Hij wordt onzichtbaarquote:Op maandag 30 juni 2014 11:37 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Dan verwacht ik wel een patrick ster erop
kunnen we de sleutel ook niet kwijt raken.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij wordt onzichtbaar
In het beste geval wordt het een blok hout waar geen slot omheen zit, ik ga nooit van mijn leven met wat er in huis is een gat in een blok hout krijgen
Zijn we die ooit kwijtgeraakt dan in de recente historie?quote:Op maandag 30 juni 2014 11:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
kunnen we de sleutel ook niet kwijt raken.
Toch dat houtje van een ijsje.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn we die ooit kwijtgeraakt dan in de recente historie?
Ik moet gewoon met een orgineel idee komen
Doe gewoon een lucifer. Is ook een stuk(je) hout!quote:Op maandag 30 juni 2014 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij wordt onzichtbaar
In het beste geval wordt het een blok hout waar geen slot omheen zit, ik ga nooit van mijn leven met wat er in huis is een gat in een blok hout krijgen
Wat is het verschil met een groter stukje hout?quote:Op maandag 30 juni 2014 11:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Kilometers (om)rijden om een lucifer op de foto te zetten?
Degene die hem jat kan in ieder geval wel zijn fiets heel goed vastzetten.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
Dat slot is eigenlijk ook wel enigzins zonde. Ik zeg, zonder slot. Kan je 'm eventueel ook in een boom oid leggen vlak bij het bord.
Zou jij kilometers omrijden voor een lucifer?quote:Op maandag 30 juni 2014 11:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een groter stukje hout?
Gaat toch om het spel? Dus ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou jij kilometers omrijden voor een lucifer?
Ik zou daar iig niet meer uren voor in de trein zitten, een fysiek uniek voorwerp ophalen en ergens anders dumpen maakt ook een beetje het spelquote:Op maandag 30 juni 2014 11:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gaat toch om het spel? Dus ja.
Een virtuele met post-its ofzo vond ik eerlijk ook wel een leuke variant.
Dit ja. Voor een post-it ga ik niet op reis. Helaas.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou daar iig niet meer uren voor in de trein zitten, een fysiek uniek voorwerp ophalen en ergens anders dumpen maakt ook een beetje het spel
Niet meer naar gekeken want op dat moment begon het te regenenquote:
Maak je een unieke lucifer.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou daar iig niet meer uren voor in de trein zitten, een fysiek uniek voorwerp ophalen en ergens anders dumpen maakt ook een beetje het spel
Jammer.. Hij lag immers niet echt verborgen daarzo, dus kan ook nog doorgeknipt zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:24 schreef Prowl het volgende:
[..]
Niet meer naar gekeken want op dat moment begon het te regenen
Er moet wel "FOK!stok" op staan.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maak je een unieke lucifer.
Anyways, gewoon wat simpels, zonder slot, eventueel wat in de rand van zo'n bord past.
Niks is onmogelijkquote:Op maandag 30 juni 2014 13:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Er moet wel "FOK!stok" op staan.Bij een lucifer is dat n uitdaging...
Of een doosje lucifers met de uitleg hoe je de lucifers moet neerleggen om FOK!Stok te spellen.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Er moet wel "FOK!stok" op staan.Bij een lucifer is dat n uitdaging...
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of een doosje lucifers met de uitleg hoe je de lucifers moet neerleggen om FOK!Stok te spellen.
Ik ga t zo effe proberen hoor, ik heb toch vakantie.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:07 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk
Ik vind het ook wel een goed idee, gewoon een voorwerp zonder slot. Of ik nou een stok ga halen of een lucifer, zal mij een worst wezen. Het gaat om het spel, niet om een voorwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |