quote:
Nee ik denk dat ik er rond 06:00u wel weer benquote:
Vanwaar ineens nachtdienst, dan is er heul niemand bij de c1000quote:Op maandag 16 juni 2014 17:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik er rond 06:00u wel weer ben
Geen idee misschien heeft er iemand vrij. En bij de C1000 zoeken ze maar mooi iemand andersquote:Op maandag 16 juni 2014 17:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vanwaar ineens nachtdienst, dan is er heul niemand bij de c1000
De appie hier is om 5:00 openquote:Op maandag 16 juni 2014 17:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vanwaar ineens nachtdienst, dan is er heul niemand bij de c1000
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nog niet thuisIk ben volgens mij precies om 6 uur thuis
Merquote:Op maandag 16 juni 2014 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nog niet thuisIk ben volgens mij precies om 6 uur thuis
Geen bakkerij hebbenquote:
quote:
Hé dikzakken, mijn ov verloopt 15 juli. Ik wil daar nog even gebruik van maken en ga dan binnenkort denk ik met de trein naar Limburg om daar te fietsen. Rondje met appelen fietsenquote:
Naar limburg komenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Hé dikzakken, mijn ov verloopt 15 juli. Ik wil daar nog even gebruik van maken en ga dan binnenkort denk ik met de trein naar Limburg om daar te fietsen. Rondje met appelen fietsen
Nounou. Probeer jij maar eens dronken een.heuvel op te fietsen. Niet te doenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heuvels en asperges zijn het enige goed uit Limburg
Kan mer niet aanquote:Op maandag 16 juni 2014 17:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dagje kantoor dit dat
[..]
Geen MERNiet superieur met Mansj en mij willen zijn.
Maar dan bij thuiskomst een lekker stuk vla voor de hongerquote:Op maandag 16 juni 2014 17:45 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nounou. Probeer jij maar eens dronken een.heuvel op te fietsen. Niet te doen
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar dan bij thuiskomst een lekker stuk vla voor de honger
Vlaaiquote:Op maandag 16 juni 2014 17:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar dan bij thuiskomst een lekker stuk vla voor de honger
Hadden ze je toch niet goed genoeg ingesnoerdquote:
Ditquote:Op maandag 16 juni 2014 17:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jij geluk, fok mobiel is echt pure aids
Klootzakkenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:55 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hadden ze je toch niet goed genoeg ingesnoerd
joequote:Op maandag 16 juni 2014 17:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Hé dikzakken, mijn ov verloopt 15 juli. Ik wil daar nog even gebruik van maken en ga dan binnenkort denk ik met de trein naar Limburg om daar te fietsen. Rondje met appelen fietsen
Wat is de schade paar kapotte ruiten omdat je met je waterhoofd daar tegen aan had geslagenquote:
IB4 je bent een duitserquote:
Hoezo? Ik snap niet wat iedereen daar zo kut aan vindt. Ik vind het prima werkenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jij geluk, fok mobiel is echt pure aids
geen multiquotequote:Op maandag 16 juni 2014 17:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoezo? Ik snap niet wat iedereen daar zo kut aan vindt. Ik vind het prima werken
Dit vooralquote:
Op mijn tab werkt fok ook primaquote:Op maandag 16 juni 2014 17:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoezo? Ik snap niet wat iedereen daar zo kut aan vindt. Ik vind het prima werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |