Natuurlijk mag dat, ze hebben toch een kleurtje? Dan mag je alles in dit land. Pas als je blank bent dan moet je oppassen.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:35 schreef Ringo het volgende:
Mag dat gewoon? Wat gebeurt er eigenlijk als je met een swastika op je jas uittreksels uit Mein Kampf uitdeelt op straat? Dan is dit toch ongeveer hetzelfde?
Niet zoveel, behalve dat milities relifascisten zich blijkbaar ongestoord in het Nederlandse publiek kunnen mengen om het laaggeletterde volksdeel met giftige propaganda te bestoken.quote:
Deze vlag is gewoon een vlag waar niks terroristisch aan is, er staat: : "er is geen God dan Allaah"quote:Op zondag 15 juni 2014 18:35 schreef Ringo het volgende:
Je leest nu veel over het smerige ISIS-tuig in Irak en Syrië. Maar ik heb die lui doodleuk op Koningsdag in Den Haag zien flyeren (Schilderswijk en Centrum). Categorie pluisbaardige twintigers, semi-intellectuele brilletjes, slecht passende jurkbroek.
Allemaal droegen ze schoudertassen met dit logo:
[ afbeelding ]
Ik vond ze er toen al eng uitzien, stelletje moslimpiraten, maar ik kon het logo niet lokaliseren. Nu herken ik het..
Mag dat gewoon? Wat gebeurt er eigenlijk als je met een swastika op je jas uittreksels van Mein Kampf uitdeelt op straat? Dan is dit toch ongeveer hetzelfde?
En dat is precies hoe je in de minds van het soort mensen komt die je alles kan aanpraten in de naam van "Allah"quote:Op zondag 15 juni 2014 18:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Deze vlag is gewoon een vlag waar niks terroristisch aan is, er staat: : "er is geen God dan Allaah"
Ja, en de swastika is gewoon een oud Indisch symbool voor de oneindigheid der wereld.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:45 schreef De_Ilias het volgende:
Deze vlag is gewoon een vlag waar niks terroristisch aan is, er staat: : "er is geen God dan Allaah"
Deze vlag wordt door bijna elke moslim gebruikt, terwijl ik een hekel heb aan ISIS terroristen. Zo mag je anders ook de Saudische vlag verbieden. Dus wat jij allemaal zegt is dikke BS, je mag zelfs in Nederland ISIS goedpraten omdat het vrijheid van mening is dus probeer je dictator trekjes aub niet op moslims in Nederland te richten.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, en de swastika is gewoon een oud Indisch symbool voor de oneindigheid der wereld.
Het is de vlag die expliciet door ISIS wordt gebruikt.
Die wel vooral door ISIS gebruikt wordt en door "imams" met een thuiscursus Koran gebruikt wordt om meerdere zieltjes van dit nogal eenzijdige gedachtegoed te indoctrineren.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
twitter:HaraldDoornbos twitterde op zondag 15-06-2014 om 13:42:52ISIS krijgt felicitaties uit Nederland oa met taart: "Wij feliciteren onze overwinnaars van Islamitische Staat. 14/6" http://t.co/evVqa40qDq reageer retweet
Wanneer dan? Als het Ibn Ghaldoun z'n examenuitslagen bekend maakt? Als het internationale moslim-elftal moet spelen? Enlighten me...quote:Op zondag 15 juni 2014 18:49 schreef De_Ilias het volgende:
Deze vlag wordt door bijna elke moslim gebruikt
Het is de zwarte vlag die ook gebruikt werd tijdens het leven van profeet mohammed en zijn metgezellen.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wanneer dan? Als het Ibn Ghaldoun z'n examenuitslagen bekend maakt? Als het internationale moslim-elftal moet spelen? Enlighten me...
Ja, dat het ISIS deze vlag ook gebruikt is puur toeval natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dus de relatie met het ISIS is puur toeval? Sorry, maar dat kan ik toch moeilijk geloven.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:56 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Het is de zwarte vlag die ook gebruikt werd tijdens het leven van profeet mohammed en zijn metgezellen.
Ja, dat is 1400 jaar geleden. Nogmaals, de swastika is ook maar een oud Indisch symbool.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:56 schreef De_Ilias het volgende:
Het is de zwarte vlag die ook gebruikt werd tijdens het leven van profeet mohammed en zijn metgezellen.
Hoe ga je dat stelletje moordende en verkrachtende barbaren goedpraten?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:49 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
je mag zelfs in Nederland ISIS goedpraten omdat het vrijheid van mening is
Ik wil geen vlaggen verbieden.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:06 schreef De_Ilias het volgende:
Kom op het is gewoon onzin om zo'n vlag te verbieden, anders mag je ook niet met een Amerikaanse vlag rondlopen omdat ik Amerika ook terroristen vind....
Ze zijn meestal in Nederland geboren en getogen, vaak zijn het drop outs die op een of andere manier hun agressie gedrag in de vorm van religie proberen goed te praten. Dat doen zij dan om terroristen te steunen omdat terroristen ook gewelddadig zijn. Uiteraard zijn deze jongeren vaak misleid door bepaalde prekers, vaak zijn prekers met een verkeerde gedachtegoed aanleiding hiervan en dus zou je hun moeten aanpakken zodat we ook niet meer hoeven te spreken van een "genezing".quote:Op zondag 15 juni 2014 19:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik wil geen vlaggen verbieden.
Ik vraag me alleen af wat die ongeletterde apen te zoeken hebben op een feestmarkt in het centrum van Den Haag en met welke giftige mambojambo ze het volk lastigvallen.
Wat, was er weer een bijeenkomst van de PVV dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:42 schreef Ringo het volgende:
[..]
Niet zoveel, behalve dat milities relifascisten zich blijkbaar ongestoord in het Nederlandse publiek kunnen mengen om het laaggeletterde volksdeel met giftige propaganda te bestoken.
Ik wil best kwaadspreken over de PVV, heur, maar die sukkels moeten nog even oefenen voordat ze het niveau van de vrouwenverkrachters en kindermoordenaars van ISIS hebben bereikt.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat, was er weer een bijeenkomst van de PVV dan?
Dat ze moorden geloof ik best, verkrachtingen daar doen ze niet aan en is gewoon broodje aap. Helaas zijn er mensen die hun gedachtegoed goedpraten omdat ze weliswaar familie leden hebben verloren aan dit soort oorlogen, er kunnen meerdere drijfveren hierachter zitten. Sommige zien ISIS als de helden omdat ze Maaliki pak slaag geven (wat opzich best goed is). Eh shit praat ik ISIS nu goed? hahaquote:Op zondag 15 juni 2014 19:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe ga je dat stelletje moordende en verkrachtende barbaren goedpraten?
Ben wel benieuwd.
Ja precies, net als het Rode Leger, die deed dat ook heus niet. En alle nazi-officieren waren beleefde gentlemen, zolang je hun bevelen gehoorzaamde.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:36 schreef De_Ilias het volgende:
Dat ze moorden geloof ik best, verkrachtingen daar doen ze niet aan en is gewoon broodje aap.
Op het moment doet ISIS in Nederland niets anders dan de PVV. Een beetje haatzaaien, een beetje debiele ideeën verspreiden, een beetje recalcitrant de martelaar spelen.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik wil best kwaadspreken over de PVV, heur, maar die sukkels moeten nog even oefenen voordat ze het niveau van de vrouwenverkrachters en kindermoordenaars van ISIS hebben bereikt.
Verschil is dat die ene denk ik eerder oproept op moord/dood aan ongelovigen? Dat lijkt me wel een verschilquote:Op zondag 15 juni 2014 19:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Op het moment doet ISIS in Nederland niets anders dan de PVV. Een beetje haatzaaien, een beetje debiele ideeën verspreiden, een beetje recalcitrant de martelaar spelen.
Je overdrijftquote:Op zondag 15 juni 2014 19:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja precies, net als het Rode Leger, die deed dat ook heus niet. En alle nazi-officieren waren beleefde gentlemen, zolang je hun bevelen gehoorzaamde.
Sorry maar dat is echt overdreven. Jammer dat mensen in Nederland zo denken.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:46 schreef YazooW het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als jullie iemand met een ISIS-vlag op straat zijn lopen? Ik weet dat er zoiets is als vrijheid van meningsuiting maar ik denk wel dat ik een politieagent er op aan zal spreken, misschien zelfs wel 112 bellen. Die mensen zijn totaal gebrainwashed, misschien loopt er wel 1 bij met een kalashnikov onder zijn jurk.
Ja, de PVV wil de mensenrechten van hun vijanden iets minder ingrijpend schenden. Maar dat is niet echt reden om de vlag uit te hangen. Het is een beetje alsof ze het minst achterlijke kind zijn in het speciale busje.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Verschil is dat die ene denk ik eerder oproept op moord/dood aan ongelovigen? Dat lijkt me wel een verschil
Dan kan je het CDA er ook bij gooien. En dan ook meteen de VVD enz.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, de PVV wil de mensenrechten van hun vijanden iets minder ingrijpend schenden. Maar dat is niet echt reden om de vlag uit te hangen. Het is een beetje alsof ze het minst achterlijke kind zijn in het speciale busje.
Gevaar van ISIS is reeel in het westen van Europa, dat hebben we pas geleden wel mogen aanschouwen. Hoezo overdreven?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:47 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Sorry maar dat is echt overdreven. Jammer dat mensen in Nederland zo denken.
CDA ja? En VVD? Op welke manier dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan kan je het CDA er ook bij gooien. En dan ook meteen de VVD enz.
Als je appels met peren vergelijkt, dan doe ik dat ookquote:Op zondag 15 juni 2014 19:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
CDA ja? En VVD? Op welke manier dan?
Ah inderdaad, ik was even die beelden vergeten waarbij PVV'ers massaal moslims in vrachtwagens wegvoeren en executeren.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Op het moment doet ISIS in Nederland niets anders dan de PVV.
Op welke manier willen die partijen dan mensenrechten schenden?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je appels met peren vergelijkt, dan doe ik dat ookDan ga ik het extreem gelovige van de CDA erbij pakken, en daarna richting de VVD met hun zorgbeleid.
Ja, en ik heb kennelijk de beelden gemist waarop de ISIS in Nederland massaal mensen in vrachtwagens wegvoert en executeert.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ah inderdaad, ik was even die beelden vergeten waarbij PVV'ers massaal moslims in vrachtwagens wegvoeren en executeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |