quote:
Wij van WC eend...quote:
Ach weet je. Messi, Ronaldo, Neymar, Ribéry, Balotelli. Zijn allemaal spelers met rare maniertjes zo nu en dan. Maar niet minder leuk om naar te kijken vind ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
naar mannetje, maar wel een goed voetballertje
klassiekerquote:
Dat is het juist. De meeste mensen kennen de Japanse spelers niet buiten die die bij grote Europese clubs spelen. Maar er spelen hele leuke spelers bij Japan hoor en het is een heel goed team.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gemiddeld wel. Kagawa is top, Honda is uitstekend. En dan?
Ivoorkust heeft Drogba, Yaya, Bony, Gervinho, enz. enz., wat wil je doen.
Je weet dat dat ook niet erg gezond is?quote:Op zondag 15 juni 2014 04:15 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker tot een uurtje of 2 in mijn bed liggen.
kusje voor je enkelquote:Op zondag 15 juni 2014 04:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben door mijn enkel gegaan.
Dit boeit echt niemand
We zagen je nog van het veld gedragen worden in Manaus.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit boeit echt niemand
Jij bent de fysio van Engeland?quote:Op zondag 15 juni 2014 04:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit boeit echt niemand
Ben jij soms verzorger van Engeland?quote:Op zondag 15 juni 2014 04:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit boeit echt niemand
quote:Op zondag 15 juni 2014 04:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
We zagen je nog van het veld gedragen worden in Manaus.
Kut Boner, komop Japan
quote:
Voorspelbaar ditquote:Op zondag 15 juni 2014 04:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ben jij soms verzorger van Engeland?
Sterkte, hopelijk valt het meequote:Op zondag 15 juni 2014 04:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit boeit echt niemand
quote:Op zondag 15 juni 2014 04:21 schreef OverRated het volgende:
Tijd voor Snoeks om iets te zeggen over het eredivisieverleden van deze doelpuntenmaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |