Ik weet niet of ik nu nog wel met jou wil meeten. Je klinkt best wel gevaarlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 12:32 schreef Studiotje het volgende:
STRAKS MET HET BUSJE NAAR HUIS! Ingesnoerd anders sla ik met mijn waterhoofd tegen het raam.
Valt wel meequote:Op maandag 16 juni 2014 12:38 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu nog wel met jou wil meeten. Je klinkt best wel gevaarlijk
Pics van de pics van dat mailtjequote:
Pauze na 4 mailtjesquote:Op maandag 16 juni 2014 13:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Net gedaan, nu pauze. Mijn 4e van de dag![]()
*tring tring* Ja met studiotje. Spreek ik met die en die. Nee die is er niet ik zit helemaal alleen vandaag. Oke doei doei. Ging het telefoontje zo ?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
1
2 telefoontjes en zelf een aantal mailtjes geschreven
Heb ik ook al gezegd maar studiotje noemt het zelf andersquote:
http://www.detelefoongids(...)ning/amersfoort/3-1/quote:Op maandag 16 juni 2014 13:31 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb ik ook al gezegd maar studiotje noemt het zelf anders
Goedemiddag ***** met Studiotje. Ja, die is er niet, kan ik u helpen? Nee? Mooi! Ok doei.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
*tring tring* Ja met studiotje. Spreek ik met die en die. Nee die is er niet ik zit helemaal alleen vandaag. Oke doei doei. Ging het telefoontje zo ?![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:31 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb ik ook al gezegd maar studiotje noemt het zelf anders
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:34 schreef WcPot het volgende:
Studiotje zal wel wakker schrikken als de telefoon gaat.
Ditquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Goedemiddag ***** met Studiotje. Ja, die is er niet, kan ik u helpen? Nee? Mooi! Ok doei.
[..]
[..]
[..]
Ditmaar ik kom pas om 9:30 binnen
En dan zonder papier een nietje doen en die dingen in een metalen prullenbak mikken voor wat muzikale klankenquote:
Als studiotje het zo rustig heeft dan kan hij inderdaad binnenkort wel een uitkering aanvragenquote:
Aanvragen. Gewoon de WW in eerst.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:42 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als studiotje het zo rustig heeft dan kan hij inderdaad binnenkort wel een uitkering aanvragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |