Zit telkens reclame tussenquote:Op zondag 15 juni 2014 20:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
omdat je dan 24/7 tv blijft kijken
Dat komt nog wel als Oranje een keer verliest.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:23 schreef Travel. het volgende:
[..]
ik snap niet dat als je al de moeite neemt om te kijken je niet goed luistert naar ze? Gaal is als trainer nooit afgemaakt
Ik denk dat ze in het stadion wat anders hebben laten zien dan op tv, de Belgische commentator snapte het ook niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Neem aan dat er nog even gezeurd gaat worden op Arno Vermeulen omdat hij de doellijntechnologie niet snapte?
quote:Arno Vermeulen krijgt er op Twitter massaal van langs. Hij zag als enige het tweede doelpunt niet, en gaf vervolgens de doellijntechnlogie de schuld. Vermeulen concentreerde zich echter op de bal op de paal, niet die van een luttele tel later. Op Twitter moet de 'chef voetbal' van de NOS het nu ontgelden.
twitter:WimvanHal twitterde op zondag 15-06-2014 om 21:29:59Heb de tv gelijk op de Belg gezet toen ik hem hoorde
| "@FHeinen: Arno Vermeulen, het geluid van een cracker die niet besmeerd wordt." reageer retweet
Ik deed precies hetzelfde, wat een diepe ellende.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:51 schreef heiden6 het volgende:
twitter:WimvanHal twitterde op zondag 15-06-2014 om 21:29:59Heb de tv gelijk op de Belg gezet toen ik hem hoorde
| "@FHeinen: Arno Vermeulen, het geluid van een cracker die niet besmeerd wordt." reageer retweet
Hopelijk valt je internet permanent uit.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom kijk ik naar een film? Wanneer begint het?
Ik ook, maar vond het wel jammer dat ik z'n doellijntechnologie faal daardoor niet kon horenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik deed precies hetzelfde, wat een diepe ellende.
quote:
Die 7 seconden zijn toch allang voorbij?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom kijk ik naar een film? Wanneer begint het?
Op de Belg hoorde je exact dezelfde faal en blijkbaar op de BBC ook.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:54 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik ook, maar vond het wel jammer dat ik z'n doellijntechnologie faal daardoor niet kon horen
Nee, dit is Ron tochquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:55 schreef Helpmefok het volgende:
CarloCarlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Carlo
Zap.quote:
De commentatoren zagen alleen het eerste beeld.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op de Belg hoorde je exact dezelfde faal en blijkbaar op de BBC ook.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja die heb je ook nog, ik weet nou niet wie erger is.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:57 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb nog ergens een Red Band (Red Band, als je voor pret bent!) moppen cd, ingesproken door Ron Boszhard.
En wij ergeren ons allemaal kapot aan Ambro. De Arno van Fok.quote:
Die heb ik helemaal grijs gedraaidquote:Op zondag 15 juni 2014 22:57 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb nog ergens een Red Band (Red Band, als je voor pret bent!) moppen cd, ingesproken door Ron Boszhard.
Ja, maar het schijnt dat Arno er een paar minuten over doorgingquote:Op zondag 15 juni 2014 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op de Belg hoorde je exact dezelfde faal en blijkbaar op de BBC ook.
De moppen die daarop stonden, de dialecten die hij probeert na te doen, het was zo kut dat het hilarisch werd.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oja die heb je ook nog, ik weet nou niet wie erger is.
De Belg ook.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, maar het schijnt dat Arno er een paar minuten over doorging
Een Nico Dijkshoorn-accent.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:59 schreef superworm het volgende:
Welk accent is dat 'schokkond'. Robert ten Brink heeft dat ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |