Derksen is een zuur, gefrustreerd mannetje en Van der Gijp is een mentaal wrak. Ik kijk al ruim een jaar niet meer naar deze schijt-tv.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
4e kutshow in successie.
de magie is verdwenen
Dit ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
het is alleen nog een karikatuur van 2010
Ach, dat hele VI is al jaren niks meer. Het is steeds meer hetzelfde kunstje. Die aso van een Kraay, die bolle Boskamp die niet te verstaan is, Gijp die slap loopt te lullen over parenclubs, Genee die als een student de boel loopt op te stoken en de langharige hippie Derksen die steeds meer een parodie op zichzelf begint te worden met zijn Van Gaal gebash. Het concept is leuk maar is al lang uitgemolken.quote:
Hoe vaak ga je dit nog herhalen?quote:Op zondag 15 juni 2014 07:51 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Ach, dat hele VI is al jaren niks meer. Het is steeds meer hetzelfde kunstje. Die aso van een Kraay, die bolle Boskamp die niet te verstaan is, Gijp die slap loopt te lullen over parenclubs, Genee die als een student de boel loopt op te stoken en de langharige hippie Derksen die steeds meer een parodie op zichzelf begint te worden met zijn Van Gaal gebash. Het concept is leuk maar is al lang uitgemolken.
Dat is en was zeer terecht.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
niemand neemt ze nog serieus na anderhalf jaar van Gaal bash
quote:Op zondag 15 juni 2014 10:53 schreef Heufd het volgende:
Ik weet niet naar welke show jullie kijken. Ik vind het weer top.
Volgens mij lees ik dit soort reacties tijdens ieder toernooiquote:Op zondag 15 juni 2014 10:44 schreef Confetti het volgende:
Ze hebben zelf wel door dat dat schijtlollige niet meer zo leuk is, ik merk dat ze het wat inhoudelijker proberen te maken.
Maar dan zit je weer met die kutgasten die niks toevoegen, Derksen die niets weet van andere landen dan Nederland, beperkt aantal beelden en Gijp die steeds wordt afgekapt.
Nee, dit wordt geen legendarische Vi oranje.
Het Nederlandse volk vergeet dat ze zelf ook weinig verwachtingen hadden en niet geloofden in het team en Van Gaal.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:24 schreef Michie_ het volgende:
Het gevaar is wel een beetje dat VI Oranje de gun factor kwijt is. 4 jaar geleden toen Johan Derksen voorzitter van de "Van Marwijk fanclub" was liep het Nederlandse volk weg met Derksen. Nu is Derksen kritischer en is hij plotseling een "alzheimer" patiënt. Pas als Nederland roemloos ten onder gaat en Van Gaal de kop van jut is zie ik de kijkcijfers van VI pas weer stijgen.
Hij wordt niet afgemaakt, omdat hij een verlies had voorspeld, maar omdat hij niet gezellig genoeg is.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het Nederlandse volk vergeet dat ze zelf ook weinig verwachtingen hadden en niet geloofden in het team en Van Gaal.
Derksen wordt nu afgemaakt omdat hij een verlies had voorspeld, een verlies dat niet onrealistisch was en dat 90% van de Nederlanders ook voorspeld had.
Moet je voor de grap op mediacourant kijken.quote:
Het blijkt maar weer dat Frans Bauer meer verstand van voetbal heeft dan Van der Gijp en Johan Derksen. Is toch wel ff slikken voor deze minkukels.quote:Op zondag 15 juni 2014 10:46 schreef Stofje het volgende:
Ach, ik vond Theo Janssen best okay eigenlijk, mag ook wel vaker komen. Frans Bauer hield zich koest, maar was als ie praatte niet heel irritant. De vele kutitempjes tussendoor mogen wat mij betreft wel wat gereduceerd worden. Prima dat er wat sponsoring is, maar het is too much. Die selfies.
Ja klopt, in dit geval was het de reclamequote:Op zondag 15 juni 2014 12:39 schreef vivelafete het volgende:
Ik kijk Vi Oranje nog steeds wel en vind het nog wel prima, maar het is bij lange na niet zo'n leuk programma als dat het in het verleden was (vooral de eerste editie). Het is zo jammer dat hetgeen dat wat mij betreft het programma juist zo goed - namelijk de spontane, vrije en ongegeneerde manier van praten over voetbal en randzaken - telkens teniet wordt gedaan door vervelende, niet grappige plichtmatigheden. Het haalt in niets meer de leuke ongedwongen sfeer van de eerste editie.
Tekenend ook dat Gijp zich behoorlijk stoorde toen hij wel lekker over voetbal zat te lullen, maar weer werd onderbroken door Wilfredsj. Maar ja, we moeten door jongens...naar weer een suf sponsormomentje
Hier is het stukje van Sierd.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:49 schreef JaneDoe het volgende:
maarre naar een mp4 van de late uitzending van gisteren kunnen we dus fluiten? had dat stukje van sierd nog wel een keer willen zien..met name zijn copacabana dansje
Er is er wel 1, maar op een of andre manier alleen de laatste 30minutenquote:Op zondag 15 juni 2014 11:49 schreef JaneDoe het volgende:
maarre naar een mp4 van de late uitzending van gisteren kunnen we dus fluiten? had dat stukje van sierd nog wel een keer willen zien..met name zijn copacabana dansje
Alsof Johan dat wat boeitquote:Op zondag 15 juni 2014 11:59 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Moet je voor de grap op mediacourant kijken.
Derksen wordt daar afgezeken alsof hij Albert verlinde is.
Alsof hij nog niet binnen isquote:Op zondag 15 juni 2014 13:19 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Alsof Johan dat wat boeitDie is gewoon aan het cashen voor als hij er zo meteen mee ophoudt.
quote:Op zondag 15 juni 2014 12:41 schreef cheese. het volgende:
[..]
Hier is het stukje van Sierd.
http://rtlxl.nl/#!/vi-ora(...)42-064f-8879a2e74808
edit: sorry, zit er niet in
dat bedoel ik, jammerquote:Op zondag 15 juni 2014 13:16 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Er is er wel 1, maar op een of andre manier alleen de laatste 30minuten, en ook op rtl gemist. Kwalijke zaak.
Kan niet. Ze hebben slechts de helft op rtlgemist gegooid. Barbaren. Een mens kan tegenwoordig niet eens meer zijn huis uit.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:28 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
VI Oranje gister gemist, waar kan ik dat eerste gedeelte terugzien met o.a. El Sierd?
quote:Op zondag 15 juni 2014 14:22 schreef Arn0 het volgende:
MP4 van de volledige uitzending van gisterenavond laat, inclusief een dansende Sierd:
https://mega.co.nz/#!RYlj(...)DliiiMMaCKNvqvoXwyZU
Arnogod.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:22 schreef Arn0 het volgende:
MP4 van de volledige uitzending van gisterenavond laat, inclusief een dansende Sierd:
Thanks dude!quote:Op zondag 15 juni 2014 14:22 schreef Arn0 het volgende:
Baasjequote:Op zondag 15 juni 2014 14:22 schreef Arn0 het volgende:
Wat op zich niet vreemd is. Beide doen alles voor de kijkcijfers, of het nu klopt of niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:59 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Moet je voor de grap op mediacourant kijken.
Derksen wordt daar afgezeken alsof hij Albert verlinde is.
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)a29-a2cb63decbf2.mp4quote:Op zondag 15 juni 2014 14:55 schreef Kwaliteit het volgende:
waar kan ik de uitzending van de 'vroege' editie vinden?
quote:Op zondag 15 juni 2014 14:22 schreef Arn0 het volgende:
ik snap niet dat als je al de moeite neemt om te kijken je niet goed luistert naar ze? Gaal is als trainer nooit afgemaaktquote:Op zondag 15 juni 2014 00:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
niemand neemt ze nog serieus na anderhalf jaar van Gaal bash
Klopt, van Gaal is niet veel beter dan van Marwijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:23 schreef Travel. het volgende:
[..]
ik snap niet dat als je al de moeite neemt om te kijken je niet goed luistert naar ze? Gaal is als trainer nooit afgemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |