Wasda?quote:Op zondag 15 juni 2014 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie gaat er mee kijken naar 7 seconds?
Ik weet het, ik had het van jouquote:Op zondag 15 juni 2014 20:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Postte ik vanmiddag al: Hij kijkt alsof hij nu al weet dat hij op de voorpagina van The Sun komt te staan
De tijd die Mexicano nodig heeft om te ontladenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, nee probeer Frankrijk - Honduras en als het saai is, kijk ik wel de detective op 2 _ O-quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
De tijd die Mexicano nodig heeft om te ontladen
www.1opde5.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik ga wsl voor Albertooo op SBS6quote:Op zondag 15 juni 2014 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, nee probeer Frankrijk - Honduras en als het saai is, kijk ik wel de detective op 2 _ O-
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
De tijd die Mexicano nodig heeft om te ontladen
Hele prestatie welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |