hebben ze allemaal wel watquote:Op zondag 15 juni 2014 04:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
Jezus die commentator is verliefd op drogba ofzo
quote:Op zondag 15 juni 2014 04:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
hebben ze allemaal wel wat
Grueter op Messi.
Roelfs op warm weer.
Sierd op de Copacabanaquote:Op zondag 15 juni 2014 04:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
Grueter op Messi.
Roelfs op warm weer.
Sierd op relletjes.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
Grueter op Messi.
Roelfs op warm weer.
V Gaal loopt sinds het laatste fluitsignaal al met een erectie, das veel ergerquote:Op zondag 15 juni 2014 04:39 schreef De_Pel het volgende:
die Snoeks zit volgens mij al 25 minuten met een halfharde in z'n rechter. het is DJ voor en DJ na
Nee, dat is wel terecht.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
V Gaal loopt sinds het laatste fluitsignaal al met een erectie, das veel erger
Hij kan al die negers ook niet uit elkaar houden, en daarom heeft hij maar bedacht om de hele wedstrijd over Drogba te gaan praten.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:39 schreef De_Pel het volgende:
die Snoeks zit volgens mij al 25 minuten met een halfharde in z'n rechter. het is DJ voor en DJ na
Maar Kalou lieten we schietenquote:Toen hij in 2011 zijn Nederlandse paspoort ontving hoopte Douglas Franco Teixeira op een toekomst in Oranje, maar tweeënhalf jaar later wacht hij nog op zijn debuut en dus verwacht hij geen deelname aan het WK komende zomer in zijn geboorteland Brazilië.
'Ik hoop dat de volgende bondscoach me wel een kans wil geven. Ik heb er veel voor gedaan om Nederlander te worden en het blijft een droom om in het Nederlands elftal te spelen.'
Met reden. Ik krijg ook een erectie als ik aan hem denk.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is gewoon terecht. Tevens bewonderingswaardig voor een 62-jarige. Je zal nog jaloers zijn later.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |