Nah, je weet dat er iets beters is (en qua specs is het gewoon beter) en dan knaagt het tochquote:Op maandag 16 juni 2014 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whehe je bent een slachtoffer van marketing.
En spectaculaire nieuwe functies en een betere camera om selfies mee te makenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nah, je weet dat er iets beters is (en qua specs is het gewoon beter) en dan knaagt het toch
Selfies makenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En spectaculaire nieuwe functies en een betere camera om selfies mee te maken![]()
Selfiesquote:Op maandag 16 juni 2014 17:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En spectaculaire nieuwe functies en een betere camera om selfies mee te maken![]()
Nuttigquote:Op maandag 16 juni 2014 17:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Selfies![]()
Nee vooral gewoon net dat beetje sneller en mooier beeld
Ik denk iets van. Waar wij het vanavond zonder WcPot moeten doenquote:
Hoe laat moet je?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik denk iets van. Waar wij het vanavond zonder WcPot moeten doen
19:30 u vertrekken. Ik denk dat ik rond 7 uur aan de zaak ben. En dan ga ik van huis rond 18:30uquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:31 schreef AF_ het volgende:
[..]
Appelen, het jongste lid van de 'TVSC'. Hij is op het moment 14 en zit op het VWO op een school in Maastricht. In zijn vrije tijd zegt hij te gaan fietsen over de Limburgse heuvels. Daar laat hij ook altijd 'Strava plaatjes' van zien. Eigenlijk zit hij dan gewoon in de auto van zijn papa die maar 25 mag rijden omdat Appelen bang is voor harder verkeer. Na deze autorit gaat hij op FOK! een user genaamd 'Flippiee' stalken. Ook houdt Appelen ervan op 'Curvefever' en 'iSketch' te spelen. Op zondagavond kijkt hij graag naar SBS 6 maar gaat weer vroeg naar bed. Appelen heeft een erg hoge eigendunk van zichzelf en denkt een populaire user te zijn.
Watquote:Op maandag 16 juni 2014 17:25 schreef WcPot het volgende:
[..]
19:30 u vertrekken. Ik denk dat ik rond 7 uur aan de zaak ben. En dan ga ik van huis rond 18:30u
Met een knipoog natuurlijkquote:
Ik herken het probleemquote:Op maandag 16 juni 2014 17:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nah, je weet dat er iets beters is (en qua specs is het gewoon beter) en dan knaagt het toch
Moet je 23 uur werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |