Tuurlijk joh, een waterstofbom. Alsof die enkel "moslimidioten" zal vernietigen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:01 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Waar heb je het over.. het gaat hier over een groep religieuze debielen die duizenden mensen half willekeurig executeren. Ik zou zeggen dat een goede waterstofbom in het midden oosten het best is voor de mensenrechten daar. Geen moslimidioten meer, om andere moslims gruwelijk te vermoorden. Wat een barbaren allemaal. Ik denk dat we het hek om europa nog maar wat hoger moeten maken en iedereen die ISIS een warm hart toe draagt naar de levant uit te zetten. Het is te lopen vanaf de turkse grens. Doei.
Zijn we meteen van alle shit af. Als je hem handig mikt wel ja. Maargoed, Israel gooit hem vanzelf wel een keer als deze gasten syrie echt te pakken krijgen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:10 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, een waterstofbom. Alsof die enkel "moslimidioten" zal vernietigen.
Maar als Wilders dezelfde films zou tonen, met een negatief nasmaak (Fitna-light bijvoorbeeld) is het dan mogelijk dat de EHVMR hier zelf met een verbod op komt? Maar vrijheid van meningsuiting is toch eigenlijk ook een mensenrecht?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kerel, wat ben je toch allemaal voor rare vragen aan het stellen?
Als een bioscoop gefinancierd wordt door een grootmufti en er worden alleen islamitische films getoond, dan is dat geen discriminatie. Immers, iedere bioscoop is vrij om de films te tonen die ze willen. En als iemand het toch discriminatie vindt en ermee naar het EHVRM gaat, dan mag het EHVRM er ook wat over zeggen ja.
En de christelijke die daar wonen, moeten we die dan opnemen binnen onze grenzen? Een waterstofbom gooien kan niet zomaar.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:01 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Waar heb je het over.. het gaat hier over een groep religieuze debielen die duizenden mensen half willekeurig executeren. Ik zou zeggen dat een goede waterstofbom in het midden oosten het best is voor de mensenrechten daar. Geen moslimidioten meer, om andere moslims gruwelijk te vermoorden. Wat een barbaren allemaal. Ik denk dat we het hek om europa nog maar wat hoger moeten maken en iedereen die ISIS een warm hart toe draagt naar de levant uit te zetten. Het is te lopen vanaf de turkse grens. Doei.
Het EHVRM kan zelf geen initiatief nemen, zij kunnen alleen de zaken beoordelen die hun voorgelegd worden.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maar als Wilders dezelfde films zou tonen, met een negatief nasmaak (Fitna-light bijvoorbeeld) is het dan mogelijk dat de EHVMR hier zelf met een verbod op komt? Maar vrijheid van meningsuiting is toch eigenlijk ook een mensenrecht?
De ernst van de verstoring van de openbare orde is ook maar een vrijheid van meningsuiting, niets meer niets minder. De EHVMR klinkt nu meer als een geitenwollensokken stichting dat de hand boven gelovigen houdt. Wanneer is het een mening en wanneer is het discriminatie? Bepaald de EHVMR dat voor iedereen?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het EHVRM kan zelf geen initiatief nemen, zij kunnen alleen de zaken beoordelen die hun voorgelegd worden.
En vrijheid van meningsuiting kan beperkt worden als dat nodig is voor het handhaven van de openbare orde. Mocht Wilders' vertoning de openbare orde sterk verstoren, dan kan het Hof besluiten dat het recht op vrijheid van meningsuiting van Wilders niet opweegt tegen de ernst van de verstoring en die vrijheid van meningsuiting dus inperken.
Op het moment dat je een terroristische beweging promoot, zou het strafbaar moeten zijn. Simpel. Of dat nou het Nazisme is of Al Qaida. Als je sympathie deelt met mensen die vanuit dezelfde visie als die jij promoot, andere onschuldigen afmaakt in naam van een persoon of boek, dan ben je een teringjosti en moet je worden aangepakt.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De ernst van de verstoring van de openbare orde is ook maar een vrijheid van meningsuiting, niets meer niets minder. De EHVMR klinkt nu meer als een geitenwollensokken stichting dat de hand boven gelovigen houdt. Wanneer is het een mening en wanneer is het discriminatie? Bepaald de EHVMR dat voor iedereen?
En als je geen sympathie deelt met andere mensen met dezelfde visie, alleen schuldigen afmaakt niet in naam van een persoon of boek, ben je dan nog steeds een terrorist of sta je dan meer op gelijke niveau als Wilders?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:11 schreef hearmeout het volgende:
[..]
Op het moment dat je een terroristische beweging promoot, zou het strafbaar moeten zijn. Simpel. Of dat nou het Nazisme is of Al Qaida. Als je sympathie deelt met mensen die vanuit dezelfde visie als die jij promoot, andere onschuldigen afmaakt in naam van een persoon of boek, dan ben je een teringjosti en moet je worden aangepakt.
Aldus, mijn mening.
1. Waar heb ik het over afmaken? Ik zei aanpakken.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En als je geen sympathie deelt met andere mensen met dezelfde visie, alleen schuldigen afmaakt niet in naam van een persoon of boek, ben je dan nog steeds een terrorist of sta je dan meer op gelijke niveau als Wilders?
1) Je zei onschuldigen afmaken.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:21 schreef hearmeout het volgende:
[..]
1. Waar heb ik het over afmaken? Ik zei aanpakken.
2. Schuldigen afmaken is inderdaad beter dan onschuldigen afmaken.
Een SS-er uit de 2e wereld oorlog die in een concentratiekamp 10.000 Joden heeft vergast, mag van mij eerder dood dan die Joden die er zaten wegens hun afkomst / geloof.
3. Wat de fuck lul jij? Praat het allemaal maar weer lekker goed. Ergens tegen zijn in dit land, mag helaas niet meer. Alles maar weer lekker wegredeneren en discussiëren tot we een ons wegen. Heeft ons ver gebracht, maar eens is de maat vol.
Als we vort sympathie gaan krijgen met sympathisanten van vieze vuile gebrainwashte moordenaars , dan is in mijn ogen het einde van onze samenleving zoek.
Ik weet niet waar we aan begonnen zijn, maar ik kap er mee. Ik weet ook niet waar jij mee bezig bent.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1) Je zei onschuldigen afmaken.
2) Maar in zo'n situatie, wil je dan dat er liever 10.000 schuldigen joden worden vergast, of 700 schuldigen en 700 onschuldigen?
3) Niet alle gebrainwashte moordenaars zijn diep van binnen kwaad. In lord of the rings was gollem bijvoorbeeld ook onder controle van de ring, en was daarvoor een goedaardig persoon. Zouden we zo'n soort persoon kunnen wegdiscrimineren? En wat zou de EHVMR hiervan vinden?
Sommige mensen krijgen een minder erge gevangenisstraf. Maar dan hoeft het toch geen probleem te zijn om de bouw van een moskee te verbieden zonder dat hier discriminatie aan te pas komt? De EHVMR lijkt een ooglapje over het onderwerp te vestigen.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:35 schreef hearmeout het volgende:
[..]
Ik weet niet waar we aan begonnen zijn, maar ik kap er mee. Ik weet ook niet waar jij mee bezig bent.
Als we het niet eens zijn over dat ISIS en consorten, een stel achterlijke moordende apen zijn, dan laten we het hier er maar bij rusten. Of het nou komt door hun intelligentie niveau, of omdat ze zijn gebrainwashed doet er verder niet toe.
Je ziet toch hoop ik wel het verschil tussen mensen iets aandoen op basis van een ander geloof / uiterlijk, en mensen iets (terug)aandoen omdat ze aan het moorden en kidnappen zijn...
Wat is de oplossing?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:01 schreef Spanky78 het volgende:
het gaat hier over een groep religieuze debielen die duizenden mensen half willekeurig executeren.
Dus zij zijn debielen omdat ze "duizenden mensen half willekeurig executeren", maar jij die een veelvoud daarvan wilt doden met je waterstofbom, en het tegelijkertijd over mensenrechten hebt, en denkt dat alle moslims in het Midden-Oosten leven, bent geen debiel?quote:Ik zou zeggen dat een goede waterstofbom in het midden oosten het best is voor de mensenrechten daar. Geen moslimidioten meer
In de VS wel, in Nederland daarentegenquote:Op maandag 16 juni 2014 00:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kunnen die gasten niet even preventief worden opgepakt op verdenking van deelname aan een terroristische organisatie?
Tering zeg, wat heb jij gerookt?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1) Je zei onschuldigen afmaken.
2) Maar in zo'n situatie, wil je dan dat er liever 10.000 schuldigen joden worden vergast, of 700 schuldigen en 700 onschuldigen?
3) Niet alle gebrainwashte moordenaars zijn diep van binnen kwaad. In lord of the rings was gollem bijvoorbeeld ook onder controle van de ring, en was daarvoor een goedaardig persoon. Zouden we zo'n soort persoon kunnen wegdiscrimineren? En wat zou de EHVMR hiervan vinden?
Veel te veel als je het mij vraagt.quote:Op maandag 16 juni 2014 02:31 schreef Tukker87 het volgende:
Je mag er wel vanuit gaan dat er hier een aantal zitten, sowieso op fok zitten er al een aantal supporters van die groep.
Je hebt dus ook geen antwoord :/quote:
Door antivruchtbaarheids stoffen in hun watervoorziening te stoppen verdwijnt het probleem vanzelfquote:Op maandag 16 juni 2014 08:07 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben normaal gesproken geen voorstander van andere mensen omleggen op basis van geloofsovertuiging (dat is namelijk precvies wat zij doen), maar met deze mensen valt niet te redeneren. Ze geloven dat er een heilig wezen in een andere dimensie leeft die hun zal belonen als ze terreur zaaien en andere mensen op schijnbaar arbitraire gronden overhoop schieten, al is het alleen maar omdat die mensen een andere interpretatie van hetzelfde geloof aanhangen.
Dit valt niet te repareren. Ze zullen niet geneigd zijn tot ratio, juist omdat ze geloven dat er een hiernamaals is waarin ze rijkelijk beloond zullen worden. De enige oplossing is dus om deze mensen met dezelfde middelen te bestrijden, tot er geen één meer over is.
Onbegonnen werk, maar een andere oplossing zie ik niet.
Tot iemand anders het water drinkt. En als je papa een religekkie is, wil dat nog niet zeggen dat je kind dat ook wordt, natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 08:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Door antivruchtbaarheids stoffen in hun watervoorziening te stoppen verdwijnt het probleem vanzelf
Bron: http://www.nu.nl/politiek(...)sloten-bij-isis.htmlquote:'Veel Nederlandse jihadstrijders aangesloten bij ISIS'
Veel Nederlandse jihadstrijders hebben zich aangesloten bij de gewelddadige rebellenbeweging ISIS.
'Veel Nederlandse jihadstrijders aangesloten bij ISIS' Foto: Hollandse Hoogte
Dat schrijft minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken in een brief over de situatie in Irak die hij maandag naar de Tweede Kamer heeft gestuurd.
Hij zegt daarin niet om hoeveel Nederlanders het gaat. Wel meldt Timmermans dat Nederland maatregelen neemt en heeft genomen om te voorkomen dat Nederlanders naar het buitenland reizen om zich bij groeperingen als ISIS aan te sluiten.
Strijders van deze Islamitische Staat van Irak en al-Sham zijn in Irak bezig aan een opmars. Bij confrontaties tussen de jihadisten en het regeringsleger zijn al vele doden gevallen.
De extremisten van ISIS claimden afgelopen weekeinde dat ze 1.700 Iraakse militairen hebben geëxecuteerd. De jihadisten hebben foto´s van executies verspreid, maar het is niet duidelijk waar en wanneer de beelden zijn gemaakt.
Mosul
ISIS heeft onder meer de grote stad Mosul veroverd. Ook in Syrië heeft de terreurgroep delen van het land onder haar controle gebracht. De Verenigde Naties, Europese Unie, Arabische Liga, NAVO en landen als de Verenigde Staten en Duitsland hebben de militaire opmars van ISIS en de gewelddadigheden in Irak veroordeeld.
De VN-Veiligheidsraad heeft ISIS op de sanctielijst gezet, waardoor het mogelijk is tegoeden van betrokkenen te bevriezen en reisbeperkingen op te leggen. Die sancties gelden ook in Nederland, aldus Timmerman
Niet erg verrassend als je ziet om welke users het gaat. Hopelijk volgt de AIVD en co dat soort topics (en dan uiteraard niet alleen maar op Fok) op de voet om potentiële ji-haat strijders en sympathisanten in de gaten te houden.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:35 schreef byah het volgende:
hier zitten er zat
NWS / [Centraal] Irak na de oorlog - deel 52 Allemaal tegen de Maliki bende
Lol.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet erg verrassend als je ziet om welke users het gaat. Hopelijk volgt de AIVD en co dat soort topics (en dan uiteraard niet alleen maar op Fok) op de voet om potentiële ji-haat strijders en sympathisanten in de gaten te houden.
zijn er ook een paar die het NL. paspoort kwijt zijn en dus ook geen uitkering meerquote:Op maandag 16 juni 2014 14:45 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Lol.
Jihadstrijders komen terug van Syrië en Irak en krijgen hier extra uitkeringen en hulp.
Welke paar, gimme da bronquote:Op maandag 16 juni 2014 14:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zijn er ook een paar die het NL. paspoort kwijt zijn en dus ook geen uitkering meer
enkelen die gemoord hadden daar en fotos hadden gepubliceerdquote:
Daar staat: "Er is geen god dan God."quote:Op zondag 15 juni 2014 18:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Deze vlag is gewoon een vlag waar niks terroristisch aan is, er staat: : "er is geen God dan Allaah"
Het is vatbaar voor interpretatie.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:06 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Daar staat: "Er is geen god dan God."
Nee. Dit niet. Dit is een letterlijke vertaling.quote:
Jouw vertaling is niet correct als je het letterlijk wilt vertalen, want als je het letterlijk wilt vertalen moet je het zo vertalen:quote:Op maandag 16 juni 2014 15:11 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee. Dit niet. Dit is een letterlijke vertaling.
volgens mij is er helemaal geen ene god en ook geen hemel waar je 70 maagden kan krijgenquote:Op zondag 15 juni 2014 18:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Deze vlag is gewoon een vlag waar niks terroristisch aan is, er staat: : "er is geen God dan Allaah"
Feitelijk ben je zelf dan geen haar beter. Snap je dat?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:15 schreef Oerbeer het volgende:
Mensen die zich aansluiten bij dat hele ISIS of soortelijke aids elders in de wereld mogen wat mij betreft direct en zonder schroom van de wereld worden geruimd. Ben wel een beetje klaar met die zandratten en dat constante gezeik eromheen.
Koop een dagboek.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:42 schreef Ringo het volgende:
[..]
Niet zoveel, behalve dat milities relifascisten zich blijkbaar ongestoord in het Nederlandse publiek kunnen mengen om het laaggeletterde volksdeel met giftige propaganda te bestoken.
nee dat mag niet dat doen de boko haram gasten ook nietquote:Op maandag 16 juni 2014 16:32 schreef Loekie1 het volgende:
Zullen die Isisgasten tussendoor gewoon naar het WK kijken?
ach laat ze lekker elkaar afmaken , hoe minder islam hoe beterquote:Op maandag 16 juni 2014 16:15 schreef Oerbeer het volgende:
Mensen die zich aansluiten bij dat hele ISIS of soortelijke aids elders in de wereld mogen wat mij betreft direct en zonder schroom van de wereld worden geruimd. Ben wel een beetje klaar met die zandratten en dat constante gezeik eromheen.
isis zijn voor zover ik weet soennieten, dus zullen door mede-soennieten hier steun ontvangen en niet afgeschilderd worden als nep-moslims, eerder als de ware moslims.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:59 schreef freddygonzales het volgende:
Het is in 1 woord verschrikkelijk wat daar gebeurd. De foto's en de filmpjes die deze mafketels verspreiden met massa executies/slachtingen zijn weerzinwekkend. Ik bekijk het al niet eens meer, mijn maag draait om. Je zou als man daar maar in zo`n kuil liggen wachtend tot je een paar kogels door je lijf krijgt, die mensen moeten doodsangsten uitstaan. Terwijl de meeste van die slachtoffers gewoon normaal willen leven / werken / door de woestijn willen lopen en niks kwaads in de zin hebben. En dat allemaal voor een fictieve "god" en een pedofeet. Als zelfs Iran al moeite met deze lui heeft dan heb je het wel bont gemaakt. Degene die dit doen zijn geen mensen maar beesten.
En ik hoor die moslims hier allemaal zeggen: "ja maar dat zijn fundamentalisten. Dat is geen Islam." Ik durf te stellen dat als er geen Islam was geweest er ook geen fundamentalisten van dat geloof waren geweest. Dus wel de schuld van Islam en al zijn gebreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |