SPOILER: point du pinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Ik zeg alleen dat je een ladder mee moet nemen. Misschien een extra lange in jouw geval?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik begrijp de hint.![]()
* Buurpoes is 1,60m en mag weer niet meedoen.
En hoe vervoer ik die op de brommer?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je een ladder mee moet nemen. Misschien een extra lange in jouw geval?
Brommer gebruiken?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En hoe vervoer ik die op de brommer?
Misschien is het handiger om gewoon een bereikbare sleutelplaats te kiezen?
Die was er helaas niet in de buurt.. dat was het enige bord binnen zichtafstand.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En hoe vervoer ik die op de brommer?
Misschien is het handiger om gewoon een bereikbare sleutelplaats te kiezen?
Neequote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan is een slot met cijfercode toch wel makkelijker.
De stok-belt begint al aardig terrein te verliezenquote:Op maandag 23 juni 2014 12:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zoals beloofd, het huidige kaartje
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah!SPOILER: point du pinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Wellicht dat ik hem vanavond oppik.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Heb jij hem nu of niet?quote:
Cool.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zoals beloofd, het huidige kaartje
[ afbeelding ]
Waar is dat wel?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:07 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Ik wil de stok ook ooit oppikken mocht die in de buurt zijn. Dat is helaas niet nu.
Noordwaarts! Westelijk Overijssel.quote:
Inmiddels helaas te weinig tijd tussen afspraken dus ik laat hem liggen. (Als hij er nog ligt)quote:
Ik heb de TR al gedaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als de TT ooit een update krijgt vast wel een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |