SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
WK Poule:![]()
![]()
de maximale scorequote:Op zondag 15 juni 2014 00:36 schreef Freire het volgende:
Hoeveel punten krijg je op scorito eigenlijk als je de uitslag goed hebt?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
21 maar. Had wel meer moeten zijn imo, zo vaak komt dat niet voorquote:Op zondag 15 juni 2014 00:36 schreef Freire het volgende:
Hoeveel punten krijg je op scorito eigenlijk als je de uitslag goed hebt?![]()
11 voor winst goedquote:Op zondag 15 juni 2014 00:36 schreef Freire het volgende:
Hoeveel punten krijg je op scorito eigenlijk als je de uitslag goed hebt?
21 voor exact goed![]()
www.wefut.com ??
A Database Error Occurred
Unable to connect to your database server using the provided settings.
Filename: /home/wefut/application/third_party/MX/Loader.php
Line Number: 102![]()
Ga eens voetbal kijkenquote:Op zondag 15 juni 2014 00:45 schreef elshaarawy92 het volgende:
www.wefut.com ??
Line Number: 102Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
is ook gewoon een kut sitequote:Op zondag 15 juni 2014 00:45 schreef elshaarawy92 het volgende:
www.wefut.com ??
Line Number: 102Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hij staat al klaar:
1 [img=650,366]http://sportzwiki.com/football/wp-content/uploads/2013/10/499746-fbl-eur-c1-ajax-ac-milan.jpg[/img] Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ik ga ook Ivoorkust - Japan kijken
vooral omdat Bamba en Zokora speelt
Lol assistent Engeland enkel gebroken tijdens het juichen![]()
![]()
Ik ga ook om 3 uur kijken maar we kijken nog steeds naar de 24u van Lemans, toffe beelden nu vanuit het donker, zie je pas echt hoe knetterhard het gaat
![]()
die C7R klinkt echt belachelijk dik hequote:Op zondag 15 juni 2014 01:00 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga ook om 3 uur kijken maar we kijken nog steeds naar de 24u van Lemans, toffe beelden nu vanuit het donker, zie je pas echt hoe knetterhard het gaat
knetterende V8
![]()
Zo blijven, dan heb ik de stand goed geraden
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Engeland idd even scoren en dan zo blijvenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:08 schreef ThadCastle het volgende:
En nog een bet
Lekker Balo. Nu Engeland goal en ik heb mijn poule goed
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wat is je vraag?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:31 schreef elshaarawy92 het volgende:
handicap? http://www.futhead.com/14/squads/13231154/![]()
gewaagdquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
iddquote:Op zondag 15 juni 2014 01:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verrassende repliek van Elshaarawy92 moet ik zeggen. Zag die vraag niet aankomen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Winnaar goed 11 punten, uitslag goed 21 punten. 17 punten per doelpunt van je topscorers.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:01 schreef Zhano het volgende:
Hoe zit die puntentelling eigenlijk inelkaar op Scorito? Kan t nie vinde nie.![]()
Wat een kutsitequote:Op zondag 15 juni 2014 02:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Winnaar goed 11 punten, uitslag goed 21 punten. 17 punten per doelpunt van je topscorers.![]()
![]()
Die commentator de hele tijd met zijn Candreve (soms wel Candreva) en Parole (consequent), lijkt Mart Smeets wel...
Maar zelden zo'n leuke wedstrijd gezien in zo'n laag tempoeigenlijk nu al een leuker WK dan dat hele 2010 bij elkaar.
![]()
op NOS dan zegt die gast mooie redding van Buffon paar seconden later hoor je de andere presentator Siriguquote:Op zondag 15 juni 2014 02:28 schreef DutchSL het volgende:
Die commentator de hele tijd met zijn Candreve (soms wel Candreva) en Parole (consequent), lijkt Mart Smeets wel...
Maar zelden zo'n leuke wedstrijd gezien in zo'n laag tempo![]()
![]()
$quote:Op zondag 15 juni 2014 02:38 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op zeg, Balo stond 1 keer op de goede plek![]()
Staat op hier hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 03:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha top
Gaan we nog Jappen kijken jongens? Rijst?![]()
![]()
Dat lijkt maar zo want hij heeft z'n ogen gewoon open.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo want hij heeft z'n ogen gewoon open.![]()
![]()
Hoezo nu niet dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 03:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dan maakte ik een 433(5) met hem als CF en Bolanos RW.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/player/9391
Speel geen WC FUT
En als 74 wordt hij wss te duur
Hier staat gewoon ST toch of ben ik nou scheel?Te duur kan ik me voorstellen ja.
![]()
Toure gaat van City naar Barca, blauwe en rode/paarse schoen
Voorhoofd
Bony
[ Bericht 16% gewijzigd door ThadCastle op 15-06-2014 04:21:05 ]![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
Wilde nog naar beneden gaan om het te gaan kijken, maar viel in de kroeg eerder ook al in slaap. Ben maar gaan slapen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik viel tijdens Engeland - Italië bijna in slaap. Ik had 1-2 ingevuld en dat stond het dus al vrij vroeg in de 2e helft. Dus had ik mezelf voorgenomen om te gaan slapen als er gescoord werd, maar dat werd er dus niet meerquote:Op zondag 15 juni 2014 09:47 schreef Lindgren. het volgende:
Wilde nog naar beneden gaan om het te gaan kijken, maar viel in de kroeg eerder ook al in slaap. Ben maar gaan slapen.
Toch iemand die dit historisch slechte grapje kon waarderenquote:Toen ik het had gepost dacht ik: Beter niet kunnen doen.
![]()
TOTS candreva is aardig gestegen, had wel verwacht dat hij zou zakken met een IMOTM cardPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
TOTS Cuadrado is gewoon weer op de prijs waarvoor ik 'm gekocht hebNiet meer verwacht
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
chiellini en vidal zijn er gewoon dik bovenuit gekomenquote:Op zondag 15 juni 2014 11:37 schreef Reemi het volgende:
TOTS Cuadrado is gewoon weer op de prijs waarvoor ik 'm gekocht hebNiet meer verwacht
alleen de rossi niet dat is weer wat jammer.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Bam
En voor vandaag
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tot nu toe wel een doelpuntrijk WKquote:Op zondag 15 juni 2014 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
3 goals bij Frankrijk en Argentinië vond ik toch een beetje gewaagd.Had ook nog wel 1 goal bij Bosnie willen doen, hebben een redelijk team
![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 12:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Tot nu toe wel een doelpuntrijk WKHad ook nog wel 1 goal bij Bosnie willen doen, hebben een redelijk team
Heb ik wel gedaan ja. Argentinie heeft nooit echt een super verdediging terwijl Bosnie volgens mij wel een aardige aanval heeft.![]()
Dat wist ik ook niet van te voren dat er zo makkelijk gescoord werdquote:Op zondag 15 juni 2014 12:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Tot nu toe wel een doelpuntrijk WKHad ook nog wel 1 goal bij Bosnie willen doen, hebben een redelijk team
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 12:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dzeko scoort er sowieso 1.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik wel gedaan ja. Argentinie heeft nooit echt een super verdediging terwijl Bosnie volgens mij wel een aardige aanval heeft.![]()
zal de bets ook eens even zoeken. england italie was wat matig, ivoorkust ging lekker toen ik lag te pittenquote:![]()
vanmiddag zwitserland denk ik 1X ofzoPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
joah, ik welquote:Op zondag 15 juni 2014 13:18 schreef Dylan98 het volgende:
Op welke site zetten jullie je bets? Gewoon unibet?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Betjes van de dag/combis:
Messi to score
Cr7 to score (morgen)
Zwi DNB + Fra 0-1 handicap
Uruguay - Eng 1 + Ita - Costa Rica 1 + Fra - Honduras 1
Ben benieuwd of we deze lijn kunnen doorzetten
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik vind het echt een geweldig WK tot nu toe. Prachtige wedstrijden en veel onverwachte uitslagen. Wat een verschil met WK 2010 zeg. Helaas hang ik hierdoor echt veel te veel in de kroeg, vind m'n portemonnee niet zo leuk.![]()
Ik ben ook weer als vanouds ongelofelijk slecht in voorspellen. Laatste in de poule met mijn vriendengroep en één na laatste in de poule van dit topic.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)t-10-zou-worden.html
Dit was toch bij POTS in het dorp?Ja dusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een kerel bij ons in het dorp heeft een schoenenzaak. Die beloofde op zijn FB-site morgen de hele dag 10% korting per gescoorde goal van Oranje. Hij reageert de hele avond al niet meer op whatsapp- en FB-berichtjes
Pots komt helemaal niet uit het zuiden maar uit grun![]()
![]()
http://www.fifa.com/worldranking/rankingtable/
Griekenland staat gewoon boven ons op de wereldranglijst
Klopt echt geen reet van, zwitserland 6eGRAAG VERWIJDEREN![]()
DNB Zwi lijkt mij wel 'redelijk veilig' (straks weer keihard op ons bek gaan natuurlijk).quote:Op zondag 15 juni 2014 13:47 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb DNB Zwitserland en Frankrijk - Honduras over 2.5.
Durf niet meer op de favoriet in te zettenGRAAG VERWIJDEREN![]()
heb zwi gepakt en zwi 1/1 FH SH
nog een funbetje op barnetta to score![]()
frankrijk kijk ik wel even na zwi-ecu naarPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1-0 die in de eerste helft valt is genoegquote:Op zondag 15 juni 2014 13:56 schreef The_Yakuza het volgende:
Heb het gevoel dat Zwi - Ecu echt een 0-0, 1-0 of 1-1 zaadwedstrijd wordt
#FreeTrapz![]()
Wat zijn jullie verwachtingen van Portugal? Door naar de volgende ronde of in de poulefase er al uit? Heb al een tijd een combibet staan dat ze doorgaan
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Heeft iemand alvast wat ideeën voor culinaire hoogstandjes voor vanavond?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Budget?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:08 schreef DuTank het volgende:
Heeft iemand alvast wat ideeën voor culinaire hoogstandjes voor vanavond?![]()
kapsalonquote:Op zondag 15 juni 2014 14:08 schreef DuTank het volgende:
Heeft iemand alvast wat ideeën voor culinaire hoogstandjes voor vanavond?![]()
5-10 euro ofzo. Misschien ga ik wat halen. Een kapsalon bijvoorbeeld.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gyros bestellenquote:Op zondag 15 juni 2014 14:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
5-10 euro ofzo. Misschien ga ik wat halen. Een kapsalon bijvoorbeeld.![]()
Wat is dan een goeie gyrosboer in damskoquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Heb nooit gyros besteld in Amsterdamquote:Op zondag 15 juni 2014 14:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat is dan een goeie gyrosboer in damsko![]()
Oh. Ok. Misschien nog andere tips?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb nooit gyros besteld in Amsterdam
Is zeker de KFC?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Damrak 87 88
1012 LP Amsterdam
Hier heb ik echt het beste eten ooit gehad
Ik woon in de rivierenbuurt, dus er is geen KFC in de buurt helaasquote:
Hij had een sporttas als wens, dus die maar gegeven.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nah van al die artikelen klopt geen holquote:Op zondag 15 juni 2014 15:44 schreef Kamikazie het volgende:
Robben snelste voetballer aller tijden, fuck walcott en de rest jonguh. tyfes ea.http://resources.fifa.com(...)d_teamstatistics.pdf
Veltman 2 km/h sneller dan BMI en De Vrijeindelijk een basis om zijn p's omhoog te krijgen
![]()
Jammer dat die zo laat is. Moet morgen vroeg opquote:Op zondag 15 juni 2014 15:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Argentinië-Bosnië kan wel leuk worden.![]()
#yoloquote:Op zondag 15 juni 2014 15:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jammer dat die zo laat is. Moet morgen vroeg op![]()
Net zelf even 50km ofzo gefietst, blijkt de Dauphiné al vroeg te zijn ontploft vandaag. Overal groepen met klassementsrenners.
Talansky-Vandenbroeck voorop, Nibali-Kelderman minuutje erachter, Contador minuutje daarachter, Froome half minuutje daarachter en dan nog van alles en nog wat er tussendoor![]()
![]()
Staat genoteerdquote:Op zondag 15 juni 2014 16:04 schreef DutchSL het volgende:
Net zelf even 50km ofzo gefietst, blijkt de Dauphiné al vroeg te zijn ontploft vandaag. Overal groepen met klassementsrenners.
Talansky-Vandenbroeck voorop, Nibali-Kelderman minuutje erachter, Contador minuutje daarachter, Froome half minuutje daarachter en dan nog van alles en nog wat er tussendoor![]()
Het zal niemand boeien behalve POTS, maar het was echt een geweldige etappe, mooiste bergetappe van het jaar tot nu toe wat mij betreft.![]()
Talansky wint het klassement, Kelderman geweldig goed gereden maar blijft 4e en Contador reed zich stuk (zat alleen, waar de rest in groepjes zat..). Nibali en Froome totaal volledig ingestort, leuk met oog op de Tour om te zien dat ook de grote namen ook kwetsbaar zijn.
Nu de Ronde van Zwitserland, Mollema gisteren ook heel goed in de proloog![]()
![]()
Thanksquote:Op zondag 15 juni 2014 16:52 schreef DutchSL het volgende:
Het zal niemand boeien behalve POTS, maar het was echt een geweldige etappe, mooiste bergetappe van het jaar tot nu toe wat mij betreft.![]()
Talansky wint het klassement, Kelderman geweldig goed gereden maar blijft 4e en Contador reed zich stuk (zat alleen, waar de rest in groepjes zat..). Nibali en Froome totaal volledig ingestort, leuk met oog op de Tour om te zien dat ook de grote namen ook kwetsbaar zijn.
Nu de Ronde van Zwitserland, Mollema gisteren ook heel goed in de proloog. Ik volg eigenlijk altijd alleen de Tour, maar dit is wel nuttige informatie over hoe de favorieten enzo ervoor staan
Ronald noemt Shaqiri Shakira en hij zegt dat hij net zo gebouwd is als Bony, en dan razendsnel
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Toch bijna 1.70 die Shaqiraquote:Op zondag 15 juni 2014 17:46 schreef Revontulet het volgende:
Ronald noemt Shaqiri Shakira en hij zegt dat hij net zo gebouwd is als Bony, en dan razendsnelnet zo gebouwd idd
Zei hij niet dat hij getrouwd is met Bony? Dat je het verkeerd verstaan hebt zeg maar?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:46 schreef Revontulet het volgende:
Ronald noemt Shaqiri Shakira en hij zegt dat hij net zo gebouwd is als Bony, en dan razendsnel![]()
Dat sloeg als een lul op een drumstel iddquote:Op zondag 15 juni 2014 17:46 schreef Revontulet het volgende:
Ronald noemt Shaqiri Shakira en hij zegt dat hij net zo gebouwd is als Bony, en dan razendsnel![]()
![]()
Inler
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga me er ook toe zetten. Het is dat dit soort wedstrijden nou éénmaal gespeeld moeten worden.quote:![]()
Haha ja inderdaad. Alhoewel. Twee van zulke landen tegen elkaar kan best leuk worden.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga me er ook toe zetten. Het is dat dit soort wedstrijden nou éénmaal gespeeld moeten worden.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het kastje van Tele2 faaldeMaar inmiddels heb ik beeld.
Nou, ik zag dat het journaal op 2 is, dacht: laat ik dat eens opzetten. En wat zie ik tot mijn grote schrik? De Nederlandse hockeyers verliezen op eigen terrein met 1-6 tegen Australië. Nou, als dat maar geen voorteken is.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Alhoewel. Twee van zulke landen tegen elkaar kan best leuk worden.![]()
De vrouwen wonnen gisteren met 2-0 van Australië. Als dat maar een voorteken is.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik zag dat het journaal op 2 is, dacht: laat ik dat eens opzetten. En wat zie ik tot mijn grote schrik? De Nederlandse hockeyers verliezen op eigen terrein met 1-6 tegen Australië. Nou, als dat maar geen voorteken is.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dit. Dan heb ik weer een bet binnen.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
De vrouwen wonnen gisteren met 2-0 van Australië. Als dat maar een voorteken is.![]()
Dan zal het ongeveer 50/50 zijn denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
De vrouwen wonnen gisteren met 2-0 van Australië. Als dat maar een voorteken is.![]()
hoiAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:
1,5 - 3 voor Australië?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan zal het ongeveer 50/50 zijn denk ik.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kom net binnenvallen na eten/douchen, maar waarom zo negatief over deze wedstrijd? Zwitserland is toch best een leuk team?
edit. en dan scoort Ecuador![]()
![]()
![]()
en de goalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Als Federer en Wawrinka hadden meegedaan wellicht.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:18 schreef DutchSL het volgende:
Kom net binnenvallen na eten/douchen, maar waarom zo negatief over deze wedstrijd? Zwitserland is toch best een leuk team?![]()
Zwitserland lette echt niet opquote:Op zondag 15 juni 2014 18:22 schreef Toefjes het volgende:
Fifa doelpuntje: Alleen de aanvaller sprong![]()
Heeft hij ook de giant throw in trait?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Er doet wel een SMLENO speler mee, de linksback.
gr gr Stefan![]()
Die is volgend jaar gold en 1 van de beste Bundesliga LBs.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Er doet wel een SMLENO speler mee, de linksback.
gr gr Stefan
gr gr![]()
Auba genoemd aks nieuwe spits van Roma. Ibarbo en Auba in Serie A teams..dan vergaat de wereld echt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:33 schreef Tim86 het volgende:
Auba genoemd aks nieuwe spits van Roma. Ibarbo en Auba in Serie A teams..dan vergaat de wereld echt.![]()
Nee, ik denk niet dat de wereld dan echt zal vergaan.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom zou Dortmund hem weg doenquote:Op zondag 15 juni 2014 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat de wereld dan echt zal vergaan.![]()
![]()
Omdat hij doorgaans zelfs niet goed genoeg was voor de basis terwijl Kuba heel lang geblesseerd is geweest. Of omdat hij ondanks zijn goede start bijna het hele seizoen dramatisch presteerde. Of omdat hij niet mee kan in het combinatiespel. Of omdat hij vanaf de vleugel alleen voor eigen succes gaat en nagenoeg nooit een assist of fatsoenlijke bal geeft. Of omdat ze nu minimaal hetzelfde transferbedrag kunnen krijgen voor een flop?quote:
Genoeg redenen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beviel zo slecht dat hij maar 30 wedstrijden oid heeft gespeeld afgelopen seizoenquote:Op zondag 15 juni 2014 18:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dortmund speelt liever met een minder mobiele spits en Auba als winger bevalt niet![]()
![]()
Haha Immobile. Mobiele.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dortmund speelt liever met een minder mobiele spits en Auba als winger bevalt niet
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio![]()
Als Kuba niet zwaar geblesseerd was geraakt was dat minder dan de helft geweest natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beviel zo slecht dat hij maar 30 wedstrijden oid heeft gespeeld afgelopen seizoenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heeft die het zo slecht gedaan dan? Ik heb hem een keer of 10 zien spelen en toen ik hem toch niet echt slecht spelen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat hij doorgaans zelfs niet goed genoeg was voor de basis terwijl Kuba heel lang geblesseerd is geweest. Of omdat hij ondanks zijn goede start bijna het hele seizoen dramatisch presteerde. Of omdat hij niet mee kan in het combinatiespel. Of omdat hij vanaf de vleugel alleen voor eigen succes gaat en nagenoeg nooit een assist of fatsoenlijke bal geeft. Of omdat ze nu minimaal hetzelfde transferbedrag kunnen krijgen voor een flop?
Genoeg redenen.![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat de wereld dan echt zal vergaan.![]()
![]()
Ja, gewoon matig. Zeker niet het niveau waar Dortmund naar streeft. Nog wel aardig wat goals maar dat zouden de meeste spelers wel halen in die ploeg en op die positie.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft die het zo slecht gedaan dan? Ik heb hem een keer of 10 zien spelen en toen ik hem toch niet echt slecht spelen eerlijk gezegd.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nonsens, hij heeft 2 IF kaarten, dus hij heeft het beter gedaan dan menig ander aanvaller in de bundesliga.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat hij doorgaans zelfs niet goed genoeg was voor de basis terwijl Kuba heel lang geblesseerd is geweest. Of omdat hij ondanks zijn goede start bijna het hele seizoen dramatisch presteerde. Of omdat hij niet mee kan in het combinatiespel. Of omdat hij vanaf de vleugel alleen voor eigen succes gaat en nagenoeg nooit een assist of fatsoenlijke bal geeft. Of omdat ze nu minimaal hetzelfde transferbedrag kunnen krijgen voor een flop?
Genoeg redenen.![]()
Hoeveel zou die nu moeten kosten 30 miljoen oid?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, gewoon matig. Zeker niet het niveau waar Dortmund naar streeft. Nog wel aardig wat goals maar dat zouden de meeste spelers wel halen in die ploeg en op die positie.![]()
Hij zal toch wel een RW kaart krijgen en daar is hij toch minder dan Cuadrado voor een Serie A team.
En Ibarbo zal wel een downgrade krijgen en/of winger worden.![]()
http://livekaarten.nl/Xbox-Live-7-dagen
Mocht iemand skeer zijn en behoefte hebben aan 7 dagen gratis gold![]()
Ibarbo speelt nooit op de vleugel in ieder gevalquote:Op zondag 15 juni 2014 18:50 schreef DutchSL het volgende:
Hij zal toch wel een RW kaart krijgen en daar is hij toch minder dan Cuadrado voor een Serie A team.
En Ibarbo zal wel een downgrade krijgen en/of winger worden.
Speelt achter de spits.25 miljoen werd genoemd, maar die bedragen slaan vaak nergens op in de media. Dan hebben ze nog zieke winst op hem ook. Denk dat ze met 18 tot 20 miljoen wel tevreden zijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoeveel zou die nu moeten kosten 30 miljoen oid?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ibarbo en Auba in de spits. Tja, dan hoeven we niet lang na te denken natuurlijk. 2 Hunterkaartjes en je hebt een jaar lang dolle pret![]()
![]()
Goede wissel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
_O LekkurOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
FIFA World Cupquote:Op zondag 15 juni 2014 19:04 schreef Toefjes het volgende:
Fifa doelpuntje: Alleen de aanvaller springtOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben helemaal klaar met die world cup trouwensquote:Echt, alleen maar hufterigheid wat je op alle mogelijke manieren voor je voeten geworpen krijgt.
![]()
zullen we nou eindelijk eens een potje spelen?!?!?!?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met die world cup trouwensEcht, alleen maar hufterigheid wat je op alle mogelijke manieren voor je voeten geworpen krijgt.
![]()
Onder de huidige trainer niet (die speelt uberhaupt zonder wingers), maar daarvoor heeft hij bij Cagliari heeft hij zo'n beetje op elke positie voorin en op het middenveld gespeeld.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ibarbo speelt nooit op de vleugel in ieder geval
Speelt achter de spits.
En nu bij Colombia speelt hij op papier LW al hebben ze veel positiewisselingen.
Maar ik zeg niet dat hij zeker winger gaat worden, alleen dat de kans er is dat hij een downgrade krijgt en/of winger wordt (vooral vanwege het WK dus). In H2H is hij volgens mij ook gedowngraded.![]()
Ben je morgen overdag vrij?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
zullen we nou eindelijk eens een potje spelen?!?!?!?![]()
heb nog een doepluntje nodig voor mijn bet![]()
barnetta speelt niet...
#FreeTrapz![]()
Twee dagen een serie A team gemaakt met zoveel mogelijk TOTS, speelde echt zwaar handicapped. Elke wedstrijd het betere spel en dan weer van die irritante kutgoals tegen door te rennen en crossen of kick-off glitch.. Nu toch verkocht met een goede 100k winst![]()
![]()
Mooi. Gaan we morgen avond elkaar afslachten. Onder voorbehoud dat er een vreselijk lekkere dame zich weer eens aandringt natuurlijk.quote:![]()
Jij was erbij?quote:![]()
![]()
![]()
ben weer thuis... reis gewonnen met Jupiler... 5 sterren hotel aan de Copacabana helemaal afgehuurd door Budweiser.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ben je weer in NL of ga je nog meer wedstrijden bezoeken?
Dinsdag tot vrijdag daar gezeten, elke avond gratis drank. Daarna ook nog Copacabana op, maar prijs van drank viel daar mee.
Vrijdag naar Salvador gegaan en daar match gekeken, s'avonds feesten en gisterochtend terug naar huis via Rio.![]()
fucking vetquote:Op zondag 15 juni 2014 19:27 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ben weer thuis... reis gewonnen met Jupiler... 5 sterren hotel aan de Copacabana helemaal afgehuurd door Budweiser.
Dinsdag tot vrijdag daar gezeten, elke avond gratis drank. Daarna ook nog Copacabana op, maar prijs van drank viel daar mee.
Vrijdag naar Salvador gegaan en daar match gekeken, s'avonds feesten en gisterochtend terug naar huis via Rio.
Post je later nog wat foto's? Ben benieuwd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zat je aan de kant waar (bijna) alle doelpunten vielen?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:31 schreef OmniRocket het volgende:
Ja, ben ze nu naar computer aan het kopierenFeyenoord Rotterdam![]()
Zo jaloersquote:Op zondag 15 juni 2014 19:27 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ben weer thuis... reis gewonnen met Jupiler... 5 sterren hotel aan de Copacabana helemaal afgehuurd door Budweiser.
Vrijdag naar Salvador gegaan en daar match gekeken, s'avonds feesten en gisterochtend terug naar huis via Rio.
Frankrijkquote:Op zondag 15 juni 2014 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie speelt er om 9? Argentinië of Frankrijk?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
last minute fifa goal incommingquote:Op zondag 15 juni 2014 19:44 schreef DutchSL het volgende:
Eerste wedstrijd die eindigt in een gelijkspel als het zo door gaat.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik hoop het niet. Heb gelijkspel.. 2-2quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Godverdomme, mijn 1-1
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het was alleen niet echt een FIFA goal, want de cross was over de grond.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
wtf.Ik zette in de 80ste minuut nog even een eurootje op +2,5 en accepteerde veranderende odds, maar dat geldt zeker niet bij zo'n bet?
Ik kreeg de ¤2.65 die het was toen ik de bet plaatste ipv de 6 die het inmiddels was.
duhh. Als het zo zou werken zou iedereen het wel zo doen..dan heb je altijd de maximale odd.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
wtf.Ik zette in de 80ste minuut nog even een eurootje op +2,5 en accepteerde veranderende odds, maar dat geldt zeker niet bij zo'n bet?
Ik kreeg de ¤2.65 die het was toen ik de bet plaatste ipv de 6 die het inmiddels was.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
HA HAquote:Op zondag 15 juni 2014 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
Goal van die Hondurees zou wel costly zijn dan.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:52 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
hier zit nog wel wat value in volgens mij. benzema to score staat op 1.83
zie de honduras kerel er niet eentje inleggen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
i likequote:Op zondag 15 juni 2014 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goal van die Hondurees zou wel costly zijn dan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, ik dacht dus dat dat zo werkte.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
duhh. Als het zo zou werken zou iedereen het wel zo doen..dan heb je altijd de maximale odd.moet je paar beukenquote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Niet zo gek.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:52 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
hier zit nog wel wat value in volgens mij. benzema to score staat op 1.83
zie de honduras kerel er niet eentje inleggen.
Lichtsteiner kan er he-le-maal niks van aldus Rene. Maar die commentator was ook geen fan van die RB van Ecuador (Paredes)![]()
Bedankt, Hans.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lichtsteiner kan er he-le-maal niks van aldus Rene. Maar die commentator was ook geen fan van die RB van Ecuador (Paredes)Feyenoord Rotterdam![]()
Frankrijk moet dit wel met minimaal 2 goals verschil kunnen winnen. Al is dit misschien net het toernooi om dit soort weddenschappen links te laten liggen![]()
Lichtsteiner was ook slecht.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lichtsteiner kan er he-le-maal niks van aldus Rene. Maar die commentator was ook geen fan van die RB van Ecuador (Paredes)![]()
ik durfde hem niet aan met die rare fransen, iedereen gaat uit van 3/4-0 kan zomaar dat ze het bij 1-0 laten.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:00 schreef Toefjes het volgende:
Frankrijk moet dit wel met minimaal 2 goals verschil kunnen winnen. Al is dit misschien net het toernooi om dit soort weddenschappen links te laten liggenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die is dan al redelijk gedaaldquote:![]()
Heb hem nog op 1.96, maar hij stond vanmiddag nog boven de 2GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja, godverquote:Op zondag 15 juni 2014 20:07 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Die is dan al redelijk gedaald![]()
Heb hem nog op 1.96, maar hij stond vanmiddag nog boven de 2![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |