Is er ook een Griek die bij Ajax speelt?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Is er ook Iranier die bij Xerxes speelt?
Iemand van FOK! dusquote:Op maandag 16 juni 2014 21:13 schreef Slobeend het volgende:
De Belg op Sporza: 'Moses aan de wandel, de zee splijt open.'
De laatste 2 Grieken waren daar niet heel succesvolquote:Op maandag 16 juni 2014 21:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Is er ook een Griek die bij Ajax speelt?
Toch sublieme woordspelingquote:
Kanu en Finidi konden ook nauwelijks scoren. Hoe die twee ooit een grote transfer hebben gemaakt is mij een raadsel.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:12 schreef Vasion het volgende:
Nigeria heeft altijd problemen met afmaken.
Slapen om 21:00quote:Op maandag 16 juni 2014 21:13 schreef Hathor het volgende:
Goeie genade ben ik hier mijn nest voor uitgekomen?
Charisteasquote:Op maandag 16 juni 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De laatste 2 Grieken waren daar niet heel succesvol
Yanis Annanastioe.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Siestaatje hequote:
Machlas.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
En Anastasiouquote:
Ja, valt de hele tijd weg.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:14 schreef cemeteryslut het volgende:
shit man, nog meer mensen die tv van tele2 hebben?
Obiku kon het wel aardig.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Kanu en Finidi konden ook nauwelijks scoren. Hoe die twee ooit een grote transfer hebben gemaakt is mij een raadsel.
Nederland heeft Jordy Clasie en Kongololololo en winnen van Spanje.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:14 schreef Momo... het volgende:
Tja in de selectie van Iran zit een gedegradeerde NEC'er, in de selectie van Nigeria een huurling van een Jupiler League-club
Lachgas.quote:
ooit 19 goals voor rodaquote:Op maandag 16 juni 2014 21:15 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Die kan ik me niet eens meer herinneren
daar zit meer sap in dan deze spelersquote:
hoe was Portugal?quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:15 schreef mrstylo het volgende:
Topic gaat veel te hart voor zo'n kut wedstrijd.
Ik heb een samsung.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:14 schreef cemeteryslut het volgende:
shit man, nog meer mensen die tv van tele2 hebben?
Hart.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:15 schreef mrstylo het volgende:
kevin hart, joe hart?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:15 schreef mrstylo het volgende:
Juist omdat het een kutwedstrijd is gaat het hardquote:Op maandag 16 juni 2014 21:15 schreef mrstylo het volgende:
Was je gister nou beroemd geworden?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:16 schreef Paul het volgende:
JONGENS MIJN PARELTJE VAN EEN PAINT IS WEER KLAAR
Ga maar aan je moeder laten zien.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:16 schreef Paul het volgende:
Laat het maar aan je begeleider zienquote:Op maandag 16 juni 2014 21:16 schreef Paul het volgende:
quote:
quote:
Die zou alle afstandsschoten van 40 meter uitstekend kunnen duiden.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze wedstrijd mist een type Frans Kramer
GGMM zou nu posten:quote:Op maandag 16 juni 2014 21:15 schreef mrstylo het volgende:
Laat zien dan ouwe reus.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:16 schreef Paul het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga maar aan je moeder laten zien.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laat het maar aan je begeleider zien
quote:
quote:Moses was born in Lagos, Nigeria,the son of a Christian pastor. When he was 11, his parents were among thousands killed by rioters. A week later with his travel being paid for by relatives, Moses came to Britain as an asylum seeker.
Website of krant?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja mijn paint stond in het Algemeen Dagblad
Unne anusquote:
Je hebt een goal nee toch niet momentje al gemist.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zou alle afstandsschoten van 40 meter uitstekend kunnen duiden.
Met deze binnenkomer meld ik dat ik gestopt ben met Haxball om mij volledig op deze wedstrijd te richten.
Ik ben op vakantie geweest, dus dat heb ik gelukkig gemist.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM doet een beetje naar de laatste tijd.
Zijn jullie echt nog zo lang doorgegaanquote:Op maandag 16 juni 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zou alle afstandsschoten van 40 meter uitstekend kunnen duiden.
Met deze binnenkomer meld ik dat ik gestopt ben met Haxball om mij volledig op deze wedstrijd te richten.
Hahahah dan hoefde hij die tunnel niet eens te gebruiken xDquote:
gangnam style?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:18 schreef Pascalus het volgende:
Volgens mij is er iets mis met mijn TV, ik hoor alleen maar WOP WOP WOP.
Das moai mien jong. Heb'm jim ien Moarum, Grodegast of De Peen ok zukn heerlijk weekend had?quote:
Hij beweert zelfs "mij actief weg te willen pesten van dit forum" en tegen de Johannes4Mod campagne te zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie geweest, dus dat heb ik gelukkig gemist.
Betekent dit ook dat je niet meer zijn tijgernootje bent?
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bel het reformatorisch dagblad alvast.
Je tweet is weggehaald.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Website: http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)ogie-de-schuld.dhtml
Ik ben trots op je hoor jongenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Lol, hij snapte er gister helemaal niks vanquote:Op maandag 16 juni 2014 21:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij heeft altijd al vervelende trekjes gehad, die jongen.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij beweert zelfs "mij actief weg te willen pesten van dit forum" en tegen de Johannes4Mod campagne te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |