Ze lijken wel wat op die ISIS-stinkerds.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar die gasten sporen ook voor geen meter.
[ afbeelding ]
Minder extreem in hun denkwijzequote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ze lijken wel wat op die ISIS-stinkerds.
Ik vraag me echt af wat die mensen in Nederland te zoeken hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Beelden van de pro-ISIS demonstratie in Den Haag:
http://omroepwest.bbvms.com/view/content_video/2334436.html
Terreur zaaien als de tijd er rijp voor is.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:01 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat die mensen in Nederland te zoeken hebben.
"Taxiiiiii naar de snackbar?" Ze mogen wel iets beter articuleren.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Beelden van de pro-ISIS demonstratie in Den Haag:
http://omroepwest.bbvms.com/view/content_video/2334436.html
Ze wonen hier en blazen straks de boel van binnenuit op als dat malle kalifaat de oorlog verklaard aan Amerika en Europa.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:01 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat die mensen in Nederland te zoeken hebben.
quote:Op zondag 6 juli 2014 15:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Terreur zaaien als de tijd er rijp voor is.
Dit soort mensen zouden per direct opgepakt moeten worden. Als je zo anti-westers bent heb je niks in dit land te zoeken. Misschien ben ik dan weer intolerant maar ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:33 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ze wonen hier en blazen straks de boel van binnenuit op als dat malle kalifaat de oorlog verklaard aan Amerika en Europa.
We hebben het paard van Troje binnengehaald.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:37 schreef Gewas het volgende:
[..]
[..]
Dit soort mensen zouden per direct opgepakt moeten worden. Als je zo anti-westers bent heb je niks in dit land te zoeken. Misschien ben ik dan weer intolerant maar ja.
twitter:RayPyngotes twitterde op zondag 06-07-2014 om 17:07:54Isis fighter al-Britani threatens executions in Trafalgar Square http://t.co/p5bRdbc05s Must qualify him for a free 9mm hole behind the ear. reageer retweet
De Amerikanen hadden nooit de War on Terror eenzijdig op moeten geven. Domste fout die ze gemaakt hebben. Overigens moet 'tolerantie' grenzen kennen. Dit heeft niets meer met tolerantie te maken, in het Westen hebben we al die malle praat maar te gedogen en te accepteren, want cultuur, racisme, schuld, blah blah blah. Wij hebben echter geen enkele reden om tolerant te zijn tegen onze vijanden. Geldkranen dichtdraaien, het reizen onmogelijk maken, haat predikers opsluiten wegens het oproepen tot geweld en de voetsoldaten/propagandamongolen opsluiten als krijgsgevangen.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:37 schreef Gewas het volgende:
[..]
[..]
Dit soort mensen zouden per direct opgepakt moeten worden. Als je zo anti-westers bent heb je niks in dit land te zoeken. Misschien ben ik dan weer intolerant maar ja.
Ik kan hier zo boos om worden. We leven hier in vrede en elk normaal mens wil dat zo houden. En dan heb je van die achterlijke baardapen.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
We hebben het paard van Troje binnengehaald.
En onze Britse matties ook:twitter:RayPyngotes twitterde op zondag 06-07-2014 om 17:07:54Isis fighter al-Britani threatens executions in Trafalgar Square http://t.co/p5bRdbc05s Must qualify him for a free 9mm hole behind the ear. reageer retweet
een heilige oorlog voor een denkbeeldige godquote:Op zondag 6 juli 2014 17:26 schreef Nintex het volgende:
[..]
De Amerikanen hadden nooit de War on Terror eenzijdig op moeten geven. Domste fout die ze gemaakt hebben. Overigens moet 'tolerantie' grenzen kennen. Dit heeft niets meer met tolerantie te maken, in het Westen hebben we al die malle praat maar te gedogen en te accepteren, want cultuur, racisme, schuld, blah blah blah. Wij hebben echter geen enkele reden om tolerant te zijn tegen onze vijanden. Geldkranen dichtdraaien, het reizen onmogelijk maken, haat predikers opsluiten wegens het oproepen tot geweld en de voetsoldaten/propagandamongolen opsluiten als krijgsgevangen.
Geef ze vooral geen podium, zoals laatst bij nieuwsuur. Met sommige mensen valt geen normale discussie te voeren en zeker met dit volk niet. Je gaat hen niet op andere gedachte brengen, want ze denken met een 'heilige' oorlog bezig te zijn.
Daar ben ik op tegen, want dan maak je ze daar sterker. We mogen Assad, Maliki, de Koning van Jordanie en Saudie Arabie niet opzadelen met het falen van onze overheden op integratie gebied. De Europese Jihadisten van 18-25 jaar hebben helemaal niets te zoeken daar en het maakt de boel alleen maar erger. Helden verhalen van het front houden de strijd ook hier levendig natuurlijk. Dus opsluiten en contact met de buitenwereld minimaliseren is de beste oplossing. Bij dat gevangenschap wel goed en respectvol behandelen, want anders maak je er weer martelaren van.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:33 schreef Gewas het volgende:
[..]
een heilige oorlog voor een denkbeeldige god
Die mensen moeten gewoon naar het Midden-Oosten gestuurd worden en laat ze nooit meer terugkeren.
Dan kunnen alle normale mensen weer verder in dit land.
twitter:kve52 twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 16:55:16Aanvullende vragen gestel nav Pro ISIS demonstratie in Den Haag. Behandeling morgen in de Algemene Raadscommissie http://t.co/EXoFUlVPdq reageer retweet
Paar dagen varkens laten knuffelen. Ik heb gehoord dat dat zelfs de meest agressieve idioten in hippies verandert.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:36 schreef Nintex het volgende:
[..]
Daar ben ik op tegen, want dan maak je ze daar sterker. We mogen Assad, Maliki, de Koning van Jordanie en Saudie Arabie niet opzadelen met het falen van onze overheden op integratie gebied. De Europese Jihadisten van 18-25 jaar hebben helemaal niets te zoeken daar en het maakt de boel alleen maar erger. Helden verhalen van het front houden de strijd ook hier levendig natuurlijk. Dus opsluiten en contact met de buitenwereld minimaliseren is de beste oplossing. Bij dat gevangenschap wel goed en respectvol behandelen, want anders maak je er weer martelaren van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |