Vertaling:quote:
Tja, ik las dat er weer duizenden mensen worden geloosd in de zorg. Ze bellen haar ook vaak, ze zijn in huis geweest en hebben een rapport gemaakt. Ik maak me al een tijdje zorgen om mijn moeder omdat die het niet meer kan behappen. Vrijdag weer een gesprek en daar ben ik bij.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze zoiets nu verwachten van mensen van die leeftijd?
Geef ze oranje sokkies aanquote:Op maandag 16 juni 2014 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Dees, hoe kan ik je UI aanpassen als je nu een andere hebt?
Ik las vandaag dat het om meer dan 50.000 banen in de zorg gaat.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja, ik las dat er weer duizenden mensen worden geloosd in de zorg. Ze bellen haar ook vaak, ze zijn in huis geweest en hebben een rapport gemaakt. Ik maak me al een tijdje zorgen om mijn moeder omdat die het niet meer kan behappen. Vrijdag weer een gesprek en daar ben ik bij.
We willen niet dat hij in deze conditie thuis komt. Dat is zeker.
Ik wilde je al dm-en, maar kan je hier iets mee dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Dees, hoe kan ik je UI aanpassen als je nu een andere hebt?
Klopt idd.. misten een paar woorden die ik weer vergeten was... Ik wou het aanpassen, maar ik moest gelukkig mn dochter bellen en das nu eenmaal belangrijkerquote:Op maandag 16 juni 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vertaling:
Mocht het ooit zo laat zijn geworden is het bij mij ook liever over en uit .. FF alles regelen en dan
We hadden het al vertaald voor jequote:Op maandag 16 juni 2014 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt idd.. misten een paar woorden die ik weer vergeten was... Ik wou het aanpassen, maar ik moest gelukkig mn dochter bellen en das nu eenmaal belangrijker
Ik ben er altijd bij, zo niet mijn broer of zus.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat het om meer dan 50.000 banen in de zorg gaat.
Het is goed dat je meegaat
Ja maar ik geloof dat Deissy iets met oranje wilde, voor mij hoeft het ook niet...quote:Op maandag 16 juni 2014 21:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb mijn oranje toupet juist afgezet.
Alweer? Sinds gisteren geen andere gezienquote:Op maandag 16 juni 2014 21:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ga even kijken...quote:Op maandag 16 juni 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde je al dm-en, maar kan je hier iets mee dan?
Het was een herhaling sjoef.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Alweer? Sinds gisteren geen andere gezien
Wat zie jij er ongezellig uit!quote:Op maandag 16 juni 2014 21:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Pas maar op zolang de Griek nog mee doet .. Ook al kijkt ie er niet naar , diep in zn hart leeft ie vast wel mee ..quote:Op maandag 16 juni 2014 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof dat Deissy iets met oranje wilde, voor mij hoeft het ook niet...
Maar je gaat wel posten in dat oranje topicquote:Op maandag 16 juni 2014 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof dat Deissy iets met oranje wilde, voor mij hoeft het ook niet...
Tuurlijk, stiekum wil hij altijd dat ze winnenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op zolang de Griek nog mee doet .. Ook al kijkt ie er niet naar , diep in zn hart leeft ie vast wel mee ..
Héh jah..... ik zat gewoon te zappenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar je gaat wel posten in dat oranje topic
Ik lees net dat Fann je UI gaat maken...quote:Op maandag 16 juni 2014 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Maak van de appel een voetbal, een paar voetbalschoen en sokkies en klaar is kees
Dat zei ze nietquote:Op maandag 16 juni 2014 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees net dat Fann je UI gaat maken...
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fann werkt op TV-formaat ... wel erg groot ..quote:Op maandag 16 juni 2014 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
17 inchquote:Op maandag 16 juni 2014 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann werkt op TV-formaat ... wel erg groot ..
2e is goed Ik was dat helemaal vergetenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
2e werd NL toen. Net niet maar is dat slecht?
Hoe vind jij het als je 'geholpen' wordt tijdens je creatieve proces?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]ik zou willen dat ik het kon
![]()
was gewoon om jou te helpen
Nóg groter is geen laptop meer denk ikquote:Op maandag 16 juni 2014 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor een laptop is dat redelijk groot sig ..
Mijn TV hangt aan de PC en 27" monitor staat erbij zodat ik kan multitasken.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou ook op de smart TV kunnen maar dat werkt niet echt
Mijn laptop gebruik ik nooit thuis, die is voor onderweg.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor een laptop is dat redelijk groot sig ..
Ik vroeg wel eens wat vindt jij ervanquote:Op maandag 16 juni 2014 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe vind jij het als je 'geholpen' wordt tijdens je creatieve proces?
Nou, hè, nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |