quote:
Wij van WC eend...quote:
Ach weet je. Messi, Ronaldo, Neymar, Ribéry, Balotelli. Zijn allemaal spelers met rare maniertjes zo nu en dan. Maar niet minder leuk om naar te kijken vind ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
naar mannetje, maar wel een goed voetballertje
klassiekerquote:
Dat is het juist. De meeste mensen kennen de Japanse spelers niet buiten die die bij grote Europese clubs spelen. Maar er spelen hele leuke spelers bij Japan hoor en het is een heel goed team.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gemiddeld wel. Kagawa is top, Honda is uitstekend. En dan?
Ivoorkust heeft Drogba, Yaya, Bony, Gervinho, enz. enz., wat wil je doen.
Je weet dat dat ook niet erg gezond is?quote:Op zondag 15 juni 2014 04:15 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker tot een uurtje of 2 in mijn bed liggen.
kusje voor je enkelquote:Op zondag 15 juni 2014 04:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben door mijn enkel gegaan.
Dit boeit echt niemand
We zagen je nog van het veld gedragen worden in Manaus.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit boeit echt niemand
Jij bent de fysio van Engeland?quote:Op zondag 15 juni 2014 04:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit boeit echt niemand
Ben jij soms verzorger van Engeland?quote:Op zondag 15 juni 2014 04:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit boeit echt niemand
quote:Op zondag 15 juni 2014 04:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
We zagen je nog van het veld gedragen worden in Manaus.
Kut Boner, komop Japan
quote:
Voorspelbaar ditquote:Op zondag 15 juni 2014 04:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ben jij soms verzorger van Engeland?
Sterkte, hopelijk valt het meequote:Op zondag 15 juni 2014 04:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit boeit echt niemand
quote:Op zondag 15 juni 2014 04:21 schreef OverRated het volgende:
Tijd voor Snoeks om iets te zeggen over het eredivisieverleden van deze doelpuntenmaker.
Oh oké, strepen we dit doelpunt even af dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 04:22 schreef CheeseHead1992 het volgende:
Ach, ik heb voorspeld dat het 1-2 wordt. Komt helemaal goed.
quote:
Lekker boeiend zo'n haarbandquote:Op zondag 15 juni 2014 04:23 schreef Mani89 het volgende:
Gervinho gun je toch niks met die achterlijke haarband.
enkel kut voor jouquote:Op zondag 15 juni 2014 04:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit boeit echt niemand
Leuk dat je m'n verjaardag bent vergeten overigens.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie humor om half vijf 's nachts: xd
Wij posten enkel kwaliteitshumor.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie humor om half vijf 's nachts: xd
Mijn tv loopt ook achter op sommige users hier.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:23 schreef CheeseHead1992 het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn stream 2 minuten achter loopt.
Met zo'n voorhoofd zou ik ook kiezen voor een haarband.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:23 schreef Mani89 het volgende:
Gervinho gun je toch niks met die achterlijke haarband.
Waarom heeft hij een haarband als hij geen haar heeft.quote:
RACISTquote:Op zondag 15 juni 2014 04:24 schreef hafcfan het volgende:
Dik verdiend. Die Aziaten kunnen niet voetballen. Nu is die act van Knut ook weer over.
verbergen van de voorhoofdquote:Op zondag 15 juni 2014 04:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een haarband als hij geen haar heeft.
Voorhoofd afdekken.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De voorhoofd, jaquote:
Omdat hij vindt dat hij er zo cool uitziet denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
WK / Tribunebabes #1: Één van de voordelen van het WKquote:Op zondag 15 juni 2014 04:25 schreef Raptor1985 het volgende:
Engeland:
[ afbeelding ]
Spanje:
[ afbeelding ]
Italië:
[ afbeelding ]
Ivoorkust:
[ afbeelding ]
Nee we vieren het pas de 17e bij GGMM thuis.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Leuk dat je m'n verjaardag bent vergeten overigens.
CHANANTquote:Op zondag 15 juni 2014 04:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hahaha kalou is gezakt voor de inburgerinscursus
Wat een mongoolquote:Op zondag 15 juni 2014 04:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dat zal best, maar de Ivorianen spelen gewoon voor City, Liverpool, Roma. Drogba spreekt voor zich. Ik wil wel geloven dat de Japanners goed spelen in de J-League, maar alleen al het verschil in tegenstanders waar ze tegen spelen is immens.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat is het juist. De meeste mensen kennen de Japanse spelers niet buiten die die bij grote Europese clubs spelen. Maar er spelen hele leuke spelers bij Japan hoor en het is een heel goed team.
Dan had je me op z'n minst kunnen feliciteren.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee we vieren het pas de 17e bij GGMM thuis.
Die vragen slaan ook echt nergens op hoorquote:
Maak 'm eens. Jij zakt er ook voor. Geheid.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
gefeliciteerdquote:Op zondag 15 juni 2014 04:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan had je me op z'n minst kunnen feliciteren.
Dat ik die gemist hebquote:Op zondag 15 juni 2014 04:26 schreef OverRated het volgende:
[..]
WK / Tribunebabes #1: Één van de voordelen van het WK
Insgelijks ouwe pik.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt Mani, je bent een echte vriend.
Ok ik ga hem na deze match makenquote:Op zondag 15 juni 2014 04:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maak 'm eens. Jij zakt er ook voor. Geheid.
Wat vond je van mijn woordgrap?quote:
Klopt. Echt veel te moeilijk. Niet raar dat Kalou daar voor gezakt is.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Die vragen slaan ook echt nergens op hoor.
Sarcastisch of?quote:Op zondag 15 juni 2014 04:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Echt veel te moeilijk. Niet raar dat Kalou daar voor gezakt is.
Vanonder is het daarentegen andersomquote:Op zondag 15 juni 2014 04:25 schreef Raptor1985 het volgende:
Engeland:
[ afbeelding ]
Spanje:
[ afbeelding ]
Italië:
[ afbeelding ]
Ivoorkust:
[ afbeelding ]
Door hem te maken.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:29 schreef OverRated het volgende:
Hoe weten jullie allemaal hoe moeilijk die inburgeringscursus is dan?
Nooit gedaan in een tussenuurtje op de middelbare, of ergens op uni/hogeschool om te kloten?quote:Op zondag 15 juni 2014 04:29 schreef OverRated het volgende:
Hoe weten jullie allemaal hoe moeilijk die inburgeringscursus is dan?
quote:Op zondag 15 juni 2014 04:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vanonder is het daarentegen andersom
[ afbeelding ]
Zweden is niet eens op dit WKquote:
waarom draagt cech een helmquote:Op zondag 15 juni 2014 04:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe reus en je gaat een fantastisch cadeau krijgen. Wat zal die Rene jaloers zijn!quote:Op zondag 15 juni 2014 04:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan had je me op z'n minst kunnen feliciteren.
Voor de lulz.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:29 schreef OverRated het volgende:
[..]
Voor de lol of omdat je uit het buitenland komt?
In zijn geval allebei.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:29 schreef OverRated het volgende:
[..]
Voor de lol of omdat je uit het buitenland komt?
Dat zei Duitsland ook in 1945quote:
Wel eens een paar vragen bekeken geloof ik. Maar wij gingen altijd tafelvoetballen op school man. 2 tegen 2. En als je met 10-0 verloor moest je door de kantine kruipen.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nooit gedaan in een tussenuurtje op de middelbare, of ergens op uni/hogeschool om te kloten?
Ik hoorde dat jij uit Colombia kwam. Dit vind ik leuk.quote:
Vloeiend.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij uit Colombia kwam. Dit vind ik leuk.
Jij kan dus vast uitstekend Spaans.
Ja ik spreek het vrijwel nooitquote:
Ga eens achter je computer zitten.quote:
XDquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 04:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Momentje, ik flikker even mijn drum van de trap.
Colombianen die voor Spanje zijnquote:
Ik ben gewoon Spanjaard en Nederlander, geen Colombiaan.quote:
Leuke foto.quote:
Nee jij.quote:
100p hoeveel punteninflatie heeft je poolsite wel nietquote:Op zondag 15 juni 2014 04:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
hopelijk wordt het 2-2 dan krijg ik nog 100p
Jij zou dat niet doen?quote:Op zondag 15 juni 2014 04:34 schreef Drxx het volgende:
[..]
Zo dan. Check die gast naar haar kont kijken![]()
Zie ik nu pasquote:Op zondag 15 juni 2014 04:34 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ouwe snoepertquote:Op zondag 15 juni 2014 04:34 schreef Drxx het volgende:
[..]
www.flexvoetbal.nl gquote:Op zondag 15 juni 2014 04:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
100p hoeveel punteninflatie heeft je poolsite wel niet
Nee je bent Spanjaard, papiertje doet daar niets aan af.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben gewoon Spanjaard en Nederlander, geen Colombiaan.
Jij zal NOOIT Nederlander zijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben gewoon Spanjaard en Nederlander, geen Colombiaan.
Zo dan. Kijk ons hetzelfde doen. Achter een schermpjequote:Op zondag 15 juni 2014 04:34 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hoi Geert.quote:
Heb je een mooi masturbeer-ritme. Laat je er ook nog op blazen voor het toetereffect, zie hier het hele showtje tot uitvoering gebracht.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:34 schreef Lkw het volgende:
Zou je die stomme toeters en dat heipaalritme in Ivoorkust nu ook de godganse dag op de radio horen? Man, man, vannacht hoor ik ze nog in m'n slaap.
quote:Op zondag 15 juni 2014 04:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee je bent Spanjaard, papiertje doet daar niets aan af.
Das hetzelfde als zeggen; Ja ik heb een pik, maar ook een kut hoor
![]()
![]()
Kan niet he ouwe reus. Keuzes maken jongen.
De meeste hier keken naar haar tieten volgens mij, niet haar kontquote:Op zondag 15 juni 2014 04:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zo dan. Kijk ons hetzelfde doen. Achter een schermpje
Die is al naar bed.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:36 schreef Poepz0r het volgende:
Zometeen nog de nabeschouwing met die import Nederlander van een Perez
Billen over tetten.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:36 schreef Drxx het volgende:
[..]
De meeste hier keken naar haar tieten volgens mij, niet haar kont
Grappig man.quote:
Ik ben gewoon in Nederland geboren?quote:Op zondag 15 juni 2014 04:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee je bent Spanjaard, papiertje doet daar niets aan af.
Das hetzelfde als zeggen; Ja ik heb een pik, maar ook een kut hoor
![]()
![]()
Kan niet he ouwe reus. Keuzes maken jongen.
Die houdt toch niet van ******negers.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:36 schreef Poepz0r het volgende:
Zometeen nog de nabeschouwing met die import Nederlander van een Perez
Nooit gehad ook. Met Chili de grootste hype van het WK. Beide er in de poule uit waarschijnlijk.quote:
Tolerantie accepteren wij niet NEUK JULLIE ALLEMAL DE MOEDER!quote:Op zondag 15 juni 2014 04:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in Nederland geboren?
En je hebt ook mensen met een piemel en een kutje. Moeilijk he, tolerant zijn? Ik zit niemand dwars. Als je je niet kunt gedragen naar onze normen geef ik je gelijk, maar volgens mij doe ik dat niet.
Vreselijk irritant. Alleen daarom mogen ze er in de eerste ronde uitvliegen.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:34 schreef Lkw het volgende:
Zou je die stomme toeters en dat heipaalritme in Ivoorkust nu ook de godganse dag op de radio horen? Man, man, vannacht hoor ik ze nog in m'n slaap.
Ok, ga maar naar bed jongen.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tolerantie accepteren wij niet NEUK JULLIE ALLEMAL DE MOEDER!
denk het nietquote:
Kijk dan Sporza!quote:Op zondag 15 juni 2014 04:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
Jezus die commentator is verliefd op drogba ofzo
hebben ze allemaal wel watquote:Op zondag 15 juni 2014 04:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
Jezus die commentator is verliefd op drogba ofzo
quote:Op zondag 15 juni 2014 04:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
hebben ze allemaal wel wat
Grueter op Messi.
Roelfs op warm weer.
Sierd op de Copacabanaquote:Op zondag 15 juni 2014 04:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
Grueter op Messi.
Roelfs op warm weer.
Sierd op relletjes.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
Grueter op Messi.
Roelfs op warm weer.
V Gaal loopt sinds het laatste fluitsignaal al met een erectie, das veel ergerquote:Op zondag 15 juni 2014 04:39 schreef De_Pel het volgende:
die Snoeks zit volgens mij al 25 minuten met een halfharde in z'n rechter. het is DJ voor en DJ na
Nee, dat is wel terecht.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
V Gaal loopt sinds het laatste fluitsignaal al met een erectie, das veel erger
Hij kan al die negers ook niet uit elkaar houden, en daarom heeft hij maar bedacht om de hele wedstrijd over Drogba te gaan praten.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:39 schreef De_Pel het volgende:
die Snoeks zit volgens mij al 25 minuten met een halfharde in z'n rechter. het is DJ voor en DJ na
Maar Kalou lieten we schietenquote:Toen hij in 2011 zijn Nederlandse paspoort ontving hoopte Douglas Franco Teixeira op een toekomst in Oranje, maar tweeënhalf jaar later wacht hij nog op zijn debuut en dus verwacht hij geen deelname aan het WK komende zomer in zijn geboorteland Brazilië.
'Ik hoop dat de volgende bondscoach me wel een kans wil geven. Ik heb er veel voor gedaan om Nederlander te worden en het blijft een droom om in het Nederlands elftal te spelen.'
Met reden. Ik krijg ook een erectie als ik aan hem denk.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is gewoon terecht. Tevens bewonderingswaardig voor een 62-jarige. Je zal nog jaloers zijn later.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
bewonderenswaardigquote:Op zondag 15 juni 2014 04:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is gewoon terecht. Tevens bewonderingswaardig voor een 62-jarige. Je zal nog jaloers zijn later.
Dat gebeurt niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee want we moeten nog minimaal 2 keerAls je van Australië verliest hebbie er niks an
Truus hielp hem daar weer vanaf.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen van persie die goal maakte heb ik spontaan m'n broekje vol gespoten.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je van Australië verliest heb je niets te zoeken op een WKquote:Op zondag 15 juni 2014 04:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee want we moeten nog minimaal 2 keerAls je van Australië verliest hebbie er niks an
Was ook voor het eerst in jaren of niet ouwe reusquote:Op zondag 15 juni 2014 04:41 schreef Trebo het volgende:
[..]
Toen van persie die goal maakte heb ik spontaan m'n broekje vol gespoten.
Met een lijnspray?quote:Op zondag 15 juni 2014 04:41 schreef Trebo het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb een zoon van 2 maandenquote:Op zondag 15 juni 2014 04:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was ook voor het eerst in jaren of niet ouwe reus
Mijn slipje helemaal nat.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:41 schreef Trebo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juni 2014 04:42 schreef OverRated het volgende:
Omdat hij z'n fucking tong even uitsteekt
bazennaamquote:
Dit kan mij echt aan mijn reet roestenquote:Op zondag 15 juni 2014 04:42 schreef OverRated het volgende:
Fan van de Rolling Stones godverdomme wat een onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |