Inderdaad. Niet gelijk van het ergste uitgaan. Hij kan gewoon opgepikt zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:09 schreef nofxtbr het volgende:
Misschien moet iemand het gewoon nog even melden hier dat ie de stok heeft verplaatst? Hoop het in ieder geval
Was je niet al van nature pessimistisch?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:19 schreef Nattekat het volgende:
Van al die verdwijningen en valse hooop ben ik aardig pessimistisch geworden
En Cookieslikker is ook niet snel te noemen dus kan je beter op tijd zijn
Nee, gewoon realistischquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Was je niet al van nature pessimistisch?
Nouquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan heb je wel vaak je eigen vrij negatieve realiteit.
tuur-lijk-nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem een ladder mee voor het sleutelbord, mocht je kleiner zijn dan 1.85m. Ik moest flink springen om hem erin te dunken met mn 1.75m.
[ Bericht 8% gewijzigd door Maringo op 21-06-2014 12:44:53 ]
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
tuur-lijk-niet
Was ik niet duidelijk genoeg dat ik hem had?Jij trollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Sleutel ligt in de buurt in een bord. Die wordt ook meegepost.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:44 schreef vincm het volgende:
Even een noob-vraagje: de fok!stok zit met een slot aan zo'n bord vastgemaakt. Hoe wordt die dan losgemaakt en vastgemaakt aan een ander bord? Ik neem aan dat niet iedereen er een slot voor koopt?
Beter dan 1,75 zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je een negatieve kijk op de realiteit heb.
Als dat je enige verweer is, lijkt het me duidelijk dat jij meer moeite hebt met mijn lengte dan ikzelf.quote:
Ik zou last van mijn nek krijgenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als dat je enige verweer is, lijkt het me duidelijk dat jij meer moeite hebt met mijn lengte dan ikzelf.
Waar heb je hem liever dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:47 schreef Leonos het volgende:
Leuk dit! Alleen beetje ver op het moment
waarvan? Alles is gemaakt voor mensen tussen de 1.70 en 1.85. Jij bent degene met een zere rug.quote:
Moet ik me nu een buitenstaander voelen?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
waarvan? Alles is gemaakt voor mensen tussen de 1.70 en 1.85. Jij bent degene met een zere rug.
moeten is dwang, dus ja, eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ik me nu een buitenstaander voelen?
Ik hoorde gisteren dat je het zelf moet weggevenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
moeten is dwang, dus ja, eigenlijk wel.
Moet je niet gaan pinpointen ofzo?
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
tuur-lijk-niet
Was ik niet duidelijk genoeg dat ik hem had?Ik begrijp de hint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem een ladder mee voor het sleutelbord, mocht je kleiner zijn dan 1.85m. Ik moest flink springen om hem erin te dunken met mn 1.75m.![]()
* Buurpoes is 1,60m en mag weer niet meedoen.Professioneel gifmenger.
SPOILER: point du pinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Ik zeg alleen dat je een ladder mee moet nemen. Misschien een extra lange in jouw geval?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik begrijp de hint.![]()
* Buurpoes is 1,60m en mag weer niet meedoen.
En hoe vervoer ik die op de brommer?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je een ladder mee moet nemen. Misschien een extra lange in jouw geval?
Brommer gebruiken?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En hoe vervoer ik die op de brommer?
Misschien is het handiger om gewoon een bereikbare sleutelplaats te kiezen?
Die was er helaas niet in de buurt.. dat was het enige bord binnen zichtafstand.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En hoe vervoer ik die op de brommer?
Misschien is het handiger om gewoon een bereikbare sleutelplaats te kiezen?
Neequote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan is een slot met cijfercode toch wel makkelijker.
De stok-belt begint al aardig terrein te verliezenquote:Op maandag 23 juni 2014 12:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zoals beloofd, het huidige kaartje
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah!SPOILER: point du pinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Wellicht dat ik hem vanavond oppik.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Heb jij hem nu of niet?quote:
Cool.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zoals beloofd, het huidige kaartje
[ afbeelding ]
Waar is dat wel?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:07 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Ik wil de stok ook ooit oppikken mocht die in de buurt zijn. Dat is helaas niet nu.
Noordwaarts! Westelijk Overijssel.quote:
Inmiddels helaas te weinig tijd tussen afspraken dus ik laat hem liggen. (Als hij er nog ligt)quote:
Ik heb de TR al gedaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als de TT ooit een update krijgt vast wel een keer
In de kroeg, niet bij de plaatsnaamborden.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:40 schreef NoBody122 het volgende:
Dooie boel hier... En dan zeggen ze dat er in Brabant altijd licht brandt
Tijd voor de kroegstokquote:Op zondag 29 juni 2014 03:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
In de kroeg, niet bij de plaatsnaamborden.
Niet meer het tempo eruit halen dusquote:Op zondag 29 juni 2014 16:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Altijd zo als het verplaatsen een weekje stilligt ....
Zodra tempo eruit is krijgen we dit weer, sught
Of juist nietquote:Op zondag 29 juni 2014 16:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan moet ie wel een beetje in de buurt van een paar FOK!kers liggen.
Ja... Nee. Ik, en met me vele anderen, zou dan gewoon niet meer meedoen. Die watjes krijgen hun zin niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:12 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Gewoon een virtuele stok van maken ben je van het hele gezeik af.
Je begint met een bord met een post-it ofzo erop met erop fokstok. De volgende gaat naar dat bord mayakt een foto van dat bord met een zelfde soort bericht. Vervolgens maakt hij weer op dezelfde wijze een foto van een nieuw bord.
Ik hoorde dat ik er een mag makenquote:Op maandag 30 juni 2014 07:54 schreef nofxtbr het volgende:
On to the next one, cookie heb jij er nog een?
Hij wordt onzichtbaarquote:Op maandag 30 juni 2014 11:37 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Dan verwacht ik wel een patrick ster erop
kunnen we de sleutel ook niet kwijt raken.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij wordt onzichtbaar
In het beste geval wordt het een blok hout waar geen slot omheen zit, ik ga nooit van mijn leven met wat er in huis is een gat in een blok hout krijgen
Zijn we die ooit kwijtgeraakt dan in de recente historie?quote:Op maandag 30 juni 2014 11:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
kunnen we de sleutel ook niet kwijt raken.
Toch dat houtje van een ijsje.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn we die ooit kwijtgeraakt dan in de recente historie?
Ik moet gewoon met een orgineel idee komen
Doe gewoon een lucifer. Is ook een stuk(je) hout!quote:Op maandag 30 juni 2014 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij wordt onzichtbaar
In het beste geval wordt het een blok hout waar geen slot omheen zit, ik ga nooit van mijn leven met wat er in huis is een gat in een blok hout krijgen
Wat is het verschil met een groter stukje hout?quote:Op maandag 30 juni 2014 11:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Kilometers (om)rijden om een lucifer op de foto te zetten?
Degene die hem jat kan in ieder geval wel zijn fiets heel goed vastzetten.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
Dat slot is eigenlijk ook wel enigzins zonde. Ik zeg, zonder slot. Kan je 'm eventueel ook in een boom oid leggen vlak bij het bord.
Zou jij kilometers omrijden voor een lucifer?quote:Op maandag 30 juni 2014 11:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een groter stukje hout?
Gaat toch om het spel? Dus ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou jij kilometers omrijden voor een lucifer?
Ik zou daar iig niet meer uren voor in de trein zitten, een fysiek uniek voorwerp ophalen en ergens anders dumpen maakt ook een beetje het spelquote:Op maandag 30 juni 2014 11:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gaat toch om het spel? Dus ja.
Een virtuele met post-its ofzo vond ik eerlijk ook wel een leuke variant.
Dit ja. Voor een post-it ga ik niet op reis. Helaas.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou daar iig niet meer uren voor in de trein zitten, een fysiek uniek voorwerp ophalen en ergens anders dumpen maakt ook een beetje het spel
Niet meer naar gekeken want op dat moment begon het te regenenquote:
Maak je een unieke lucifer.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou daar iig niet meer uren voor in de trein zitten, een fysiek uniek voorwerp ophalen en ergens anders dumpen maakt ook een beetje het spel
Jammer.. Hij lag immers niet echt verborgen daarzo, dus kan ook nog doorgeknipt zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:24 schreef Prowl het volgende:
[..]
Niet meer naar gekeken want op dat moment begon het te regenen
Er moet wel "FOK!stok" op staan.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maak je een unieke lucifer.
Anyways, gewoon wat simpels, zonder slot, eventueel wat in de rand van zo'n bord past.
Niks is onmogelijkquote:Op maandag 30 juni 2014 13:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Er moet wel "FOK!stok" op staan.Bij een lucifer is dat n uitdaging...
Of een doosje lucifers met de uitleg hoe je de lucifers moet neerleggen om FOK!Stok te spellen.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Er moet wel "FOK!stok" op staan.Bij een lucifer is dat n uitdaging...
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of een doosje lucifers met de uitleg hoe je de lucifers moet neerleggen om FOK!Stok te spellen.
Ik ga t zo effe proberen hoor, ik heb toch vakantie.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:07 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk
Ik vind het ook wel een goed idee, gewoon een voorwerp zonder slot. Of ik nou een stok ga halen of een lucifer, zal mij een worst wezen. Het gaat om het spel, niet om een voorwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |