CHANANTquote:Op zondag 15 juni 2014 04:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hahaha kalou is gezakt voor de inburgerinscursus
Wat een mongoolquote:Op zondag 15 juni 2014 04:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dat zal best, maar de Ivorianen spelen gewoon voor City, Liverpool, Roma. Drogba spreekt voor zich. Ik wil wel geloven dat de Japanners goed spelen in de J-League, maar alleen al het verschil in tegenstanders waar ze tegen spelen is immens.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat is het juist. De meeste mensen kennen de Japanse spelers niet buiten die die bij grote Europese clubs spelen. Maar er spelen hele leuke spelers bij Japan hoor en het is een heel goed team.
Dan had je me op z'n minst kunnen feliciteren.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee we vieren het pas de 17e bij GGMM thuis.
Die vragen slaan ook echt nergens op hoorquote:
Maak 'm eens. Jij zakt er ook voor. Geheid.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
gefeliciteerdquote:Op zondag 15 juni 2014 04:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan had je me op z'n minst kunnen feliciteren.
Dat ik die gemist hebquote:Op zondag 15 juni 2014 04:26 schreef OverRated het volgende:
[..]
WK / Tribunebabes #1: Één van de voordelen van het WK
Insgelijks ouwe pik.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt Mani, je bent een echte vriend.
Ok ik ga hem na deze match makenquote:Op zondag 15 juni 2014 04:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maak 'm eens. Jij zakt er ook voor. Geheid.
Wat vond je van mijn woordgrap?quote:
Klopt. Echt veel te moeilijk. Niet raar dat Kalou daar voor gezakt is.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Die vragen slaan ook echt nergens op hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |