SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon negeren.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:05 schreef Grifte het volgende:
De 'Kenneth Perez'-geest waarde rond in het Ivoorkust - Japan topic
Hee kankerneger!quote:Op zondag 15 juni 2014 20:05 schreef Grifte het volgende:
De 'Kenneth Perez'-geest waarde rond in het Ivoorkust - Japan topic
Wasda?quote:Op zondag 15 juni 2014 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie gaat er mee kijken naar 7 seconds?
Ik weet het, ik had het van jouquote:Op zondag 15 juni 2014 20:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Postte ik vanmiddag al: Hij kijkt alsof hij nu al weet dat hij op de voorpagina van The Sun komt te staan
De tijd die Mexicano nodig heeft om te ontladenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, nee probeer Frankrijk - Honduras en als het saai is, kijk ik wel de detective op 2 _ O-quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
De tijd die Mexicano nodig heeft om te ontladen
www.1opde5.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik ga wsl voor Albertooo op SBS6quote:Op zondag 15 juni 2014 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, nee probeer Frankrijk - Honduras en als het saai is, kijk ik wel de detective op 2 _ O-
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
De tijd die Mexicano nodig heeft om te ontladen
Hele prestatie welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Didier Drogbaquote:Op zondag 15 juni 2014 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Wiens zoon is die kleine neger daar bij Ven Pursie.
Daniël van Buytengodquote:Op zondag 15 juni 2014 20:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[..]
Wie anders? Laurent Ciman of zo? Gillet misschien?
Adderwereld.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[..]
Niemand?quote:Op zondag 15 juni 2014 20:10 schreef cheese. het volgende:
Waar zijn die voorspellingen te vinden online van de mannen?
Een van der Wiel ofzo.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[..]
En dan heb je ook nog eens een sterke bank erbij.quote:
altijd feestquote:Op zondag 15 juni 2014 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Nu lekker 10 minuten reclame en daarna nog maar 5 minuten zendtijd.
Ja wat een kolderquote:Op zondag 15 juni 2014 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
DAT DIT KAN IN BRAZILIEquote:Op zondag 15 juni 2014 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
ALWEER EEN GOAL ONTERECHT AFGEKEURD
Omdat snickers zijn momentje wil hebben.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja wat een kolder
Waarom kunnen ze niet gewoon net voor de aftrap stoppen
Dan had hij niet van die lekkere saus op z'n vlees gekregen denk ikquote:Op zondag 15 juni 2014 20:17 schreef Specularium het volgende:
Waarom slaat Rambo Kooiermans niet op zijn bak?
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gooi met alle plezier een glas stuk in het gezicht van Jan Kooijemans en Roy Donders.
Saus is van zichzelf al best vetquote:Op zondag 15 juni 2014 20:18 schreef Rabieluh het volgende:
Sly maakt die hele reclame gewoon weer moddervet.
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gooi met alle plezier een glas stuk in het gezicht van Jan Kooijemans.
Die iets met smokey honey of zo.quote:
Allemaal in slaap gevallen, begrijpelijkquote:Op zondag 15 juni 2014 20:24 schreef Wazaaaaa het volgende:
Ze hebben allemaal de wedstrijd niet gezien.
Ik ook nietquote:
Juist wel, prima showtjequote:Op zondag 15 juni 2014 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit showtje gaat wel meer over voetbal.
Niet boeiend dus
Vanaf morgen kijk ik de 24:00-wedstrijden tijdens het vroege showtje.quote:
oh die had jij getipt ja, is waar ookquote:Op zondag 15 juni 2014 20:27 schreef Cavaliers het volgende:
Twee prachtige voorzetten van Aurier.
Mexicanobakker
Wereldbackie.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh die had jij getipt ja, is waar ook
Dat kan ookquote:Op zondag 15 juni 2014 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
WK / [Poule E @ 15/06/14 - 21:00] Frankrijk v Honduras #1 Zonder Ribéry
here further
Sjek is er niet meerquote:Op zondag 15 juni 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Frankrijk gaat juist beter spelen zonder Ribery.
Op naar Studio Sjek
omdat je dan 24/7 tv blijft kijkenquote:Op zondag 15 juni 2014 20:35 schreef JenHermes het volgende:
De uitzending van 19:50 is echt te kort. Waarom gewoon niet van 19:50 tot 21:00 en 22:50 tot 0:00
Zit telkens reclame tussenquote:Op zondag 15 juni 2014 20:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
omdat je dan 24/7 tv blijft kijken
Dat komt nog wel als Oranje een keer verliest.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:23 schreef Travel. het volgende:
[..]
ik snap niet dat als je al de moeite neemt om te kijken je niet goed luistert naar ze? Gaal is als trainer nooit afgemaakt
Ik denk dat ze in het stadion wat anders hebben laten zien dan op tv, de Belgische commentator snapte het ook niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Neem aan dat er nog even gezeurd gaat worden op Arno Vermeulen omdat hij de doellijntechnologie niet snapte?
quote:Arno Vermeulen krijgt er op Twitter massaal van langs. Hij zag als enige het tweede doelpunt niet, en gaf vervolgens de doellijntechnlogie de schuld. Vermeulen concentreerde zich echter op de bal op de paal, niet die van een luttele tel later. Op Twitter moet de 'chef voetbal' van de NOS het nu ontgelden.
twitter:WimvanHal twitterde op zondag 15-06-2014 om 21:29:59Heb de tv gelijk op de Belg gezet toen ik hem hoorde
| "@FHeinen: Arno Vermeulen, het geluid van een cracker die niet besmeerd wordt." reageer retweet
Ik deed precies hetzelfde, wat een diepe ellende.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:51 schreef heiden6 het volgende:
twitter:WimvanHal twitterde op zondag 15-06-2014 om 21:29:59Heb de tv gelijk op de Belg gezet toen ik hem hoorde
| "@FHeinen: Arno Vermeulen, het geluid van een cracker die niet besmeerd wordt." reageer retweet
Hopelijk valt je internet permanent uit.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom kijk ik naar een film? Wanneer begint het?
Ik ook, maar vond het wel jammer dat ik z'n doellijntechnologie faal daardoor niet kon horenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik deed precies hetzelfde, wat een diepe ellende.
quote:
Die 7 seconden zijn toch allang voorbij?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom kijk ik naar een film? Wanneer begint het?
Op de Belg hoorde je exact dezelfde faal en blijkbaar op de BBC ook.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:54 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik ook, maar vond het wel jammer dat ik z'n doellijntechnologie faal daardoor niet kon horen
Nee, dit is Ron tochquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:55 schreef Helpmefok het volgende:
CarloCarlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Zap.quote:
De commentatoren zagen alleen het eerste beeld.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op de Belg hoorde je exact dezelfde faal en blijkbaar op de BBC ook.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja die heb je ook nog, ik weet nou niet wie erger is.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:57 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb nog ergens een Red Band (Red Band, als je voor pret bent!) moppen cd, ingesproken door Ron Boszhard.
En wij ergeren ons allemaal kapot aan Ambro. De Arno van Fok.quote:
Die heb ik helemaal grijs gedraaidquote:Op zondag 15 juni 2014 22:57 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb nog ergens een Red Band (Red Band, als je voor pret bent!) moppen cd, ingesproken door Ron Boszhard.
Ja, maar het schijnt dat Arno er een paar minuten over doorgingquote:Op zondag 15 juni 2014 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op de Belg hoorde je exact dezelfde faal en blijkbaar op de BBC ook.
De moppen die daarop stonden, de dialecten die hij probeert na te doen, het was zo kut dat het hilarisch werd.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oja die heb je ook nog, ik weet nou niet wie erger is.
De Belg ook.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, maar het schijnt dat Arno er een paar minuten over doorging
Een Nico Dijkshoorn-accent.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:59 schreef superworm het volgende:
Welk accent is dat 'schokkond'. Robert ten Brink heeft dat ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |