Nooit gehad ook. Met Chili de grootste hype van het WK. Beide er in de poule uit waarschijnlijk.quote:
Tolerantie accepteren wij niet NEUK JULLIE ALLEMAL DE MOEDER!quote:Op zondag 15 juni 2014 04:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in Nederland geboren?
En je hebt ook mensen met een piemel en een kutje. Moeilijk he, tolerant zijn? Ik zit niemand dwars. Als je je niet kunt gedragen naar onze normen geef ik je gelijk, maar volgens mij doe ik dat niet.
Vreselijk irritant. Alleen daarom mogen ze er in de eerste ronde uitvliegen.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:34 schreef Lkw het volgende:
Zou je die stomme toeters en dat heipaalritme in Ivoorkust nu ook de godganse dag op de radio horen? Man, man, vannacht hoor ik ze nog in m'n slaap.
Ok, ga maar naar bed jongen.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tolerantie accepteren wij niet NEUK JULLIE ALLEMAL DE MOEDER!
denk het nietquote:
Kijk dan Sporza!quote:Op zondag 15 juni 2014 04:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
Jezus die commentator is verliefd op drogba ofzo
hebben ze allemaal wel watquote:Op zondag 15 juni 2014 04:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
Jezus die commentator is verliefd op drogba ofzo
quote:Op zondag 15 juni 2014 04:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
hebben ze allemaal wel wat
Grueter op Messi.
Roelfs op warm weer.
Sierd op de Copacabanaquote:Op zondag 15 juni 2014 04:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
hebben ze allemaal wel wat
Grueter op Messi.
Roelfs op warm weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |