s Avonds is het wel rustig voor je ogen, overdag lijkt het me wat te donker.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik dacht het is minder vermoeiend voor je ogen dus ik kan wel uitleggen hoe dat moet Google chrome
Dat is natuurlijk ook een optie, maar dat vind ik wel zonde hoor.quote:
Ja nou dat dus, plus het boeit me niet meer.quote:
Jij loopt echt zuur te zeiken. Zal welquote:Op maandag 16 juni 2014 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Als de muis de bak verlaten heeft, zal er voor een rat weinig meer te halen vallen
Dat zegt Lot ookquote:Op maandag 16 juni 2014 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou dat dus, plus het boeit me niet meer.
Ja, nou serieus hoor... nog effe, als wij aan de beurt zijn is het een rampquote:
Ik ook, maar dat roep ik al jaren.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, nou serieus hoor... nog effe, als wij aan de beurt zijn is het een ramp![]()
Ik mot zo;n pilletje hebben voor die tijd
Ik maak me daar wel zorgen over, ik merk het nu dicht bij huis. Mijn moeder word min of meer verplicht om haar huis te verbouwen en haar zieke vriend te verzorgen. Dat gaat NIET gebeuren.quote:
Ik meen het ook, al jaren. Tegen die tijd zijn die pillen gewoon via internet te bestellen, want dan zijn ze blij dat ze van ons af zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ik méén het, maar daar kom je niet zo makkelijk aan..
Serieusquote:Op maandag 16 juni 2014 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak gewoon een serieuze opmerking, maar tegenwoordig mag dat nergens meer ..
Dat is inderdaad te triest voor woordenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maak me daar wel zorgen over, ik merk het nu dicht bij huis. Mijn moeder word min of meer verplicht om haar huis te verbouwen en haar zieke vriend te verzorgen. Dat gaat NIET gebeuren.
Ze is 81 en goed bij de tijd hoor, maar ze pushen haar om haar vent met een lift op de wc te zetten.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad te triest voor woorden
Ik hoop het...quote:Op maandag 16 juni 2014 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik meen het ook, al jaren. Tegen die tijd zijn die pillen gewoon via internet te bestellen, want dan zijn ze blij dat ze van ons af zijn.
Hoe kunnen ze zoiets nu verwachten van mensen van die leeftijd?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is 81 en goed bij de tijd hoor, maar ze pushen haar om haar vent met een lift op de wc te zetten.
Dat gaat niet gebeuren. Plus het halve huis moet rolstoel vriendelijk worden gemaakt.
Hij mag niks eten en drinken mag ook eigenlijk niet, zit mijn moeder alleen te eten?
Nee
Participatie maatschappij.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze zoiets nu verwachten van mensen van die leeftijd?
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
Mocht het ooit o laat zijn geworden is het bij ook leiver over en uit .. FF alles regelen en dan
het is waarschijnlijk dat, of een verpleegtehuisquote:Op maandag 16 juni 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze zoiets nu verwachten van mensen van die leeftijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |