SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
WK Poule:![]()
![]()
de maximale scorequote:Op zondag 15 juni 2014 00:36 schreef Freire het volgende:
Hoeveel punten krijg je op scorito eigenlijk als je de uitslag goed hebt?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
21 maar. Had wel meer moeten zijn imo, zo vaak komt dat niet voorquote:Op zondag 15 juni 2014 00:36 schreef Freire het volgende:
Hoeveel punten krijg je op scorito eigenlijk als je de uitslag goed hebt?![]()
11 voor winst goedquote:Op zondag 15 juni 2014 00:36 schreef Freire het volgende:
Hoeveel punten krijg je op scorito eigenlijk als je de uitslag goed hebt?
21 voor exact goed![]()
www.wefut.com ??
A Database Error Occurred
Unable to connect to your database server using the provided settings.
Filename: /home/wefut/application/third_party/MX/Loader.php
Line Number: 102![]()
Ga eens voetbal kijkenquote:Op zondag 15 juni 2014 00:45 schreef elshaarawy92 het volgende:
www.wefut.com ??
Line Number: 102Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
is ook gewoon een kut sitequote:Op zondag 15 juni 2014 00:45 schreef elshaarawy92 het volgende:
www.wefut.com ??
Line Number: 102Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hij staat al klaar:
1 [img=650,366]http://sportzwiki.com/football/wp-content/uploads/2013/10/499746-fbl-eur-c1-ajax-ac-milan.jpg[/img] Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ik ga ook Ivoorkust - Japan kijken
vooral omdat Bamba en Zokora speelt
Lol assistent Engeland enkel gebroken tijdens het juichen![]()
![]()
Ik ga ook om 3 uur kijken maar we kijken nog steeds naar de 24u van Lemans, toffe beelden nu vanuit het donker, zie je pas echt hoe knetterhard het gaat
![]()
die C7R klinkt echt belachelijk dik hequote:Op zondag 15 juni 2014 01:00 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga ook om 3 uur kijken maar we kijken nog steeds naar de 24u van Lemans, toffe beelden nu vanuit het donker, zie je pas echt hoe knetterhard het gaat
knetterende V8
![]()
Zo blijven, dan heb ik de stand goed geraden
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Engeland idd even scoren en dan zo blijvenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:08 schreef ThadCastle het volgende:
En nog een bet
Lekker Balo. Nu Engeland goal en ik heb mijn poule goed
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wat is je vraag?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:31 schreef elshaarawy92 het volgende:
handicap? http://www.futhead.com/14/squads/13231154/![]()
gewaagdquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
iddquote:Op zondag 15 juni 2014 01:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verrassende repliek van Elshaarawy92 moet ik zeggen. Zag die vraag niet aankomen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Winnaar goed 11 punten, uitslag goed 21 punten. 17 punten per doelpunt van je topscorers.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:01 schreef Zhano het volgende:
Hoe zit die puntentelling eigenlijk inelkaar op Scorito? Kan t nie vinde nie.![]()
Wat een kutsitequote:Op zondag 15 juni 2014 02:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Winnaar goed 11 punten, uitslag goed 21 punten. 17 punten per doelpunt van je topscorers.![]()
![]()
Die commentator de hele tijd met zijn Candreve (soms wel Candreva) en Parole (consequent), lijkt Mart Smeets wel...
Maar zelden zo'n leuke wedstrijd gezien in zo'n laag tempoeigenlijk nu al een leuker WK dan dat hele 2010 bij elkaar.
![]()
op NOS dan zegt die gast mooie redding van Buffon paar seconden later hoor je de andere presentator Siriguquote:Op zondag 15 juni 2014 02:28 schreef DutchSL het volgende:
Die commentator de hele tijd met zijn Candreve (soms wel Candreva) en Parole (consequent), lijkt Mart Smeets wel...
Maar zelden zo'n leuke wedstrijd gezien in zo'n laag tempo![]()
![]()
$quote:Op zondag 15 juni 2014 02:38 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op zeg, Balo stond 1 keer op de goede plek![]()
Staat op hier hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 03:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha top
Gaan we nog Jappen kijken jongens? Rijst?![]()
![]()
Dat lijkt maar zo want hij heeft z'n ogen gewoon open.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo want hij heeft z'n ogen gewoon open.![]()
![]()
Hoezo nu niet dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 03:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dan maakte ik een 433(5) met hem als CF en Bolanos RW.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |