Gemiddeld wel. Kagawa is top, Honda is uitstekend. En dan?quote:
ik dacht dat het yolante wasquote:
xdquote:Op zondag 15 juni 2014 04:16 schreef Poepz0r het volgende:
Drogba gaat komen. Zal een enorme lading zijn dan
Ja inderdaad, of misschien faalt hij ook wel niet. Interessant om naar te kijken. Maar hiermee slinger ik de Messi hatende Real fans weer aan natuurlijkquote:Op zondag 15 juni 2014 04:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe hard ie dit keer weer gaat falen?
Fouten maken is niet erg hoor, doen we allemaal wel eens.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is kwart over vier man, doe normaal.
Dank je Zlataquote:Op zondag 15 juni 2014 04:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Fototje om iedereen scherp te houden.
naar mannetje, maar wel een goed voetballertjequote:Op zondag 15 juni 2014 04:16 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja inderdaad, of misschien faalt hij ook wel niet. Interessant om naar te kijken. Maar hiermee slinger ik de Messi hatende Real fans weer aan natuurlijk
Zlata behandelt fans wel wat beter dan Alba. Dus ik verwacht van wel.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou zij wel een postcard sturen? Ik wacht nog altijd op een kaartje van darling Alba, ondanks mijn VI-spreuken.
quote:Op zondag 15 juni 2014 04:16 schreef Poepz0r het volgende:
Drogba gaat komen. Zal een enorme lading zijn dan
Zelfs zonder Suarez is de Uruguayaanse (?) aanval fenomenaal. Veel fans mee. Prima land, je verwacht gewoon een overwinning. De bookmakers zagen dat ook zo. Lul niet zo, ze zijn veel beter.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, Spanje rekende op een lastige wedstrijd, al dachten ze wel te kunnen winnen.
Uruguay is net als België en de hele meute hier gaat daarin mee, ze denken om het kampioenschap mee te doenUruguay is niet voor niets 5e van Zuid-Amerika en moest zich plaatsen via play-offs. Ik had ze niet hoger ingeschat dan Costa Rica.
quote:Op zondag 15 juni 2014 04:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt een man bij de bakker
Vraagt de bakker: "ruim je het ook even op"
Doe mij maar:quote:Op zondag 15 juni 2014 04:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Fototje om iedereen scherp te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |