen altijd maar wat.. zie Africa cupquote:Op maandag 16 juni 2014 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Afrikanen hebben gewoon geen kaas gegeten van tactiek, vaste looplijnen en zulks..
Oeps, verkeerd gequote, had op die post over Zweden moeten zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 21:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie met mijn post even niet. Noord-Korea zorgt trouwens altijd voor sensatie.
Polivalente spelers hebben ze ook al niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Afrikanen hebben gewoon geen kaas gegeten van tactiek, vaste looplijnen en zulks..
Ben je gek!quote:Op maandag 16 juni 2014 21:30 schreef Drxx het volgende:
[..]
Jij kan niet lekker rukken op die geile negers?
ja, echt en topwedstrijdquote:Op maandag 16 juni 2014 21:30 schreef essnhills het volgende:
TV doet het weer, nog wat spannends gemist?
het begin was even leuk, maar dit verzandt in pingpongquote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef Karina het volgende:
Toen het net was begonnen had ik nog zoiets, mwah kan wat worden maar ik zit nu te gapen.
Ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:30 schreef essnhills het volgende:
JAMAN ZE HADDEN NET EEN ZONNE FLAIR IN BEELD FUCKING LEUK.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:30 schreef essnhills het volgende:
Jammerquote:
Wat dacht je van isketch of is dat alweer voorbij?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja.
Arno maakte een fout. Verder zijn het 22 debielen op het veld.
Oei, daar moet je mee oppassen. Ik ken iemand die ooit een verkeerde had gequote en toen aangereden is.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeps, verkeerd gequote, had op die post over Zweden moeten zijn
Dat eerste is niet geheel verrassend lijkt me.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja.
Arno maakte een fout. Verder zijn het 22 debielen op het veld.
10-0quote:Op maandag 16 juni 2014 21:32 schreef Raptor1985 het volgende:
Pfff alsof ik naar Psv-Feyenoord zit te kijken.
Kan wel even meedoen. Geen idee of er andere gegadigde zijn. Van één potentiële speler kan ik al stellen dat ze niet meedoet.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van isketch of is dat alweer voorbij?
Ik doe ook niet mee.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan wel even meedoen. Geen idee of er andere gegadigde zijn. Van één potentiële speler kan ik al stellen dat ze niet meedoet.
Speelt ie nu toevallig bij Iran?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Oei, daar moet je mee oppassen. Ik ken iemand die ooit een verkeerde had gequote en toen aangereden is.
depressief om Ronaldo?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan wel even meedoen. Geen idee of er andere gegadigde zijn. Van één potentiële speler kan ik al stellen dat ze niet meedoet.
Racistquote:Op maandag 16 juni 2014 21:32 schreef essnhills het volgende:
Ik wilde eigenlijk vragen welk team met welk kleur shirtje speelde, maar toen bedacht ik me dat de huidskleur in deze ook wel een goede indicator zou zijn.
Kietel me.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:32 schreef essnhills het volgende:
Ik wilde eigenlijk vragen welk team met welk kleur shirtje speelde, maar toen bedacht ik me dat de huidskleur in deze ook wel een goede indicator zou zijn.
Nigeria speelt in het zwart-groen.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:32 schreef essnhills het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |