Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!!
• Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! Is het topic vol, maak een nieuwe dmv 'nieuw deel' knop! Als er al een is dan wordt het aangegeven.
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: FMT
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een keurmerk van Rob!
SPOILER: Afstand van de slowchatters tot de berckt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fipo? Daar heeft AF_ een échte TVSC banner voor gemaakt! En hier weer verder:
Alberto klust graag wat bij.
Wat zou Koos vinden van deze ABS-test van ons aller WcPot?!
En de milieuvervuiling niet te vergeten. Man man man dat dit kan in Nederland.
En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt
SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
Op maandag 16 juni 2014 12:32 schreef Studiotje het volgende: STRAKS MET HET BUSJE NAAR HUIS! Ingesnoerd anders sla ik met mijn waterhoofd tegen het raam.
Ik weet niet of ik nu nog wel met jou wil meeten. Je klinkt best wel gevaarlijk
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Dat we in dit Nederland de boel eens op een rijtje moeten gaan zetten. En dat het ophoudt met iedereen gelijk te maken aan elkaar. Er zijn hier bepaalde grote verschillen in dit land en dat betekent dat onder andere dat mensen zoals ik niet door mevrouw van de straat gehaald kunnen worden. Dat gebeurde vroeger niet
Op maandag 16 juni 2014 16:17 schreef AF_ het volgende: Studiotje: Oh you want to make a songle at our companjie? Thats very nice from you. You can cum tomorgen
WcPot, onze c1000 vrachtwagenchauffeur. Hij heeft abnormale tijden om te rijden en is dan ook een loonslaaf eerste klas. In zijn vrije tijd houdt Tim ervan om op FOK! filmpjes te posten van zijn avonturen en kijkt hij graag het half 8 nieuws van RTL 4 voor Mevrouw. Merel Westrik, Geboren en getogen te Amsterdam. Elke zondag is hij een zogeheten 'Chatslet' op FOK! in de 'Slowchat' van 'TV'. Daar kijkt hij samen met anderen SBS 6.
WcPot, onze c1000 vrachtwagenchauffeur. Hij heeft abnormale tijden om te rijden en is dan ook een loonslaaf eerste klas. In zijn vrije tijd houdt Tim ervan om op FOK! filmpjes te posten van zijn avonturen en kijkt hij graag het half 8 nieuws van RTL 4 voor Mevrouw. Merel Westrik, Geboren en getogen te Amsterdam. Elke zondag is hij een zogeheten 'Chatslet' op FOK! in de 'Slowchat' van 'TV'. Daar kijkt hij samen met anderen SBS 6.
Ik geef je een 10
Appelen, het jongste lid van de 'TVSC'. Hij is op het moment 14 en zit op het VWO op een school in Maastricht. In zijn vrije tijd zegt hij te gaan fietsen over de Limburgse heuvels. Daar laat hij ook altijd 'Strava plaatjes' van zien. Eigenlijk zit hij dan gewoon in de auto van zijn papa die maar 25 mag rijden omdat Appelen bang is voor harder verkeer. Na deze autorit gaat hij op FOK! een user genaamd 'Flippiee' stalken. Ook houdt Appelen ervan op 'Curvefever' en 'iSketch' te spelen. Op zondagavond kijkt hij graag naar SBS 6 maar gaat weer vroeg naar bed. Appelen heeft een erg hoge eigendunk van zichzelf en denkt een populaire user te zijn.
Appelen, het jongste lid van de 'TVSC'. Hij is op het moment 14 en zit op het VWO op een school in Maastricht. In zijn vrije tijd zegt hij te gaan fietsen over de Limburgse heuvels. Daar laat hij ook altijd 'Strava plaatjes' van zien. Eigenlijk zit hij dan gewoon in de auto van zijn papa die maar 25 mag rijden omdat Appelen bang is voor harder verkeer. Na deze autorit gaat hij op FOK! een user genaamd 'Flippiee' stalken. Ook houdt Appelen ervan op 'Curvefever' en 'iSketch' te spelen. Op zondagavond kijkt hij graag naar SBS 6 maar gaat weer vroeg naar bed. Appelen heeft een erg hoge eigendunk van zichzelf en denkt een populaire user te zijn.
Ik moet ook genoeg typen heb deadlines vanavond. Lukt niet
Welke projecten moet je inleveren? Misschien kan ik helpen, heb al 6maanden geen project oid gehad, dus moet ooit weer wennen en heb nu toch niks te doen hehe
Studiotje, een user waar niet heel veel bekend van is. Hij woont in Amersfoort in de buurt van het winkelcentrum Emiclaer (wordt uitgesproken als Emiklaar). Hij heeft wekelijks de kans op een 'meet' met een andere user genaamd 'WcPot'. 'WcPot' is vrachtwagenchauffeur en komt vaker bij de lokale C1000. Verder weten wij over Studiotje dat hij bij een platenlabel werkt met weinig klanten. In zijn vrije tijd trekt hij zijn Roy Donders juichpak aan en opent hij FOK!. Op FOK! houdt Studiotje ervan om te haten op Limburg waar 3 andere users vandaan komen. Ook heeft hij een keer een date gehad maar hoe het daarmee verder gaat weet eigenlijk niemand. Tenslotte spreekt Studiotje amper Duits terwijl hij wel naar Berlijn is gegaan. Op Zondagavond post Studiotje vaker 'memmen' en kijkt hij samen met anderen SBS 6
Studiotje, een user waar niet heel veel bekend van is. Hij woont in Amersfoort in de buurt van het winkelcentrum Emiclaer (wordt uitgesproken als Emiklaar). Hij heeft wekelijks de kans op een 'meet' met een andere user genaamd 'WcPot'. 'WcPot' is vrachtwagenchauffeur en komt vaker bij de lokale C1000. Verder weten wij over Studiotje dat hij bij een platenlabel werkt met weinig klanten. In zijn vrije tijd trekt hij zijn Roy Donders juichpak aan en opent hij FOK!. Op FOK! houdt Studiotje ervan om te haten op Limburg waar 3 andere users vandaan komen. Ook heeft hij een keer een date gehad maar hoe het daarmee verder gaat weet eigenlijk niemand. Tenslotte spreekt Studiotje amper Duits terwijl hij wel naar Berlijn is gegaan. Op Zondagavond post Studiotje vaker 'memmen' en kijkt hij samen met anderen SBS 6
Op maandag 16 juni 2014 16:54 schreef MrBanaan1 het volgende: Godverdomme, had ik al die hoere amazon apps enzo verwijderd, net een android update geinstalleerd en heeft ie ze weer teruggezet
Op maandag 16 juni 2014 16:54 schreef MrBanaan1 het volgende: Godverdomme, had ik al die hoere amazon apps enzo verwijderd, net een android update geinstalleerd en heeft ie ze weer teruggezet
Het is net Windows
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Flippiee, ook wel bekend als Flips of JOEmevrouw. Flips komt uit Alkmaar en is fanatiek AZ supporter. Daarnaast geilt ze af en toe ook op Ramos en Ronaldo van Real Madrid. Flippiee doet de opleiding MER waar ze veel commentaar over krijgt. Een voorbeeld hiervan is Toto69 die Flips roept met MER . In haar vrije tijd schreeuwt ze JOE op Curvefever en iSketch. Flips is een chatslet aangezien ze in meerdere Slowchats komt. Een 14-jarige user genaamd Appelen wilt een virtuele relatie maar dit ziet de 21 jarige Flips niet zitten.
Flippiee, ook wel bekend als Flips of JOEmevrouw. Flips komt uit Alkmaar en is fanatiek AZ supporter. Daarnaast geilt ze af en toe ook op Ramos en Ronaldo van Real Madrid. Flippiee doet de opleiding MER waar ze veel commentaar over krijgt. Een voorbeeld hiervan is Toto69 die Flips roept met MER . In haar vrije tijd schreeuwt ze JOE op Curvefever en iSketch. Flips is een chatslet aangezien ze in meerdere Slowchats komt. Een 14-jarige user genaamd Appelen wilt een virtuele relatie maar dit ziet de 21 jarige Flips niet zitten.
Hé dikzakken, mijn ov verloopt 15 juli. Ik wil daar nog even gebruik van maken en ga dan binnenkort denk ik met de trein naar Limburg om daar te fietsen. Rondje met appelen fietsen
Hé dikzakken, mijn ov verloopt 15 juli. Ik wil daar nog even gebruik van maken en ga dan binnenkort denk ik met de trein naar Limburg om daar te fietsen. Rondje met appelen fietsen